Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vaj schreef op 20-12-2004 @ 13:39 :
De vraag is dus eigenlijk of zij gelijk heeft. Ze heeft me nu een beetje bang gemaakt dat ik straks opeens langer of erger ongesteld zal worden, geen prettig vooruitzicht dus
Het is wel zo dat als je stopt met de pil dat je menstruatie daarna heel erg ontregeld kan zijn. Ik stopte eerst altijd in de winter en dan duurde het soms drie maanden voor ik weer spontaan ongesteld werd. Verder is het volgens mij niet slecht om nu te stoppen en later weer te beginnen. Ik stopte eerst altijd iedere winter en dan ging ik in het voorjaar weer slikken en ik heb nooit gehoord dat dat slecht is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-12-2004, 18:42
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-12-2004 @ 17:38 :
Het is wel zo dat als je stopt met de pil dat je menstruatie daarna heel erg ontregeld kan zijn. Ik stopte eerst altijd in de winter en dan duurde het soms drie maanden voor ik weer spontaan ongesteld werd. Verder is het volgens mij niet slecht om nu te stoppen en later weer te beginnen. Ik stopte eerst altijd iedere winter en dan ging ik in het voorjaar weer slikken en ik heb nooit gehoord dat dat slecht is.
Dan denk ik dat ik maar gewoon stop
Oud 20-12-2004, 21:08
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-12-2004 @ 17:38 :
Ik stopte eerst altijd in de winter
Waarom?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 20-12-2004, 21:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WPWW schreef op 20-12-2004 @ 22:08 :
Waarom?
Omdat ik de pil alleen slikte om mijn menstruatie regelmatig te krijgen en vooral in de zomer vond ik het fijn dat ik kon doorslikken ivm naar strand gaan, gaan zwemmen en ik haat ongesteld zijn met warm plakkerig weer dus daarom slikte ik de pil in de zomer maar in de winter was dat niet zo nodig dus dan stopte ik dan omdat ik dacht dat het ongezond was om de pil al zo jong te slikken (was 13 ofzo)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2004, 01:04
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Aha, ik snapte er al niks van....
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 21-12-2004, 15:41
Experiment
Experiment is offline
Hoe lang duurt het bij jullie voor je ongesteld wordt in de stopweek? in mijn bijsluiter staat 2-3 dagen maar van vriendinnen hoor ik allemaal 4-5 dagen. Heb nu zaterdag de laatste van de strip gehad, en zit dus een beetje te wachten
Oud 21-12-2004, 15:46
Verwijderd
ik neem zaterdag altijd de laatste en wordt dan maandagnacht of dinsdagochtend ongesteld...
Oud 21-12-2004, 15:54
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik neem op donderdag de laatste pil en word zondagavond of maandagmorgen ongesteld...
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 21-12-2004, 16:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WPWW schreef op 21-12-2004 @ 02:04 :
Aha, ik snapte er al niks van....
Het is ook niet zo gebruikelijk dus dat kan ik me goed voorstellen

