Oud 05-01-2005, 00:21
LovestreetAngie
LovestreetAngie is offline
ik ben vannochtend idd ongesteld geworden, maar heel licht..ik heb het nog nooit zo licht gehad maar misschien kan het ermee te maken hebben dat ik nu net m'n 2e strip van een nieuwe pil heb gehad (Yasmin) en de vorige keer heel hevig ongesteld was..
__________________
} * {There's a natural mystic blowing through the air } * {
Oud 05-01-2005, 01:22
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
WPWW schreef op 03-01-2005 @ 14:02 :
Ja daar is het ondertussen al te laat voor helaas. Dus moet ik nog een keer doorslikken..... Moet ik die volgende strip dan helemaal afmaken of hoeft dat niet?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 05-01-2005, 15:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
LovestreetAngie schreef op 05-01-2005 @ 00:21 :
ik ben vannochtend idd ongesteld geworden, maar heel licht..ik heb het nog nooit zo licht gehad maar misschien kan het ermee te maken hebben dat ik nu net m'n 2e strip van een nieuwe pil heb gehad (Yasmin) en de vorige keer heel hevig ongesteld was..
Ik slik ook sinds een paar maanden Yasmin en de eerste twee keer was ik ook heel licht ongesteld maar de keer erna juist heel heftig dus misschien ligt het wel aan die pil.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2005, 21:00
Verwijderd
Ik gebruik al langere tijd de Meliane pil, en nu hoor ik de laatste tijd heel veel verhalen over meiden die aankomen doordat ze de pil gebruiken.

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft de Meliane pil, en of er ook daadwerkelijk iemand door aangekomen is. Zo ja, hoeveel?

Zover ik weet is het een vrij 'lichte' pil (De samenstelling per tablet bestaat uit: 75 μg gestodeen en 20 μg ethinylestradiol) en lijkt het me onwaarschijnlijk dat je door deze pil echt veel zou kunnen aankomen. Maar toch; ik ben wel in korte tijd veel aangekomen (wat ik inmiddels door te 'lijnen' wel weer afgevallen ben).
Oud 06-01-2005, 12:06
sammiej
sammiej is offline
mijn vraag: Is de pil veilig in de stopweek, zodat ik op de dagen dat ik niet ongesteld ben toch sex kan hebben?

bedankt...

Laatst gewijzigd op 06-01-2005 om 12:13.
Oud 06-01-2005, 12:08
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
ALs je je pil correct inneemt is ze ook in de stopweek veilig .
Oud 06-01-2005, 12:09
pimpster*chica
pimpster*chica is offline
ja is ook veilig.
__________________
/
Oud 06-01-2005, 22:35
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Een combinatiepil bevat elke dag toch dezelfde hoeveelheid hormonen? Ik heb namelijk altijd de neiging om de pil van dezelfde dag te slikken uit mijn reservestrip (uit voorzorg bij diarree, overgeven), maar dat is eigenlijk dus niet nodig?
Oud 07-01-2005, 14:10
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 06-01-2005 @ 22:35 :
Een combinatiepil bevat elke dag toch dezelfde hoeveelheid hormonen? Ik heb namelijk altijd de neiging om de pil van dezelfde dag te slikken uit mijn reservestrip (uit voorzorg bij diarree, overgeven), maar dat is eigenlijk dus niet nodig?
ja combinatiepillen bevatten iedere dag dezelfde hoeveelheid hormonen.

de rest van je vraag begrijp ik niet je wilt iedere dag een extra pil nemen omdat je bang bent om over te geven?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 07-01-2005, 14:19
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 07-01-2005 @ 14:10 :
ja combinatiepillen bevatten iedere dag dezelfde hoeveelheid hormonen.

