Oud 08-02-2003, 23:28
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Idols
De vijf overgebleven kandidaten:


Hind


Jamai


Jim


Dewi


David
Advertentie
Oud 08-02-2003, 23:33
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Neej, ik vond Hind niet goed vandaag.
Maar waarschijnlijk kwam dat omdat ik niet kan wennen aan dat vreselijk irritante smoelwerk wat ze er steeds bij trekt.(zie foto hierboven)
En ik vind Jamai en Dewi en ook Hind veel te fake, als er dan wordt geklapt voor de anderen, Prodentsmile opzetten, en duimen omhoog voor de camera, OMG, Jahoor je bent in beeld.
En ik vind Jamai nog steeds geen popidool, en dewi ook niet.
Oud 08-02-2003, 23:33
heavinly
heavinly is offline
'k Had het echt superverwacht dat Marieke eruit ging, maar ik vind 't wel jammer op zich. Maar zo raar dat Dewi ook als 'laatste' was, ik dacht eerder David. Het zal wel..

Maar goed.. overall denk ik dat Hind nog steeds een goeie kans maakt, hoewel ik het er nog niet met mezelf over eens ben of Jim het kan winnen. Ja.. ik denk logisch ofzo :/
Oud 08-02-2003, 23:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Neej, ik vond Hind niet goed vandaag.
Maar waarschijnlijk kwam dat omdat ik niet kan wennen aan dat vreselijk irritante smoelwerk wat ze er steeds bij trekt.(zie foto hierboven)
En ik vind Jamai en Dewi en ook Hind veel te fake, als er dan wordt geklapt voor de anderen, Prodentsmile opzetten, en duimen omhoog voor de camera, OMG, Jahoor je bent in beeld.
En ik vind Jamai nog steeds geen popidool, en dewi ook niet.
Ja, maar dat deed David vorige week ook hoor. Dat ik-ben-in-beeld gedoe!
En over Hind: Ja je hebt wel gelijk. Maar ik denk niet dat ze het opzettelijk doet hoor, die smile. Alleen Jim en Hind zijn popidolen denk ik!
Oud 08-02-2003, 23:35
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik vond Jim toch wel erg goed vandaag.
Oud 08-02-2003, 23:36
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik vond Jim toch wel erg goed vandaag.


Zelfs Evito vond Jim goed, dit is echt een vreemde avond
Oud 08-02-2003, 23:38
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Jim goed?!
omg, hij vekrachte het nummer helemaal!!!!
Jim en David waren vreselijk slecht vandaag, en ik vond Marieke echt zo tof, hoe ze dansde en hoe ze eruit zag en haar zang was ook goed!
Ik schaam me voor het Nederlandse volk op dit moment

Marieke moest er niet uit, of jim of david moesten eruit zijn gegaan
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 08-02-2003, 23:39
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
[lompeboermode]
De enige rede waarom Jim er nog in zit is dat er zo veel meisje op de bank liggen soppen om zijn uiterlijk (=stemmen), en omdat je jury hem nooit onderuit haalt. [/lompeboermode]

Jim vond ik, na Marieke de slechtste performer on-stage vandaag.
Marieke moest in mijn mening gewoon op zeker zouten, al was het alleen maar omdat ze "zusje van" is!
__________________
=Justice to All=
Oud 08-02-2003, 23:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:
Jim goed?!
omg, hij vekrachte het nummer helemaal!!!!
Jim en David waren vreselijk slecht vandaag, en ik vond Marieke echt zo tof, hoe ze dansde en hoe ze eruit zag en haar zang was ook goed!
Ik schaam me voor het Nederlandse volk op dit moment

Marieke moest er niet uit, of jim of david moesten eruit zijn gegaan
En ik schaam me voor jou *dikke grijns*
Oud 08-02-2003, 23:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Justice schreef:
[lompeboermode]
en omdat je jury hem nooit onderuit haalt. [/lompeboermode]

dat zal dan zeker niet zonder reden zijn
Oud 08-02-2003, 23:41
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
dat zal dan zeker niet zonder reden zijn
rede: Omdat hij anders gaat janken...
__________________
=Justice to All=
Oud 08-02-2003, 23:41
Verwijderd
dewi,marieke vond ik nie goed
david vond ik t beste
Oud 08-02-2003, 23:41
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Gelukkig ken ik, door mijn abominabel slechte muziekkennis erg weinig van de nummers. Die van Jim dus ook niet. Zijn dansje was best ok, vooral als je hem de afgelopen weken zag staan en hoorde zingen!
Oud 08-02-2003, 23:42
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Henk-Jan heeft het gewoon AL-TIJD goed Ik vertrouw t niet helemaal..

