Oud 28-12-2004, 10:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-12-2004 @ 01:10 :
ja maar een dagje eerder met je stopweek beginnen is toch ook niet veilig of wel?
Volgens mij is dat inderdaad niet veilig; je moet -dacht ik- altijd minimaal 21 pillen achter elkaar slikken om het veilig te laten zijn.
Oud 28-12-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 28-12-2004 @ 01:28 :

De andere optie die wordt gegeven is alsnog je vergeten pil slikken en daarna meteen doorgaan met je volgende strip, maar dat is geen optie meer voor Mushu denk ik.
Neuh, ik ben een beetje laat hiermee. Maar heb er gewoon verder niet meer over nagedacht en door die kerst vergeet je toch een hoop.
Ik slik normaal mijn eerste pil op zondag, maar als ik het goed begrijp moet ik nu dus de eerste pil op zaterdag slikken?
Oud 28-12-2004, 18:53
PV
PV is offline
Citaat:
Mushu schreef op 28-12-2004 @ 17:32 :
Neuh, ik ben een beetje laat hiermee. Maar heb er gewoon verder niet meer over nagedacht en door die kerst vergeet je toch een hoop.
Ik slik normaal mijn eerste pil op zondag, maar als ik het goed begrijp moet ik nu dus de eerste pil op zaterdag slikken?
Ja, als er minder dan 4 uur tussen het overgeven en het nemen van de pil zat (zo staat het in mijn bijsluiter iig). Als je dat nog ongeveer weet..?
Oud 29-12-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 28-12-2004 @ 18:53 :
Ja, als er minder dan 4 uur tussen het overgeven en het nemen van de pil zat (zo staat het in mijn bijsluiter iig). Als je dat nog ongeveer weet..?
Dat weet ik niet precies meer. Ik slik altijd rond 23.00 mijn pil, en 's nachts dus, maar dat kan 03.00 of 04.00 geweest zijn. Misschien zelfs wel 05.00. Dat weet ik dus niet
Oud 29-12-2004, 23:54
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Hoi, ik ben net aan de pil. Microgynon 30. Heeft dit ook een gunstige invloed op mn huid? (vette huid, onzuiver etc)
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Oud 30-12-2004, 10:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Yummie schreef op 29-12-2004 @ 23:54 :
Hoi, ik ben net aan de pil. Microgynon 30. Heeft dit ook een gunstige invloed op mn huid? (vette huid, onzuiver etc)
Bij mij werd mijn huid dacht ik wel iets minder vet van die pil, ook hoefde ik mijn haar minder vaak te wassen maar nadat ik de pil lang slikte ging dat effect wel weg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-12-2004, 10:46
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ok, waarschijnlijk één van de domste vragen maar ik ben echt (nog) een totale pil-nitwit.
Ik ben maandag voor het eerst met de pil begonnen. Vanaf wanneer is het dan veilig?
Ik dacht zelf na een week maar wilde het toch even checken .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-12-2004, 10:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
stout! schreef op 30-12-2004 @ 10:46 :
Ok, waarschijnlijk één van de domste vragen maar ik ben echt (nog) een totale pil-nitwit.
Ik ben maandag voor het eerst met de pil begonnen. Vanaf wanneer is het dan veilig?
Ik dacht zelf na een week maar wilde het toch even checken .
na 7 dagen normaal gezien. maar als je begint op de eerste dag van je menstruatie dan is het onmiddellijk veilig, wat de meesten dan ook doen. lees maar eens de bijsluiter of genoeg info op internet
Oud 30-12-2004, 10:53
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 30-12-2004 @ 10:49 :
na 7 dagen normaal gezien. maar als je begint op de eerste dag van je menstruatie dan is het onmiddellijk veilig, wat de meesten dan ook doen. lees maar eens de bijsluiter of genoeg info op internet
Had ook op de eerste dag van mijn menstruatie willen beginnen, maar toen was ik bij mijn ouders en natuurlijk die pil vergeten. Bijsluiter zit er niet meer bij (heb ik al weleens gelezen een tijd geleden maar daarna kwijt geraakt) en dit is mijn info op het internet . Bedankt voor je reactie . Nog even wachten dus.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-12-2004, 21:53
hola
hola is offline
Citaat:
Yummie schreef op 29-12-2004 @ 23:54 :
Hoi, ik ben net aan de pil. Microgynon 30. Heeft dit ook een gunstige invloed op mn huid? (vette huid, onzuiver etc)