de rest van je vraag begrijp ik niet je wilt iedere dag een extra pil nemen omdat je bang bent om over te geven?
Nee, natuurlijk alleen op dagen wanneer je binnen 4 uur hebt overgegeven oid, dan neem ik voor de zekerheid wel een extra pil in.
Oud 07-01-2005, 14:44
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik moet straks de pil nog een keer doorslikken i.v.m. vergeten maar moet ik die volgende strip dan helemaal afmaken??
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 08-01-2005, 13:29
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb 2 dagen geen pil kunnen slikken omdat ik op vakantie was en mijn bagage kwijt is geraakt. Nu heb ik daarna 2 dagen wel de pil geslikt omdat ik niet wist wat ik moest doen. Soms is het geloof ik zo dat je een stopweek moet houden als je een bepaald aantal pillen hebt gemist, maar ik kon daar in mijn bijsluiter geen duidelijkheid over vinden.

Moet ik nu gewoon blijven slikken of moet ik een stopweek inlassen? (ik maak me verder over zwangerschap geen zorgen)
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-01-2005, 13:55
PV
PV is offline
Citaat:
WPWW schreef op 07-01-2005 @ 14:44 :
Ik moet straks de pil nog een keer doorslikken i.v.m. vergeten maar moet ik die volgende strip dan helemaal afmaken??
Ik denk wel dat dat het beste is. Maar je had daarvoor ook al een strip geslikt toch? Dan loop je nu wel grotere kans op tussentijdse bloedingen enzo.. het hoeft niet maar het kan wel.
Oud 08-01-2005, 13:58
PV
PV is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 08-01-2005 @ 13:29 :
Ik heb 2 dagen geen pil kunnen slikken omdat ik op vakantie was en mijn bagage kwijt is geraakt. Nu heb ik daarna 2 dagen wel de pil geslikt omdat ik niet wist wat ik moest doen. Soms is het geloof ik zo dat je een stopweek moet houden als je een bepaald aantal pillen hebt gemist, maar ik kon daar in mijn bijsluiter geen duidelijkheid over vinden.

Moet ik nu gewoon blijven slikken of moet ik een stopweek inlassen? (ik maak me verder over zwangerschap geen zorgen)
Als je je over zwangerschap geen zorgen hoeft te maken maakt het denk ik niet heel veel uit.. gewoon je strip afmaken, week stoppen en dan aan de volgende strip beginnen. Of geen stopweek houden en doorslikken.
Oud 08-01-2005, 15:28
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
PV schreef op 08-01-2005 @ 13:55 :
Ik denk wel dat dat het beste is. Maar je had daarvoor ook al een strip geslikt toch? Dan loop je nu wel grotere kans op tussentijdse bloedingen enzo.. het hoeft niet maar het kan wel.
Ja, dit word nu mijn derde stip..... Het maakt ook verder niet uit dat ik nog een keer moet doorslikken maar m'n borsten doen zo ongelooflijk pijn daardoor
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 10-01-2005, 16:20
saturday
saturday is offline
Nou, ik heb voor de zekerheid maar even een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief

