Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2007, 18:36
Sabrielle
Avatar van Sabrielle
Sabrielle is offline
ik zal beginnen bij het begin.
4jaar geleden is er een hele leuke jongen naast mijn beste vriendin gaan wonen, we hebben hem alle2 een tijdje leuk gevonden.. en na 1 jaar ofzo heb ik hem een tijd niet meer gesproken(3jaar ongeveer) pas geleden kwam ik hem op de hyves van mijn zus tegen en ik schreef hem meteen een berichtje! we wisselde msn uit en ik ging met hem afspreken!

ik was nogal verlegen en ik had geen zin om hem weer leuk te vinden net als 3jaar geleden dus ik deed rustig en voorzichtig aan..
hij drong nog al aan om af te spreken en hij begon over zoenen enzo..
ik durfde niet maar ben uit eindelijk gegaan!
we hebben gezoend en ik ben helemaal verliefd op hem
ALLES nu het probleem, mijn vriendin( het buurmeisje van die jonge ) had een stukje van msn tekst gestuurd dat hij nooit met me wouw zoene en dat zoenen niks voor hem betekend en dat hij me niet leuk vind en dat hij NOOIT met me wouw afspreken! terwijl hij aan drong. nu ben in ondertussen al weer 3/4 weken verder met hem we hebben nog steeds niet''echt'''maar er is wel een ons volgends hem.. alleen mijn vriendin blijft beweren dat hij me niet leuk vind en ze doet net of ze allen van hem af weet! zoals laatst zegt ze; hij gaat echt niet verder dan zoenen hoor dat weet ik zeker, terwijl we allang verder gegaan zijn dan zoenen..

mijn probleem is dat ik niet weet wie ik moet geloven, mijn vriendin zegt dat hij me echt niet leuk vind(een andere vriendin zegt dat ook, die vriendin is bevriend met het zusje van die jongen) en dat zoenen niks voor hem betekend, maar we zijn al lang veel verder gegaan
en hij zegt dat mijn vriendinnen maar wat lullen en dat hij me echt leuk vind nomatter what they say zegmaar.. ik zou niet weten wat ik moet geloven
hij doet heel lief en grapjes maken en ik voel me zo op mn gemak bij hem.. en hij is leuk gewoon maar wat moet ik nou als mijn vriendinnen gelijk hebben! dat hij me echt played.. alleen maar wilt zoenen en lol maken en ondertussen zo tegen elk meisje doet ofzo.. ik weet niet wat ik moet denken of doen.
ik weet wel dat ik echt niet gekwetst door hem wil worden

help alsjebliefd wie heeft goed advies !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2007, 18:46
Verwijderd
Vertel hem dat je duidelijkheid nodig hebt en vraag of hij op dit moment een relatie met jou wil beginnen.

Als hij dat niet wil, kun je beter afstand nemen..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 18:50
Verwijderd
Waarom zou hij je zoenen als hij niet op zijn minst fysiek tot je is aangetrokken?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 18:54
Sabrielle
Avatar van Sabrielle
Sabrielle is offline
Ik heb al om duidelijk heid gevraagd, toen zei hij tegen mij dat er al een ons is en dat hij niet weet wat oficieel is, mischien is ''verkering vragen'' wel kinderachtig volgends hem ofzo, en laats maakten hij een grapje, met daar in; ik ben niet vreemd gegaan hoor. hij kan niet vreemd gaan als we niks hebben denk ik maar toch als 2 van mijn vriendinnen zeggen dat hij me gebruikt en hij zegt dat hij echt van me houd
wie moet ik dan geloven..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al om duidelijkheid gevraagd, toen zei hij tegen mij dat er al een ons is en dat hij niet weet wat oficieel is.
Verkeerd antwoord.

Het is JA of NEE.