ik heb zelf last van pukkeltjes.. niet echt leuk. maar weet niet of het van de pil komt.. het is wel begonnen toen ik met de pil begon. maar nu, 4 maand alter, heb ik er al minder last van dan in het begin... maar ik weet dus niet zeker of het van de pil kan komen. verder heb ik nu nog wat huidprobleempjes, maar dat is meer het weer.
__________________
8-)
Oud 31-12-2004, 00:18
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Het schijnt dat je huid verbeterd van de diane 35 pil.. Maar zou dat misschien alleen gelden voor die pil? Ik ben dus sinds kort aan de pil (microgynon 30) en hoop echt niet dat mn huid juist vetter whatever wordt.. Weet iemand wat voor effect deze pilhormoontjes hebben? Ervaringen?
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Oud 31-12-2004, 13:08
lso
Avatar van lso
lso is offline
Vorige week vrijdag ben ik mijn pil vergeten te nemen om 22u-23u, ik heb hem de zaterdagmorgen om 9u30 genomen.. De zaterdag en daaropvolgende dagen op het gewoonlijk uur. Ik zie mijn vriend vanavond.. Ik blijf ook bij hem slapen.. Gebruiken we vanavond nog beter een condoom dan..?

thx
Oud 31-12-2004, 13:40
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
lso schreef op 31-12-2004 @ 13:08 :
Vorige week vrijdag ben ik mijn pil vergeten te nemen om 22u-23u, ik heb hem de zaterdagmorgen om 9u30 genomen.. De zaterdag en daaropvolgende dagen op het gewoonlijk uur. Ik zie mijn vriend vanavond.. Ik blijf ook bij hem slapen.. Gebruiken we vanavond nog beter een condoom dan..?