Maar Dewi op de stoel/bank?

Marieke eruit Echt stom, maar was wel te verwcahten aangezien haast niemand haar echt leuk vond.

Jim vond ik goed dit keer! Leuke performance

Jamai was erg goed!

En David is walgelijk, hij moet er zo snel mogelijk uit. OK, hij zingt niet walgelijk bla, maar ik kan m gewoon niet uitstaan Met zn: "Feestuhh" en "ontspannen" Bleh!
__________________
I'll find you.
Oud 08-02-2003, 23:42
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Justice schreef:
rede: Omdat hij anders gaat janken...
Maak dat de kat wijs


Maar evito: vond jij dat gedraai van Jim nou echt dansen?
Oud 08-02-2003, 23:44
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Minnen:

David: Kijkt raar uit zijn ogen tijdens optredens, gaat soms vals, of bijna er tegenaan
Jim: Beweegt iets te weinig, en denkt dat de buit al binnen is. Heeft een hele lage stem.
Jamai: Ziet eruit als Gordon, en heeft een waardeloze uitspraak van het Engels en lacht teveel.
Hind: Kiest de verkeerde liedjes omdat ze nu opeens gewaagd wil doen. Kiest rare broeken uit waarin haar dikke knieën naarbuiten komen...Lelijk!! Lacht teveel
Dewi: Ziet er niet uit zonder make-up, is haar zenuwen niet de baas en zingt alleen maar r&b of dingen die daar op lijken.
Oud 08-02-2003, 23:44
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Justice schreef:
[lompeboermode]
en omdat je jury hem nooit onderuit haalt. [/lompeboermode]
Behalve dan.."Als je zo gezongen had op de audities hadden we je niet doorgelaten."?
Hm..
__________________
I'll find you.
Oud 08-02-2003, 23:45
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Maak dat de kat wijs


Maar evito: vond jij dat gedraai van Jim nou echt dansen?
Ach,
meer hoefde hij toch niet te dansen. Dat dansen is maar stom. Nu moeten ze opeens dansen? Waarom nu wel en vorige week niet. Ik haat dansen.
Jim en David dansten misschien wel het minst, maar het klonk tenminste niet slecht!
Ads door Google
Oud 08-02-2003, 23:47
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik denk dat Hind haar topje moet laten afglijden (oops...accident) in de finale-show om het te winnen!!!
Oud 08-02-2003, 23:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ach,
meer hoefde hij toch niet te dansen. Dat dansen is maar stom. Nu moeten ze opeens dansen? Waarom nu wel en vorige week niet. Ik haat dansen.
Jim en David dansten misschien wel het minst, maar het klonk tenminste niet slecht!
wij gaan nog eens dezelfde mening krijgen

vond Hind dr gehuppel wel leuk trouwens.
Oud 08-02-2003, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Minnen:

David: Kijkt raar uit zijn ogen tijdens optredens, gaat soms vals, of bijna er tegenaan
Jim: Beweegt iets te weinig, en denkt dat de buit al binnen is. Heeft een hele lage stem.
Jamai: Ziet eruit als Gordon, en heeft een waardeloze uitspraak van het Engels en lacht teveel.
Hind: Kiest de verkeerde liedjes omdat ze nu opeens gewaagd wil doen. Kiest rare broeken uit waarin haar dikke knieën naarbuiten komen...Lelijk!! Lacht teveel
Dewi: Ziet er niet uit zonder make-up, is haar zenuwen niet de baas en zingt alleen maar r&b of dingen die daar op lijken.
je hebt wel gelijk
ja david telkens als ie zingt met zon grijns en dan opeens weer serieus..is geen gezicht
Oud 08-02-2003, 23:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
wij gaan nog eens dezelfde mening krijgen

vond Hind dr gehuppel wel leuk trouwens.
! Ja
Nee, Hind deed het wel leuk idd, haar zang kwam in dit liedje niet bepaald tot zijn recht, maar ze ging nergens de fout in dacht ik, en de performance was gewoon top!!

