Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 21:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Oke ik ga ook maar eens mee chatten in dit topic want ik kijk al jaren naar GTST.

Het kunnen veel personen zijn die Pascale vermoord hebben. Iedereen zat namelijk aan de zuip vanavond Jef, Barbara (maja die twee hebben er nix mee te maken), Laura, Benjamin en Dennis. Het kan echt iedereen zijn, want plots vindt Milan haar gewoon aan de trap en je weet nu ook nog niet hoe het is gebeurd.
Laura zou het kunnen zijn, omdat die al vaker soortgelijke dingen heeft gedaan (Robert door een spiegel heen gegooid etc.). Dennis denk ik niet, na 1 ruzie denk ik niet dat hij zoiets doet (al was hij wel dronken maja…) en Benjamin zou ook kunnen uit jaloezie. Hij gaat volgende week samen met Ray op onderzoek uit dus hij zou wel eens gewoon de onschuldige kunnen spelen terwijl hij zelf de dader is.
Dat die beller van Morris iemand uit Zuid-Afrika was, leek me al wel bijna duidelijk. Wie zou het anders motten zijn he. Die jongen heeft volgens mij daar zo veel uitgespookt dat we de helft misschien nog niet weten.
Tussen Barbara en Jef zal het denk ik wel goed komen, die twee komen er wel uit. Als die campagne met die Anouk voorbij is zien we die niet meer, ja das misschien makkelijker gezegd maar die gaan denk ik niet uit elkaar. Wel een beetje allebei egoïstisch om zelf weer ruzie te maken terwijl hun dochter zo doodongelukkig is. Waarom vertelt Milan gewoon niet aan Charlie dat hij verliefd is op Sjors? Maja dat mensen niet eerlijk zijn tegen elkaar is een ding wat altijd in de rode draad van soaps voorkomt.
Sjors is lieieieief ik vond tot dat Egypte-gedoe Pascale altijd de leukste vrouw uit GTST maar de laatste maanden is het steeds meer Sjors geworden. Leuk snoetje Pascale vind ik zelf ook slecht acteren. Dat Tracy er uit gaat maakt mij nix uit, die vind ik persoonlijk toch een stom personage spelen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 12-02-2004, 21:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Guusie schreef op 12-02-2004 @ 21:58:
Ik hoop Laura .
Laura heeft al een moord op haar geweten en één is denk ik wel genoeg. Persoonlijk gok ik op Benjamin, die was het meest dronken van allemaal; die wist echt niet meer wat-ie aan het doen was.
Oud 12-02-2004, 21:45
Hongaar
Hongaar is offline
Lieve mensen toch, jullie zitten er allemaal naast!

Ray is de dader!
Oud 12-02-2004, 21:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hongaar schreef op 12-02-2004 @ 22:45:
Lieve mensen toch, jullie zitten er allemaal naast!

Ray is de dader!
zei Inspector Frost
Oud 12-02-2004, 21:49
Hongaar
Hongaar is offline
Citaat:
MarkB schreef op 12-02-2004 @ 22:47:
zei Inspector Frost
Geloof het of niet

Maar aan het eind van het liedje zul je zien dat ik gelijk heb
Oud 12-02-2004, 21:50
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik denk ook dat Ray het heeft gedaan. of Dennis. of Benjamin. of het was zelfmoord. aargh. Wel leuk, is niet zo vaak dat wij als kijker niet weten wat er is gebeurd
Oud 12-02-2004, 21:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-02-2004 @ 22:15:
Dat die beller van Morris iemand uit Zuid-Afrika was, leek me al wel bijna duidelijk. Wie zou het anders motten zijn he. Die jongen heeft volgens mij daar zo veel uitgespookt dat we de helft misschien nog niet weten.
idd wel iemand die hij kent via Zuid-Afrika, maar Morris zei vandaag 'Ach man, neem toch het eerste de beste vliegtuig naar Kaapstad!' wat er op wijst dat die persoon op dat moment niet in Zuid-Afrika was (en dus misschien wel in Nederland).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-02-2004, 21:56
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Spoiler
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 13-02-2004, 06:53
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
MarkB schreef op 12-02-2004 @ 20:42:
Eerst is Charlie helemaal niet boos op Robert en vergeeft ze hem alles en is ze kwaad op degenen die dat niét doen...
...en nou heeft de rest Robert vergeven en nou is Charlie weer pissed op hem!
En zo blíjven we aan de gang.
wat dan?
(ja gisteren niet gezien...)
__________________
"Hou het hard!"
Oud 13-02-2004, 07:01
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-02-2004 @ 22:15:
Oke ik ga ook maar eens mee chatten in dit topic want ik kijk al jaren naar GTST.