thx
Binnen 12 uur vanaf je normale tijd is hij gewoon veilig.
Je hebt hem voor 10 uur 's ochtends genomen, dus kan je het gewoon zonder condoom doen.
__________________
Keep on rockin'
Oud 31-12-2004, 14:38
saturday
saturday is offline
Hoi, ik ben de pil 1 keer vergeten, niet na 12 uur ingenomen, wel seks gehad zonder condoom.
Het was aan het einde van de 3e week, de 4e week werd ik ongesteld.
Kan ik nu nog zwanger zijn?
Omdat die ongesteldheid niet écht is..?
Oud 31-12-2004, 14:39
saturday
saturday is offline
Citaat:
hola schreef op 30-12-2004 @ 21:53 :
ik heb zelf last van pukkeltjes.. niet echt leuk. maar weet niet of het van de pil komt.. het is wel begonnen toen ik met de pil begon. maar nu, 4 maand alter, heb ik er al minder last van dan in het begin... maar ik weet dus niet zeker of het van de pil kan komen. verder heb ik nu nog wat huidprobleempjes, maar dat is meer het weer.
Ik had dat ook bij mycrogynon 30.
Oud 31-12-2004, 14:51
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
saturday schreef op 31-12-2004 @ 14:38 :
Hoi, ik ben de pil 1 keer vergeten, niet na 12 uur ingenomen, wel seks gehad zonder condoom.
Het was aan het einde van de 3e week, de 4e week werd ik ongesteld.
Kan ik nu nog zwanger zijn?
Omdat die ongesteldheid niet écht is..?
Als je de pil niet na 12 uur vergeten bent kan je niet zwanger zijn!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 31-12-2004, 15:17
saturday
saturday is offline
Citaat:
WPWW schreef op 31-12-2004 @ 14:51 :
Als je de pil niet na 12 uur vergeten bent kan je niet zwanger zijn!
Ik ben hem dus juist wél na 1 uur vergeten..
Maar ik ben toen dus wel ongesteld geworden..
lees nog maar eens anders
Oud 31-12-2004, 15:17
saturday
saturday is offline
oeps
ik bedoel
na 12 uur
Oud 01-01-2005, 13:23
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik snap niet helemaal waarom je dan in de vierde week ongesteld werd..?? !!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 01-01-2005, 14:41
PV
PV is offline
Citaat:
WPWW schreef op 01-01-2005 @ 13:23 :
Ik snap niet helemaal waarom je dan in de vierde week ongesteld werd..?? !!
Mja het gebeurt toch wel eens dat iemand ongesteld wordt maar tegelijkertijd ook zwanger is? Ik dacht gehoord te hebben dat dat mogelijk was.. de kans is waarschijnlijk wel klein.
Oud 01-01-2005, 15:20
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
PV schreef op 01-01-2005 @ 14:41 :
Mja het gebeurt toch wel eens dat iemand ongesteld wordt maar tegelijkertijd ook zwanger is? Ik dacht gehoord te hebben dat dat mogelijk was.. de kans is waarschijnlijk wel klein.
Dat kan doordat de bloedingen als je aan de pil bent niet echt zijn, maar onttrekkingsbloedingen. Ik weet niet precies hoe het zit, maar het komt niet vaak voor in ieder geval.
__________________
Keep on rockin'
Oud 01-01-2005, 15:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Yummie schreef op 31-12-2004 @ 00:18 :
Het schijnt dat je huid verbeterd van de diane 35 pil.. Maar zou dat misschien alleen gelden voor die pil? Ik ben dus sinds kort aan de pil (microgynon 30) en hoop echt niet dat mn huid juist vetter whatever wordt.. Weet iemand wat voor effect deze pilhormoontjes hebben? Ervaringen?
De diane35 is een pil die eigenlijk is gemaakt als anti-acné middel. Als bijwerking bleek deze pil ook geschikt voor anti-conceptie. Andere pillen zijn wél speciaal gemaakt voor anti-conceptie. Het is dus niet zo dat elke pil tegen acné is.
Maar het hoeft niet te betekenen dat je huid dan meteen vetter wordt. Hoe mensen reageren op de hormonen uit de pil is per persoon verschillend. Bij mijzelf veranderde er niets aan me huid toen ik de microgynon30 ging slikken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-01-2005, 19:08
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Konijn schreef op 31-12-2004 @ 13:40 :
Binnen 12 uur vanaf je normale tijd is hij gewoon veilig.
Je hebt hem voor 10 uur 's ochtends genomen, dus kan je het gewoon zonder condoom doen.
Klopt dit echt? Normaal neem ik mn pil rond 23u, wegens omstandigheden kon dit deze keer pas vanmorgen om 8uur We hebben geen condoom gebruikt.... Is dit nog steeds veilig?????
Oud 01-01-2005, 19:23
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
PV schreef op 01-01-2005 @ 14:41 :
Mja het gebeurt toch wel eens dat iemand ongesteld wordt maar tegelijkertijd ook zwanger is? Ik dacht gehoord te hebben dat dat mogelijk was.. de kans is waarschijnlijk wel klein.
Het zou een doorbraakbloeding kunnen zijn.
Maar de kans dat dat zo is is zo ontzettend klein dat ik me er geen zorgen over zou maken, Saturday .

En is het echt zo dat je de pil 12 uur later dan normaal in kan nemen, en dat hij dan nog veilig is? Ik dacht namelijk dat het 6 uur was..
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 02-01-2005, 10:35
Tingolady86
Avatar van Tingolady86
Tingolady86 is offline
Ik moest vrijdag de laatste pil van mn stripje nemen maar door het oud& nieuw en dergelijke was ik in de war met dagen en dacht dat het al zaterdag was.Dus vol zekerheid die hele pil van vrijdag vergeten en van t weekend dus onveilig sex gehad.....
En nu Zondag zoiets van ongesteld ofzo.....iig verlies bloed.......
Moet ik gwn mijn stopweek afwachten en dan dus donderdag weer beginnen?Bijsluiter hielp me niet echt namelijk.......................Grote kans zwangerschap?
Oud 02-01-2005, 12:55
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Hoi iedereen,

