Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2004, 17:25
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik heb een ex...naja EX...ik heb er nog geen maand iets mee gehad, omdat het gevoel er gewoon niet kwam van mijn kant.
Toen uitgegaan, maar wel echt beste vrienden geworden...
Nu schijnt het dus dat zij al een hele tijd verleifd op me is, EN ook nog eens heel bezitterig is naar vrienden toe.
Ik heb nu een nieuwe vriendin, en dat is weer een goede vriendin van die ex.
We hebben het haar echt vantevoren 100x gevraagd of ze het erg vond als we iets zouden krijgen of zouden gaan doen etc. Maar ze zei echt dat ze het niet erg vond.
Maar nu begint ze dus wel vervelend te doen, een beetje te stoken tussen ons, heel chagerijnig doen, niets zeggen, heel stom iig. Dat vinden ook haar vriendinnen. En dat terwijl ze zelf echt heeft gezegd het niet erg te vinden, anders waren wij er niet mee begonnen (ja dan moet ze dan ook geowon heel eerlijk zijn, want ze weet de gevolgen). Zaterdagnacht heeft ze schijnbaar de HELE tijd over mij zitten praten, hoe leuk ik wel niet was etc tegen een vriendin van dr. Die vond dat ook raar, al haar vriendinnen, behalve 1. Die zegt dat tegen mijn vriendin...ja je hetb wat met dr beste vriend..en ze kan moeilijk gaan zeggen dat ze het erg vind...

Ja kijk ik vind dit dus HEEL klote. want er is al eens een relatie van 1,5 jaar verpest door een buitenstaander. IK wil haar niet kwijt, en zij mij hiredoor ook ECHT niet zegt ze...
maar wat nu met die vriendin te doen? als ik ernaar vraag zegt ze: je betn echt gek dat je dat denkt..etcetc....

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 17:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2004, 17:46
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
leuk he mensen?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:51
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
? is toch een vrij serieuze vraag lijkt me
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
mijn antwoord was ook serieus, maar (weer eens) te summier.

Veel mensen hebben nou eenmaal de neiging om gekke dingen te doen en dat zelf niet eens als raar of verkeerd te zien.

Zolang jouw vriendin en jij (en zelfs jullie vrienden) goed weten hoe het in elkaar steekt, dan lijkt het mij dat er niet echt gevaar op de loer ligt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-01-2004 @ 18:46:
leuk he mensen?

Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:25
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-01-2004 @ 18:53:
mijn antwoord was ook serieus, maar (weer eens) te summier.

Veel mensen hebben nou eenmaal de neiging om gekke dingen te doen en dat zelf niet eens als raar of verkeerd te zien.

Zolang jouw vriendin en jij (en zelfs jullie vrienden) goed weten hoe het in elkaar steekt, dan lijkt het mij dat er niet echt gevaar op de loer ligt.
okee, sorry voor die reactie dan !
ja wat je zegt klopt hopelijk. maar als iemand je zin zo kan verpesten is dat OOK niet leuk, en kan dat op den duur misschien WEL kwalijke gevolgen hebben
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 06:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-01-2004 @ 18:46:
leuk he mensen?
Ook al was deze serieus bedoeld, het lokt weer niet serieuze reacties uit. En ik vind hem zelf ook niet zo leuk.

ontopic: Ik heb precies hetzelfde gehad. Naja, ik heb wat met een goede vriend van mijn ex maar in mijn geval heeft die vriend daar vrede mee. Mede denk ik omdat hij nu zelf ook een vaste relatie heeft.
Ik vind het behoorlijk triest hoe die vriendin nu reageert. Behoorlijk egoistisch. Maar laat het je relatie met je vriendin niet beinvloeden. Dat zou zonde zijn. Ik weet niet echt hoe je dit verhelpt. Waarschijnlijk door die irritaties en jaloezie van haar kant te vermijden en te negeren en voor de rest gewoon aardig tegen d'r blijf doen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 06:59
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik snap die vriendin niet, waarom afgunstig zijn?

Je bereikt er niks mee. Je verpest hoogstens de relatie tussen je vriend en vriendin en uiteindelijk komt het er op neer dat niemand dan eenrelatie heeft met die vriend. Fijn zeg. Denkt zij echt dat ze nog een kans maak nadat ze zoiets geflikt heeft?