BTW: Bel jij voor Jim?
Oud 08-02-2003, 23:50
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
je hebt wel gelijk
ja david telkens als ie zingt met zon grijns en dan opeens weer serieus..is geen gezicht
Ik heb bij David nooit het idee alsof hij serieus in die performance zit,
maar alsof hij slecht acteert.
Oud 08-02-2003, 23:52
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
[lompeboermode]
Minnen:

David: Zingt gewoon vals... en maakt meerdere "fuck-ups" per nummer.
Jim: Beweegt voor geen meter, en zijn stem is waardeloos eentonig, ook kan hij niet hoog zingen.
Jamai: Zijn Engels zuigt, hij doet zich voor als een nicht terwijl hij dat volgens eigen zeggen niet is. En hij denk dat hij de grappenkoning van Nederland is.
Hind: Staat totaal niet serieus te performen, heeft continue een glimlach op haar gezicht.
Dewi: Is een enorm spook zonder make-up,... en waar de mo-fo zijn haar wenkbrauwen?!
[/lompeboermode]

Maar wie moet er winnen?!
__________________
=Justice to All=
Oud 08-02-2003, 23:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
! Ja
Nee, Hind deed het wel leuk idd, haar zang kwam in dit liedje niet bepaald tot zijn recht, maar ze ging nergens de fout in dacht ik, en de performance was gewoon top!!

BTW: Bel jij voor Jim?
Idd, dr stem die niet tot zn recht kwam, dat gevoel had ik ook.
En neej, ik bel niet voor Jim, dat doen de 10jarigen wel voor me

Vind bellen nutteloos. Als hij niet wint, krijgt hij toch wel een contract. En die ene stem van mij maakt toch niets uit . Kost toch alleen maar geld
Advertentie
Oud 08-02-2003, 23:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Idd, dr stem die niet tot zn recht kwam, dat gevoel had ik ook.
En neej, ik bel niet voor Jim, dat doen de 10jarigen wel voor me

Vind bellen nutteloos. Als hij niet wint, krijgt hij toch wel een contract. En die ene stem van mij maakt toch niets uit . Kost toch alleen maar geld
Het is net als stemmen voor de verkiezingen. Is dat ook nutteloos?
Oud 08-02-2003, 23:55
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
Het is net als stemmen voor de verkiezingen. Is dat ook nutteloos?
Verkiezingen vind ik iets belangrijker dan een programmaatje waar de verliezers ook door kunnen breken.

edit: en verkiezingen kosten niks
Oud 09-02-2003, 00:05
Sithan
Sithan is offline
Vind ik als enige hier Hind veruit het beste zingen

En op de 2e plaats vink Dewi komen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 09-02-2003, 00:12
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Hmz egt irritant maar k von Jim vandaag voor de tweede keer goed vandaag. Ik weet ook wel dat ie een bereik heeft van ongeveer een halve octaaf maar hij doet het wel goed.

Jammer dat Marieke eruit is, maar het zat er aan te komen en vandaag was ze nou niet egt heel briljant. Vooruit dan maar want vanaf nu wil ik eigenlijk alleen dat David het gigantisch verneukt.

Hind was wel goed, ze gaat winnen!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 09-02-2003, 03:19
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Er wordt gewoon teveel een show van gemaakt.... ze willen steeds hipper worden.. en blijven niet echt meer de mensen die ze waren...
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 09-02-2003, 09:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik vond dezze aflevering een beetje te erg opgeblazen als je bekijkt wat er allemaal omheen speelde, het ballet bij de kandidaten op het podium vond ik wel heel geslaagd.

mijn lijstje van de afgelopen aflevering:

David: naar mijn mening de beste van deze show. Klonk heel goed, had een goed nummer uitgekozen om te zingen en zat er niet naast.
Jamai: zong goed, alleen was zn uitspraak niet 100% okay.
Hind: zong minder dan de afgelopen weken, maar speelde wel heel goed mee met de dansers, wat de act ten goede kwam
Jim: klonk voor het eerst sinds lange tijd weer een keer goed, maar hij moet echt een keer 'beter' worden zodat we kunnen zien of hij beter kan dan dit
Dewi: toen ik naar haar luisterde verzwakte mijn aandacht. ze had het gewoonweg niet gisteravond, terwijl ze wel heeft bewezen beter te kunnen
Marieke: zat er naar mijn mening te vaka naast, zong het nummer wat te hoog, dus de terechte afvaller
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-02-2003, 10:20
Verwijderd
Ik vond Hind en Jim best goed
Ik had eerder verwacht dat David eruit zou gaan, dan Marieke.. Maar ja, ze gaan er toch allebei wel uit
Oud 09-02-2003, 10:29
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik heb het nog een keer geluisterd vanmorgen
zo goed was David niet
hij zong veel al alleen het refrein 'all night long' en wat hij daarnaast zong was 2 keer een halve toon lang vals
Hind was toch wel top
Dewi was vreselijk vals
Oud 09-02-2003, 10:50
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik vond het een aflevering waarin eigenlijk niemand echt super goed was.
Hind vond ik het leukste. Hoe ze met die dansers om ging en zo slecht klonk het niet.
David vond ik niet altijd helemaal goed maar niet storend
Jamai vond ik erg tegenvallen vandaag, het was niet zijn nummer denk ik en inderdaad ook zijn uitspraak
Marieke vond ik niet goed en ook logisch dat ze eruit ligt.(al had ik liever Jim gehad)
Dewi haar nummer kende ik niet en toen ze hem deed toen vond ik dat nummer stom, maar toen er stukjes later van tussenkwamen toen kon ik het nummer ook waarderen en zo slecht vond ik het ook niet gaan.
Jim moest dansen maar dat deed ie niet. Ik vond het ook raar dat die man zei: Goed gedanst (of iets in de richting) Hij danste helemaal niet
Ik vond Jim zeker NIET goed

