Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 23:49
dazzler
dazzler is offline
Mijn vriendin is boos... we hebben nu een maand, en kregen een ruzie om iets heel erg onbenulligs. Voor mij is het zo simpel dat ik zeg 'sorrie!!! het is ook mijn schuld' en weer verder... Zelf zegt ze momenteel te twijfelen of het kan werken tussen ons en dat het meer is dan alleen die ruzie (ze vind me passief).

Dat passieve moet ik haar zelfs een beetje gelijk in geven. Ik ben over het algemeen helemaal niet zo maar bij haar ben ik dat inderdaad wel een beetje. Waarom? Mischien omdat ik bang ben dingen fout te doen en daarom helemaal niks doe... Ik heb eigenlijk geen idee.

Momenteel heb ik haar 3 dagen niet tot nauwelijks gesproken, em het enige dat ik weet is dat ze meer tijd wil om dingen op een rijtje te zetten... Boos is ze volge3ns mij niet echt meer, maar ze twijfelt nu heel erg of we wel bij elkaar passen.

Ik ken haar inmiddels al 2 jaar, en na een aantal mislukte pogingen (diverse oorzaken) hebben we dus wat sinds een maand dan echt wat, en ik kan zeggen dat ik echt een hele berg voor haar voel, mischien zelfs wel van de hou, en haar echt niet kwijt wil... Ik weet dat ze er zelf ook wel zo over denkt maar momenteel ben ik toch bang dat het 'we matchen niet' gevoel overheerst en ze mischien wel besluit dat ze niet verder wil. Dit is iets wat ik echt niet wil...

Opzicht denk ik dat het wel goed komt, maar toch kan ik niet slapen en zit ik er echt enorm mee omdat het mischien wel eens niet goed komt.

Ik heb niet echt een vraag hiermee, wilde alleen even mij ei kwijt...

Dus, mischien dat iemand hier wat motiverends op kan zeggen, tips heeft, of weet ik veel wat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2004, 05:49
Verwijderd
hmm tja, het enige wat je kunt doen is bij elkaar gaan zitten en even serieus praten over wat jij voor haar voelt en waarom je je zo 'passief' gedraagt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 05:54
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Het enige wat je kan doen is eens echt goed met haar gaan praten. Uitleggen waarom je je af en toe zo passief gedraagt en haar zeggen wat je voor haar voelt. Ik denk echt dat je nu niet meer kan doen dan praten...
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 06:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zeg de volgende keer niet alleen 'sorry', zelfs niet als je er niet mee eens bent. Práát zoiets uit. Vraag dóór. Wat zit haar dwars. Of zoek een middenweg tijdens een discussie en probeer eigenwijzigheid te vermijden. Als je merkt dat een meningsveschil op een ruzie uitloopt, kap het dan op tijd af.

Maar soms moet je gewoon lief voor dr zijn en kan het zijn dat ze ergens mee zit waardoor jullie ruzie krijgen (dat heb ik zelf ook ondervonden).

Verder tsja, ik weet niet zo goed waarom het niet goed tussen jullie gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 10:49
dazzler
dazzler is offline
Ik wil juist meer zeggen dan de 'sorrie' die ik mometneel heb gegeven, en ik wil dolgraag praten over de dingen en hoe we dingen anders moeten/kunnen doen... Maar momenteel krijg ik daar de kans niet echt voor.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 02:25
dazzler
dazzler is offline
En ondertussen nog steeds de kans niet gekregen daarvoor. Het concreetste wat ik heb gehoord is 'ik wil mijn sleutels en mobiele telefoon terug'. Nog geen zinnige discussie kunnen voeren. Wordt boos zodra ik vraag waarom ze opeens boos is met gelul als 'snap je het nou echt niet???' NEE IK SNAP HET NIET NEE!!! Ik heb dingen fout gedaan en wil dat toegeven, zodra ik dat toegeef lul ik maar mee om het goed te praten, en als ik er tegen in ga snap ik er niks van...

Ze bekijkt het maar, het hoeft al niet meer...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 03:16
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Je moet niet te onderdanig zijn heh...

Ik ken de hele situatie niet maar waarom zou jij alles fout doen knul? Als ze twijfelen moet je niet zo afwachten ik bedoel, ze moet snappen dat dat ook lullig is voor jouw om je zo onzeker te laten en dergelijke.