Spitefulness is een mooi woord hiervoor ;/ beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 07:03
load_harmony
load_harmony is offline
ah!!! ik vind dat die ex van jou echt in een onwijs vervelende situatie zit en daarbij denk ik ook dat jij je niet zo moet aanstellen.....


kijk es man! ga liever wat aandacht besteden aan je ex en laat je vriendin dat ook doen om haar te laten merken dat, zelfs als jullie een relatie hebben, jullie nog wel gewoon kunnen doen! zij voelt zich waarschijnlijk butengesloten en een beetje genaaid (wat ik me goed kan voorstellen)..


dus kijk eens wat verder als je eigen 2 meter.. ;-)
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 07:06
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 16-01-2004 @ 08:03:
ah!!! ik vind dat die ex van jou echt in een onwijs vervelende situatie zit en daarbij denk ik ook dat jij je niet zo moet aanstellen.....


kijk es man! ga liever wat aandacht besteden aan je ex en laat je vriendin dat ook doen om haar te laten merken dat, zelfs als jullie een relatie hebben, jullie nog wel gewoon kunnen doen! zij voelt zich waarschijnlijk butengesloten en een beetje genaaid (wat ik me goed kan voorstellen)..


dus kijk eens wat verder als je eigen 2 meter.. ;-)
Tuurlijk zit ze in een vervelende situatie maar wat wil ze bereiken? Ik zou het ook niet fijn vinden, maar ik zou zeker niet gaan stoken. Waarom kunnen mensen niet blij zijn als anderen gelukkig zijn? Kijk, als ze nou eerst vreemd waren gegaan heb je reden om pissed off te zijn maar het is gewoon 'volgens de regeltjes' gebeurt (voor zover ik uit het verhaal kan opmaken).
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 09:59
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 16-01-2004 @ 08:06:
Tuurlijk zit ze in een vervelende situatie maar wat wil ze bereiken? Ik zou het ook niet fijn vinden, maar ik zou zeker niet gaan stoken. Waarom kunnen mensen niet blij zijn als anderen gelukkig zijn? Kijk, als ze nou eerst vreemd waren gegaan heb je reden om pissed off te zijn maar het is gewoon 'volgens de regeltjes' gebeurt (voor zover ik uit het verhaal kan opmaken).
Ik denk dat ze zich vooral buitengesloten voelt. Ik zou het misschien ook moeilijk vinden als 2 van mijn beste vreinden verkering krijgen. Niet omdat ik het niet gun (IK ZOU HET JUIST WEL TOF VINDEN) maar meer omdat het logisch is dat ze opeens veeel meer met zn tweeen op gaan trekken en jou rol toch minder word. En zeker als ik gevoelens heb voor 1 van die 2 vrienden is het moeilijk om jezelf daar zomaar goed mee om te gaan. Is op zich heel logisch dat dat moeilijk is toch? zij is waarschijnlijk ook een beetje bang er buiten te vallen (Wat ze waarschijnlijk al een beetje doet) en kan zichzefl daarom moeilijk een houding geven. Ik vind eht sowieso lullig dat haar vriendinnen aan haar EXVRIENDJE vertellen wat ze heeft gezegt en zo. Sorry maar ik denk dat dat ook wel wat zegt over de manier waarop jullie met elkaar omgaan.... ik heb denk ik gewoon medelijden met dat meisje want ik kan niet zeggen dat dr vreinden erg prettig met haar omgaan...
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 17:17
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 16-01-2004 @ 12:37:
Lieve help.
?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 17:58
jongen
Avatar van jongen
jongen is offline
Ik heb iets gehad dat er een beetje op lijkt. Ik had wat met een meisje, maar na 2 maanden heb ik het uitgemaakt, terwijl zij nog hopeloos verliefd op mij was. Maar eigelijk vond ik haar maar een trut. Een maand later kreeg ik wat met een van haar beste vriendinnen, en zij was daar zo boos over, dat ze niet meer met mijn toenmalige vriendin praatte. Na ongeveer een maand begonnen ze weer met elkaar te praten en een paar dagen later maakte mijn vriendin het uit. Ik vond dit niet zo erg, want ik voelde toch niet zoveel meer voor haar, maar toch vind ik het vreemd dat dit maar een paar dagen nadat ze weer begon te praten gebeurde.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 10:51
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
jongen schreef op 17-01-2004 @ 18:58:
Ik heb iets gehad dat er een beetje op lijkt. Ik had wat met een meisje, maar na 2 maanden heb ik het uitgemaakt, terwijl zij nog hopeloos verliefd op mij was. Maar eigelijk vond ik haar maar een trut. Een maand later kreeg ik wat met een van haar beste vriendinnen, en zij was daar zo boos over, dat ze niet meer met mijn toenmalige vriendin praatte. Na ongeveer een maand begonnen ze weer met elkaar te praten en een paar dagen later maakte mijn vriendin het uit. Ik vond dit niet zo erg, want ik voelde toch niet zoveel meer voor haar, maar toch vind ik het vreemd dat dit maar een paar dagen nadat ze weer begon te praten gebeurde.
ja goed,maar bij mij ligt t toch anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Van vriendschap naar liefde
Verwijderd
25 17-09-2007 02:51
Liefde & Relatie Hopeloos verliefd
Effenberg
21 22-04-2005 21:55
Liefde & Relatie goede vriendin & mijn ex
suikerprinses
26 22-10-2004 20:19
Liefde & Relatie verliefd op ex?!
stinkdiertje
6 21-09-2003 15:00
Liefde & Relatie beste vriend van je ex
ellaversa
15 12-03-2003 10:19
Liefde & Relatie nieuwe vriend(in) van je ex
Blubje
9 13-07-2002 12:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.