dus van goed naar slecht
Hind, David, Dewi, Jamai en Marieke en Jim delen de laatste plaats. Ze waren allebei slecht en ik kan niet zeker wie slechter of wie beter.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 09-02-2003, 11:23
the tourist
the tourist is offline
Wat was het thema?

Ik heb het niet gezien, alleen gehoord dat Marieke er uit is.
Oud 09-02-2003, 11:38
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Wat was het thema?

Ik heb het niet gezien, alleen gehoord dat Marieke er uit is.
Het thema was de jaren '80
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Ads door Google
Oud 09-02-2003, 12:06
Verwijderd
Over het vorige topic:


Big band is Swing when you're winning toch?

En verder geen uitgebreide analyses, het was al te verwachten dat Marieke eruit ging.
Oud 09-02-2003, 12:44
Pla
Pla is offline
Jamai is goed, maar meer een Paul de Leeuw..
Nu wordt het moeilijk, ik vind dat Jim er nog uitmoet.. En dan zijn er naar mijn idee alleen nog maar goede over

Weet iemand het thema voor de volgende keer al?
__________________
duss..
Oud 09-02-2003, 12:48
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik vond het een aflevering waarin eigenlijk niemand echt super goed was.
Hind vond ik het leukste. Hoe ze met die dansers om ging en zo slecht klonk het niet.
David vond ik niet altijd helemaal goed maar niet storend
Jamai vond ik erg tegenvallen vandaag, het was niet zijn nummer denk ik en inderdaad ook zijn uitspraak
Marieke vond ik niet goed en ook logisch dat ze eruit ligt.(al had ik liever Jim gehad)
Dewi haar nummer kende ik niet en toen ze hem deed toen vond ik dat nummer stom, maar toen er stukjes later van tussenkwamen toen kon ik het nummer ook waarderen en zo slecht vond ik het ook niet gaan.
Jim moest dansen maar dat deed ie niet. Ik vond het ook raar dat die man zei: Goed gedanst (of iets in de richting) Hij danste helemaal niet
Ik vond Jim zeker NIET goed

dus van goed naar slecht
Hind, David, Dewi, Jamai en Marieke en Jim delen de laatste plaats. Ze waren allebei slecht en ik kan niet zeker wie slechter of wie beter.
eindelijk iemand anders die zich realiseerd dat jim dus gewoon SLECHT was
...dankje
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 09-02-2003, 12:56
Verwijderd
Jim danste niet echt nee, maar hij zong best goed. Dus. Maar of hij dat kan volhouden, DAT is de vraag.
Oud 09-02-2003, 13:05
iloontjuh
iloontjuh is offline
ik von david en jamai het beste gisteraaf, david omdat ie gewoon een godse lekker ding is met een mooie stem, en jamai is grappig en heeft een mooie stem, ik vin hind heel erg irritant, haar stem vind ik ook irri, en ze kijkt zo irri, ben op zich wel blij dat marieke eruit is, want ik vond haar heel erg gemaakt
__________________
dit is mijn mening...
Oud 09-02-2003, 13:56
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
6: Musical
7: Bigband
8: Jaren '70
9: Duetten met bekende Nederlandse artiesten

Hind gaat volgende week echt vlammen, I can feel it!
Oud 09-02-2003, 14:11
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
het nummer van jim vond ik , vind ik een leuk nummer
voor de rest... uhm, marieke is er wel terecht uit, en Dewi vond ik ook niet echt geweldig.
ik denk dat volgende week dewi of David er uit gaat.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Oud 09-02-2003, 14:33
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Ah, kon het nog lager zakken?

