Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 22:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hoi!

Oh ja, die smiley is een link, fyi.

En nu ga ik weer door met schrijveeen. \o/
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 30-01-2007, 22:24
Verwijderd
Goed idee lieverd Ik ga nog even verder met Diablo'en maar ik moet niet vergeten op tijd te gaan slapen :')
Oud 30-01-2007, 22:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Roos, naar bed!

Heerlijk, om weer eens iemand naar bed te commanderen (ongeacht of het werkt).
En nu hoop ik dat mijn plafond er weer een beetje wit uit komt. Beetje op tijd gaan slapen en morgen naar pap en mam.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-01-2007, 22:34
Verwijderd
omg diablo! (L)

ot:
alles draait en ik blijf maar lachen dit kan gewoon niet slecht voor me zijn '
morgen weer werken, kort weekje

en iemand van Amnesty International onbedoeld afgetroefd. ghe .. tja, of ik me daar nou zo goed bij moet voelen .. t was niet expres, ik ben gewoon goed met het uitleggen van wat ik heb en wat de mensen hebben waar zij voor werken.
Oud 30-01-2007, 22:34
Verwijderd
pfff, ik moet naar bed maar ik heb geen zin. Mijn buik zit vol met vlindertjes . En ik denk dat ik maar gewoon de helft van mijn medicatie neem. Ik wil niet meer zo duf zijn. Mij wordt contstand gevraagd of het wel goed gaat. Heel irritant als alles super gaat.
Oud 30-01-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 30-01-2007 @ 23:34 :
omg diablo! (L)
Juah <3
Oud 30-01-2007, 22:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-01-2007 @ 23:34 :
Roos, naar bed!

Heerlijk, om weer eens iemand naar bed te commanderen (ongeacht of het werkt).
En nu hoop ik dat mijn plafond er weer een beetje wit uit komt. Beetje op tijd gaan slapen en morgen naar pap en mam.
Ik lag al in bed maar ik kon niet slapen, ik word echt op de raarste tijden wakker.

Ahwell, komt vanzelf wel. *hoopt*
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-01-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 30-01-2007 @ 23:36 :
Juah <3
lang geleden dat ik dat gespeeld heb
als je met necromancer een bepaalde set groene items compleet hebt verander je in ene vleermuis, echt heel stoer
Oud 30-01-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 30-01-2007 @ 23:40 :
lang geleden dat ik dat gespeeld heb
als je met necromancer een bepaalde set groene items compleet hebt verander je in ene vleermuis, echt heel stoer
Oh ik ben momenteel zealadin
Oud 30-01-2007, 22:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Heb m'n vriend net verteld wat het probleem is. Was erg moeilijk, want ik schaam me er nogal voor en ik weet niet of hij het écht snapt. Maar hij zei dat we het er in het weekend nog wel over gingen hebben en dat ik niet teveel moest tobben, dat het wel goed komt enzo. Zal ook wel, maar het kost me nu gewoon teveel energie. En hij zei dat hij over 2 weken wel naar mij zou komen, terwijl ik er eigenlijk al vanuit was gegaan dat we elkaar dan niet konden zien...en er al een beetje chagrijnig over was Dus dat scheelt alweer.

En nu ophouden met huilen en tobben en gaan slapen.
Het komt wel goed.
Oud 30-01-2007, 23:05
Verwijderd
weten dat je maar een 3.8 nodig hebt voor een tentamen is zo demotiverend om te leren
Oud 30-01-2007, 23:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En dan ga ik nu maar es echt slapen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-01-2007, 23:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Roosje schreef op 31-01-2007 @ 00:20 :
En dan ga ik nu maar es echt slapen.
Goed idee, dat had ik me een uur geleden ook al voorgenomen. Maar nu ga ik écht.
Oud 31-01-2007, 06:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
i weet t niet, ik weet t niet, ik weet t niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2007, 06:39
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Geweldig hoor!

Vannacht wel, jaja, 2 hele uren geslapen! Zie je het voor je? Straks lekker tentamen maken terwijl ik 2 uur geslapen heb, normaal al moeite met concentreren en koppijn niet normaal... En dan moet ik me ook nog voorbereiden op het andere tentamen... Want daar weet ik écht nog niet genoeg van. Terwijl ik gisteravond eindelijk het idee had dat ik het vak van vandaag goed kende, dat ik er alles aan gedaan had... Lig je de hele nacht wakker... Door die **** medicijnen. Verdomme ik durf gewoon niet meer te slapen...
Oud 31-01-2007, 07:43
Verwijderd
1.5 kg afgevallen. Niet zo heel gek natuurlijk, maar vind het best veel voor twee dagen... Nu maar hopen dat het er af blijft/nog minder wordt. Inmiddels wel normaal ontbeten hoor, moet vanmiddag nog even kijken wat ik doe...
Vroeg naar bed gaan is fijn, maar dan wil ik wel gewoon uitgerust zijn en niet vermoeid wakker worden...
Oud 31-01-2007, 09:13
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Accepteren, accepteren, accepteren.

