Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2005, 14:20
Morri
Morri is offline
Hallo,

Ik zit in 3 Gymnasium, en moet dus dit jaar profiel kiezen, maar ik twijfel heel erg. Als ik puur naar gevoel kijk, zou ik graag C&M kiezen. Als ik kijk naar wat ik op dit moment later graag zou willen doen, dan kan ik dat allemaal doen met C&M. Maar toch twijfel ik, want (ik wil echt niet opschepperig klinken) ik kan eigenlijk alle profielen waarschijnlijk wel aan. Maar ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan natuur- en scheikunde. Wat moet ik doen?

Oh ja, ik zou graag dit pakket willen doen:
C&M met:
-Muziek
-Grieks
-Wiskunde B1
-Biologie 1
-Latijn
-Filosofie

Ja ik weet het, dat is veel .

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2005, 14:25
Daylight
Avatar van Daylight
Daylight is offline
Als je echt een hekel aan scheikunde en natuurkunde hebt zou ik geen N&G of N&T pakken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:26
Morri
Morri is offline
Nu ja, ik heb er geen ongelofelijke hekel aan, maar ik vind het absoluut niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:30
Verwijderd
Kies alleen wat je echt leuk lijkt?

Als je nu al weet dat bepaalde vakken niet je favoriet zijn --> weg ermee!

Daar heb je later zelf alleen maar plezier van!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je die vakken echt niet leuk vindt is het ook niet heel waarschijnlijk dat je in de toekomst een studie wil doen waarvoor je die vakken nodig hebt.

Het enige wat ik wel zou overwegen is om er economie bij te nemen. Dat heb je voor veel opleidingen nodig. Desnoods deelvak, dat is vaak al genoeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:56
Verwijderd
NT, de andere profielen zijn te makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:58
Morri
Morri is offline
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht, alleen nu is dus ook nog een probleem dat ik op dit moment ook economie niet leuk vind, en ik op dit moment niet denk daar later iets mee te willen doen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Morri schreef op 18-01-2005 @ 15:58 :
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht, alleen nu is dus ook nog een probleem dat ik op dit moment ook economie niet leuk vind, en ik op dit moment niet denk daar later iets mee te willen doen.
Je kan het altijd nog laten vallen?

Ik dacht ook dat ik er niks mee wilde doen, maar toen ik geďnteresseerd raakte in dingen als de hotelschool of toeristische opleidingen enzo, merkte ik dat er bijzonder veel al afviel omdat ik geen economie had.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:03
glorify
glorify is offline
als nog niet weet wat je wilt gaan doen zou ik n&g kiezen met economie evt
dan heb je egt de wereld aan je voeten liggen..daar kunnen je (bijna) alles mee!!!
en aangezien je het wel kan...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:03
Verwijderd
Had ik ook, ik kan alle profielen aan, stond overal hoog voor en hoogste voor wisk /na/schei enz, maar vind daar niet echt wat aan, heb dus gedaan wat mij leuk leek, doe nu EM (toch iets moeilijker dan CM) met CKV3/BeVo, M&O, Frans2 én biologie1, kan ik je zeker aanraden, doe zowel ec1 als bio1 erbij, dan kun je later nog heel veel kanten op . Gewoon kiezen voor wat je interesseert, want als je iets doet wat je wel kunt, maar waar je geen zin in hebt, ben je niet handig bezig , daar zul je later dan ook wel niet wat mee gaan doen. Maar das mijn idee.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:03
Verwijderd
Inprincipe is dit denk ik wel een goed profiel als je deze vakken leuk vind. Waarom kies je voor Wib1 en niet voor Wib12?

C&M met:
-Muziek
-Grieks
-Wiskunde B1
-Biologie 1
-Latijn
-Filosofie

Om even te kijken naar je hoeveelheid vakken die je als keuze hebt ga ik even een rijtje in mijn hoofd vormen..

CM (vwo-g) = Geschiedenis12, CKV2,3, Frans12, Duits12

Maar omdat je latijn & grieks kiest kan je toch gewoon ervoor kiezen om dat als je profielvakken te laten tellen en frans1 en dutis1 te doen als algemene deel. (dus dan hoef je daar geen CSE in te doen)

Muziek staat voor CKV2,3 en is dus ook je profieldeel.

