Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 15:12
-(L)-
Citaat:
Qwuartz schreef op 30-01-2005 @ 21:33 :

Dit is best kwetsend weet je. Ik heb een bmi van 28 en weeg meer dan 75 kilo en ben maar 5 cm langer dan jij. En dan ga jij roepen dat al dat vet gewoon vreselijk is.

Sorry, maar dat vind ik wel behoorlijk kwetsend
Ik trek het me gelukkig niet zo aan wat ikkeleerlinge zegt, maar ik kan me best voorstellen dat het kwetsend is voor iemand die zwaarder is. Zeker als je ongeveer even groot bent en een stuk meer weegt. 't zelfde geldt voor dat moddelenplaatje wat hier gisteren werd gepost, en wat dan zogenaamd mooi is. Is iemand die te mager is mooi? Naar mijn mening niet, sorry. En als je zelf een normaal figuur hebt (GEZOND dus) of zelfs overgewicht hebt, dan is 't ook niet leuk om te lezen dat iemand die mager is mooi is.
Oud 31-01-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 16:07 :
Uit snoep? Je zou niet denken he? Maar het komt best vaak vol dat anorexia-patienten alleen een handvoel snoep per dag eten wat ook op amper calorieen uitkomt.
Anorexiapatienten zijn niet de enige die aan hongerdieten doen, voor zo ver ik weet. En ja, ik weet dat er anorexiapatienten zijn die dat doen en ik weet ook dat mensen zijn die dat niet doen.
Oud 31-01-2005, 15:14
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 31-01-2005 @ 16:10 :
Inderdaad. Pas als je er controle over verliest is het een stoornis vind ik.
Ligt er helemaal aan wat je onder "controle" verstaat.

Je rot voelen als je iets lekkers gegeten hebt, vind ik iig niet echt heel normaal. Als dat het enige is en het gevoel is niet al te erg, dan zal het wel mee vallen, maar zodra je je er echt rot door gaat voelen ed, dan is het volgens mij toch niet echt gezond.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.