Gister een gesprek met F. gehad. Het ging erover, dat ik dingen moet gaan accepteren, hoe moeilijk dat ook is. Ik wilde niet naar de separeer, maar haar woorden hadden me omgepraat. Ik moest proberen om niet ertegen in verzet te gaan en gewoon rustig te gaan liggen ipv druk rondjes te gaan lopen en zo. Dat is gelukt, maar na een half uurtje kwam F. weer even langs om te kijken of ik er uit kon, maar dat kon ik niet. Ik vond van wel, maar ze begon weer over dat accepteren. "Accepteer dat je de separeer nu nodig hebt. Dat is beter dan dadelijk weer moeten vechten op de afdeling." zei ze. En ze heeft gelijk. Ik weet dat ik koppig ben en dat ik graag gelijk wil hebben, maar dit keer had zij gelijk. Ik ben rustig gaan slapen.
Alleen vanochtend ging het mis. Ik vond dat ik er uit kon en dat was ook echt zo, maar ze geloofden me niet. Dat maakte mij zo kwaad, dat ik C. ben aangevallen. Ik heb geluk gehad dat ik er nog uit mocht na een uurtje en dat ze geen arts erbij hebben gehaald, want dat waren ze eerst van plan. "Waarom dat gevecht?" vroegen ze toen ze terug kwamen en ik wist het niet eens. Ik wist niet waarom ik hem aangevallen was. ja, ik was boos, maar over het algemeen is dat geen reden om iemand aan te vallen.

En ik ben veranderd. Ja, heel erg evranderd. Ik ben niet meer wie ik twee jaar geleden was. Ik hou niet meer van paardrijden en korfbal is ook saai. Niks is nog leuk, maar ik ben veranderd. En anderen mensen beseffen dat niet eens. Die vragen "Waar is dat meisje dat zo goed kon tekenen en mooie gedichten schreef?" Nou, dat meisje is niet meer, dat meisje is dood, verrot. Ik ben veranderd en niet alleen ik moet dat accepteren, ook de mensen om me heen moeten dat accepteren. Ik zal nooit meer worden zoals twee jaar geleden. Die tijd is voorbij en ik moet daarom rouwen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 31-01-2007, 09:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 31-01-2007 @ 10:13 :
En ik ben veranderd. Ja, heel erg evranderd. Ik ben niet meer wie ik twee jaar geleden was. Ik hou niet meer van paardrijden en korfbal is ook saai. Niks is nog leuk, maar ik ben veranderd. En anderen mensen beseffen dat niet eens. Die vragen "Waar is dat meisje dat zo goed kon tekenen en mooie gedichten schreef?" Nou, dat meisje is niet meer, dat meisje is dood, verrot. Ik ben veranderd en niet alleen ik moet dat accepteren, ook de mensen om me heen moeten dat accepteren. Ik zal nooit meer worden zoals twee jaar geleden. Die tijd is voorbij en ik moet daarom rouwen.
Je bent zeker veranderd. Vroeger was je namelijk niet geremd. Je was vrolijk, andere momenten helemaal niet. Maar alle emoties konden gewoon geuit worden. Als ik je nu zie, lijk je geremd, lijkt het alsof alles afgevlakt is, alsof ze je hele persoonlijkheid verdoofd hebben. Want zo kom je over, verdoofd. Niet meer dat scherpe, drukke meisje, maar iemand die rustig is, langzamer reageert, misschien wel sloom. Ik zeg dit niet om je te kwetsen oid, maar gewoon wat ik zie.
Eventjes heb ik Rhianne nog gezien. Dat was op de korfbal, toen je met Marloes ed op de bank zat. Leek het alsof je alles ff vergat en eventjes terug was in je oude leventje.
Ik heb het idee dat je pas weer jezelf kunt zijn als je niet onder al die medicijnen zit. Maar ik denk dat je pas met minder medicijnen kunt leven, als je ergens de kracht vindt om te accepteren dat je nu eenmaal bordeline hebt. Want dat heb je wel eerder gedaan. Je hebt een tijdje opjezelf gewoond. Niet dat het een succes was, maar dat lag ook aan de mensen om je heen. Je moet gaan samen werken met de mensen op de afdeling Rhian. Anders gaat het niet lukken. Ik denk dat wanneer je eenmaal weer vrede hebt met jezelf, je langzaam weer oog kunt krijgen voor de dingen om je heen. Nu heb je genoeg aan jezelf en aan bordeline. Straks, ooit, wanneer jij ervoor kiest dat het een deel van Rhianne is, heb je weer ruimte voor andere dingen.
Ik weet dat het niet zomaar gaat. Elke dag is een strijd bij jou. Een strijd tegen jezelf. Ga nou eens met de mensen om je heen strijden, samen. Om samen te zien dat jullie allemaal hetzelfde willen. Namelijk dat jij gaat accepteren dat bordeline iets van jou zelf is. Het bepaalt niet wie je bent, maar het is een deel van jou. Nu is het alles, zolang je je blijft verzetten, draait alles om bordeline. Wanneer jij het accepteert, is het maar een klein onderdeel. Ik weet dat jij sterk bent, kijk voor jezelf eens hoeveel energie en kracht je gebruikt om je maar te verzetten. Ga dat omzetten. Ga al die kracht gebruiken om jezelf te worden en te accepteren...

