Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 22:09
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 23-03-2004 @ 22:09:
Nou bij mij op de jeugdtheaterschool zit een jongen die 11 jaar piano speelt (supergoed) EN goed kan toneelspelen... en hij is 16... dus waarom niet?

(niettemin is Gregory nog steeds top ook al speelt hij niet zelf !)
okee...het KAN blijbaar wel

In mijn verbeelding zag ik alleen Gregory die heel gepushed werd door zijn ouders om naar zo'n toneel school te gaan en dat ie zich helemaal moest concentreren op het acteren zodat ie ooit nog is een tv/film ster kon worden. In ieder geval lekker op zijn amerikaans. Vollop drillen om er een echt succes van te maken.

Maar goed, misschien is het gewoon allemaal van een leie dakje voor gregory gegaan en had ie ook nog wat vrije tijd over om goed te kunnen oefenen met zijn piano spelen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Advertentie
Oud 24-03-2004, 07:29
Verwijderd
Ik vind de rol van Dr Abbot steeds leuker worden.
Ook leuk om te zien dat Andy weer beter in zn vel komt te zitten en zich niet op zn kop laat zitten (notabene door Dr Abbot ). Moest wel lachen met die "breuk". Ik dacht echt van: wat een smoes!

Vond het heel goed van Bright om niet te gaan spelen met Colin als een excuus. Heel sterk van 'm. Nu heeft ie ook weer meer motivatie om echt te leren.

En moest heel erg lachen met die cijfers.
"Mijn ruzie met Ephram is een 6"
"9,5"
"oooohhh..."


En vond het weer leuk om Ephram zo fel te zien. Dan kan ie zo apart kijken Kan je echt zien dat ie opgaat in zn rol

En tot slot nog: die laatste opmerking van Delia..
"Ik ben blij dat ik geen wonderkind ben. Dan kan ik lekker uitslapen" (iets in die richting en dan in t engels )


Weer een heerlijke aflevering dus.
Oud 24-03-2004, 07:45
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-03-2004 @ 08:29:
En tot slot nog: die laatste opmerking van Delia..
"Ik ben blij dat ik geen wonderkind ben. Dan kan ik lekker uitslapen" (iets in die richting en dan in t engels )
haha, idd ja!! Ik zat toen ook echt helemaal van, "die uitspraak ga ik ook een keer gebruiken "
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 24-03-2004, 08:36
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-03-2004 @ 08:29:
En tot slot nog: die laatste opmerking van Delia..
"Ik ben blij dat ik geen wonderkind ben. Dan kan ik lekker uitslapen" (iets in die richting en dan in t engels )


Weer een heerlijke aflevering dus.
Are you punishing him? No honey, he is just practesing.
Oud 24-03-2004, 08:48
pac
pac is offline
HEUH! .. <3 Dinsdag avond
Oud 24-03-2004, 09:56
Verwijderd
heerlijke aflevering idd. Dat arrogante tietenwijf wil Andy niet geloven... en dan komtie zo lekker daarop terug, gewoon zoals ie ís.... (bedacht door de schrijvers).

Ik denk trouwens niet dat Ephram zelf speelt, de armen die je ziet zijn helemaal behaart en tja dat is Ephram niet...

Was me trouwens nog niet opgevallen van die namen (Amy, Bright, Colin, Delia, Ephram)
Oud 24-03-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 24-03-2004 @ 10:56:

Was me trouwens nog niet opgevallen van die namen (Amy, Bright, Colin, Delia, Ephram)
Dat was me ook al opgevallen... zouden ze dat echt zo bedacht hebben? Of is het puur toeval?
Oud 24-03-2004, 11:37
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Acey schreef op 24-03-2004 @ 10:56:
Ik denk trouwens niet dat Ephram zelf speelt, de armen die je ziet zijn helemaal behaart en tja dat is Ephram niet...
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 24-03-2004, 12:13
Verwijderd
Wat een leuke aflevering!
Dat commentaar was best zielig voor Ephram Maar erg goed dat ie nu weer zoveel gaat oefenen, hij gaat het vast wel halen
Goed van Bright dat ie Colin niet als excuus ging gebruiken
En en was nog wel meer..