@ Experiment: ik slik zondagavond mijn laatste pil en word donderdagochtend ongesteld (vroeger vrijdagmiddag, is langzaam aan eerder geworden maar wel hetzelfde gebleven toen ik een andere pil ben gaan slikken).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2004, 19:12
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Als ik op donderdag de laatste slik, word ik ergens tussen maandagmiddag en dinsdagmiddag ongesteld.
Maar ik slik vrijwel altijd twee strippen, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.
__________________
Keep on rockin'
Oud 21-12-2004, 19:50
Maanzaad
Maanzaad is offline
ik wil nu voor de 3e x achter elkaar doorslikken... kan dit? Of is dit wel heel erg slecht...
Oud 21-12-2004, 20:11
Verwijderd
het kan en het is niet slecht wel wordt de kans dan redelijk groot dat je een doorbraakbloeding krijgt (dus dat je tóch ongesteld wordt, ondanks dat je doorslikt)
en als je last van bijwerkingen hebt kunnen die zich 'opstapelen' en dus erger worden
Oud 21-12-2004, 21:28
Lindaa
Avatar van Lindaa
Lindaa is offline
ik had ff een vraagje, kun je iedere dag met de pil beginnen? of moet het per se de eerste dag van de menstruatie? (stond in bijsluiter) ik meende dat de HA ook zij op de 5de dag, maar dat staat niet in de bijsluiter...
Oud 21-12-2004, 21:31
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Lindaa schreef op 21-12-2004 @ 22:28 :
ik had ff een vraagje, kun je iedere dag met de pil beginnen? of moet het per se de eerste dag van de menstruatie? (stond in bijsluiter) ik meende dat de HA ook zij op de 5de dag, maar dat staat niet in de bijsluiter...
Je kunt op iedere dag beginnen, maar hij is alleen maar vanaf t begin gelijk veilig (als je hem neemt als anti-conceptie) als je hem op de eerste dag van je menstruatie neemt. Maar zie de vorige pagina, daar staat precies hetzelfde uitgelegd.
__________________
Keep on rockin'
Oud 23-12-2004, 07:12
love is life
love is life is offline
HOe betrouwbaar is de pil als je 1 pil vergeet in de eerste week, maar dat je het inneemt in de 12uur van het uur da je het normaal inneemt? Ik heb dit in principe nooit voor ma nnu zit ik er wel beetje mee
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Oud 23-12-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
love is life schreef op 23-12-2004 @ 08:12 :
HOe betrouwbaar is de pil als je 1 pil vergeet in de eerste week, maar dat je het inneemt in de 12uur van het uur da je het normaal inneemt? Ik heb dit in principe nooit voor ma nnu zit ik er wel beetje mee
als je minder dan 12 uur 'te laat' bent, dan is de pil nog net zo betrouwbaar als normaal
Oud 23-12-2004, 12:07
love is life
love is life is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-12-2004 @ 12:33 :
als je minder dan 12 uur 'te laat' bent, dan is de pil nog net zo betrouwbaar als normaal
ook al heb ik hem 30minutenvoor da het twaalf uur was ingenomen? (please zeg nu ja )
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Oud 23-12-2004, 12:14
Verwijderd
ja, dan ook nog, anders hadden ze wel 11,5 uur in de bijsluiter gezet
Oud 23-12-2004, 13:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Normaal gesproken gaat het altijd exact hetzelfde: ik slik op vrijdag mijn laatste pil en wordt dan op dinsdagmiddag ongesteld. Nu ben ik echter nog bezig aan mijn laatste pillen (vrijdag gaat de laatste worden), maar ik begin nu al ongesteld te worden . Waar kan dit door komen?
Oud 23-12-2004, 15:43
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 23-12-2004 @ 14:06 :
Normaal gesproken gaat het altijd exact hetzelfde: ik slik op vrijdag mijn laatste pil en wordt dan op dinsdagmiddag ongesteld. Nu ben ik echter nog bezig aan mijn laatste pillen (vrijdag gaat de laatste worden), maar ik begin nu al ongesteld te worden . Waar kan dit door komen?
Heb je meerdere strippen achter elkaar geslikt, of ben je in de laatste week een keer heel laat geweest met een pil, of er één vergeten?
__________________
Keep on rockin'
Oud 23-12-2004, 15:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Konijn schreef op 23-12-2004 @ 16:43 :
Heb je meerdere strippen achter elkaar geslikt, of ben je in de laatste week een keer heel laat geweest met een pil, of er één vergeten?
Nee, niks van dat alles. Alles precies zoals altijd gedaan.
Oud 23-12-2004, 20:30
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 23-12-2004 @ 16:55 :
Nee, niks van dat alles. Alles precies zoals altijd gedaan.
Dan vind ik het erg raar, en weet ik het niet. Misschien stress, maar volgens mij wordt je dan juist later of niet ongesteld.
Misschien dat iemand anders het weet .
__________________
Keep on rockin'
Oud 24-12-2004, 18:58
hola
hola is offline
Misschien een beetje domme vraag, maar ik stel hem toch maar.
Ik slik naast de pil momenteel ook nog andere medicijnen. Deze zijn tijdelijk. Het is een soort anti biotica iets ofzo. Ik kreeg een briefje van de apotheker dat de pil minder betrouwbaar is als ik doorbraakbloedingen krijg.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Met die doorbraakbloedingen door andere medicijnen?
Ik vind het best eng.. aangezien ik niet precies weet wat ik van die bloedingen moet verwachten ( áls die al komen natuurlijk) is het net zo erg als je ongesteldheid? Of moet ik me er veel minder bij voorstellen.