17 maart en 31 maart hebben we weer zo'n feest/team avond. Denk je dat het mogelijk is om langs te komen? Je hebt nog 2 maanden ervoor...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Ads door Google
Oud 31-01-2007, 09:39
Verwijderd
Verdriet verdrinken is nooit grappig. Gisteravond me best wel schandelijk misdragen

Er kwam zo'n oude zatlap op het pand van de studentenvereniging. Was enigszins agressief, dus wou 'm heel hard naar buiten schoppen. Maar dat mocht ik niet van de beheerders en zo. Omdat ie zich niet echt vervelend gedroeg. Dat persoon hoorde er gewoon niet.

Heb wel een one night stand met een vrij knap iemand geweigerd. Zelfrespect en respect tegenover m'n ex of zo. Eigenlijk voel ik me daar wel weer tof over, dat ik dat niet gedaan heb.
Oud 31-01-2007, 09:41
Verwijderd
Gister dus niet alleen komkommer gegeten..ook best veel brood met kruidenkaas, en wat blokjes feta en een klein handje chips. Gelukkig dat ik het nog een beetje kon hebben, maar onder de 1800 blijven heb ik niet gered.

Vandaag maar weer opnieuw beginnen, verheug me nu al op de chocola die ik mag om 4 uur <3
Oud 31-01-2007, 09:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Volgens mij lijd ik ook een beetje aan een winterdepressie. Want wanneer ik wakker word en de zon schijnt voel ik me al zoveel beter. In Egypte dan, ik straalde, ik zag er niet moe uit, ik was niet moe (wel een beetje, maar toch). Ik ben dan een zoveel leuker persoon. En dan zien andere mensen het ook. Waarom kan dat hier niet gewoon? Waarom kan ik hier niet gewoon zo zijn als op vakantie? Domme vraag, dat weet ik dondersgoed, maar toch ...

God ik moet echt ophouden met hem ophemelen. Ja hij heeft is, ja hij is leuk. Maar echt. Getrouwd, met kind. Maar hij heeft gewoon iets. Ik kan wel mezelf gek maken, verliefd op hem worden, maar ik heb al genoeg bezette jongens in m'n hoofd, dingen die nooit iets kunnen worden. Ik denk dat het gewoon de spanning is, misschien als we 1x gezoend hebben is de spanning er af. Maar dat gebeurt echt nooit. Maar ja, beter op hem verliefd dat iemand leuk vinden die mij ook leuk vindt, maar in Engeland woont, inclusief vriendin. Hopelijk kan ik zaterdag mee en 60 min naar hem staren, dan is hij op z'n best ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-01-2007, 09:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Irritantie.

Ik hou gewoon niet zo van samen een werkstuk maken. Op de uni is het wel makkelijker dan op 't HBO, maar als mensen te lui zijn om naar de uni te komen en geen internet hebben, dan wordt het wel lastig...