Het kunnen veel personen zijn die Pascale vermoord hebben. Iedereen zat namelijk aan de zuip vanavond Jef, Barbara (maja die twee hebben er nix mee te maken), Laura, Benjamin en Dennis. Het kan echt iedereen zijn, want plots vindt Milan haar gewoon aan de trap en je weet nu ook nog niet hoe het is gebeurd.
Laura zou het kunnen zijn, omdat die al vaker soortgelijke dingen heeft gedaan (Robert door een spiegel heen gegooid etc.). Dennis denk ik niet, na 1 ruzie denk ik niet dat hij zoiets doet (al was hij wel dronken maja…) en Benjamin zou ook kunnen uit jaloezie. Hij gaat volgende week samen met Ray op onderzoek uit dus hij zou wel eens gewoon de onschuldige kunnen spelen terwijl hij zelf de dader is.
Dat die beller van Morris iemand uit Zuid-Afrika was, leek me al wel bijna duidelijk. Wie zou het anders motten zijn he. Die jongen heeft volgens mij daar zo veel uitgespookt dat we de helft misschien nog niet weten.
Tussen Barbara en Jef zal het denk ik wel goed komen, die twee komen er wel uit. Als die campagne met die Anouk voorbij is zien we die niet meer, ja das misschien makkelijker gezegd maar die gaan denk ik niet uit elkaar. Wel een beetje allebei egoïstisch om zelf weer ruzie te maken terwijl hun dochter zo doodongelukkig is. Waarom vertelt Milan gewoon niet aan Charlie dat hij verliefd is op Sjors? Maja dat mensen niet eerlijk zijn tegen elkaar is een ding wat altijd in de rode draad van soaps voorkomt.
Sjors is lieieieief ik vond tot dat Egypte-gedoe Pascale altijd de leukste vrouw uit GTST maar de laatste maanden is het steeds meer Sjors geworden. Leuk snoetje Pascale vind ik zelf ook slecht acteren. Dat Tracy er uit gaat maakt mij nix uit, die vind ik persoonlijk toch een stom personage spelen.
Ghe, en je haalt ook gelijk maar even voor 8 topics in.
__________________
I'll find you.
Oud 13-02-2004, 07:04
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Maar die ruzie tussen Dennis en Pascale sloeg echt nergens op. Ik denk dat dat er alleen maar was om Dennis verdacht te maken. Dus hij heeft het niet gedaan. Benjamin ook niet, dat ligt teveel voor de hand (hoewel het daarom juist wel zou kunnen zijn, aangezien het een soap is). Dus ik gok op Laura
Of Ray toch stiekem, ja.. maar dat wil ik niet
__________________
I'll find you.
Oud 13-02-2004, 07:07
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 13-02-2004 @ 07:53:
wat dan?
(ja gisteren niet gezien...)
Ze had met Milan gepraat. Hij durfde alleen niet zeggen dat hij op Sjors verliefd was, dus toen verzon ie een van ander smoesje. Maar Charlie kwam er wel achter dat hij niet meer van haar hield. Ook al die tijd voor de bruiloft niet meer. Dus toen werd ze kwaad omdat Milan dus toch uit medelijden om de rolstoel bij haar was gebleven. Ze werd depri, en mauwde dat haar leven geen zin meer had blabla. En toen zei ze: "En dat is allemaal de schuld van 1 persoon: Robert." oid.
__________________
I'll find you.
Oud 13-02-2004, 10:03
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Ik weet eigenlijk niet of ze Dennis als de grote hoofdverdachten straks gaan zien, ik bedoel hìj zou met pascalle gaan trouwen per slot van rekening.
En volgens mij wist niemand dat zei nee heeft later heeft gezegt, alleen weet morris dat hij even dronken was gisterenavond.
toch..?
Oud 13-02-2004, 10:25
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Kan ze niet gewoon uitgegleden zijn...??
Oud 13-02-2004, 10:25
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Jullie vergeten Robin toch niet he.