Ik heb vandaag nog seks gehad.. heb nog geen bloedingen gehad enzo. Maar toch voel ik me een beetje onveilig. Voorlopig maar weer even een condoom erbij halen denk ik..
__________________
8-)
Oud 24-12-2004, 19:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
hola schreef op 24-12-2004 @ 19:58 :
Misschien een beetje domme vraag, maar ik stel hem toch maar.
Ik slik naast de pil momenteel ook nog andere medicijnen. Deze zijn tijdelijk. Het is een soort anti biotica iets ofzo. Ik kreeg een briefje van de apotheker dat de pil minder betrouwbaar is als ik doorbraakbloedingen krijg.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Met die doorbraakbloedingen door andere medicijnen?
Ik vind het best eng.. aangezien ik niet precies weet wat ik van die bloedingen moet verwachten ( áls die al komen natuurlijk) is het net zo erg als je ongesteldheid? Of moet ik me er veel minder bij voorstellen.

Ik heb vandaag nog seks gehad.. heb nog geen bloedingen gehad enzo. Maar toch voel ik me een beetje onveilig. Voorlopig maar weer even een condoom erbij halen denk ik..
Slik je toevallig Fluconazol (anti schimmelmedicijn)? Ik heb dat geslikt en volgens de bijsluiter blijft je menstruatie dan uit maar was de pil niet minder betrouwbaar. Mijn huisarts zei er echter bij dat ie wel minder betrouwbaar ben dus ik ben maar even van dat laatste uitgegaan voor de zekerheid dus condooms gebruikt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-12-2004, 00:39
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Als je de pil 3 maand hebt doorgeslikt en dan weer een stopweek inlast, verlies je dan ook meer bloed als normaal?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 25-12-2004, 10:25
hola
hola is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-12-2004 @ 20:29 :
Slik je toevallig Fluconazol (anti schimmelmedicijn)? Ik heb dat geslikt en volgens de bijsluiter blijft je menstruatie dan uit maar was de pil niet minder betrouwbaar. Mijn huisarts zei er echter bij dat ie wel minder betrouwbaar ben dus ik ben maar even van dat laatste uitgegaan voor de zekerheid dus condooms gebruikt.
Nee, het isniet wat jij bedoelt. Maar het wel een antischimmel medicijn! De dokter en bijsluiter zeiden beide dat kans op zwangerschap nog steeds heel klein was. Maar het moest toch even vermeld worden
__________________
8-)
Oud 25-12-2004, 12:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik slik de pil al een tijdje door, maar ik ben vorige week woensdag de pil vergeten, wanneer is het dan weer veilig?

Kan ik het beste gewoon een stopweek houden, waarna het weer veilig is, of is hij ook veilig na een aantal pillen en zo ja hoeveel?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-12-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-12-2004 @ 13:15 :
ik slik de pil al een tijdje door, maar ik ben vorige week woensdag de pil vergeten, wanneer is het dan weer veilig?
Als je in een 'doorslikweek' de pil vergeet, telt dat dan niet als in de laatste week een pil vergeten? En hoe het daarbij zit kun je opzoeken in de bijsluiter en/of op die ene site uit de mededeling.
Oud 25-12-2004, 16:14
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Hey,
Ik word nu in het weekend ongesteld en dat vind ik niet echt handig, dus ik wil dat graag verschuiven. Moet ik dan mijn stopweek verkorten of verlengen? Ik dacht het eerste, maar ik vraag het maar even voor de zekerheid.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 25-12-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 25-12-2004 @ 17:14 :
Hey,
Ik word nu in het weekend ongesteld en dat vind ik niet echt handig, dus ik wil dat graag verschuiven. Moet ik dan mijn stopweek verkorten of verlengen? Ik dacht het eerste, maar ik vraag het maar even voor de zekerheid.
verlengen mag nooit, heb ik begrepen, dan kan je hem beter verkorten..

maar het makkelijkste lijkt mij de pil een paar dagen doorslikken...
Oud 25-12-2004, 22:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
als je je stopweek verkort is het niet zeker dat je niet ongesteld wordt dit weekend. Je kan beter een paar pillen doorslikken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-12-2004, 23:13
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-12-2004 @ 23:41 :
als je je stopweek verkort is het niet zeker dat je niet ongesteld wordt dit weekend. Je kan beter een paar pillen doorslikken.
Ik ben al ongesteld, maar kan ik dan niet bijvoorbeeld nu (morgen) weer beginnen met slikken, zodat ik volgende keer eerder ongesteld word? Mijn stopweek is woensdag begonnen.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 26-12-2004, 12:10
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Envy schreef op 26-12-2004 @ 00:13 :
Ik ben al ongesteld, maar kan ik dan niet bijvoorbeeld nu (morgen) weer beginnen met slikken, zodat ik volgende keer eerder ongesteld word? Mijn stopweek is woensdag begonnen.
Ja, dat kan, je stopweek verkorten mag.
Je kunt inderdaad kiezen tussen morgen al weer beginnen, of aan het eind van deze strip een paar pillen doorslikken.
__________________
Keep on rockin'
Oud 26-12-2004, 15:22
stralende ster!
stralende ster! is offline
Hallo, ik had even een vraagje namens mijn vriendin. Ze vroeg dit aan mij, maar eigenlijk weet ik het zelf ook niet..