Ik ben de pil nu voor de tweede maand aan het doorslikken en nu ben ik in tweede week een pil vergeten, gelden dan gewoon dezelfde regels als dat je hem niet doorslikt? En ik heb ongelovelijke pijn aan mijn borsten nu ik de pil doorslik dus wil ik straks stoppen in deze week (op dezelfde dag als altijd) Maar kan dat wel nu ik hem vergeten ben? Alvast bedankt!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 02-01-2005, 14:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Envy schreef op 01-01-2005 @ 19:23 :
En is het echt zo dat je de pil 12 uur later dan normaal in kan nemen, en dat hij dan nog veilig is? Ik dacht namelijk dat het 6 uur was..
hoe sneller je hem nog slikt, hoe veiliger hij is. De kans dat je zwanger wordt na 12 uur is dus wel groter dan die na 6 uur. Maar over het algemeen wordt de periode van 12 uur gezien als een periode waarin het nog veilig is om de pil nog in te nemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-01-2005, 14:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tingolady86 schreef op 02-01-2005 @ 10:35 :
Ik moest vrijdag de laatste pil van mn stripje nemen maar door het oud& nieuw en dergelijke was ik in de war met dagen en dacht dat het al zaterdag was.Dus vol zekerheid die hele pil van vrijdag vergeten en van t weekend dus onveilig sex gehad.....
En nu Zondag zoiets van ongesteld ofzo.....iig verlies bloed.......
Moet ik gwn mijn stopweek afwachten en dan dus donderdag weer beginnen?Bijsluiter hielp me niet echt namelijk.......................Grote kans zwangerschap?
Iets minder puntjes en een keer je eigen tekst nalezen maakt het wel wat beter te lezen.

Even voor de duidelijkheid:
- Vrijdag pil vergeten (laatste pil van je strip) en ook niet later nog ingenomen.
- Zaterdag onveilige seks gehad.
- Vandaag moet je ongesteld worden.

Klopt dat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-01-2005, 14:44
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-01-2005 @ 14:15 :
hoe sneller je hem nog slikt, hoe veiliger hij is. De kans dat je zwanger wordt na 12 uur is dus wel groter dan die na 6 uur. Maar over het algemeen wordt de periode van 12 uur gezien als een periode waarin het nog veilig is om de pil nog in te nemen.
Dan maak ik me toch wel zorgen Afwachten nu...
Oud 02-01-2005, 23:40
Sexiejjj!!
Sexiejjj!! is offline
Vraagje!!!!!!!! Ik ben vergeten met mijn pil te beginnen nadat ik ongesteld ben geworden. Ik moest eigelijk vrijdag aan een nieuwe strip beginnen, maar ben smaandags pas begonnen. In dat weekend daartussen heb ik onveilig sex gehad. Is de kans groot dat ik zwanger ben?
Oud 03-01-2005, 02:18
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
WPWW schreef op 02-01-2005 @ 12:55 :
Hoi iedereen,

Ik ben de pil nu voor de tweede maand aan het doorslikken en nu ben ik in tweede week een pil vergeten, gelden dan gewoon dezelfde regels als dat je hem niet doorslikt? En ik heb ongelovelijke pijn aan mijn borsten nu ik de pil doorslik dus wil ik straks stoppen in deze week (op dezelfde dag als altijd) Maar kan dat wel nu ik hem vergeten ben? Alvast bedankt!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 03-01-2005, 11:21
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sexiejjj!! schreef op 02-01-2005 @ 23:40 :
Vraagje!!!!!!!! Ik ben vergeten met mijn pil te beginnen nadat ik ongesteld ben geworden. Ik moest eigelijk vrijdag aan een nieuwe strip beginnen, maar ben smaandags pas begonnen. In dat weekend daartussen heb ik onveilig sex gehad. Is de kans groot dat ik zwanger ben?
Stopweek mag maximum 7 dagen duren, nooit langer. Dus als die week langer heeft geduurd dan is er inderdaad een kans... maar hoe groot die kans is kan ik je niet zeggen...
Oud 03-01-2005, 11:22
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 03-01-2005 @ 02:18 :
Vergeten in een doorslik-strip telt als vergeten in de laatste week... dus dan kun je, om het veilig te houden, óf meteen een stopweek houden (waarbij de dag van de vergeten pil dag 1 van de stopweek is), óf de pil alsnog nemen, de strip afmaken, geen stopweek houden en meteen een andere strip erachteraan slikken.
Het tweede lijkt me niet fijn als je toch al een stopweek had overgeslagen en er bovendien pijnlijke borsten van krijgt, maar voor het eerste is het ondertussen misschien te laat...?
Oud 03-01-2005, 11:27
elledc
elledc is offline
Citaat:
WPWW schreef op 02-01-2005 @ 12:55 :
Hoi iedereen,