Maar toch nog bedankt
Oud 10-01-2005, 16:31
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Gelukkig maar! Heb ik ook al een keer moeten doen, vreselijk is dat als je moet wachten op de uitslag.....
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 10-01-2005, 20:53
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 07-01-2005 @ 14:19 :
Nee, natuurlijk alleen op dagen wanneer je binnen 4 uur hebt overgegeven oid, dan neem ik voor de zekerheid wel een extra pil in.
Maar die hoeft dus echt niet van dezelfde dag te zijn, dat maakt niks uit. Dus je kunt gewoon een reservestrip houden met pillen die je slikt als je er één door de gootsteen spoelt of diarree hebt.
Je hoeft dan niet de pil van woensdag te slikken omdat het woensdag is. Dat was je vraag toch?
__________________
Keep on rockin'
Oud 10-01-2005, 22:43
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik slik de pil nu voor de tweede maand door en ik kom er net achter dat ik met die 2de strip op een donderdag ben begonnen terwijl ik normaal op een vrijdag begin.... Ik snap er helemaal niks meer van! Ik heb waarschijnlijk 2 op 1 dag genomen???? Kan dat kwaad verder?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 11-01-2005, 11:57
Verwijderd
mijn vriendin is deze maand in de eerste week 1x de pil vergeten, we hebben toen een week gewacht zoals in de bijsluiter staat. Maar is ze nu in de stopweek beschermt tegen zwangerschap?
Oud 11-01-2005, 13:09
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
WPWW schreef op 10-01-2005 @ 22:43 :
Ik slik de pil nu voor de tweede maand door en ik kom er net achter dat ik met die 2de strip op een donderdag ben begonnen terwijl ik normaal op een vrijdag begin.... Ik snap er helemaal niks meer van! Ik heb waarschijnlijk 2 op 1 dag genomen???? Kan dat kwaad verder?
2 op 1 dag nemen voor één keertje kan niet zoveel kwaad. Wel aan denken dat als je het weer op wil schuiven: altijd je stopweek inkorten, en niet langer maken!
__________________
Keep on rockin'
Oud 11-01-2005, 13:10
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 11-01-2005 @ 11:57 :
mijn vriendin is deze maand in de eerste week 1x de pil vergeten, we hebben toen een week gewacht zoals in de bijsluiter staat. Maar is ze nu in de stopweek beschermt tegen zwangerschap?
Na die week wachten is ze in de rest van de strip, én de stopweek in principe gewoon weer veilig.
Coole ava!
__________________
Keep on rockin'
Oud 11-01-2005, 17:58
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 11-01-2005 @ 11:57 :
mijn vriendin is deze maand in de eerste week 1x de pil vergeten, we hebben toen een week gewacht zoals in de bijsluiter staat. Maar is ze nu in de stopweek beschermt tegen zwangerschap?
Ja maar als jullie in de week voor het vergeten sex hebben gehad is er wel kans dat ze zwanger is!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 11-01-2005, 18:13
Verwijderd
maar dat was niet, dat hadden we nagekeken
Oud 11-01-2005, 23:17
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Gelukkig maar!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 12-01-2005, 19:31
-(L)-
Ik ben in september begonnen met m30 te slikken. Vroeger had ik nooit last van mijn menstruatie maar sinds ik de pil slik is het anders. Ik heb behoorlijke buikpijn en echt 'een lichte bloeding' is het bij mij ook niet te noemen. Eigenlijk hetzelfde als toen ik de pil niet slikte.
Ik heb dit ongeveer een maand geleden tegen de dokter gezegd, hij nam m'n bloeddruk op (die goed was) en zei dat de pijn vanzelf wel over zou gaan als ik de pil langer slik.

Zondag heb ik besloten om de pil niet meer in te nemen (midden in een strip) en ermee te stoppen.
Ik slikte de pil namelijk alleen maar om mijn menstruatie te regelen omdat deze onregelmatig was. Maar nu ik de bijwerkingen zie, kies ik er toch liever voor om onregelmatig ongesteld te zijn en de pil dus niet meer te slikken.

Maar nu kwam ik gisteren op school, ging naar de wc, en ik was helemaal doorgelekt. Terwijl ik dat nog nooit heb gehad in 't verleden.
Nu is het nog hetzelfde, ik moet ongeveer om het uur naar de wc, om niet door te lekken.
Nu zal dit wel komen omdat ik met de pil gestopt ben, maar nu is mijn vraag; is het wel normaal dat ik nu zo hevig ongesteld ben? En hoelang gaat dit nog duren?
Oud 13-01-2005, 10:44
elledc
elledc is offline
@ Happyy: Dit is normaal aangezien je de strip niet hebt afgemaakt. Ik was op vakantie mijn strip vergeten en kon er daar geen verkrijgen zonder voorschrift, ik heb enkele dagen nadien ook hevig bloedverlies gehad, dit ging wel na 3-4 dagen over. Het hangt ervan af maar wees er zeker van dat dit niet oneindig lang zal duren, hoogstens een weekje ongeveer.
Oud 13-01-2005, 11:19
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
He, ik heb een vraagje.