Oke, bij deze spreek ik met mezelf als dat ik me daar niet meer druk over ga maken en me lekker ga concentreren op mijn tentamen.
__________________
Oud 31-01-2007, 09:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ave schreef op 31-01-2007 @ 10:41 :
Gister dus niet alleen komkommer gegeten..ook best veel brood met kruidenkaas, en wat blokjes feta en een klein handje chips. Gelukkig dat ik het nog een beetje kon hebben, maar onder de 1800 blijven heb ik niet gered.

Vandaag maar weer opnieuw beginnen, verheug me nu al op de chocola die ik mag om 4 uur <3
Lieverd, als je altijd precies op de 1800 eet of minder, gaat je lichaam er aan wennen. Het is dus alleen maar goed om af en toe (bv in het weekend) er niet op te letten. Daarnaast verkomt het vreetbuien later. Hoe meer je jezelf verbiedt, hoe aantrekkelijker als die 'verkeerde' dingen worden. Dus af en toe met mate kan prima. Er is beste elke dag ruimte voor een koekje of wat chocola. Zeker als dat voorkomt dat je later ongecontroleerd ga snoepen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-01-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 31-01-2007 @ 10:46 :
Lieverd, als je altijd precies op de 1800 eet of minder, gaat je lichaam er aan wennen. Het is dus alleen maar goed om af en toe (bv in het weekend) er niet op te letten. Daarnaast verkomt het vreetbuien later. Hoe meer je jezelf verbiedt, hoe aantrekkelijker als die 'verkeerde' dingen worden. Dus af en toe met mate kan prima. Er is beste elke dag ruimte voor een koekje of wat chocola. Zeker als dat voorkomt dat je later ongecontroleerd ga snoepen ...
Weet ik, dat wil ik ook graag ongeveer 1 dag in de week ong 2000 kcal eten (daar zou ik alsnog van af moeten vallen), maar die dag wilde ik in het weekend

Ach nou ja, het is ook geenr amp, baal er meer van dat ik mezelf niet tegen kon houden.
En ik eet ook iedere dag 1 klein koekje en 's avonds een stukje chocola, heerlijk.
Maar dankje voor de oppepper
Oud 31-01-2007, 10:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik ben zo dom. Wist ik veel dat je uit een getekend plaatje dingen mocht opmeten? Dat maakte de opdracht een stuk makkelijk. Als ik de momentenwet ook niet was vergeten had ik 'm zelfs goed. Maar nee...
Advertentie
Oud 31-01-2007, 10:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mijn nieuwe cavia is echt lief en heel boevig en snel
Oud 31-01-2007, 10:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
En tóch zaten er nog goede dingen in.
Rijles ging niet heel goed, maar ik ga niet van mezelf zeggen hoe slecht het wel niet was en ik deed echt heel erg m'n best goed te kijken. Vraagt ze achteraf hoe ik het vond gaan met zo'n blik van 'je vond het vast óók erg slecht gaan'. Toen ik zei dat ik het zeker niet abominabel slecht vond gaan, was het 'Dat méén je niet'. Ja, Dat meen ik wel. En ik weet ook wel dat ik zo voor 200% gezakt was en ik weet ook wel wát er niet goed ging gaat de hele tijd. En ik weet ook wel dat ik echt heel weinig kans heb dat ik ga slagen de volgende keer.

Iemand tips hoe ik meer vooruit kan kijken?
Doe echt m'n best, maar het lukt niet.
Oud 31-01-2007, 11:11
Verwijderd
Woei, eindelijk al mn rijlessen gepland. 21 maart examen *eng*

