Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 23:50
zeker 6 maanden geleden en daarvoor, was ik een erg onzeker meisje..voelde me onpopulair, onzichtbaar, vond mezelf er niet uit zien...Tot ik een vriend kreeg!Mijn eerste ECHTE vriend, die me als eerste kustte en ontmaagde...hij geeft mij zoveel liefde en heel belangrijk...zoveel zelfvertrouwen!dat dat onzekere ingedoken meisje recht op ging staan! hij vind me mooi en doet alles met me wat ik nooit gedacht oooit mee te maken.
Ik ben altijd een mooi meisje geweest...dat wist ik wel..alleen wilde het niet in zien...nooit heeft iemand mij lelijkert ofzo genoemd..ik heb schijt aan wat mensen nu van me denken...want wat er ook gebeurt kan me neit schelen..als mijn vriend maar bij me blijft...en ook als ie weg zou gaan..mijn zelfvertrouwen kan niemand meer aantasten!Dus Mensen....jullie tijd komt nog wel!Een vriend of vriendin zal je goed doen als hij van je houd en jij van hem!
Denk dus niet...ik krijg geen vriend/in!
1 tip: internet is een wondermiddel voor mensen die niet op een jongen of meisje af surven te stappen!
Veel liefs,
Ikke

(sexygirl, in plaats van uglygirl)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2002, 00:40
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
sexygirl_nl schreef:
zeker 6 maanden geleden en daarvoor, was ik een erg onzeker meisje..voelde me onpopulair, onzichtbaar, vond mezelf er niet uit zien...Tot ik een vriend kreeg!Mijn eerste ECHTE vriend, die me als eerste kustte en ontmaagde...hij geeft mij zoveel liefde en heel belangrijk...zoveel zelfvertrouwen!dat dat onzekere ingedoken meisje recht op ging staan! hij vind me mooi en doet alles met me wat ik nooit gedacht oooit mee te maken.
Ik ben altijd een mooi meisje geweest...dat wist ik wel..alleen wilde het niet in zien...nooit heeft iemand mij lelijkert ofzo genoemd..ik heb schijt aan wat mensen nu van me denken...want wat er ook gebeurt kan me neit schelen..als mijn vriend maar bij me blijft...en ook als ie weg zou gaan..mijn zelfvertrouwen kan niemand meer aantasten!Dus Mensen....jullie tijd komt nog wel!Een vriend of vriendin zal je goed doen als hij van je houd en jij van hem!
Denk dus niet...ik krijg geen vriend/in!
1 tip: internet is een wondermiddel voor mensen die niet op een jongen of meisje af surven te stappen!
Veel liefs,
Ikke

(sexygirl, in plaats van uglygirl)
Hey meis, ik vind t kei leuk voor je dat het voor jou zo is gelopen!
Maar wat ik eruit opmaak is dat als je een vriendin/vriend krijgt/ hebt, alles dan opeens veel beter gaat. Als het uit gaat, zal iedereen dus weer depri en onzeker zijn toch?
(misschien begrijp ik je verkeerd? tis al laat )

iig tof voor je, dat het nu goed met je gaat!

xxx's Juliah
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 00:53
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
Ik ben blij voor je dat je weer zelfvertrouwen hebt!! Ik hoop ook dat dat zou blijft..

Veel liefs,

No FooL No MorE
__________________
Save the planet, kill yourself.....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 03:02
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
gefeliciteerd... bedenk alleen wel als je weer in een "gat" valt waar de trap naar boven is..

nl. kijk goed wat schijn is en wat niet..

Groetjes,

Edwin
__________________
Http://www.edjuh.nl -->> mijn Site Http://f4rum.tk --> HET forum ..Edjuh de rapper..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 07:36
Illusive Mask
Illusive Mask is offline
Zoals anderen voor mij: schijn bedriegt.

Samen voel jij jezelf als persoon sterker, maar hoe zien dingen eruit wanneer je weer alleen bent?

Ik vrees dat een vriendin mij niet veel zal helpen wat mijn onzekerheid betreft.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:05
Drizzt
Drizzt is offline
Komt me bekend voor dit
Minstens 1 vriend van mij verbindt zijn zelfwaarde en zelfvertrouwen aan het wel/niet hebben van een vriendin. Dat is dus eigenlijk erg fout, want het leven is ook mooi zonder partner en dat is iets wat mensen moeten ontdekken. Alleen kan het leven ook mooi zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:59
kizzy
kizzy is offline
'k heb hetzelfe gehad.. echt het ging ineens heeeeel goed met me.. vroeger was ik wel lelijk & dik.. sorrry maar het is gewoon een feit. er is nu heel wat af ennum ik ben wel wat knapper geworden vind ik zelf ook.. maar nu geloof ik er ook wat meer in..