Elke keer nadat ik ongesteld ben geworden, heb ik last van buikpijn in mijn onderbuik.

Dit is dus net nadat ik ongesteld ben geweest.

Hebben jullie daar ook last van?

(slik meliane)

Groetjes
__________________
En zo is het.
Oud 13-01-2005, 11:41
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Hmm.
Ik ben nu twee maanden aan de pil. En ik woog mezelf vanochtend, en ik ben sinds ik daarmee gestart ben 6 (!) kilo aangekomen. Lijkt me vrij veel.. mij is verteld dat een kilo of 1,2 normaal was. Het is niet echt zo dat ik er veel dikker op geworden ben trouwens, ik pas nog steeds in mijn broeken etc. Maar ik merk het verschil wel.
Ook heb ik de laatste tijd last van stemmingswisselingen.
Misschien een idee om aan een lichtere pil te gaan? De Yasmin ofzo?
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 13-01-2005, 12:05
Verwijderd
Ja, dat is dan een goed idee, vind ik. Als je veel aankomt door de pil is dat vaak doordat je meer trek hebt dan eerst, dan kun je op je eten letten om dat verder te voorkomen, maar stemmingswisselingen zijn ook nogal vervelend...
Oud 13-01-2005, 13:50
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Ja, dat zal wel inderdaad. Hoewel ik zelf niet echt gemerkt heb dat ik meer ben gaan eten.
Ja, die stemmingswisselingen zijn heel vervelend. Ik heb nu ook een paar keer gehad dat ik opeens moest huilen, om iets dat helemaal niet zo erg was. Had ik vroeger nooit.
Maar dan ga ik maar eens een afspraak maken bij de huisarts .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 13-01-2005, 15:06
-(L)-
Thanx voor de hulp, ik zal het inderdaad nog eens afwachten.

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 15:09.
Oud 13-01-2005, 20:33
Verwijderd
ik slik de yasmin
en omdat ik in de kerstvakantie niet ongesteld wilde worden heb ik de pil doorgeslikt
ik neme de eerste altijd op een vrijdag in, en ik heb nu twee weken van de strip gehad
maar nu is mijn vraag, moet ik de hele strip afmaken? want dat zou betekenen dat ik over een week ongesteld wordt, terwijl ik liever deze week al ongesteld wordt

maar als ik nu met de strip stop, ben ik in de stopweek dan beschermt? en als ik met de nieuwe strip begin??
(dan heb ik wel een deel van deze strip over, mag dat??)

hopelijk is het ene beetje duidelijk
alvast bedankt
Oud 13-01-2005, 20:35
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
*Liene* schreef op 13-01-2005 @ 20:33 :
ik slik de yasmin
en omdat ik in de kerstvakantie niet ongesteld wilde worden heb ik de pil doorgeslikt
ik neme de eerste altijd op een vrijdag in, en ik heb nu twee weken van de strip gehad
maar nu is mijn vraag, moet ik de hele strip afmaken? want dat zou betekenen dat ik over een week ongesteld wordt, terwijl ik liever deze week al ongesteld wordt

maar als ik nu met de strip stop, ben ik in de stopweek dan beschermt? en als ik met de nieuwe strip begin??
(dan heb ik wel een deel van deze strip over, mag dat??)