Marieke eruit... Och, mensen weten niet wat ze zichzelf aandoen. Marieke 3 jaar op tv... Wat is dáár nou mis mee?!
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 09-02-2003, 14:39
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Nate schreef:
Ah, kon het nog lager zakken?

Marieke eruit... Och, mensen weten niet wat ze zichzelf aandoen. Marieke 3 jaar op tv... Wat is dáár nou mis mee?!
Ik vind haar aantrekkelijkheid echt ver gezakt hoor. Ik vind Hind veel lekkerder. Maar ja, ik val ook op donker.
Oud 09-02-2003, 15:07
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Ik moet echt toegeven dat ik Jim dit keer wel echt op goeie toonhoogtes hoorde zingen, gelukkig eigenlijk en David wordt steeds beter
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Oud 09-02-2003, 15:36
@Moon
@Moon is offline
Marieke: die kan ik niet uitstaan, ze is echt superarrogant. Goed dat ze eruit ligt. Had van mij wel eerder gemogen.

Jamai Hij kan op zich best wel goed zingen, maar ik vind hem meer een 'clown' dan een idool. Altijd grappig proberen te zijn. Oh en dan nog dat lachen tijdens t zingen. Verschrikkelijk.

Dewi: kan op zich wel goed zingen maar zingt alleen maar ongeveer dezelfde soort liedjes en ze ziet er echt niet uit. Vooral dat haar van dr. Toen ze bij de 3e ofsow performance haar haar los had vond ik het wel weer mooi. Maarr oke.

Jim: die moet er wat mij betreft er zo snel mogelijk uit!!Hij kan echt niet zingen en dat dansen; telkens maar weer dat zelfde beweeginkje. Hij ligt er gewoon nog niet uit omdat hij zogenaamd 'oh zo knap' is. Triest van die meiden die hem tigduizend keer op hem hebben gestemd. Zonde van het geld.
Ik weet niet of het waar is maar check de site: http://weblog.roelonline.net/ Maar t zou best kunnen dat het waar is. Zo zal het ook ongeveer gaan in de showbizz.

Hind: Die kan vind ik best wel goed zingen. Of beter gezegd mssn eignelijk wel de beste, maar ik kan haar ook niet echt uitstaan. Altijd die stomme lach van d'r. Maarr ondanks dat denk ik dat ze best een goede kans maakt om te winnen.

David jaja David. Mijn favoriet. Ziet er best wel lekker uit en hij is ook zó schattig. Hij kan ook best wel goed zingen al heeft ie twee keer op die stoelen moeten zitten. Ik was echt verbaasd over de kritiek die hij van de jury kreeg de eerste twee keren. Ik vond hem toen ook best wel goed. Wat mij betreft mag hij dus echt wel winnen
Oud 09-02-2003, 17:59
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik vond Jim best goed eigenlijk Hij stond er minder houterig bij dan de vorige keren en zijn zang was minder eentoniger dan eerst En ja hij was nog steeds verkouden (Al 3 weken )
David was ook een van de betere Klonk echt goed
Hind en Jamai waren wat minder en Marieke was de slechtste van allemaal. Ze doet zo hyperactief en haar uiterlijk wordt ook steeds minder Haar zang was verrgeleken met de rest

Als het volgende thema echt musical is vrees ik dat David en Dewi de minste stemmen krijgen. Ik weet niet wat ze onder musical verstaan (musicalmuziek ) maar ik ken heeeel weinig musicalnummers die bij David zijn stem passen. Best jammer, want zingen kan hij
Oud 09-02-2003, 18:04
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Het zou trouwens best kunnnen wat op die ene site staat (winnaar staat al vast) Maarja...ik heb niet echt een favoriet, maar ik hoop wel dat iemand wint die een beetje een normale stem heeft met VEEL variaties erin en LEUK is om naar te kijken
Oud 09-02-2003, 18:05
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
David is iemand die heel snel vals zingt, denk ik hoor. Volgens mij is zijn bereik niet echt top.

Musical is echt een moeilijk thema denk ik, omdat je er vaak een goeie stem voor moet hebben. David zal wel door de mand vallen, hij moet er nu uit.

En Jims dansje van gisteren was echt leuK!!!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 3 online
idols3online
7 20-12-2005 18:27
Seksualiteit Idols 3 online
idols3online
5 20-12-2005 18:26
Lifestyle Idols 3 online
idols3online
2 20-12-2005 17:02
Muziek Idols 3 online
idols3online
1 20-12-2005 16:59
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 19:14
Films, TV & Radio Moet er een nieuwe idols komen of niet
Kaydee
21 12-05-2004 16:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.