Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2003, 01:29
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Ik ken een paar meisjes die al beginnen met "ik heb een nieuwe vriend", als ze één keer met die jongen (bij voorkeur opgeduikeld tijdens het uitgaan) gezoend hebben. Lijkt me een beetje voorbarig. Maarja, nu we het basisschool tijdperk een beetje ontgroeid zijn en niet meer om verkering vragen, is het best wel moeilijk om te bepalen wanneer het nou echt iets is. Ik ga dus echt niet aan iemand vragen "zeg, hebben we nou eigk iets", reden spreekt voor zich, neem ik aan.

Wanneer vinden jullie dat je een relatie met iemand hebt? Na één keer gezoend te hebben? Na een reeks dates (hoeveel?)? Na een paar weken/maanden?
Dat laatste klinkt het meest voor de hand liggende, je kunt toch niet na twee dates weten of je iemand leuk genoeg vindt, om je aan hem/ haar te binden? Maarja, het tegengestelde lijkt meer voor te komen. Volgens mij voel je het zelf wel aan, maar na hoe lang zeg je tegenover de buitenwereld dat je een relatie met iemand hebt? En licht je de gelukkige daar eerst over in?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 03:30
Verwijderd
Ehm, relatie? Ehm da's pas na een behoorlijk tijdje met diegene. Verkering, als ik hem gevraagd heb of hij mij, en dan is de eerste die dat hoort dus natuurlijk mn beste vriendin moet ff, maar meestal vertel ik het niet direct... paar daagjes afwachten
Ik spreek dus meestal niet van relatie na dates of zoenen ofzo, dat is dus pas als iemand de ander gevraagd heeft of ze tot overeenstemming zijn gekomen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:06
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Bij mn huidge vriendje en ik was het toch aan toen we elkaar zoenden. We wisten beide dat we elkaar leuk vonden maar durfden niet de eerste stap te zetten. Dus tja toen toch maar hem gezoend en toen was het "aan".
Mn ouders waren de eerste die het wisten want toen hij weg was maakte ik een vreugde dansje door de kamer
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik vraag toch wel of we iets hebben... bij mijn huidige vriend was het duidelijk dat we elkaar leuk vonden, dus dat was het niet, maar ik wilde toch wel dat het even officieel gemaakt werd, dat hij het uit zou spreken. We hadden toen al wel gezoend en we hadden het ook wel gehad over een relatie hebben, we wisten alleen niet goed of het wel zou werken, maar zodra ik hem weer zag, was het aan, hij vroeg of ik zijn vriendinnetje wilde worden op zo'n flauw toontje... Ik vind dat helemaal niet kinderachtig oid, je wilt toch beide duidelijkheid?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 09:12
miro
Avatar van miro
miro is offline
Als je zeker weet dat je na t zoenen (bijvoorbeeld) bij diegene wil blijven en je weet dat t wederzijds is. Zoiets voel je meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:07
juno
Avatar van juno
juno is offline
Duh, eerst sex, dan pas is het echt "aan". ( of zoenen, als je nog niet aan sex toe bent ivm prille leeftijd)

Serieus: als je zeker bent dat je met die persoon verder wilt, en het niet alleen maar voor de lol is. Maar dat is een voornemen, en die kun je niet afleiden uit een aantal dates of het wel of niet al sex gehad hebben.

Dus dat moet je officieel naar buiten brengen, in woorden. Je kunt zeggen: Ik wil dat we bij elkaar blijven, of, ik wil je nooit meer kwijt, of, ik ga zo gelukkig worden met jou.

Wanneer je dat stadium bereikt, is niet te zeggen. Dat kan na een dag, of na een week, of na een maand pas.

Je weet vast wel wat te verzinnen als het moment daar is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:22
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
relatie is k*twoord

je bent afhankelijk
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 10:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 20-11-2003 @ 11:22:
relatie is k*twoord

je bent afhankelijk
Hoe kom je daar nou weer bij?