En tsjah. Ik wil met hem praten maar dat vindt ie niet belangrijk genoeg ofzo, fijn. :/
Oud 31-01-2007, 11:12
Verwijderd
Mama wil dat ik naar de psycholoog ga. Ik zie het niet zitten.
Oud 31-01-2007, 11:24
Verwijderd
bluh. Drie kwartier geleden opgestaan en nu kan ik alweer in slaap vallen.
Oud 31-01-2007, 11:33
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
K*T, net eetbui gehad En het ging gister zoooo goed..Waarom nou? Waarom heb ik toegegeven? Weer een baggernacht achter de rug. Viel twee uur in slaap. Werd vier uur wakker. Viel weer in slaap en werd om acht uur wakker. En ik wou nog wel uitslapen! Grr..En nu een best eerlijk mailtje gestuurd naar m'n psych, terwijl ik een time-out heb. En ik zit vreselijk in spanning. Volgens mij vindt ze me nu nog stommer
__________________
Durf te vliegen.
Oud 31-01-2007, 12:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo. Ik vrees dat er nog ruzie gaat komen deze week. Ik vind het sneu voor hem dat hij eigenlijk non-stop (over)werkt omdat ze dit weekend de deadline hebben, maar aan de andere kant hoef ik nu ook niet alles voor hem te doen. En dan zie ik hem dit weekend dus ook bijna niet, omdat ik bij mijn ouders 'moet' logeren. Gelukkig heb ik even helemaal geen stress tot komende maandag, dus ik kan mijn best doen om me in te houden. En dus 'gezellig' in mijn eentje eten enzo... Magnetronnen, want hij had gisteren niet aangekondigd dat-ie op zijn werk eten zou krijgen. Gelukkig was de macaroni van gisteren wel lekker.
Oud 31-01-2007, 12:44
Verwijderd
Echt, ik ben voortdurend chagrijnig als hij in de buurt is, ben een beetje boos op mezelf omdat ik me zo aan hem erger en dus niet aardig ben, en hij wil godverdomme nog meer tijd met me doorbrengen. Ik moet echt leren hoe je fatsoenlijk iemand afwimpelt, maar kom op, de hint is nu toch ook wel duidelijk genoeg?

EDIT: Argh, en ik ben stom, want hij heeft de meeste gegevens nog dus ik kan niks doen.
Oud 31-01-2007, 12:52
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Gister slecht nieuws gehad. Echt te bizar voor woorden. Ik vind het zo erg voor haar en voor mijn vader. Ik heb eigenlijk niets met haar, maar je gunt het niemand en het is toch de vriendin van mijn vader. En met mijn vader heb ik ook niet zo'n goede band, maar vind het zo erg voor hem dat hij dit nog een keer mee moet maken. Ik hoop echt dat het meevalt. En dat mijn vader het allemaal aankan.

En natuurlijk moet ik nu heel de tijd aan mijn moeder denken, alles van toen spookt weer door mijn hoofd.
Oud 31-01-2007, 13:17
Verwijderd
Ik vrees dat ik vandaag niet met vriendjelief kan afspreken. Ik moet nog zoooveel doen. Maar aan de andere kant, ik krijg hem toch niet aan mijn kop... Love.
Oud 31-01-2007, 13:58
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Ik kan niet meer stoppen met huilen. De drang tot am is ondraaglijk. Maar NEE! Ik wil het niet! Ik ben heus wel sterker. Maar het is zooo moeilijk Ik uit me nu toch? De tranen blijven stromen, dan heb ik het toch niet nodig?!

Ik heb nog geen mail terug, ze vindt me stom , maar ze heeft ook nog gesprekken en vanavond groepstherapie. Daar had ik bij kunnen zijn. Als ik niet zo stom was geweest. Als ik wat meer m'n best had gedaan. Nu hoor ik er al helemaal niet meer bij...Dom, dom..
__________________
Durf te vliegen.
Ads door Google
Oud 31-01-2007, 14:13
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Lijkt me grandioos een kijkje in mijn toekomst te nemen... Gewoon, wat meer zekerheid of zo.. (Of juist niet, brrrrr)
Eh never mind
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 31-01-2007, 14:41
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Mijn economie cijfer is met 4 tienden omhoog gegaan (H) ik had heeel hoog
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 31-01-2007, 14:54
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 30-01-2007 @ 21:19:
Raar gevoel is dat he..? Het lijkt zo kort, maar toch zo lang. En afkappen na zo'n tijd, neen..
Ja inderdaad.


Zo, net mijn kamer een beetje opgeruimd, en hoewel er nog wel een beetje werk is in mijn kast () ziet alles er al tamelijk goed uit en ben ik tevreden.

En we hebben sinds de kerstvakantie echt verschrikkelijk weinig te doen voor school echt niet normaal. Maar ja, waarschijnlijk plannen alle leerkrachten binnen een week opeens allemaal toetsen en taken enzo, dus ik geniet er gewoon nog even van.
Ik ga zodadelijk nog wat voort lezen in m'n boek voor school (Joe Speedboot). Ik moest er even inkomen, maar nu vind ik het best goed!
Oud 31-01-2007, 14:56
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
@Ave: dankjewel
@GeleBloem: *knuffel*

Vanmiddag met een vriendin meegeweest naar het winkelcentrum. Kwamen we daar inene haar vriendje tegen. Raar, want hij ging eerst de andere kant op.
Zij wil het uitmaken, maar durft het niet in zijn gezicht te zeggen. En het is bijna Valentijnsdag, dus dat wordt nog wat. Ze wil het voor Valentijn uitmaken, maar dan moet ze het wel durven. Hopelijk wordt het geen groot probleem. Vriend en vriendin hebben alle lessen samen, en we hebben een soort vriendengroep waar ze beide inzitten. Dus hopelijk kunnen ze nog wel goed met elkaar omgaan.