Ik vind alleen een beetje raar dat Bright, Amy en Ephram nu allemaal in hun eindexamenjaar zitten? Bright is toch een paar jaar ouder?
Oud 24-03-2004, 12:14
Verwijderd
Bright heeft een keer een jaar over gedaan, dat zei Amy ooit eens in het begin, toen Ephram vroeg waarom ze bij elkaar in de klas zaten.
Oud 24-03-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 13:14:
Bright heeft een keer een jaar over gedaan, dat zei Amy ooit eens in het begin, toen Ephram vroeg waarom ze bij elkaar in de klas zaten.
dat je dat nog weet zeg
dan snap ik het nu ook weer
Oud 24-03-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 24-03-2004 @ 13:13:
Dat commentaar was best zielig voor Ephram Maar erg goed dat ie nu weer zoveel gaat oefenen, hij gaat het vast wel halen
Ja beetje idols-achtig"Ik dacht dat je het had, maar je hebt het niet" En je kan niks met het commentaar: Je had op je achtste moeten beginnen.

Ik denk eigenlijk niet dat hij het gaat halen, we hebben gemene schrijvers heh, ze hebben colin ook al dood laten gaan
Oud 24-03-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 24-03-2004 @ 13:20:
Ja beetje idols-achtig"Ik dacht dat je het had, maar je hebt het niet" En je kan niks met het commentaar: Je had op je achtste moeten beginnen.

Ik denk eigenlijk niet dat hij het gaat halen, we hebben gemene schrijvers heh, ze hebben colin ook al dood laten gaan
Toch maakt dat het wel realistisch, het komt ze niet aanwaaien, ze moeten er écht hard voor knokken.
Ik zou het ook wel leuk vinden als Eph het toch niet haalt, dat hij alsnog op een 'gewone' school terecht komt, maar daar actief met muziek bezig gaat oid. Maar voor Eph is dat natuurlijk niet leuk...
Oud 24-03-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 24-03-2004 @ 13:20:
Ja beetje idols-achtig"Ik dacht dat je het had, maar je hebt het niet" En je kan niks met het commentaar: Je had op je achtste moeten beginnen.

Ik denk eigenlijk niet dat hij het gaat halen, we hebben gemene schrijvers heh, ze hebben colin ook al dood laten gaan

zo blijf t toch juist beetje onvoorspelbaar

als ze nou ook nog een wending aan t verhaal geven en iets geks met amy doen
Oud 24-03-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 24-03-2004 @ 13:23:
zo blijf t toch juist beetje onvoorspelbaar

als ze nou ook nog een wending aan t verhaal geven en iets geks met amy doen
Oeh, wat zouden ze met Amy kunnen doen dan? Iets geks idd... wat wat wat?
Oud 24-03-2004, 12:27
Verwijderd
ik bedoel meer iets waardoor ze eindelijk es ophoepelt met dr gezeur (en dan bedoel ik dus ook het gezeur voordat die colin dood ging)
Oud 24-03-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 24-03-2004 @ 13:27:
ik bedoel meer iets waardoor ze eindelijk es ophoepelt met dr gezeur (en dan bedoel ik dus ook het gezeur voordat die colin dood ging)
Misschien trappen ze haar het huis uit, naar een kliniek oid
Oud 24-03-2004, 12:44
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 13:24:
Oeh, wat zouden ze met Amy kunnen doen dan? Iets geks idd... wat wat wat?

Amy komt af van haar brave-meisjes-ik-blijf-maagd-tot-huwelijk image en gaat echt iedere avond vet feesten en heeft ieder weekend een andere jongen
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 24-03-2004, 13:03
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 24-03-2004 @ 13:44:
Amy komt af van haar brave-meisjes-ik-blijf-maagd-tot-huwelijk image en gaat echt iedere avond vet feesten en heeft ieder weekend een andere jongen
precies ja!....dan verleid ze ephie natruurlijk ook. Hebben ze met zijn 2en een paar leuke avontuurtjes en dan dumpt Amy hem gewoon keihard. Dat is wel een behoorlijk everwood drama gehalte lijkt mij
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 24-03-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 13:24:
Oeh, wat zouden ze met Amy kunnen doen dan? Iets geks idd... wat wat wat?
idd Martijn, ze gaat opeens de slet uithangen, WANT ze komt erachter dat Colin vreemd was gegaan voor het ongeluk en dan is ze boos want zij was wel trouw aan hem en hij niet aan haar en nu kan het haar niks meer schelen en ze gaat met alle jongens van everwood en dan loopt ze een soa op en dan komt ze bij Eppie ( die totaal mislukt is ) en dan gaan ze samen in een Trailerpark wonene, Eppie krijgt ook de soa en zo worden ze van middle-upperclass-suburban-kids whitetrashers (eppie en amy brown)!

hmmm misschien maar goed dat ik geen serie schrijf.
Oud 24-03-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 24-03-2004 @ 14:05:
idd Martijn, ze gaat opeens de slet uithangen, WANT ze komt erachter dat Colin vreemd was gegaan voor het ongeluk en dan is ze boos want zij was wel trouw aan hem en hij niet aan haar en nu kan het haar niks meer schelen en ze gaat met alle jongens van everwood en dan loopt ze een soa op en dan komt ze bij Eppie ( die totaal mislukt is ) en dan gaan ze samen in een Trailerpark wonene, Eppie krijgt ook de soa en zo worden ze van middle-upperclass-suburban-kids whitetrashers (eppie en amy brown)!

hmmm misschien maar goed dat ik geen serie schrijf.
Amy is zelf toch ook vreemd gegaan toen hij in coma lag? iig een beetje...