Dan doe je toch echt iets fout hoor
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 11:03
Verwijderd
Ik zorg toch altijd wel dat het duidelijk en "officieel" aan is.
Als dat niet zo is, dan spreek ik ook niet van een relatie. Maar dan zal ik ook niet echt intieme dingen met hem doen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 11:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
juno schreef op 20-11-2003 @ 11:07:
Serieus: als je zeker bent dat je met die persoon verder wilt, en het niet alleen maar voor de lol is. Maar dat is een voornemen, en die kun je niet afleiden uit een aantal dates of het wel of niet al sex gehad hebben.

Dus dat moet je officieel naar buiten brengen, in woorden. Je kunt zeggen: Ik wil dat we bij elkaar blijven, of, ik wil je nooit meer kwijt, of, ik ga zo gelukkig worden met jou.

Wanneer je dat stadium bereikt, is niet te zeggen. Dat kan na een dag, of na een week, of na een maand pas.
Ben het hier wel redelijk mee eens, alhoewel ik na een dag/week echt niet zal zeggen dat ik een relatie heb, hoe geweldig die dag/week ook geweest is. Een vorm van zelfbescherming omdat ik weet dat ik af en toe een paar dagen helemaal dol van iemand kan zijn, terwijl het twee weken of een maand later totaal anders is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 11:29
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
sangria:
hoe bepaal jij dan de datum vanaf waneer jullie "wat hebben"
want als jij dat na 1 week vind.. en hij na 3 maanden
kan je 2x vieren dat je het een bepaalde tijd hebt
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 12:41
Verwijderd
Ik heb gewoon gevraagd wat ik moest zeggen als iemand vroeg of we wat hadden. Hij vond wel dat ik ja kon zeggen...
Dus toen hadden we verkering
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 12:55
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik had daar in Onzin een leuk topicje over waarin ik met een andere forummer een definitie had opgesteld. Volgens mij kwam die erop neer dat er gedurende enkele weken sprake was van sexueel contact alsmede een diepgaande emotionele verbondenheid.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 12:55
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik denk niet dat daar iets als een bepaalde tijd en/of situatie als maatstaaf voor te zeggen is. Meestal voel je het zelf wel wanneer je iemand echt de moeite waard vind en dat ook wederzijds is. Dat kan na 1 dag maar ook pas na 5 jaar zijn. Dat is bij iedereen verschillend.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:02
Verwijderd
Als haar ouders het al helemaal zien zitten om mij in de familie te hebben, dan is er mijns inziens wel sprake van een relatie
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-11-2003 @ 14:02:
Als haar ouders het al helemaal zien zitten om mij in de familie te hebben, dan is er mijns inziens wel sprake van een relatie
Maar alle ouders die je ontmoeten, vinden je toch helemaal geweldig, maar je hebt toch niet met al die meisjes een relatie ?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:08
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
hmmmm.... jah ik denk dat als je van zo iets spreekt dat je toch wel 1 maand met de zelfde moet hebben gedaan of twee maanden ik ken ook vaak mensen die zeggen die iets hebben en dan hoor ik 2 dagen later het is uit maarjah ik denk dan maar zo he het is ook nooit echt aan geweest greeez moi
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:30
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
uhmm, ik zeg het sowieso niet tegen de buitenwereld dat ik een relatie hebt voordat ik weet dat de jongen in kwestie er ook zo over denkt... en dat voel ik wel...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 20-11-2003 @ 14:04:
Maar alle ouders die je ontmoeten, vinden je toch helemaal geweldig, maar je hebt toch niet met al die meisjes een relatie ?
Mja oke. Ik bedoel ook meer als ze verwachten dat hun dochter gaat delen in mijn nalatenschap, of ik in die van hen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 09:45
Ilsetjuh17
Ilsetjuh17 is offline
Ik up deze eventjes

Ik spreek van een relatie als je vaak hebt afgesproken met elkaar en van elkaar weet dat je elkaar leuk vindt en het met elkaar wilt proberen. Als je er dus samen over gepraat hebt en tot dezelfde conclusie bent gekomen.

