Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 09:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tsja, het zit dus zo: Mijn vriend en ik zijn bijna 9 maanden samen en we doen alles samen: Samen stappen, samen slapen, samen eten, samen tv kijken enz. enz. Maar nu geeft hij aan dat hij dit benauwend begint te vinden: En dat terwijl hij altijd heeft gezegd dat hij geen avond zonder me kan! Kijk, ik weet ook wel dat een relatie uit verschillende fasen bestaat en dat je elkaar op een gegeven moment wat meer los moet laten, maar dit komt voor mij nu als een hele grote klap.

Dan de reden waarom dit op Psychologie staat en niet op L&R: Ik ga er helemaal aan onderdoor, ik maak mezelf knettergek uit angst dat hij een ander tegenkomt als hij me minder vaak ziet... Ik lijd er echt onder en ik maak mezelf doodongelukkig door maar te blijven piekeren... Soms zie ik het gewoon niet meer zitten. Help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2002, 09:49
Verwijderd
Hoe was het leven voordat je hem ontmoette?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:39
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik denk dat het beste is dat je hem zijn vrijheid geeft, als hij je echt graag ziet zal hij je zeker niet in de steek laten, vertrouw erop en je zult zien, hij komt alvast bij je terug als hij om je geeft...
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
En dat terwijl hij altijd heeft gezegd dat hij geen avond zonder me kan! Kijk, ik weet ook wel dat een relatie uit verschillende fasen bestaat en dat je elkaar op een gegeven moment wat meer los moet laten, maar dit komt voor mij nu als een hele grote klap.
jah kijk....jongens (en ook natuurlijk meisjes) kunnen het soms ineens in hun hoofd krijgen dat ze genoeg hebben van elkaar zo vaak zien en soms zelfs dat ze genoeg hebben van de hele relatie
Je ziet dat bijna nooit aankomen en ik snap er nog steeds geen fuck van....
En ik snap je volkomen, dat dat als een grote klap komt etc...
En ook dat je bang bent voor de volgende stap, hem kwijtraken...
Maar aan de ene kant moet je blij zijn dat hij nu nog op tijd het signaal geeft dat hij meer vrijheid wil. Het beste is, hoe moeilijk dat ook is, hem die vrijheid te geven en er niet teveel over door te gaan tegen hem want dan gaat duzz fout...
Jaja.....ik ben opeens uit het hoofd van m'n vriendjuh verdwenen van de ene op de andere week, ze zijn gewoon vaag, jongens.....
En hoe goed het ook ging etc, daar lag het niet aan, dit soort dingen gebeuren altijd, het enige wat je kunt doen is het accepteren.
Dat klinkt weer lekker makkelijk, maar ik weet ook wel dat het niet makkelijk is want ik ga nu ook helemaal kapot
Maar het meest foute wat je kunt doen is je helemaal wanhopig vastklampen aan hem (en ik weet dat dat fout is omdat ik dat zelf doe )...
Probeer net als hij iets voor jezelf te gaan doen en ga met vriendinnen winkelen, leuke kleren en make-up kopen zodat je je helemaal goed voelt over jezelf en weet dat hij gigantisch blij met je moet zijn.
Tsja verderz weet ik het ook niet ik zou ook zow reageren...
Sorry als je nix aan m'n verhaal hebt.

suc6
xxx

Alicia

Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ze zijn gewoon vaag, jongens.....
Wij vaag?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 13:28
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


jah kijk....jongens kunnen het soms ineens in hun hoofd krijgen dat ze genoeg hebben van elkaar zo vaak zien en soms zelfs dat ze genoeg hebben van de hele relatie
Hahahah, alleen jongens? Ga 'ns op zoek naar uitdagingen. Als je die niet meer samen kunt vinden. Ook goed om naar de toekomst te kijken omdat het nu houden van is ipv. verliefd. Als je verliefd bent leef je nog in een droomwereld.

En misschien wil hij wel 'ns verder kijken wat er nog meer rondloopt. Is dat zo vreemd? Vergelijken?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 13:44
Verwijderd
Ow My God.....

Meestal schrijf ik voor de veiligheid erbij "+meisjes, voordat er weer jongens over vallen..."
Vergeet ik dat één keertje..... uit kwaadheid eigenlijk maarjaah
en ik zie het alweer......
ik pas m'n bericht wel aan ofzow

t was niet als belediging bedoeld...
t was gewoon een constatering vanuit mijn perspectief....

owkeej?


xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:



Sorry als je nix aan m'n verhaal hebt.

suc6
xxx

Alicia
Ik heb wel degelijk wat aan je verhaal!! Je hebt helemaal gelijk, ik ga mijn manier van doen toch maar eens aanpassen. KRUIPEN MOET HIJ VOOR ME!!
Kuzzies
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:33
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
owkeej?
ok en bedankt ik vond 't generaliserend en heb een andere ervaring, dus...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

KRUIPEN MOET HIJ VOOR ME!!
ghehehehe...zei IK dat?

suc6

kuzz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 17:12
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 14:59
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 07:38
Psychologie Ik weet het niet meer...
Dark-Wings
2 06-06-2002 20:18
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
muurbloem
3 03-03-2002 07:39
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.