Ik zou een antwoord van haar eissen als de relatie nog enigsins betekenis heeft. Mja ik hou er nooit van als iemand er constant om heen draait. Begrijp me niet verkeerd je moet haar wel de tijd geven maar als ze het na een paar dagen nog niet weet moet jij de keuze voor haar maken anders ga je er zelf kapot aan, geloof me.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 08-02-2004 @ 04:16:
Je moet niet te onderdanig zijn heh...

Ik ken de hele situatie niet maar waarom zou jij alles fout doen knul? Als ze twijfelen moet je niet zo afwachten ik bedoel, ze moet snappen dat dat ook lullig is voor jouw om je zo onzeker te laten en dergelijke.

Ik zou een antwoord van haar eissen als de relatie nog enigsins betekenis heeft. Mja ik hou er nooit van als iemand er constant om heen draait. Begrijp me niet verkeerd je moet haar wel de tijd geven maar als ze het na een paar dagen nog niet weet moet jij de keuze voor haar maken anders ga je er zelf kapot aan, geloof me.
Als die relatie je wat waard is, dan ben ik het hier helemaal mee eens. Je kunt ook opgeven, als je dat wilt, maar je kunt er ook moeite voor doen, als je haar dat waard vindt.

En als ze niet wil luisteren, mail of schrijf haar dan desnoods.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 10:52
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 08-02-2004 @ 04:16:
Ik zou een antwoord van haar eisen als de relatie nog enigsins betekenis heeft. Mja ik hou er nooit van als iemand er constant om heen draait. Begrijp me niet verkeerd je moet haar wel de tijd geven maar als ze het na een paar dagen nog niet weet moet jij de keuze voor haar maken anders ga je er zelf kapot aan, geloof me.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 18:43
elledc
elledc is offline
Wat altijd kan helpen is idd een briefje schrijven, dan kan ze rustig nadenken over wat ze voelt voor jou, en haar wat tijd geven. De volgende keer moet je super opgewekt doen en tonen dat je vanalles wil doen met der, en dus niet in de zetel blijven zitten

PS. Ken je me nog?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 19:05
dazzler
dazzler is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-02-2004 @ 19:43:
Wat altijd kan helpen is idd een briefje schrijven, dan kan ze rustig nadenken over wat ze voelt voor jou, en haar wat tijd geven. De volgende keer moet je super opgewekt doen en tonen dat je vanalles wil doen met der, en dus niet in de zetel blijven zitten

PS. Ken je me nog?
Brief schrijven gedaan, zelfs een soortemet van stripverhaaltje gemaakt met ons in de hoofdrol... Heeft wel enig positief effect gehad op het geheel, maar als ik haar dan aan de telefoon spreek daarna dan begint ze toch weer met de verwijten en beschuldigingen en aan het eind van het gesprek is het weer allemaal mijn schuld...

Inmiddels kan ik al wel voor 90% zekerheid zeggen dat dit (momenteel) niet meer goed komt... Vind het wel heel jammer, maar ik heb niet zo'n behoefte meer om nog meer tevergeefse toenadering te gaan zoeken. Ik heb al 5 pogingen ondernomen, dat houdt ook een keertje op... Kan me ook niet meer echt relaxed aan de telefoon houden als het continue weer geschreeuw en verwijt wordt als ik normaal wil praten.

Uhm nee sorrie, ik geloof niet dat ik je (nog) ken??? Vertel eens!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 12:13
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
ik twijfel ook op dit moment over mn relatie....
als t niet past dan past t niet, praat er gewoon eens over.
maar denk ook aan jezelf: als t niet geod voelt nie doen.
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 08:42
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Vriendinnen zijn altijd boos over kleine dingetjes, leer daarmee te leven.

Maar als ze nu al deze mate van twijfel heeft, is er eigenlijk geen twijfel meer. Afkappen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173
darkfairy
500 03-10-2016 17:56
Liefde & Relatie Ruzie met mijn vriendin
anoniem12345679
3 15-05-2016 15:21
Liefde & Relatie Beste vriendin is boos
AnoniempjeKaas
10 20-07-2013 00:56
Liefde & Relatie grote probleem begonnen bij zoiets kleins...
jekentmetogniet
29 03-04-2010 18:53
Liefde & Relatie die leuke jongen of vriendin
angel--1987
14 08-09-2005 20:26
Liefde & Relatie vriendin die boos is...
Verwijderd
20 09-05-2003 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.