Wiskunde B1 is ingewisseld voor Wiskunde A1 en is dus ook profieldeel.

Dus dan hou je als keuzevakken alleen Filosofie en Biologie1 over?

Ik denk dat dat goed te doen is als je jezelf wil inzetten. Zoals Balance al zei moet je misschien overwegen om economie te nemen. Wat ik zo hoor van klasgenoten is dat neit zo enorm ingewikkeld..maargoed ik heb het zelf niet dus mag niet oordelen

Succes met je profielkeuze!

Trouwens wat wil je na je vwo gaan doen dan?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:06
glorify
glorify is offline
ps van de N naar de M lijn gaat makkelijker dan van M naar N
dus als ik jou was wist ik wel wat ik zou moeten kiezen!!!
duss...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:08
Verwijderd
verhaal van Evatjuhh klinkt logisch, maar je moet op school wel even navragen welke combi's mogelijk zijn, bij ons op school kan een cm'er bv geen wisk b hebben, gewoon even bij decaan vragen hoe dat zit bij jullie. En idd bio1 en ec1 erin houden, dan kun je nog vanalles kiezen. Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:13
Misery
Avatar van Misery
Misery is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 15:56 :
NT, de andere profielen zijn te makkelijk.


Ohja, dat is zo; de andere profielen zijn te gemakkelijk.


Daarom moet iedereen ze laten liggen, ook al vind je ze misschien wel 100 keer interessanter en leuker.
__________________
NEE.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:14
Morri
Morri is offline
Het verhaal van Evatjuhh klinkt idd erg logisch, maar ik weet eigenlijk niet of je bij ons op school frans 2 en duits 2 wel kunt vervangen door Latijn en Grieks, en ik weet eigenlijk ook niet of ik dat wel wil. Bovendien is het zo dat je bij ons op school maar 2 bijvakken kunt laten inroosteren, waarvan max. 1 klassieke taal. De rest van de vakken moet je dan in je vrije tijd doen of sprokkelen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:15
Verwijderd
bij zo goed als alle scholen kun je latijn of grieks ipv duits2 of frans2 doen bij CM, vraag maar even na, maar dat zal wel kunnen, verder succes he!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:24
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Morri schreef op 18-01-2005 @ 15:20 :
Hallo,

Ik zit in 3 Gymnasium, en moet dus dit jaar profiel kiezen, maar ik twijfel heel erg. Als ik puur naar gevoel kijk, zou ik graag C&M kiezen. Als ik kijk naar wat ik op dit moment later graag zou willen doen, dan kan ik dat allemaal doen met C&M. Maar toch twijfel ik, want (ik wil echt niet opschepperig klinken) ik kan eigenlijk alle profielen waarschijnlijk wel aan. Maar ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan natuur- en scheikunde. Wat moet ik doen?

Oh ja, ik zou graag dit pakket willen doen:
C&M met:
-Muziek
-Grieks
-Wiskunde B1
-Biologie 1
-Latijn
-Filosofie

Ja ik weet het, dat is veel .

Alvast bedankt.
Cm is dacht ik ge2 met 2 vreemde talen of 1 vreemde taal met filosofie en Wi a1 en ckv23

dus muziek , grieks en latijn en wib1 zouden al in je profieldeel zitten.
dus in vrijedeel bio1 en fio is goed te doen.
zoiets zei Evatjuhhhh ookal.

maar ik raad je wel EM of NG aan.

EM voor jou dan (ak ge2 wib1 ec12) met in vrijedeel bio12 en 1 of 2 vakken

NG (schei 1 wiB1 na1) met ec1 en 1of 2 vakken uit Muziek, Grieks Latijn ,Filosofie. Maar je zit dan wel met natuurkunde en scheikunde.

als je toch CM doet zou ik het zo doen
gescheidenis 2
muziek
wiskunde b1
latijn
grieks of filosofie

en dan in het vrijedeel ec1 , bio12 en filosofie of grieks (welke je nog niet in profiel heb zitten)

met bio1 kan je niks, met bio12 in een profiel ook al weinig. En lukt bio2 dan laat je bio2 vallen. Dan heb je dus ook bio1 gedaan.

Waarom geen wb2??