Was hij het niet die zei dat Oom Govert had gezegd dat Dennis over Pascale heen ging

Diagnose: Schedelbasisfractuur (bloed uit het oor) door achterwaartse val van de trap.

-Viel Laura ook ooit niet van die trap? -

De dader heeft haar dus naar beneden getrokken (onwaarschijnlijk) of haar opgewacht en naar beneden geduwd.

Laura heeft een alibi, blijven over Benjamin, Dennis, Ray en Robin. Dan ga ik voor Robin of Dennis. Maar ik denk Robin. Hij zal haar hebben opgewacht voor de deur en haar per ongeluk naar beneden hebben geduwd ofzo.
Oud 13-02-2004, 10:31
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 13-02-2004 @ 11:25:
[BLaura heeft een alibi, blijven over Benjamin, Dennis, Ray en Robin. Dan ga ik voor Robin of Dennis. Maar ik denk Robin. Hij zal haar hebben opgewacht voor de deur en haar per ongeluk naar beneden hebben geduwd ofzo. [/B]
Nee, Ray en Benjamin gingen Robin in bed leggen en daarna zouden ze nog wel even over pascal heen gaan

ik blijf erbij dat Dennis Pascal heeft lek geprikt met z'n grote toverstaf en haar toen van de trap heeft geflikkerd.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 13-02-2004, 11:02
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Gelukkig kan Jurriaan de Cock het vanavond meteen oplossen...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 13-02-2004, 13:38
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 13-02-2004 @ 12:02:
Gelukkig kan Jurriaan de Cock het vanavond meteen oplossen...
Hehe
Met Vledder natuurlijk.
__________________
Bob.
Oud 13-02-2004, 14:47
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Benjamins haar is leuk!

en Ray mag Pascale niet vermoord hebben, maar dat heeft ie ook vast niet. Daar is ie op dit moment te lief voor
Oud 13-02-2004, 15:02
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 13-02-2004 @ 11:31:
Nee, Ray en Benjamin gingen Robin in bed leggen en daarna zouden ze nog wel even over pascal heen gaan

ik blijf erbij dat Dennis Pascal heeft lek geprikt met z'n grote toverstaf en haar toen van de trap heeft geflikkerd.
Ze wílden Robin in bed gaan leggen, maar daarna zong Benjamin met Robin "En we gaan nog niet naar bed, nog langer niet, nog langer niet" etc. Dus het hoeft niet te zijn dat hij echt al in bed lag...
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 13-02-2004, 15:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Laen schreef op 13-02-2004 @ 16:02:
Ze wílden Robin in bed gaan leggen, maar daarna zong Benjamin met Robin "En we gaan nog niet naar bed, nog langer niet, nog langer niet" etc. Dus het hoeft niet te zijn dat hij echt al in bed lag...
en nadien was benjamin weer terug in de koning waarbij Ray weer op hem in ging praten dat ie niet zo veel moest drinken enzo.

Maar ray kan trouwens ook kwaad zijn dat Pascal zou gaan trouwen. Hij is weggelopen toen bij benjamin en hij heeft geen zelfbeheersing.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-02-2004, 15:31
--anarchy--
Avatar van --anarchy--
--anarchy-- is offline
waarom heet het eigelijk 'goede tijden slechte tijden'?

ze konden het beter slechte tijden noemen (nog beter niet an kunnen beginnen )
__________________
oi! to the world
Oud 13-02-2004, 15:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
--anarchy-- schreef op 13-02-2004 @ 16:31:
waarom heet het eigelijk 'goede tijden slechte tijden'?

ze konden het beter slechte tijden noemen (nog beter niet an kunnen beginnen )
pascal gaat weg --> goede tijden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-02-2004, 15:35
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 13-02-2004 @ 15:47:
Benjamins haar is leuk!