Maar goed, ze gaat flink aan de drugs, spuiten en snuiven enzo. Flink aan de seks... en dan krijgt ineens blijkt ze zwanger en moet ze weer normaal worden. De baby wordt een jongetje, genaamd Colin.
Oud 24-03-2004, 13:48
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ephram <3 Hoe leuk kan iemand zijn?
__________________
I'll find you.
Oud 24-03-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 14:34:
Amy is zelf toch ook vreemd gegaan toen hij in coma lag? iig een beetje...

Maar goed, ze gaat flink aan de drugs, spuiten en snuiven enzo. Flink aan de seks... en dan krijgt ineens blijkt ze zwanger en moet ze weer normaal worden. De baby wordt een jongetje, genaamd Colin.
oh... dan heb ik dat vorig seizoen gemist...of niet aan gedacht

Er moet nóg iemand dood... Dr. Abott, hij krijgt een gevecht met Dr. Brown over wie nou de schuld heeft aan het mislukken van eppie en amy. Dr. Brown slaat em dood. En Delia wordt een sucsesvolle advocate en ze trouwt met Bright ondanks het leeftijdsverschil, op haar 18e verjaardag. Bright hoeft zich dus ook geen zorgen te maken om zijn school/sport want Delia is kostwinner
Oud 24-03-2004, 14:21
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Acey schreef op 24-03-2004 @ 15:00:
oh... dan heb ik dat vorig seizoen gemist...of niet aan gedacht
Duh... ze heeft toch met Ephram gezoend ?
__________________
Home is where the heart is...
Oud 24-03-2004, 15:00
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 24-03-2004 @ 13:44:
Amy komt af van haar brave-meisjes-ik-blijf-maagd-tot-huwelijk image en gaat echt iedere avond vet feesten en heeft ieder weekend een andere jongen

ga nou maar is weerstand bieden deze spoiler te lezen

Spoiler
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 24-03-2004, 15:12
Verwijderd
doe jij eens niet zo gemeen!



ik moet nog een hele week ja!
Oud 24-03-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 14-03-2004 @ 22:22:
Hmm, Ephram (gespeeld door Gregory Smith) is zo'n lekker ding... Ik zag hem voor het eerst in "The Patriot" (je weet wel, die film met Mel Gibson, Heath Ledger en Jason Isaacs), waarin hij Thomas Martin speelde. Toen viel hij me al op, die mooie ogen van hem...

*zucht dromerig*
Heb ik ff mazzel, d'r zit bij mij op school, in de klas een jongen, en die lijkt vreselijk veel op Ephram
Oud 24-03-2004, 16:04
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Even twee plaatjes die ik tegen kwam


Like this one! Sorry voor de grootte..


Kleine Ephram
__________________
I'll find you.
Oud 24-03-2004, 16:29
Verwijderd
OMG die eerste foto... we gaan nog gelijk krijgen over Amy

En kleine Ephram is raar... heel erg zoals hij nu is, maar dan kleiner... Wat een eng jongetje
Oud 24-03-2004, 16:35
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
omg...

die foto..

hoe komen ze daar nou weer op..
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 24-03-2004, 16:53
Verwijderd
die bovenste foto

is het een modereportage ofzo, wat doen die wijven daar?
Oud 24-03-2004, 17:52
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
what the fuck....is dat echt een foto van wat er nog gaat gebeuren in de serie of zomaar die 3 mensen in een outfit gestopt en een kiekje gemaakt?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 24-03-2004, 18:36
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Wees gerust: de bovenste foto komt uit zo'n Amerikaans Teen magazine. Dus niet hoe ze er in de toekomst van Everwood uit komen te zien
__________________
I'll find you.
Oud 24-03-2004, 19:07
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
my-love-for-you schreef op 24-03-2004 @ 16:13:
Heb ik ff mazzel, d'r zit bij mij op school, in de klas een jongen, en die lijkt vreselijk veel op Ephram
Woon jij/hij ergens bij Rdam of Utrecht? Er zat vandaag een jongen in de intercity die een beetje op Ephram leek (ik zag m alleen pas bij t uitstappen )....