hopelijk is het ene beetje duidelijk
alvast bedankt
als je minstens 3 weken de pil hebt gesllikt, mag je daarna op elk gewenst moment stoppen en ben je ook in de stopweek veilig. let wel op dat je stopweek niet langer dan 7 dagen is.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 13-01-2005, 20:39
Verwijderd
dan zou ik dus mogen stoppen omdat ik vijf weken de pil heb geslikt
zou het dan ook nietr erg zijn als ik de pil nou zou vergeten? omdat ik het toch al langer slik dan 3 weken?? (niet dat ik van plan was em te vergeten hoor )
Oud 13-01-2005, 20:46
Verwijderd
Citaat:
*Liene* schreef op 13-01-2005 @ 20:39 :
dan zou ik dus mogen stoppen omdat ik vijf weken de pil heb geslikt
zou het dan ook nietr erg zijn als ik de pil nou zou vergeten? omdat ik het toch al langer slik dan 3 weken?? (niet dat ik van plan was em te vergeten hoor )
als je 'm nu zou vergeten, zou dat tellen als een vergeten pil in de 3e week... dus dan kon je kiezen tussen meteen een stopweek houden (waarbij de dag van de vergeten pil, dag 1 van de stopweek is), of de strip afmaken en er nog een strip zonder stopweek achterawan slikken.
Oud 14-01-2005, 11:53
summer1986
summer1986 is offline
Ik ben eigenlijk iemand die heel erg strikt is met de pil slikken, daarom heb ik weinig weet van wat er kan gebeuren als dit fout gaat. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik weet niet zeker meer of ik mijn een na laatste pil van de strip heb doorgeslikt. Ik was mijn pil vergeten in het weekend mee naar huis te nemen na een week op kamers. Ik had nog een halve strip liggen, dus heb daar van geslikt. Hierdoor kon ik dus niet controleren of ik hem wel of niet heb geslikt. De dag erna heb de pil wel gewoon geslikt, en toen begon mijn stopweek, waarin ik ongesteld werd. Nu slik ik de pil alweer 5 dagen na de stopweek. Hoe lang ben ik hierdoor onveilig (of onveilig geweest) als ik seks heb zonder condoom?

Alvast hartelijk bedankt.
Oud 14-01-2005, 15:46
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Ik weet dat je in de stopweek ook veilig bent.
Maar is het even betrouwbaar dan of iets minder?

thanks.
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Oud 14-01-2005, 15:48
Storm
Storm is offline
Citaat:
Yummie schreef op 14-01-2005 @ 15:46 :
Ik weet dat je in de stopweek ook veilig bent.
Maar is het even betrouwbaar dan of iets minder?
Voor zo ver ik weet ie het dan even betrouwbaar (als je op tijd weer begint dan iig).
__________________
Leonoor
Oud 14-01-2005, 15:51
Storm
Storm is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 14-01-2005 @ 11:53 :
Ik ben eigenlijk iemand die heel erg strikt is met de pil slikken, daarom heb ik weinig weet van wat er kan gebeuren als dit fout gaat. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik weet niet zeker meer of ik mijn een na laatste pil van de strip heb doorgeslikt. Ik was mijn pil vergeten in het weekend mee naar huis te nemen na een week op kamers. Ik had nog een halve strip liggen, dus heb daar van geslikt. Hierdoor kon ik dus niet controleren of ik hem wel of niet heb geslikt. De dag erna heb de pil wel gewoon geslikt, en toen begon mijn stopweek, waarin ik ongesteld werd. Nu slik ik de pil alweer 5 dagen na de stopweek. Hoe lang ben ik hierdoor onveilig (of onveilig geweest) als ik seks heb zonder condoom?

Alvast hartelijk bedankt.
Ben je nu wel of niet een pil vergeten? Of heb je er misschien twee genomen op één dag...? Dat kan ik even niet volgen.

Als je in de derde week een pil vergeten bent, dan geldt lijkt mij wat Sarah boven jou zei:

Citaat:
Sarah schreef op 13-01-2005 @ 20:46 :
als je 'm nu zou vergeten, zou dat tellen als een vergeten pil in de 3e week... dus dan kon je kiezen tussen meteen een stopweek houden (waarbij de dag van de vergeten pil, dag 1 van de stopweek is), of de strip afmaken en er nog een strip zonder stopweek achterawan slikken.
Jij hebt het geen van tweeën gedaan (bent niet meteen gestopt en hebt geen hele strip er na geslikt), ik denk dus dat je nu pas na een hele strip weer veilig bent.
__________________
Leonoor
Oud 14-01-2005, 18:12
LovelyAngel
LovelyAngel is offline
Heey!
Ik had even een vraagje, hopelijk kan 'ie snel beantwoord worden.