Het derde vak moet je dan maar sprokkelen of ff met je decaan gaan praten , want bij ons is het ook niet mogelijk, maar het lukt vaak wel.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:15
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 15:56 :
NT, de andere profielen zijn te makkelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2005, 16:23
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Als C&M goed voelt en alles, waarom twijfel je dan nog ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:24
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 15:56 :
NT, de andere profielen zijn te makkelijk.
Bullshit .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:30
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 15:56 :
NT, de andere profielen zijn te makkelijk.
wel als je goed bent in exacte vakken, als je die juist niet kan maar talen juist heel erg goed, dan is E&M of C&M perfect.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:52
Nyawa
Ik zou gewoon C&M doen. Latijn kun je in je profieldeel doen ipv. Frans2 of Duits2, Muziek zit ook in je profieldeel als CKV2,3 neem ik aan, Wiskunde B1 ruil je in voor Wiskunde A1, dan kun je in je vrije deel biologie 1 + filosofie doen en als het nog past zou ik zeker economie 1 aanraden. Je kunt het altijd nog laten vallen en je kunt dan heel veel kanten op mochten je interesses veranderen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 18-01-2005 @ 17:30 :
wel als je goed bent in exacte vakken, als je die juist niet kan maar talen juist heel erg goed, dan is E&M of C&M perfect.
Wat maakt het uit? NT is sowieso het moeilijkste profiel, of je nou goed bent in exacte vakken of niet. Voor de flutalfavakken uit het gemeenschappelijk deel scoorde ik beter dan voor natuurkunde en wiskunde, de vakken die ik nu nota bene studeer.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:18
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 19:14 :
Wat maakt het uit? NT is sowieso het moeilijkste profiel, of je nou goed bent in exacte vakken of niet. Voor de flutalfavakken uit het gemeenschappelijk deel scoorde ik beter dan voor natuurkunde en wiskunde, de vakken die ik nu nota bene studeer.
Nou mensen die niet creatief zijn en slecht in talen is CM wel lastig.

Maar gemeenschappelijk deel daar vallen de alfa vakken dan ook wel heel erg mee. Zelfs voor nl had ik een 7,7 , terwijl ik er geen flut van kan
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 18-01-2005 @ 19:18 :
Nou mensen die niet creatief zijn en slecht in talen is CM wel lastig.

Maar gemeenschappelijk deel daar vallen de alfa vakken dan ook wel heel erg mee. Zelfs voor nl had ik een 7,7 , terwijl ik er geen flut van kan
Mwoa, talen kan iedereen leren. Kwestie van tijd erin steken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2005, 18:21
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 18-01-2005 @ 17:30 :
wel als je goed bent in exacte vakken, als je die juist niet kan maar talen juist heel erg goed, dan is E&M of C&M perfect.
er zijn gewoon minder mensen goed in N&T vakken.
Ik ben zelf heel slecht in talen.. maar toch weet ik zeker dat ik C&M met minder inzet zal halen ( ik denk dat dit voor veel n&t ers geldt)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Global schreef op 18-01-2005 @ 19:21 :
er zijn gewoon minder mensen goed in N&T vakken.
Ik ben zelf heel slecht in talen.. maar toch weet ik zeker dat ik C&M met minder inzet zal halen ( ik denk dat dit voor veel n&t ers geldt)
Ik denk dat het voor alle NT'ers geldt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:26
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 19:25 :
Ik denk dat het voor alle NT'ers geldt.
ik was bang om dat te zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:36
-(L)-
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 19:25 :
Ik denk dat het voor alle NT'ers geldt.
Behalve voor mij.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ach joh, hap toch allemaal niet zo op die NT opmerkingen.

@Evatjuhhhh: volgens mij mag je maar één klassieke taal een volledige taal laten vervangen. Dus één klassieke taal mag frans2 of duits2 vervangen en de andere klassieke taal zit in je vrije deel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:03
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 19:25 :
Ik denk dat het voor alle NT'ers geldt.
Ik doe zelf N&T en ik denk idd wel dat ik vakken als Fa2 en Du2 makkelijk zou halen, maar tekenen of muziek zou ik echt niet kunnen hoor.
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:21
horatius
Avatar van horatius
horatius is offline
NT is het superieure profiel! De andere zijn voor minder begaafde of luie mensen.

