Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 13:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ajax de Arena, Feyenoord slechte schoenen

--------------------------------------------------------------------------------
3-1-2002
Sinds de Arena de deuren opende en Ajax het soms overdekte stadion in gebruik heeft genomen, klagen zowel de Ajacieden als de tegenstanders over de slechte grasmat. Op dat veld is het volgens de kenners onmogelijk niet onderuit te gaan.

Concurrent Feyenoord heeft een ander probleem. Niet het slechte veld, maar inferieur schoeisel zorgt voor vele glij- en tuimelpartijen. En volgens technisch directeur Rob Baan is de Rotterdamse koploper van de KPN Eredivisie niet de enige club die daar last van heeft.

Baan verving de vakantievierende voorzitter Jorien van den Herik tijdens de nieuwjaarstoespraak van Feyenoord. Hij ging in op de vele blessures die de club teisterden en teisteren, maar verdedigt hersteltrainer Toine van de Goolberg, die door enkele buitenstaanders als schuldige werd aangewezen. 'De vele blessures bij andere clubs bewijzen dat het ergens anders aan moet liggen. Bert van Marwijk heeft al gewezen op het schoeisel en ook ik ben van mening dat daarmee de grootste boosdoener wordt aangewezen.'

De moderne kicksen voldoen niet aan de eisen, vinden de Rotterdammers. Baan: 'Wie Leonardo, die het van zijn acceleratievermogen moet hebben, constant onderuit ziet gaan, ziet daarin de bevestiging. De schuldigen zijn de schoenmakers en de spelers zelf, die meer oog hebben voor het uiterlijk dan voor de functie van de schoen. Aan de gouden, zilveren of zelfs witte schoenen kan ik niet wennen en me alleen maar ergeren. Maar dat zou kunnen liggen aan mijn leeftijd.'

Zou Baan op de hoogte zijn van het schoeisel dat zijn veel geblesseerde, oudere spelers dragen: Ramon van Haaren, Paul Bosvelt, Ulrich van Gobbel, Kees van Wonderen, Ferry de Haan en Jean Paul van Gastel?

bron: Feyenoord website

Ik vind het wel lachwekkend, maar het is natuurlijk niet goed!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #7
Lauwie101
500 19-10-2009 10:40
Lichaam & Gezondheid Pees Ontsteking
darkpsycho_666
15 08-12-2005 21:58
Vrije tijd Tennis - kosten ervan
Glo0_Ladii
16 06-04-2005 19:21
Lifestyle Verkiezings topic
CharismaticBass
159 06-09-2004 22:24
Verhalen & Gedichten [Column] Sport
Verwijderd
10 18-06-2004 22:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.