Zij is net ongesteld geweest en vanmorgen weer begonnen met de pil. Maar nu heeft ze net sex gehad met een jongen zonder condoom. Is de pil dan nu al wel veilig genoeg. Ze is al wel 4 jaar aan de pil. Mij leek het dat het wel veilig was.. Maar wilde het toch even na vragen..

Bij voorbaat dank!
__________________
Hoe meer je in het verleden blijft hangen, hoe minder je van de toekomst mee krijgt..
Oud 26-12-2004, 15:28
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Ja, natuurlijk. Dat is nou het hele idee achter de pil.

@Konijn; thanks .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 26-12-2004, 16:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-12-2004 @ 13:17 :
Als je in een 'doorslikweek' de pil vergeet, telt dat dan niet als in de laatste week een pil vergeten? En hoe het daarbij zit kun je opzoeken in de bijsluiter en/of op die ene site uit de mededeling.
Het staat niet duidelijk op die site... ze zeggen dat ik of meteen had moeten stoppen of ik moet minimaal 7 dagen doorslikken voor ik stopweek houd. Maar ik wil liever geen stopweek houden, ik wil gewoon doorslikken...

Weet iemand wanneer de pil dan weer veilig is?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-12-2004, 16:29
Verwijderd
als je in de laatste week of in een doorslikweek een pil vergeet en dan de strip afmaakt en de volgende strip er meteen achteraan doet, dan blijft hij gewoon veilig dus meteen al.
Oud 26-12-2004, 16:43
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
WPWW schreef op 25-12-2004 @ 01:39 :
Als je de pil 3 maand hebt doorgeslikt en dan weer een stopweek inlast, verlies je dan ook meer bloed als normaal?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 26-12-2004, 18:40
stralende ster!
stralende ster! is offline
Citaat:
Envy schreef op 26-12-2004 @ 16:28 :
Ja, natuurlijk. Dat is nou het hele idee achter de pil.

@Konijn; thanks .
Dat weet je zeker dat ie veilig was?
__________________
Hoe meer je in het verleden blijft hangen, hoe minder je van de toekomst mee krijgt..
Oud 26-12-2004, 19:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WPWW schreef op 26-12-2004 @ 17:43 :
Kan, hoeft niet. Ik heb dat meestal niet. Je lichaam gaat niet extra aanmaken en er wordt vanzelf al wat afgebroken. Daarnaast is de menstruatie door de pil kunstmatig...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-12-2004, 19:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-12-2004 @ 17:29 :
als je in de laatste week of in een doorslikweek een pil vergeet en dan de strip afmaakt en de volgende strip er meteen achteraan doet, dan blijft hij gewoon veilig dus meteen al.
Hoe kan dat dan? begrijp ik goed dat je na 21 pillen in principe altijd veilig bent als je een keer een pil vergeet? Of pas na 30 pillen?
Ik heb anderhalve strip geslikt geloof ik en toen woensdag een keer vergeten, de volgende dag 2 genomen en doorgegaan met slikken. Dat je hem dan 1x vergeet, maakt de pil dan helemaal niet onveilig?
Snap ik eigenlijk niet helemaal ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-12-2004, 00:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm nu ben ik onlangs door omstandigheden gestopt met de pil (voor ongeveer 2 maanden), en ben deze week weer opnieuw begonnen met slikken (mircogynon 30).. Ik heb niet gewacht tot mijn 1e 'natuurlijke' menstruatie omdat deze me ietswat te lang uitbleef.. En ben dus op een willekeurige dag begonnen..

Nu weet ik dat mijn pil pas veilig is na het afronden van mijn huidige strip, maargoed maakt het enig verschil als ik geen stopweek inlas maar er meteen nog een strip achteraan gooi?