Ik ben de pil nu voor de tweede maand aan het doorslikken en nu ben ik in tweede week een pil vergeten, gelden dan gewoon dezelfde regels als dat je hem niet doorslikt? En ik heb ongelovelijke pijn aan mijn borsten nu ik de pil doorslik dus wil ik straks stoppen in deze week (op dezelfde dag als altijd) Maar kan dat wel nu ik hem vergeten ben? Alvast bedankt!
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt (je wil stoppen met de pil tijdens de tweede week of derde week na de hele strip?)maar effe voor de duidelijkheid:
Je kan stoppen met de pil wanneer je wil, als je er rekening houdt geen onveilige sex te hebben én dat je menstruatie wel effe onregelmatig kan zijn. Een pil vergeten in de tweede week van de strip is het meest gevaarlijk en dus niet zonder risico's.
Pijn aan de borsten is normaal, heb ik ook en verminderd af en toe... maar ik neem dat er wel bij.
Oud 03-01-2005, 13:43
Angie83
Avatar van Angie83
Angie83 is offline
Ik zit erover te denken om met de pil te stoppen, heb geen vriendje meer enz. Is dit handig? Is er een kans dat ik iets afval? Wat zijn de voor en nadelen?
Ik kan altijd toch gewoon weer beginnen?

Alvast bedankt !
__________________
Make my life better, kill yourself please .. !
Oud 03-01-2005, 14:02
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-01-2005 @ 11:22 :
maar voor het eerste is het ondertussen misschien te laat...?
Ja daar is het ondertussen al te laat voor helaas. Dus moet ik nog een keer doorslikken..... Moet ik die volgende strip dan helemaal afmaken of hoeft dat niet?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 03-01-2005, 15:27
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
lso schreef op 01-01-2005 @ 19:08 :
Klopt dit echt? Normaal neem ik mn pil rond 23u, wegens omstandigheden kon dit deze keer pas vanmorgen om 8uur We hebben geen condoom gebruikt.... Is dit nog steeds veilig?????
Oud 03-01-2005, 16:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lso schreef op 02-01-2005 @ 14:44 :
Dan maak ik me toch wel zorgen Afwachten nu...
niet selectief lezen.

Ik schreef ook: "Maar over het algemeen wordt de periode van 12 uur gezien als een periode waarin het nog veilig is om de pil nog in te nemen."

En jij hebt de pil binnen 12 uur geslikt, dus maak je niet teveel zorgen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-01-2005, 18:55
Angie83
Avatar van Angie83
Angie83 is offline
Ik zit erover te denken om met de pil te stoppen, heb geen vriendje meer enz. Is dit handig? Is er een kans dat ik iets afval? Wat zijn de voor en nadelen?
Ik kan altijd toch gewoon weer beginnen?

Alvast bedankt !
__________________
Make my life better, kill yourself please .. !
Oud 03-01-2005, 20:10
LovestreetAngie
LovestreetAngie is offline
Hallo, even een vraagje..
Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, nou ben ik dat al een jaar op dezelfde dag en rond dezelfde tijd, meestal rond 16.00 uur nu is het 20.00 uur en ben ik nog steeds niet ongesteld. Zou dit iets kunnen zijn?
__________________
} * {There's a natural mystic blowing through the air } * {
Oud 03-01-2005, 22:02
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
LovestreetAngie schreef op 03-01-2005 @ 20:10 :
Hallo, even een vraagje..
Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, nou ben ik dat al een jaar op dezelfde dag en rond dezelfde tijd, meestal rond 16.00 uur nu is het 20.00 uur en ben ik nog steeds niet ongesteld. Zou dit iets kunnen zijn?
Ik zou me nu nog geen zorgen maken als ik jou was.
Ok, als je het altijd zo precies weet is het raar voor je gevoel, maar niemand wordt op de minuut af elke maand op hetzelfde tijdstip ongesteld.
En hoe meer zorgen je je erover maakt, hoe onregelmatiger het wordt.
Wacht vannacht maar af, als je morgenochtend niet ongesteld wordt, kun je altijd verder zien..
__________________
Keep on rockin'
Oud 03-01-2005, 22:04
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Yummie schreef op 29-12-2004 @ 23:54 :
Hoi, ik ben net aan de pil. Microgynon 30. Heeft dit ook een gunstige invloed op mn huid? (vette huid, onzuiver etc)
Ik hegb meer puistjes gekregen
Oud 03-01-2005, 23:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Angie83 schreef op 03-01-2005 @ 18:55 :
Ik zit erover te denken om met de pil te stoppen, heb geen vriendje meer enz. Is dit handig? Is er een kans dat ik iets afval? Wat zijn de voor en nadelen?
Ik kan altijd toch gewoon weer beginnen?

