Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2016, 14:19
brandley16
brandley16 is offline
Hallo!
Ik had een vraag aan jullie of jullie enige ervaring hebben met tiener dating Apps/Sites.
Zo ja wat voor mensen kwam je tegen veel mensen die echt iets zochten of gewoon mensen die het als "Grap" doen?

Alvast bedankt!!

Greetz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2016, 16:27
brandley16
brandley16 is offline
ja dat dacht ik ook al daan maar ga niet vaak uit weet je en ben meerendeels te verlegen om mensen dan ook aan te spreken al ga ik is uit snap je
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 18:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je kan me ook een prive bericht sturen, misschien kan ik je wel helpen of je verhaal aanhoren
Liever gewoon in dit topic posten. Dan kan iedereen helpen/advies geven. Zo kunnen we ook leren van elkaar en hebben andere mensen er ook nog wat aan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 19:38
brandley16
brandley16 is offline
Naja, vindt het niet erg om mijn verhaal openbaar te maken over alles hoe dit gekomen is . Wat het punt is is dat ik al sinds ongeveer groep 3 gepest wordt omdat ik te dik ben, ben momenteel al bezig met eraan te werken maar daardoor heb ik echt veelste weinig zelf vertrouwen heb om überhaupt op iemand af te stappen (Heb ook autisme PDD-NOS en ADHD wat het al wat lastiger maakt) en in de eerste tot aan nu wordt ik nog steeds wel gepest heb wel al sinds de eerste tot de derde een hele goede vriendin gehad die me door iets wat ik niet heb gedaan pijn heeft gedaan door weg te gaan ben depressief daardoor geweest dus ik had echt nergens zin meer in. Paar maanden daarna heb ik een vriendin gehad door geluk. Maandje of 2 later Kon ze telkens niet meer had er pas 4 keer gezien en dus maakte ze het uit omdat ze mij minder belangrijk vond dan Hockey, dus ben daardoor ook nu al een jaartje verder niks gedaan en ik dacht ik ga is kijken hoe die dating Sites/Apps zijn zoals jongeredate meetme etc.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 21:47
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
brandley ik kan me zelf helemaal in het verhaal vinden ik werd ook gepest omdat ik te dik was waardoor ik vrij weinig zelf vertrouwen heb en heb ook pdd nos ik heb nou ook een oogje op iemand alleen durf nauwelijks daardoor naar haar toe te stappen met momoteel wel bezig met afvallen door veel te sporten en gezond eten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
De Kantine persoonlijke vragen ;)
Fantôme
27 07-10-2005 23:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vragen bedenken bij thema 'moeders'
Dolores
5 19-04-2004 13:32
Verhalen & Gedichten Vragen
WolterB
1 19-01-2004 22:38
Software & Hardware javascript vraagje
ldv
7 29-04-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.