bij voorbaat dank
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 27-12-2004, 00:25
PV
PV is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-12-2004 @ 20:28 :
Hoe kan dat dan? begrijp ik goed dat je na 21 pillen in principe altijd veilig bent als je een keer een pil vergeet? Of pas na 30 pillen?
Ik heb anderhalve strip geslikt geloof ik en toen woensdag een keer vergeten, de volgende dag 2 genomen en doorgegaan met slikken. Dat je hem dan 1x vergeet, maakt de pil dan helemaal niet onveilig?
Snap ik eigenlijk niet helemaal ...
Volgens mij gaat het er om hoeveel je van die stoffen die er in de pil zitten, hebt ingenomen. Dat stapelt zich als het ware op in je lichaam en daarom is het niet zo erg als je in de 3e week een pil vergeet, tegenover de 1e week. In de 1e week heb je nog maar een pilletje of 3 ingenomen en in de 3e week al een pilletje of 17.
Maar ik ben er niet helemaal zeker van of dit klopt.
Oud 27-12-2004, 09:55
lava
lava is offline
over dat uitslag enzo, ik ehb dat elke maand idd, net als ik weer 1 of 2 pillen uit de nieuwe strip op heb, kan geen toeval zijn lijkt me. Maar ik heb dan dus mijn hele gezicht vol, minder dus. Ik heb al een andere pil geprobeert maar dat hielp niet. Is er iemand anders ook allergisch voor de pil zoals dit?
Oud 27-12-2004, 10:20
teirg
Avatar van teirg
teirg is offline
Ik ben nu aan het einde van mijn eerste pilstrip (desorelle 20). Maar ik had al van een paar dagen voor de laatste pil last van een bruin-rode afscheiding. Dit zal waarschijnlijk komen doordat ze te licht is?

Ik heb de laatste tijd ook last van pijnlijke/gespannen borsten, en dit staat ook als nevenwerking vermeld in de bijsluiter. Maar nu vroeg ik mij af of dit is omdat ik nog maar juist met de pil begonnen ben, en later nog weg kan gaan? Of is dat iets blijvend?
__________________
1+1+1+1+1+1=8
Oud 27-12-2004, 16:34
stralende ster!
stralende ster! is offline
Ik wil jullie ff bedanken voor het regaeren op mn berichtje.. We weten nu dat er niks aan de hand is aangezien mn vriendin vanmiddag een test heeft gedaan...

Bedankt!
__________________
Hoe meer je in het verleden blijft hangen, hoe minder je van de toekomst mee krijgt..
Oud 27-12-2004, 21:53
Verwijderd
Juh, ik heb een vraag.
Zaterdag heb ik mijn laatste pil van de strip genomen. Seks gehad met mijn vriend. 's Nachts ben ik ziek geworden en heb overgegeven. Nu ben ik mijn boekje dus kwijt en weet niet wat voor eventuele gevolgen dit kan hebben.. Ik weet ook niet precies hoeveel uur er zat tussen het innemen van de pil en dus het moment dat ik ziek werd. Uuhm, help?
Oud 27-12-2004, 22:20
PV
PV is offline
Citaat:
Mushu schreef op 27-12-2004 @ 22:53 :
Juh, ik heb een vraag.
Zaterdag heb ik mijn laatste pil van de strip genomen. Seks gehad met mijn vriend. 's Nachts ben ik ziek geworden en heb overgegeven. Nu ben ik mijn boekje dus kwijt en weet niet wat voor eventuele gevolgen dit kan hebben.. Ik weet ook niet precies hoeveel uur er zat tussen het innemen van de pil en dus het moment dat ik ziek werd. Uuhm, help?
bij de laatste pil maakt dat niks meer uit denk ik. Zie het alsof je een dagje eerder begonnen bent met je stopweek
Oud 28-12-2004, 00:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
PV schreef op 27-12-2004 @ 23:20 :
bij de laatste pil maakt dat niks meer uit denk ik. Zie het alsof je een dagje eerder begonnen bent met je stopweek
ja maar een dagje eerder met je stopweek beginnen is toch ook niet veilig of wel?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-12-2004, 00:28
PV
PV is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-12-2004 @ 01:10 :
ja maar een dagje eerder met je stopweek beginnen is toch ook niet veilig of wel?
volgens mij wel, waarom zou dat niet veilig zijn? je hebt dan al 20 pillen binnengekregen Je moet er dan alleen op letten dat je na 7 dagen weer een nieuwe pil inneemt en niet pas na 8 dagen, dan is het wel weer onveilig.
"U kunt stoppen met de betreffende strip en na een tabletvrije periode van 7 dagen (tel wel altijd de dag mee waarop u de tablet bent vergeten) verder gaan met de volgende strip. Als u op een vaste startdag met een nieuwe strip wilt beginnen, mag u een tabletvrije periode van minder dan 7 dagen aanhouden."
De andere optie die wordt gegeven is alsnog je vergeten pil slikken en daarna meteen doorgaan met je volgende strip, maar dat is geen optie meer voor Mushu denk ik.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.