En zeggen dat je een vriend hebt na 1 afspraakje of na 1x zoenen met uitgaan vind ik nogal dom. Dat gebeurt zo vaak en meestal betekent het helemaal niets.
(en ja ik ken ook van die mensen die daarna heel erg teleurgesteld worden omdat het voor die andere helemaal niets betekende)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:10
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Het is misschien toch stom maar na een paar keer zoenen vond ik hem echt zo leuk (eigenlijk toen ik hem zag al), en hij mij ook dat was overduidelijk. Maar toch twijfelde ik. Ik had toch een bevestiging nodig dat dit MIJN vriendje zou zijn. Dus toen heb ik hem gevraagd wat hij nu van mij vond en van me verwachtte en zo is het eigenlijk gekomen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 08:41
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Ik ga nu bijna 3weken super close met een jongen om en ik vind dat het best wel richting een (beginnende) relatie gaat, maar weet niet hoe hij erover denkt. Hoe begin je daar subtiel over zonder dat het meteen claimend over komt? Ik ga dus niet zeggen 'hebben we wat?', want ik hoef geen 'nee' te horen (eigen onzekerheid), iets subtieler dus.. Suggestions?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 08:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sangria schreef op 01-12-2003 @ 09:41:
Ik ga dus niet zeggen 'hebben we wat?', want ik hoef geen 'nee' te horen (eigen onzekerheid), iets subtieler dus.. Suggestions?
Nou, het is dan misschien hard, maar je weet wel waar je aan toe bent. Wat is 'super close'?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 20-11-2003 @ 09:06:
Bij mn huidge vriendje en ik was het toch aan toen we elkaar zoenden. We wisten beide dat we elkaar leuk vonden maar durfden niet de eerste stap te zetten. Dus tja toen toch maar hem gezoend en toen was het "aan".
Mn ouders waren de eerste die het wisten want toen hij weg was maakte ik een vreugde dansje door de kamer
Hihi.. net wat voor ons, behalve dan dat ik een vreugdedansje maakte (WAT LIEF! ), maar ik had wel een smile op mn gezicht voor altijd.. Maarja, we hadden een paar weken daarvoor hand in hand door de stad gelopen, hadden op msn verteld dat we toch wel wat voor elkaar voelden (allebei niet zo van die helden ) en toen ging ik op vakantie, allebei onzeker van: misschien is het wel een opvlieger.. maar toen ik terugkwam bleek bij beiden van niet, we spraken wat af, ik dacht: laat ik m maar niet meteen zoenen, dat overrompeld hem misschien, dus ik wou hem een knuf geven en hij mij juist een kus (raar jochie af en toe ) dus dat werd iets heel raars en onhandigs (zonder kus overigens). Die dag hebben we gezoend (hij bleef ook eten, omdat hij dus ver weg woont) en ja, naja, we vonden elkaar dus al leuk etc en we wisten wel dat we gingen zoenen, maar er hing zo'n sfeer omheen en durfden allebei niet zo heel erg goed de eerste stap te nemen, maar wilden beiden wel.. We hebben nooit gevraagd ofzo van: wil jij verkering met mij of iets dergelijks.

Keej, ik stop maar, want ik kan zo nog een hele pagina volkletsen *droomt verder*
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 10:30
Verwijderd
Bij mijn ex-vriend was het duidelijk toen we 3 keer gedate hadden en vervolgens tegen elkaar zeiden dat we verliefd op elkaar waren... bij mijn vriend was het duidelijk toen we al ruim een maand haast alles samen deden en vervolgens een hele nacht lagen te zoenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 11:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
eh... we hebben t aan de telefoon besproken