Ik vraag me al de hele dag, wat mijn 'talent' is....
Oud 24-03-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 24-03-2004 @ 17:53:
die bovenste foto

is het een modereportage ofzo, wat doen die wijven daar?
'die wijven'?!

Mja, gelukkig geen Everwood pic
Oud 24-03-2004, 20:25
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 20:09:
Mja, gelukkig geen Everwood pic
Hoezo? t zijn Ephram, Amy en Laney...behoorlijk everwood
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 24-03-2004, 20:38
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Die tweede foto... hoe schattig
Hij lijkt er nog vreselijk veel op, maar toch ook weer niet... *schokkende ontdekking: hij is gewoon ouder geworden *

Weet iemand hoe oud hij op die tweede foto is... kan zelf écht geen leeftijden schatten, dus durf niks te gokken
__________________
Home is where the heart is...
Oud 24-03-2004, 20:50
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 24-03-2004 @ 21:38:


Weet iemand hoe oud hij op die tweede foto is... kan zelf écht geen leeftijden schatten, dus durf niks te gokken
Ik gok 11!
Oud 24-03-2004, 21:02
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-03-2004 @ 16:12:
doe jij eens niet zo gemeen!



ik moet nog een hele week ja!
haha je kan de spoiler gerust lezen, sinds ik weet dat er nieuwsgierigen zijn die het toch neit willen weten maar wel kijken

in de spoiler staat namelijk dat ik niks zeg
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 24-03-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 24-03-2004 @ 21:25:
Hoezo? t zijn Ephram, Amy en Laney...behoorlijk everwood
Ja, natuurlijk, zij spelen allemaal in Everwood... maar Amy gaat er nooit zo bij lopen, neem ik aan... en haar lovers zitten niet in de schuur erachter Dus 't is geen foto van Ephram, Amy en Laney, maar meer van de acteurs
Oud 24-03-2004, 22:34
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
In het echt is die Amy dus ook al zo'n dom wijf. Je laat je zo toch niet fotograferen . Ze ziet er echt uit alsof ze half verkracht is joh...
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 25-03-2004, 08:14
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 24-03-2004 @ 13:27:
ik bedoel meer iets waardoor ze eindelijk es ophoepelt met dr gezeur (en dan bedoel ik dus ook het gezeur voordat die colin dood ging)
Ach lieve aisa toch haha jij wil Amy ook echt dood hebben he... hihi
Oud 25-03-2004, 08:18
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ze is trouwens wel een enorme bimboslet op die foto zeg, godallemachtig heej!
everwood is leukie alleen wel jammer dat het vorige seizoen wat meer dramatiser was, hopelijk komt dat nog.
heb nu al zin in volgende week
Oud 25-03-2004, 14:34
jet
Avatar van jet
jet is offline
ooh.. ik heb wel leuk nieuws, de broer van gregory smith gaat ove rene paar afleveringen mee spelen (1 of 2 afleveringen)
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 25-03-2004, 15:12
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 25-03-2004 @ 15:34:
ooh.. ik heb wel leuk nieuws, de broer van gregory smith gaat ove rene paar afleveringen mee spelen (1 of 2 afleveringen)
Ik heb 't ook gelezen Geinig zeg
Oud 25-03-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 24-03-2004 @ 21:25:
Hoezo? t zijn Ephram, Amy en Laney...behoorlijk everwood
had ik helemaal niet gezien...huh...
ze worden er niet beter op igg (amy en laney dan)
Oud 25-03-2004, 17:43
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
jet666 schreef op 24-03-2004 @ 16:00:
ga nou maar is weerstand bieden deze spoiler te lezen

Spoiler
Spoiler
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 26-03-2004, 08:20
Verwijderd
hmmm gregory smith is nu 21 en hij speelt 17?

doettie niet verkeerd
Oud 26-03-2004, 08:29
scala
scala is offline
ha, die foto, ephram amy ziet er niet uit..
en zn broer gaat meespelen? interessant..
Oud 26-03-2004, 15:13
Verwijderd
Niemand die een plaatje van zn broer heeft? Ik ben wel benieuwd

Scala!! Gefeliciteerd!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gilmore Girls + Everwood!
Superdiede
5 27-01-2004 12:00
Films, TV & Radio Everwood
Twijg
36 31-07-2003 22:24
Films, TV & Radio Everwood
bette4ever
4 28-05-2003 09:01
Films, TV & Radio everwood rulezzzzz
iraifia
3 06-04-2003 21:59
Films, TV & Radio Everwood (serie, Net 5)
Iduna
481 01-04-2003 17:13
Films, TV & Radio Everwood?!
kiek
5 15-02-2003 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.