en Ray mag Pascale niet vermoord hebben, maar dat heeft ie ook vast niet. Daar is ie op dit moment te lief voor
Benjamins haar is ruk

en Ray is idd lief, daarom is ie nog liever als ie die vreselijke Pascal voor ons heeft vermoord
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 13-02-2004, 15:43
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 13-02-2004 @ 16:35:
Benjamins haar is ruk

en Ray is idd lief, daarom is ie nog liever als ie die vreselijke Pascal voor ons heeft vermoord
dat zou inderdaad lief zijn van Ray maar dan vindt niemand in gtst-land hem meer lief. En dat is weer niet leuk
Oud 13-02-2004, 17:51
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
ik kijk alleen maar vanwege ray

kan pascalle niet gewoon van die trap afgeflikkert zijn dan?
Oud 13-02-2004, 17:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 13-02-2004 @ 12:02:
Gelukkig kan Jurriaan de Cock het vanavond meteen oplossen...
Jurriaan?
Oud 13-02-2004, 18:10
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
MarkB schreef op 13-02-2004 @ 18:56:
Jurriaan?

Ja, je leert nog s wat hier he..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 13-02-2004, 18:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 13-02-2004 @ 18:56:
Jurriaan?
Z'n vrouw noemt hem altijd Jurre(n )

En d'r werd net in RTL Boulevard gezegd dat Wik vanaf aanstaande maandag weer terug is!!

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-02-2004, 18:54
Thetawaves
Thetawaves is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 12-02-2004 @ 21:06:
Pascalle dus
Ghe, aangezien ik lang niet on line was en dus Yasmine's quote niet kon posten doe ik het nu maar (vertaling: dit is dus een quote van euh.. dinsdag ofzo?)
Yasmin(e?): "Een biertje dan maar?"
Milan: "Ja,"
Yasmin(e?): "Oh! Je kan dus toch nog 'ja' zeggen!!"
Nee, milan zei "doe maar". Vond het nogal raar dat yasmin daarna zei: 'ooooh, dus je toch nog ja zeggen'...alsof doe maar en ja hetzelfde zijn...

"Neemt gij charlie tot uw wettige echtgenote? Wat is daarop uw antwoord?"
-"Doe maar"



En idd, pascal kan ook gewoon van de trap af geflikkert zijn. Wat een doos van een karakter.
Oud 13-02-2004, 19:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Thetawaves schreef op 13-02-2004 @ 19:54:
Nee, milan zei "doe maar". Vond het nogal raar dat yasmin daarna zei: 'ooooh, dus je toch nog ja zeggen'...alsof doe maar en ja hetzelfde zijn...

"Neemt gij charlie tot uw wettige echtgenote? Wat is daarop uw antwoord?"
-"Doe maar"

ik dacht toch ook dat hij 'ja' zei

maar ik vond het juist een slechte 'grap' van Yasmin. Zó onorigineel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-02-2004, 19:17
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
K stel voor dat Pascal in het vervolg alleen nog rollen als lijk krijgt... Dat kan ze namelijk wel..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 13-02-2004, 19:25
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Zoals Robin meteen begon te huilen: hij was het gewoon!
Oud 13-02-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 13-02-2004 @ 20:17:
K stel voor dat Pascal in het vervolg alleen nog rollen als lijk krijgt... Dat kan ze namelijk wel..
Maar in Baantjer aan het einde zie je altijd hoe het gebeurd is.. dan zal ze ook moeten.. jaja ik zeg het.. acteren! Dus puur en alleen lijk, dan mag het wel
Oud 13-02-2004, 20:04
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Het kan ook nog Tracy zijn geweest, die een aanleiding wilde hebben om Harmsen thuis te laten blijven.
Ze wilde immers alleen op reis. Dus wat doe je? Je vermoordt Pascale, Harmsen is geschokt en wil niet meer mee.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 13-02-2004, 20:06
Verwijderd
Ik krijg helemaal Frits van Houten flashbacks als ik jullie replies lees Toch was dat incident (ahum het was gewoon een ordinaire moord ) koeler...al is het maar omdat ik meteen zei dat het Hannie was
Oud 13-02-2004, 20:08
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
t was Robin, waarom is ie anders ineens terug?

