Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2009, 18:50
Verwijderd
Jongens, omdat ik dacht dat het wel onder dit kopje vermeld kon worden, wilde ik even vragen wie er ervaring heeft met het drukken op canvas, of heeft laten doen.

Ik wil een foto op canvas plaatsen, maar heb nog geen voorbeelden kunnen zien hoe en foto er zo uit komt te zien.

Mijn foto is zeg maar al in de kleur sepia, dus dit kan zo gelaten worden, maar zijn aanbieders van canvassites ook in het bezit van gereedschap om omgevingen in fotos te verwijderen zodat alleen 1 persoon op de canvas doek terecht komt?

met vriendelijke groet,

duikerin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2009, 12:34
stephanzweers
stephanzweers is offline
Hoi Duikerin,

Ik heb laatst een canvas doek besteld bij www.canvasopjekamer.nl
Echt onwijs goed kwaliteit gewoon. Ik had een 70x100 doek. En het resultaat was echt super scherp, echt mooi. Dit formaat is nu in de aanbieding, dus dat scheelt ook weer.

Ik heb even gekeken op hun website: canvasopjekamer.nl en zij bieden ook aan om dit vrijstaand te maken. Dit kost alleen wel iets extra. Misschien kan je ze even mailen om te vragen of ze even willen helpen?

Ze hebben ook een kwaliteits garantie, dus ik denk dat dat wel goed moet zitten met de kwaliteit van die doeken..

Nja succes met zoeken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn foto is zeg maar al in de kleur sepia, dus dit kan zo gelaten worden, maar zijn aanbieders van canvassites ook in het bezit van gereedschap om omgevingen in fotos te verwijderen zodat alleen 1 persoon op de canvas doek terecht komt?
Als je die foto hier post kan ik dat ook wel voor je doen, het is like hooguit een kwartiertje werk in Photoshop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [Java] Hoe vind ik de oorsprong van een Canvas?
Rob
3 13-03-2007 09:26
ARTistiek [tekening] open canvas
Verwijderd
13 28-02-2004 09:53
Films, TV & Radio Le fabuleux destin d'Amélie Poulain [wo 17dec, Canvas]
Iduna
47 26-12-2003 17:20
ARTistiek [tekening] open canvas schetsje
Verwijderd
11 04-12-2003 22:19
Software & Hardware Delphi - Hoe kopieer ik een Timage naar printer.canvas? Standaard trucs weigeren.
John Sickbock
0 03-09-2003 19:59
Films, TV & Radio Canvas vanavond: La promesse
Cartosa
0 19-06-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.