En ik twijfel of ik verliefd ben of niet. Ik denk het niet.

*knuffels*
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 31-01-2007, 15:02
Verwijderd
Ik ben vrolijk en heb alleen slechte cijfers enzo dus dat slaat nergens op. En whatever als ik maar slaag, cum laude wordt het toch niet dus lékker belangrijk of dat met een 5,5 of een 9 is.

Moet ik wel slagen..
Oud 31-01-2007, 15:37
Verwijderd
Jaaa wieurasdmfafjioaf ben ik op school gebleven om alles op orde te krijgen voor morgen toets en het overzichtelijk te maken en uit te typen enzo, maar neee hoor ik laat het gewoon op school liggen
Oud 31-01-2007, 16:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
walging
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-01-2007, 16:10
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Nathan Fake opzetten en met je ogen dicht op de bank gaan liggen is wat iedereen elke dag even zou moeten doen
__________________
Guitarred and feathered
Oud 31-01-2007, 16:10
Verwijderd
Argh mijn zus is soms zo'n egoistisch mens hč.
Oud 31-01-2007, 16:12
moon
Avatar van moon
moon is offline
pfff dingen beginnen door elkaar heen te lopen en dat is frustrerend Ik zou willen dat ik eens wat beter begreep wat ik nou echt voel.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 31-01-2007, 16:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Weer zo'n productieve dag gehad vandaag, maar niet heus.. Wel redelijk kunnen lezen, maar ben nog niet eens op een kwart van het boek en ik kan nu al niet meer.. En m'n poetry moet ik nu eigenlijk gaan afmaken, maar natuurlijk kan ik me nu niet meer concenteren.. Oké m'n concentratievermogen is echt belachelijk laag de laatste tijd en dat komt nou niet bepaald goed uit.. Grr, ik haat die kutschool, ik ben moe en ik wil niet meer, en toch wil ik morgen niet thuisblijven.. Aahrg mens, neem een besluit!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-01-2007, 16:25
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Anders ligt mijn motivatie even op een historisch dieptepunt. Wat vervelend is, aangezien ik juist over de historie moet leren. Maar dat lukt niet. En dat wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Twijfels over je studie ftw
__________________
Guitarred and feathered
Oud 31-01-2007, 16:40
Verwijderd
Vandaag niets gedaan en de dag vliegt voorbij. Ben zo moe en voel me zo raar. Heb het gevoel dat ik op de automatische piloot leef. Zoveel als gisteravond drink ik nooit meer.

Eigenlijk zie ik ook wel positieve dingen aan het eindigen van m'n relatie. Ik kom er nu achter dat ik geestelijk sterker ben dan ik had gedacht.
Oud 31-01-2007, 17:03
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 31-01-2007 @ 15:56 :
@GeleBloem: *knuffel*
Dank je wel <3

Nou, ik stop ermee. Ik heb een mail terug van m'n psych. Ze wil toch echt eventjes afstand zodat ik zelf keuzes kan gaan maken. Dat snap ik wel, maar toch..Dit was het. Ik denk niet ze een goede psychologe is voor mij. Ik ben bang voor haar. Voor haar gevoelens tegenover mij. Ik ben er nog steeds (na meer dan anderhalf jaar) van overtuigd dat ze me echt stom vindt. Een aanstelster, een aandachttrekster en ga zo door. Dat was het dan. Ik zeg nog niks, ik heb nu toch nog een time-out. Over twee maand heb ik een gesprek, dan geef ik het aan. Tot die tijd laat ik niks meer van me horen. Zogenaamd heb ik nu twee maanden om mezelf te bewijzen. Dat ik wel motivatie heb en er wel voor wil gaan. Maar daar heb ik geen twee maanden voor nodig. Ik ben er na een week al over uit. Ze is wel aardig hoor, ik zou graag willen dat het klikt. Maar hoeveel moeite we allebei ook doen, het lukt niet. Dus ik kap ermee...Andere hulpverlening heb ik geen zin meer in..

Stiekem ben ik nu kwaad op alles en iedereen, maar bovenal op mezelf, en wil ik gewoon met alles kappen..
__________________
Durf te vliegen.

Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 17:10.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.