Zoals Pascale daar lag, met haar ogen open
Oud 13-02-2004, 20:08
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-02-2004 @ 21:04:
Het kan ook nog Tracy zijn geweest, die een aanleiding wilde hebben om Harmsen thuis te laten blijven.
Ze wilde immers alleen op reis. Dus wat doe je? Je vermoordt Pascale, Harmsen is geschokt en wil niet meer mee.
ja dat denk ik dus ook!!

hoe vals ze ook keek toen ze harmsen ging omhelzen
Oud 13-02-2004, 20:49
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
mmm..zou kunne ja..tracey.....
Oud 13-02-2004, 21:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-02-2004 @ 21:04:
Het kan ook nog Tracy zijn geweest, die een aanleiding wilde hebben om Harmsen thuis te laten blijven.
Ze wilde immers alleen op reis. Dus wat doe je? Je vermoordt Pascale, Harmsen is geschokt en wil niet meer mee.
dan gaat ze toch niet pascal vermoorden?
eerder benjamin of robin ofzo. die staan veel dichter bij harmsen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-02-2004, 21:09
Verwijderd
Ik stem op Dennis, die was het lamst namelijk...



En ff over die spoiler-tag: ik vind ook wel dat dat een beetje overdreven wordt. Ik bedoel waarom moet dat ene van Isabella nou weer in een spoiler-tag? Lekker boeien wanneer ze terugkomt... :rologen:
Oud 13-02-2004, 21:25
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 13-02-2004 @ 20:25:
Zoals Robin meteen begon te huilen: hij was het gewoon!
Dat is precies wat ik ook dacht.
__________________
Bob.
Oud 13-02-2004, 21:28
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Als het Ray is ga ik gillen. Echt. Dat is echt TE erg!

Dennis is het overduidelijk niet, want de GTST-mensjes willen duidelijk dat wij denken dat hij het is. Same for Benjamin en Laura.

Vond benjamins reaxi trouwens wel erg apart.

"Pascale is dood."
"Hoe kan dat nou?"



Robin.. hm dat zou wel apart zijn

En driedubbel HOERA dat Wik weer terugkomt! Die vent die hem nou speelt kan echt NIET acteren!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 13-02-2004, 21:34
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Robin.. k weet niet, maar het lijkt me raar als hij de moordenaar is.. al weet je natuurlijk maar nooit. Maar t lijkt me niet goed voor het verhaal zeg maar (weet niet precies hoe ik dat uit moet leggen).
En verder.. ik vind iedereen teveel voor de hand liggen.. dus tis voor mij nog een groot raadsel

Spoiler
Oud 13-02-2004, 21:35
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Spoilertags moeten zonder spaties
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 13-02-2004, 22:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 13-02-2004 @ 08:01:
Ghe, en je haalt ook gelijk maar even voor 8 topics in.
Ja haha, ach ja voorheen nooit meegediscussieerd, ga ik nu wel doen.
BTW: Ik heb het vandaag nog niet gezien, ga het zo kijken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-02-2004, 22:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Robin is echt wel niet de moordenaar denk ik. Die zou het binnen de kortste keren verklappen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-02-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ovidius schreef op 13-02-2004 @ 20:25:
Zoals Robin meteen begon te huilen: hij was het gewoon!
INderdaad, dacht ik ook meteen aan
Oud 13-02-2004, 23:49
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Robin ja

Waarom denkt niemand aan Sil? Denk je dat hij Pascale als stiefmoeder wil hebben?

Of misschien hebben Nina & Lucas dit plan wel beraamd om te voorkomen dat Ray terug gaat naar Pascale, aangezien hun moeder nu zo gelukkig met hem is..

Nog meer koters in GTST?

Zoveel mogelijkheden en jullie komen alleen op Robin
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Oud 14-02-2004, 08:06
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 14-02-2004 @ 00:49:
Waarom denkt niemand aan Sil? Denk je dat hij Pascale als stiefmoeder wil hebben?
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken hulp nodig bij invullen enquete!
fietske
19 01-02-2007 14:37
Psychologie stage bij sociaal verwaarloosde kinderen/jongeren.
Verwijderd
12 16-11-2003 13:50
Muziek Gagelijst artiesten benelux
Carn
17 25-09-2003 23:05
De Kantine Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Phileine
57 11-06-2003 18:53
De Kantine Hoe ziet jouw week eruit?
Evito
33 07-05-2003 22:12
De Kantine Wat hebben jullie vandaag gedaan???
xxSweetLoverxx
54 09-05-2002 01:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.