Neem er Latijn bij, dat is absoluut aan te raden.
__________________
... (vul in) ...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:27
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 19:20 :
Mwoa, talen kan iedereen leren. Kwestie van tijd erin steken.
Ja leuk 10 uur leren voor een so'tje engels
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:28
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 19:25 :
Ik denk dat het voor alle NT'ers geldt.
Ik weet het nog niet , ik ben bijzonder slecht in talen , maar ik weet wel zeker dat ik CM kan halen.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:29
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-01-2005 @ 19:45 :
Ach joh, hap toch allemaal niet zo op die NT opmerkingen.

@Evatjuhhhh: volgens mij mag je maar één klassieke taal een volledige taal laten vervangen. Dus één klassieke taal mag frans2 of duits2 vervangen en de andere klassieke taal zit in je vrije deel.
Bij ons op school kan filosofie ook in CM zitten.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:29
Verwijderd
Daarom, iedereen moet gewoon kiezen wat hij/zij aankan én wat hij/zij leuk vindt, want als je het wel kan maar je verveelt je ontzettend en het interesseert je niet, heb je er nog niet veel aan. Interesse is ook belangrijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2005, 08:26
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Miss_3488 schreef op 18-01-2005 @ 20:29 :
Daarom, iedereen moet gewoon kiezen wat hij/zij aankan én wat hij/zij leuk vindt, want als je het wel kan maar je verveelt je ontzettend en het interesseert je niet, heb je er nog niet veel aan. Interesse is ook belangrijk.
Maar je moet ook rekening houden met wat je later wilt doen! dus een profiel verbreden met ec1 ook al vind je het zo'n kut vak is wel slim.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 09:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morri schreef op 18-01-2005 @ 15:20 :
Hallo,

Ik zit in 3 Gymnasium, en moet dus dit jaar profiel kiezen, maar ik twijfel heel erg. Als ik puur naar gevoel kijk, zou ik graag C&M kiezen. Als ik kijk naar wat ik op dit moment later graag zou willen doen, dan kan ik dat allemaal doen met C&M. Maar toch twijfel ik, want (ik wil echt niet opschepperig klinken) ik kan eigenlijk alle profielen waarschijnlijk wel aan. Maar ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan natuur- en scheikunde. Wat moet ik doen?

Oh ja, ik zou graag dit pakket willen doen:
C&M met:
-Muziek
-Grieks
-Wiskunde B1
-Biologie 1
-Latijn
-Filosofie

Ja ik weet het, dat is veel .

Alvast bedankt.
Nou.. je zegt het zelf al.. je vindt scheikunde en natuurkunde niet echt leuk. Dan kom je al snel aan de alfakant. E&M is in de regel iets moeilijker dan C&M dus als het je daar om gaat kan je beter voor E&M kiezen, denk ik. Maar waarom zou je? Als je C&M leuker vindt dan zou ik dat gewoon doen.
Als je denkt daar niet genoeg uitdaging in te zullen vinden dan kan je toch beginnen met WiB1,2 en/of bio1,2 .. en als je dan nog niet genoeg uitdaging krijgt, dan maakt het eigenlijk weinig uit welk profiel je neemt en zou ik, als ik jou was, alsnog voor C&M gaan omdat dat je meer trekt.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 11:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
I love stars schreef op 18-01-2005 @ 20:29 :
Bij ons op school kan filosofie ook in CM zitten.
heeft dat iets te maken met het stukje dat je van mij quotte?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:51
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 15:56 :
NT, de andere profielen zijn te makkelijk.
Tenzij je zo dylectisch bent als een deur.


