Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2006, 21:16
Lily Flower
Lily Flower is offline
Hey.. 'k zou hier graag even mijn verhaal kwijt willen. Ik ben een jonge meid van 22. Begin volgend jaar ben ik 6 jaar samen met mijn vriend. We wonen nu reeds 3 jaar samen op een studio (ik studeer nog). We hebben ook 2 katjes in huis genomen om wat meer gezelligheid te creëren en omdat ik een enorme dierenvriendin ben.

Nu.. als ik terugblik op het verleden is dat samenwonen de domste stap ooit geweest. Moesten we het niet gedaan hebben, dan waren we nu al lang niet meer samen geweest. Zijn vader was de heerser over onze relatie, we mochten elkaar niet zien wanneer we zelf wilden etc.. Samenwonen was op dat moment de enige redding. Nu zijn we ondertussen 3 jaar later en ik twijfel al meer dan een jaar aan onze relatie. We zijn sinds we mekaar kennen beiden enorm verzwaard, ik ben die kilo's allemaal weer kwijtgespeeld (nog meer zelfs) en zie er naar eigen zeggen beter uit dan ooit. Hij heeft zich niet herpakt.. heeft geen zin om zich mooi te kleden voor mij, om een paar kilo's kwijt te raken.. het kan misschien raar klinken, maar dit is enorm frustrerend. Ik ben mooi, sexy, aantrekkelijk, .. voor hem (zegt hij heel vaak), maar dit is niet wederzijds meer Ik voel mij lichamelijk/seksueel niet meer aangetrokken tot hem, met alle gevolgen vandien, seks gebeurt maar heel sporadisch. 'k Begin meer en meer oog te krijgen voor andere mannen. 'k Heb er al vaak met hem over gepraat, maar dit bijna altijd in monoloogvorm.. ik krijg gewoon geen reactie, we zitten totaal niet op dezelfde golflengte. Het lijkt voor hem allemaal zo vanzelfsprekend dat ik bij hem blijf. Ik vind dat je in een relatie toch altijd wat moeite voor elkaar moet blijven doen.. of denk ik hier nu zo abnormaal over?