Ik heb gisteravond de laatste pil van de strip gehad. Dus dan wordt ik dinsdag ongesteld. Maar ik ga volgende week een weekendje weg en wil dan niet ongesteld zijn. Kan ik dan gewoon nog de komende 5 dagen elke dag een pil slikken? Of 'mag' dat niet?

Alvast bedankt voor 't antwoord.
Oud 14-01-2005, 18:49
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-01-2005 @ 20:46 :
een vergeten pil in de 3e week... dus dan kon je kiezen tussen meteen een stopweek houden (waarbij de dag van de vergeten pil, dag 1 van de stopweek is), of de strip afmaken en er nog een strip zonder stopweek achterawan slikken.
Ik ben vandaag ook de pil vergeten, derde week.
Dan kan ik dus of nu de stopweek inlassen, of gelijk doorgaan met de volgende strip. Maar moet ik dan vandaag of morgen beginnen met de eerste pil van de volgende strip?
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 14-01-2005, 19:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
LovelyAngel schreef op 14-01-2005 @ 18:12 :
Heey!
Ik had even een vraagje, hopelijk kan 'ie snel beantwoord worden.

Ik heb gisteravond de laatste pil van de strip gehad. Dus dan wordt ik dinsdag ongesteld. Maar ik ga volgende week een weekendje weg en wil dan niet ongesteld zijn. Kan ik dan gewoon nog de komende 5 dagen elke dag een pil slikken? Of 'mag' dat niet?

Alvast bedankt voor 't antwoord.
Je pil blijft veilig als je minstens 21 pillen (een strip) geslikt hebt dus je hoeft erna niet perse nog een hele strip te slikken, dat mogen ook best vijf pillen zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-01-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 14-01-2005 @ 18:49 :
Ik ben vandaag ook de pil vergeten, derde week.
Dan kan ik dus of nu de stopweek inlassen, of gelijk doorgaan met de volgende strip. Maar moet ik dan vandaag of morgen beginnen met de eerste pil van de volgende strip?
dan moet je eerst de strip afmaken waar je mee bezig was! en daar begin je dan vandaag mee (ook vergeten pillen alsnog slikken, de strip moet leeg zijn )
Oud 15-01-2005, 11:12
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Oh kut! Eh, moet ik er dan vandaag 2 slikken?
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 15-01-2005, 11:18
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Maar als ik een stopweek inlas hoeft dat toch niet?
Ik heb namelijk gister bij het opruimen van mijn kamer die vorige strip (met nog 3 pillen) weggegooid, zie ik net.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 15-01-2005, 18:04
Verwijderd
als je meteen een stopweek inlast (met als eerste dag de dag van de vergeten pil) dan hoeft dat niet, idd.
Anders zou je er 2 tegelijk moeten slikken.
Oud 16-01-2005, 13:13
Maura
Maura is offline
Misschien dat het al in een van de andere 10 delen staat, maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin om alles helemaal door te lezen...

Vraagje: ik ben net met de pil begonnen, sinds vorige week vrijdag. Normaal ben ik altijd regelmatig ongesteld, en dat duurt dan 6 a 7 dagen. Alleen ben ik nu al tien dagen ongesteld, en het stopt nog steeds niet. Hoe kan dat? Is dat normaal? Kan ik er iets aan doen?

Dankjewel alvast...
Oud 16-01-2005, 13:44
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dat komt omdat je net bent begonnen met de pil en je lichaam moet er nog aan wennen! Als het goed is gaat dat vanzelf over en anders de dokter even bellen!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 16-01-2005, 14:07
Maura
Maura is offline
Dankjewel! Is dus geen vreemde reactie?
Heb je enig idee hoe lang dit gaat duren?
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 22:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.