Mjah voor mij zijn C&M en E&M ook wel te makkelijk.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 14:30
Verwijderd
Als je later in principe niet iets wilt worden waar je NT/NG voor nodig is, zou ik gewoon doen wat je het leukst lijkt. Of dit profiel ook mogelijk is, hangt helemaal van je school af. Informeren dus!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 14:37
Verwijderd
als je natuur- en scheikunde niks vind moet je het vooral niet kiezen, je graaft dan je eigen graf...

op zich kun je heel veel vakken bij elkaar volgen, (m'n neef heeft geloof k gymnasium 3 profielen gedaan ) als jij het zelf maar aan kan. Hou er wel rekening mee dat allen misschien meer tijd en moeite gaan kosten en dat je zelf misschien ook wel niet al je tijd aan school moet besteden.. maar met zo veel bijvakken kan je natuurlijk nog wel wat laten vallen..

doe wat je gevoel je zegt, de rest van je leven moet je waarschijnlijk nog mee doorkomen, en neem wel veel maar niet te veel hooi op je vork..

succes met je keuze
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 16:10
Verwijderd
Ik doe zelf Havo (heb een tijd niet op school gezeten wegens persoonlijke problemen) omdat dat het hoogste is dat op mijn school gegeven wordt (zit op een speciale school), kan echter makkelijk VWO aan. Ik doe zelf N&T met eco. 1 en M&O, puur omdat ik wat uitdaging wil. De andere profielen zou ik ook wel kunnen doen, ware het niet dat ik een ontzettende hekel aan Duits en Frans heb. E&M leek me wat te makkelijk en ik wilde graag wiB2 erbij hebben. Ik verschijn gemiddeld 2/3 keer per week op school en maak nooit huiswerk. Ik ben dus echt niet gemotiveerd, maar blijf toch doorzetten omdat ik weet dat het belangrijk is voor mijn toekomst. Ik haal het echter met gemak, meestal loop ik 2 weken voor de PTA-toets 2 maanden achter en dan haal ik het weer in . Als je talen leuk vind zou ik C&M doen, maar ik denk echter dat je met het oog op een vervolgstudie meer hebt aan E&M. Als je C&M doet zou ik zeker eco. en bio. erbij doen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:48
professor2
professor2 is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 19-01-2005 @ 15:37 :
als je natuur- en scheikunde niks vind moet je het vooral niet kiezen, je graaft dan je eigen graf...

op zich kun je heel veel vakken bij elkaar volgen, (m'n neef heeft geloof k gymnasium 3 profielen gedaan ) als jij het zelf maar aan kan. H
dat doe ik nu zelf ook
het ligt wel sterk aan de felxibiliteit van de school
op sommige scholen mag je zelfs maar 1 keuze vak
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:52
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 19:20 :
Mwoa, talen kan iedereen leren. Kwestie van tijd erin steken.
tijd dat je mijn broertje leert kennen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 19-01-2005 @ 18:52 :
tijd dat je mijn broertje leert kennen
Hij is doofstom?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2005 @ 15:56 :
NT, de andere profielen zijn te makkelijk.
'Anders' is iets anders dan 'makkelijk'.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 15:41
-(L)-
Citaat:
I love stars schreef op 19-01-2005 @ 09:26 :
Maar je moet ook rekening houden met wat je later wilt doen! dus een profiel verbreden met ec1 ook al vind je het zo'n kut vak is wel slim.
Als je het vak inhoudelijk kut vindt en het je niks interesseert, is de kans klein dat je er later iets mee gaat doen. Wel is het goed voor algemene kennis denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 15:42
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 20-01-2005 @ 16:41 :
Als je het vak inhoudelijk kut vindt en het je niks interesseert, is de kans klein dat je er later iets mee gaat doen. Wel is het goed voor algemene kennis denk ik.
ja das waar.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 15:52
-(L)-
Citaat:
Morri schreef op 18-01-2005 @ 15:20 :
Hallo,
Als ik puur naar gevoel kijk, zou ik graag C&M kiezen. Als ik kijk naar wat ik op dit moment later graag zou willen doen, dan kan ik dat allemaal doen met C&M
Wat wil je later gaan doen dan? Of met andere woorden; welk vak dat alleen in CM zit heb je dan nodig voor die opleiding die je later wil gaan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Klasje van BuZa
Verwijderd
4 28-11-2016 17:15
Studeren Welk profiel moet ik kiezen?
faithfully
5 17-02-2011 12:36
Algemene schoolzaken HELP!! Welk profiel moet ik kiezen??
Shoney
28 19-02-2007 14:19
Algemene schoolzaken welk profiel?
moon
60 22-03-2006 16:39
Algemene schoolzaken Welk Profiel???
Miss. Swann
32 04-02-2005 22:01
Algemene schoolzaken Welk profiel moet ik kiezen?
samje
78 11-01-2005 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.