"laten we t maar proberen" "ja, is goed"
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 11:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-12-2003 @ 12:48:
"laten we t maar proberen" "ja, is goed"
Goeie start!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 12:55:
Goeie start!
mjah... t gaat wel goed, dus misschien n aanrader voor iedereen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:03
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Ik hield het niet bij, maar ze vroeg het gister dus en we hebben dus blijkbaar nu iets sinds 8 november. We hadden we eerder gezoend maar na een bepaald personeelsfeest waren we er allebei na het daten er wel over eens dat we iets meer voor elkaar voelden dan normaal.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:43
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 09:48:
Wat is 'super close'?
uhm, we zijn best wel klef, ik zie um om de dag, we slapen bij elkaar, lopen in t openbaar hand-in-hand (oh, romantiek ) ik ken um best goed in verhouding tot de tijd dat ik um ken.. ja, weet niet goed hoe ik t moet omschrijven
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sangria schreef op 01-12-2003 @ 13:43:
uhm, we zijn best wel klef, ik zie um om de dag, we slapen bij elkaar, lopen in t openbaar hand-in-hand (oh, romantiek ) ik ken um best goed in verhouding tot de tijd dat ik um ken.. ja, weet niet goed hoe ik t moet omschrijven
IMHO is er, als je nog niet gezoend hebt (of verder bent gegaan), nog geen sprake van een relatie eerlijk gezegd. En in speciefiek het geval waarbij een meisje de 20 gepasseerd is, is voor mij het 'beginpunt' dus het moment dat je voor het eerst seks hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:51
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 13:48:
IMHO is er, als je nog niet gezoend hebt (of verder bent gegaan), nog geen sprake van een relatie eerlijk gezegd. En in speciefiek het geval waarbij een meisje de 20 gepasseerd is, is voor mij het 'beginpunt' dus het moment dat je voor het eerst seks hebt gehad.
ja, dat heeft dus al plaatsgevonden (dat bedoelde ik o.a met bij elkaar slapen)

maar dan nog vind ik het n btje voorbarig om er maar gelijk vanuit te gaan dat hij óók vindt dat we wat hebben..
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sangria schreef op 01-12-2003 @ 13:51:
maar dan nog vind ik het n btje voorbarig om er maar gelijk vanuit te gaan dat hij óók vindt dat we wat hebben..
Hmm, dan zou ik het hem dus gewoon vragen. Als hij dit ziet als 'gewoon seks' zit jij straks met een gebroken hart als hij met een andere meid 't bed in duikt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:03
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
vlgs mij heb je een relatie op het moment dat je beseft dat je niet meer terug kan zonder de andere partij pijn te doen door een belofte die je eerder hebt gedaan.

dus zeg maar als je in bed ligd en denkt van:
"nu horen we bij elkaar en kan ik niet meer met de buurvrouw uit"
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:04
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Het ligt eraan...
ik heb soms dat iemand na 1 avond,
zowel met als zonder zoenen,
onwijze indruk heeft gemaakt...

als je daarna gezellig gaat smsen met elkaar,
en je praat wat op msn....
en je spreekt dan nog n x af en je zoent (weer)

en daarna ga je thuis n xtje n filmpje kijken....

ja dan heb je onderhand wel wat
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hajo schreef op 01-12-2003 @ 14:03:
"nu horen we bij elkaar en kan ik niet meer met de buurvrouw uit"
Je hebt pas een relatie als de ander dan denkt dat ze niet meer met de buurman uitkan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2003, 13:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sangria schreef op 01-12-2003 @ 13:51:
ja, dat heeft dus al plaatsgevonden (dat bedoelde ik o.a met bij elkaar slapen)

maar dan nog vind ik het n btje voorbarig om er maar gelijk vanuit te gaan dat hij óók vindt dat we wat hebben..
Eeh, jij hebt met hem gevrijd, jij weet hoe het voelde, en vooral hoe het erna voelde! Moet je dan aan ons gaan vragen of jullie nou wat hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:19
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 14:04:
Je hebt pas een relatie als de ander dan denkt dat ze niet meer met de buurman uitkan
als ze dat niet heeft heb je ook wat, meesten mensen noemen dat dan een probleem.


Is het in een relatie niet gewoon zo (zeker in het begin van hevige liefde) dat het bestaat uit twee mensen die de hele tijd aan elkaar denken en wiens hart een sprongetje maakt als ze de ander zien.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:30
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
juno schreef op 01-12-2003 @ 14:18:
Eeh, jij hebt met hem gevrijd, jij weet hoe het voelde, en vooral hoe het erna voelde! Moet je dan aan ons gaan vragen of jullie nou wat hebben?
Nee, dat was de vraag ook niet

Ik weet wel dat het goed voelde, maar ik weet toch niet of hij al aan iets serieus denkt of niet? En ik weet ook niet hoe ik erover moet beginnen...
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:38
watervrouw
watervrouw is offline
Ik had een gelijk een relatie met mijn vriend op de avond dat ik met hem had gezoend. We wisten beiden niet van elkaar dat we elkaar leuk vonden. (ik maar denken dat hij iemand anders leuk vond en hem daaraan probeerde te koppelen hahaha).