Je laat te makkelijk over je heenlopen..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
12?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:55
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Het is een beetje jammer om je vriendinnen een relatie te laten verpesten die misschien heel leuk kan worden. Je moet kijken naar wat jij denkt, denk je zelf dat hij je played, of denk je dat hij je leuk vindt?
Ik zou het een kans geven als ik het zo lees. En vraag je vriendinnen hoe ze zo zeker weten dat hij je niet leuk vindt?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:43
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Kijk eens meer naar de daden en minder naar de woorden.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:51
Anika
Hebben je vriendinnen een reden om tegen je te liegen?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:56
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Hebben je vriendinnen een reden om tegen je te liegen?
Ik zie er zo al 3 en kan er nog een hoop bijdenken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:20
Alex111
Alex111 is offline
Als ik het zo lees, dan krijg ik het idee dat je 'vriendinnen' gewoon jaloers zijn ofzo. Ik zou die zogenaamde vriendinnen van je niet te serieus nemen en gewoon genieten van je vriend.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:32
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Om duidelijkheid vragen is absoluut geen garantie dat het ook maar iets duidelijker zal worden. Waarom er zomaar van uit gaan dat die jongen weet wat hij wil? Waarschijnlijk weet hij dat zelf nog niet eens.

Je moet vooral voor jezelf duidelijker worden. Wil je ervoor gaan? Zo ja, dan ga ervoor, en besef dat er een kans is dat je een blauwtje loopt, of dat hij alleen maar een beetje met je wil aanmodderen. Wil je er niet voor gaan tenzij je 100% zeker bent dat je geen blauwtje loopt? Kijk de kat uit de boom en wacht tot hij initiatief neemt.

En als je vriendinnen gelijk hebben en hij meent het allemaal maar heel oppervlakkig. Tja, jammer maar helaas. Dan ga je achteraf even bij hun uithuilen, een avond pinten pakken en op naar de volgende.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Als ik het zo lees, dan krijg ik het idee dat je 'vriendinnen' gewoon jaloers zijn ofzo. Ik zou die zogenaamde vriendinnen van je niet te serieus nemen en gewoon genieten van je vriend.


Hmm het klinkt mij juist totaal anders in de oren.

Het feit dat hij al aandrong om te meeten en gelijk te zoenen, lijkt me toch een redelijke waarschuwing dat hij gewoon van meerdere walletjes tegelijk aan het eten is.

Maar dat snapte de topicstartster eigenlijk ook al wel, anders schreef ze het niet zo. (Ze schrijft bv. ook niet "we zijn helemaal verliefd op elkaar", alleen "ik ben helemaal verliefd op hem" )

Oftewel, afstand zoeken van die jongen.

..

Daarnaast, hallo, ik neem aan dat je je vriendinnen wel wat langer kent dan vandaag en hun toch wat meer credit geeft. Is de sex zo goed dat je hun wilt opgeven?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:50
Gevederde
Gevederde is offline
Eerlijk gezegd komt die jongen op mij een beetje over als een player. Waarom zouden je vriendinnen jaloers zijn? Het lijkt mij eerder dat ze je willen waarschuwen. Meestal hebben je vrienden een objectiever oordeel dan je zelf hebt in de situatie waarin jij je bevindt. Maar goed, ik hoop voor jou dat ik het mis heb natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 23:47
waves
Avatar van waves
waves is offline
hebben wij wat? ja - nee
Heb je tegen mijn vriendinnen gezegd (wat ze tegen je zeiden) ja-nee

voila
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 14:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Maar die ene vriendin van je vond/vindt hem toch ook leuk? misschien zegt ze die dingen wel omdat ze jaloers is, dat zij hem zelf graag wil hebben? Niet erg aardig, maar ik kan het me wel voorstellen.

als je die jongen wilt moet je ervoor gaan en hem gewoon vragen wat hij nou wil. Als hij vaag blíjft, dan gaat hij er duidelijk niet voor en is het idd een beetje een player en dan weet jij genoeg.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
Waarschijnlijk doet ie het tegelijkertijd met die vriendin van je, en probeert hij jullie alletwee aan het lijntje te houden en tegen elkaar uit te spelen.

Maar anders zorg je toch gewoon dat je per ongeluk met zowel die jongen als je vriendin afspreekt. Dan wordt het wel duidelijk wat hier nou aan de hand is.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Ik geloof!
Lekker-chickie
220 24-09-2010 16:04
De Kantine Wat saai zeg #123
Vlindertje
500 20-01-2008 00:23
VWO Management & Organisatie
Kaa
186 20-07-2005 12:02
Lichaam & Gezondheid Wat zijn die witte vlekjes op je nagels?
Stefanie
46 24-04-2005 18:29
Werk, Geld & Recht bedreiging, stalking enz
Zero-Zero
19 22-12-2004 23:14
Liefde & Relatie Wie moet ik geloven?
Vini-Vidi-Vici
17 28-09-2003 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.