en je moet niet altijd van internet uit gaan.... het kan HEEL vaak fout lopen via internet relaties.. echt waar, je denkt dat iemand de "ware" is en dat hij je zo goed begrijpt enzo, maar in het echt het nie klikt.. dat doet je pijn... maar ja, het kan ook goedlopen..

ik heb het van bijde kanten gezien, me vreind komt ook via internet ennum das nu al 9 maand aan!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:03
lateralis
lateralis is offline
*herkenning*
__________________
Ik sla huppelende mensen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 12:31
@pie
@pie is offline
Citaat:
sexygirl_nl schreef:
Denk dus niet...ik krijg geen vriend/in!
nee das lekker makkelijk :-)

[Dit bericht is aangepast door @pie (14-02-2002).]
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
lateralis schreef:
*herkenning*
bij mij ook(behalve dat ontmaagding, dat hoord niet in het verhaal )
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:44
lateralis
lateralis is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
bij mij ook(behalve dat ontmaagding, dat hoord niet in het verhaal )
haha die ook niet bij mij
__________________
Ik sla huppelende mensen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:45
lateralis
lateralis is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
bij mij ook(behalve dat ontmaagding, dat hoord niet in het verhaal )
haha die ook niet bij mij
__________________
Ik sla huppelende mensen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 14:10
Rhinus
Rhinus is offline
Gelukkig voor je .
Toch ga ik liever voor de non I-net manieren .

Zaterdag gewoon eerst goed kantelen dan komt 't wel goed. Moet ze alleen nog wel vrijgezel zijn .
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 15:08
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ben blij voor je
maar zoals andere al zegge als ut uit is ben je weer depri

je kan alleen jezelf gelukkig make, niet een ander
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:06
the_conquer
the_conquer is offline
Ik ben ook weer gedumpt pas geleden, echt zwaar klote en het vernietigt alle vertrouwen in jezelf.

maar langszaamaan gaat het steeds beter weer :-). Geluk hangt niet van een vriendin af het hangt van jezelf af.
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:14
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
zoiets had ik ook al bedacht, alleen krijgen van vriendin gaat niet zow erg makkelijk, maar dat gaat nog wel komen
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:46
Verwijderd
hmmz ik voelde me aangesproken door de titel van je topic

ja ik herken het wel een beetje, als m'n vriendje zegt dat ik een mooi lichaam heb ofzow, tsja daar kan ie toch moeilijk over liegen....lijkt mij...anders was ie toch al lang op me afgeknapt (BTW ik ben nog niet zover met hem gegaan hoor), maar ik voel me idd wel wat beter als hij over iets waar ik onzeker over ben zegt dat hij het wél mooi vindt etc. Maar tis niet zo dat ik mezelf knap vind, ook al lopen er nog zoveel jongens achter me aan...
ik hoef maar ff in de spiegel te kijken en ik zie hoe lelijk ik ben.

maar ik vind het wel cool voor je dat het jou zo geholpen heeft, misschien gebeurt dat bij mij ook nog wel eens

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:49
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Ik denk als dat je eenmaal onzeker bent,dat echt niet zomaar over gaat.
Dat blijft je hele leven,het word misschien wel minder,maar helemaal weg gaat het nooit.
Dus pas op dat je straks niet in een diep gat valt.
Oke nu voel je je fijn,verliefd etc.
Maar stel,ik hoop het niet voor je,maar stel het gaat ooit uit,dan heb je grote kans dat de onzekerheid weer terug komt.
Mensen kunnen je onzekerheid even weghalen (ook al is dat mensen bij mij nog nooit gelukt) maar het komt terug als het weer wat minder gaat,en de enige persoon die de onzekerheid grotendeels voorgoed weg kan halen ben je zelf.
Maar leuk voor je dat je nu zo gelukkig bent!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2002, 20:23
Verwijderd
bij mij kwam het niet meer terug,ik ben mezelf echt gaan accepteren en waarderen zoals ik ben.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 11:59
beertje16
beertje16 is offline
hey sexygirl, heb jij jouw vriend dan via internet leren kennen?? ik vind namelijk ook een jongen heel leuk, alleen heb ik hem dus nog nooit gezien... ik wil graag afspreken, maar iets weerhoudt me, k'vind het doodeng!
ik herken me verder wel in je... ben ook onzeker enzo! loop mezelf altijd af te kraken enzo, terwijl ik van andere hoor dat ik er leuk uitzie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw.
Egoconstructie
99 15-01-2020 13:47
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Lichaam & Gezondheid hoeveel wegen jullie?
0heksje0
496 01-02-2005 16:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Prinsjesdag] De Troonrede
Anne
51 18-09-2003 12:56
Psychologie Ik vroeg me af..
Cheops
18 08-03-2003 09:22
Levensbeschouwing & Filosofie De Werkelijkheid
wout_OUD
18 20-12-2002 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.