groetjes
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 13:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hajo schreef op 01-12-2003 @ 14:19:
Is het in een relatie niet gewoon zo (zeker in het begin van hevige liefde) dat het bestaat uit twee mensen die de hele tijd aan elkaar denken en wiens hart een sprongetje maakt als ze de ander zien.
Tuurlijk, maar het gaat haar dus om zijn kant van het verhaal, niet over wat zij er zelf van vindt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:14
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 14:50:
Tuurlijk, maar het gaat haar dus om zijn kant van het verhaal, niet over wat zij er zelf van vindt.
Idd. En ik denk ook wel dat het wederzijds is hoor (heb nog wel n btje mensenkennis & inschattingsvermogen ), maarja, heb gewoon graag zekerheid..
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:32
Verwijderd
Als jullie allebei de bedoeling hebben om het voor langere onbepaalde tijd vol te houden, en je elkaar het idee geeft dat je de enige bent.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 01-12-2003 @ 19:32:
Als jullie allebei de bedoeling hebben om het voor langere onbepaalde tijd vol te houden, en je elkaar het idee geeft dat je de enige bent.
eens
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sangria schreef op 01-12-2003 @ 14:30:
Nee, dat was de vraag ook niet

Ik weet wel dat het goed voelde, maar ik weet toch niet of hij al aan iets serieus denkt of niet? En ik weet ook niet hoe ik erover moet beginnen...
Nou kijk, hoe jij het beleefde, is waarschijnlijk ook hoe hij het voelde, tenzij hij verdomd goed kan acteren... Dus dat is een redelijke aanwijzing.

Hoe je moet beginnen...Al eens gedacht aan hem eerlijk zeggen wat jij voor hem voelt? Eentje moet de eerste zijn. Wat is het ergste wat je kan gebeuren? Dat hij er niet zo over denkt. Nja, dan weet je dat maar. En het fijnste? Dat hij er precies zo over denkt, en dat voelt gewoon zo fijn.

Leven is risico's nemen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:39
Verwijderd
Toch erover praten, afspreken dat je nu iets 'hebt'. Ik weet ook niet hoe het anders zou moeten, want het gebeurt wel vaker dat ik heel vaak met een jongen zoen maar er nog niks mee heb...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-12-2003 @ 23:39:
Toch erover praten, afspreken dat je nu iets 'hebt'. Ik weet ook niet hoe het anders zou moeten, want het gebeurt wel vaker dat ik heel vaak met een jongen zoen maar er nog niks mee heb...
En maar goed ook, want wat als je na tien keer zoenen ineens besluit dat je de elfde keer met een ander wilt proberen? Beetje lullig als je dan eerst de relatie moet verbreken.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 19:45
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-12-2003 @ 13:48:
En in speciefiek het geval waarbij een meisje de 20 gepasseerd is, is voor mij het 'beginpunt' dus het moment dat je voor het eerst seks hebt gehad.
je vind het toch niet erg dat ik dit onzin vind?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 22:15
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-12-2003 @ 23:39:
het gebeurt wel vaker dat ik heel vaak met een jongen zoen maar er nog niks mee heb...
Waarom vind ik dit nu toch zo'n gek zinnetje?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 22:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 04-12-2003 @ 20:45:
je vind het toch niet erg dat ik dit onzin vind?

Het is ook al jaren mijn criterium hoor. Dan is het pas echt. De emotionele impact van sex met iemand waar je verliefd op bent is zo groot dat je dat je dan echt aan elkaar zit vastgeklonken. Onderschat niet de band die sex smeedt tussen twee mensen! Het is een mijlpaal hoor. Dan is het pas echt. Voordie tijd kun je er nog onderuit, is het spielerei, heb ik zo het gevoel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Welke talen beheers je?
BrunetJuh
373 13-07-2007 19:05
Liefde & Relatie Hoeveel weten jullie van elkaar?
Verwijderd
42 21-02-2006 22:31
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie Ik wil jullie mening hierover weten graag
Verwijderd
34 24-02-2002 22:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.