Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2008, 13:10
miss kittie
miss kittie is offline
Hallo iedereen,
Ik hoop dat ik niets verkeerd doe met dit oproepje kwa regels van het forum enzo.

Ik zou graag een logo hebben voor mijn toekomstig visitekaartje, maar spijtig genoeg kan ik zelf niet zo goed tekenen. Aangezien er hier toch precies wel wat talent zit, vroeg ik mij af of er niemand zin had om iets te proberen.
Ik heb in mijn hoofd een beeld van een paard, eventueel een eenhoorn en/of met vleugels, maar dan origineel uitgevoerd. En er zou een kat en/of een hond bij moeten. Liefst vrij strak uitgevoerd want het is wel voor zakelijke dingen.

Je zou mij er enorm mee helpen!

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2008, 13:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Is het voor professioneel gebruik? Een logo is (vaak) natuurlijk best prijzig.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 13:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Een eenhoorn met een kat én een hond, voor professioneel gebruik?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 13:55
miss kittie
miss kittie is offline
ja en nee, ik doe een klein onderzoek voor mijn eindwerk, en het is bedoeld om aan de mensen die meewerken te geven zodat zij mij kunnen bereiken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 13:56
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
Een eenhoorn met een kat én een hond, voor professioneel gebruik?
Er bestaan toch bepaalde beroepen waarbij je met dieren werkt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 14:24
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Eenhoorntemmer?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 14:41
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
Eenhoorntemmer?
naja, het mag ook eens wat specialer, daarbij, sommige geloven dat die geluk brengen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 19:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zou die beesten achterwege laten als ik jou was. er is weinig minder professioneel dan een eenhoorn. niemand zal je daarmee serieus nemen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 20:15
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
ik zou die beesten achterwege laten als ik jou was. er is weinig minder professioneel dan een eenhoorn. niemand zal je daarmee serieus nemen.
Ik vind dat dat een groot deel afhangt van hoe het getekend is, er zijn genoeg professionele logo's met een eenhoorn of een pegasus in. Het is ook niet de bedoeling dat het eruit ziet als een bende beesten in het bos ofzo. Daarom dat ik ook zei dat het er strak moet uitzien, ook niet in kleur, zwart wit afgelijnd, of eventueel donkerblauw.
Mijn onderzoekje gaat over paarden, er gaat dan ook niemand raar opkijken als er een paard of paardachtig in mijn logo staat, integendeel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 08:25
blablatje
blablatje is offline
Het paard in je logo begrijp ik, maar als je onderzoek over paarden gaat, is de hond of kat in je logo weer wat overbodig.
Anyway, ik kan er wel iets leuks bij bedenken maar ik teken vrij matig, dus ik denk niet dat je een logo van mij wil. Veel mensen hier die wel professioneel kunnen tekenen dóen het ook professioneel en zullen dus misschien een (bescheiden) bedrag voor zoiets willen, dat is wel iets om rekening mee te houden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 12:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
een bende beesten in het bos ofzo.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 13:18
Verwijderd
een pegasus kan er best zakelijk uitzien, schrap de hond en de kat en voor 30 euro fix ik wel wat
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 13:36
blablatje
blablatje is offline
Als je googelt op pegasus logo vind je tientallen verschillende logo's, als je er een jat van een bedrijf dat niet in Nederland opereert komt niemand daar achter. Maar dat is dan weer niet zo professioneel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 17:35
Verwijderd
die derde is wel super mooi

Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 18:31
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik vind dat dat een groot deel afhangt van hoe het getekend is, er zijn genoeg professionele logo's met een eenhoorn of een pegasus in. Het is ook niet de bedoeling dat het eruit ziet als een bende beesten in het bos ofzo. Daarom dat ik ook zei dat het er strak moet uitzien, ook niet in kleur, zwart wit afgelijnd, of eventueel donkerblauw.
Mijn onderzoekje gaat over paarden, er gaat dan ook niemand raar opkijken als er een paard of paardachtig in mijn logo staat, integendeel.

zeg dan meteen dat het om iets paardgerelateerds gaat... dat kunnen wij tenslotte niet ruiken. als je dan voor een paardenlogo gaat, denk dan ook eens aan iets minder voor de hand liggends dan een paardenhoofd. ligt er natuurlijk ook aan wat je doel is. als je een anti-sintjakobskruiskruid-petitie maakt maak je dan misschien iets heel anders dan wanneer je bijvoorbeeld iets maakt voor een concours hippique.

nouja als je toch een strak paardenhoofd wilt, ik teken die beesten al m'n hele leven dus pm maar. isj vor gratiesj!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 18:48
Verwijderd
en zoiets, is dat niet wat?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Logo-ontwerper gezocht
Verwijderd
2 30-10-2011 06:03
ARTistiek Logo TOP - Nieuws
Scholier
30 11-01-2011 14:29
Muziek [Bands/Artiesten gezocht] Tribute CD
Verwijderd
131 17-09-2005 20:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken gezocht: DOS- Programma Naamgeving Organische stoffen
pietervdb
2 07-10-2003 15:27
Software & Hardware Gezocht: iemand die tegen betaling enkele simpele Flash-animaties wilt maken
ikleef
20 19-08-2003 20:04
Muziek Linkin park logo
chursel
2 11-09-2002 08:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.