Alvast bedankt !
Is er een kans dat je afvalt. Er is ook een kans dat je niet afvalt.
Je weet dus totaal niet hoe je lichaam reageert als de hormonentoevoer ineens stopt.
Het voordeel is dat je niet meer om zo'n pilletje hoeft te denken.
het nadeel is dat je niet meer beschermt bent tegen zwangerschap (hoewel dat niet echt een probleem is aan je post te zien), je niet weet hoe je lichaam reageert (en je menstruatie dus best een aantal maanden van slag kan zijn) en je je menstruatie niet meer kan sturen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-01-2005, 00:01
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Ik ben precies 13 dagen geleden begonnen met de pil (microgynon30), op de eerste dag van mijn menstruatie. Ben daarvoor nog nooit eerder aan de pil geweest.

Gister kreeg ik opeens last van buikpijn. Het voelde ongeveer net zoals ik ongesteld ben. Echt 'n raar gevoel in ieder geval, onder in mn buik. Heb er nu weer last van.
Ook heb ik 'n beetje bloed verloren vanavond.

Zijn dit misschien bijwerkingen, of klopt er iets niet?
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Oud 04-01-2005, 01:03
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Je lichaam moet nog aan de pil wennen dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Maar als je er last van blijft houden zou ik voor een andere pil kiezen!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 04-01-2005, 10:54
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Citaat:
WPWW schreef op 04-01-2005 @ 01:03 :
Je lichaam moet nog aan de pil wennen dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Maar als je er last van blijft houden zou ik voor een andere pil kiezen!
Okay bedankt.
Maar ik ben toch al wel helemaal beschermd tegen zwangerschap,
al moet mn lichaam nog wennen aan de hormonen?
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Oud 04-01-2005, 11:25
Angie83
Avatar van Angie83
Angie83 is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2005 @ 23:34 :
Is er een kans dat je afvalt. Er is ook een kans dat je niet afvalt.
Je weet dus totaal niet hoe je lichaam reageert als de hormonentoevoer ineens stopt.
Het voordeel is dat je niet meer om zo'n pilletje hoeft te denken.
het nadeel is dat je niet meer beschermt bent tegen zwangerschap (hoewel dat niet echt een probleem is aan je post te zien), je niet weet hoe je lichaam reageert (en je menstruatie dus best een aantal maanden van slag kan zijn) en je je menstruatie niet meer kan sturen.
Hartstikke bedankt ! Ik stop toch en ik ga minder rotzooi eten
__________________
Make my life better, kill yourself please .. !
Oud 04-01-2005, 14:12
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Yummie schreef op 04-01-2005 @ 10:54 :
Okay bedankt.
Maar ik ben toch al wel helemaal beschermd tegen zwangerschap,
al moet mn lichaam nog wennen aan de hormonen?
Je bent op de eerste dag dat je ongesteld werd begonnen dus je bent helemaal beschermd tegen zwangerschap!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 04-01-2005, 20:05
Dobomobo
Dobomobo is offline
ben een jongen maar wil het toch even weten..


wanneer werkt de pil nu voor t eerst?


en sorry als het al ergens staat maar ik heb haast.. dus kan het allemaal niet doorlezen..
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 04-01-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dobomobo schreef op 04-01-2005 @ 20:05 :
ben een jongen maar wil het toch even weten..


wanneer werkt de pil nu voor t eerst?


en sorry als het al ergens staat maar ik heb haast.. dus kan het allemaal niet doorlezen..
Als het meisje begint met slikken op de eerste dag van haar ongesteldheid, dan werkt-ie meteen; begint ze op de 2e-5e dag, dan werkt-ie na 7 dagen; begint ze op een andere dag, dan werkt-ie na 28 dagen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 22:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.