Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 22:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, ik hád al zo'n voorgevoel dat er vandaag twee mensen uit zouden gaan (zei het 's middags nog op MSN tegen een vriend van mij). Ik had al min of meer verwacht dat Gijs er uit zou gaan, maar bij Jim niet zo. Wel jammer dat hij er uit is, ik vond 'm best cool en relaxt.

Ik moet zeggen dat deze aflevering stukken beter was dan de vorige twee afleveringen - ik heb iig wel moeten lachen dat Yvon en Lottie zo bangig waren toen ze TV moesten kijken in het pikkedonker.

Nou, ik denk dat Isabelle geen mol is. Ze deed ook te erg haar best bij het gedeelte met het vliegtuig. Lottie verdenk ik eigenlijk ook niet - volgens mij heeft Sander zitten saboteren toen zij hem de informatie over de stunts doorspeelde (en ze was oprecht verontwaardigd en verrast toen Sander de verkeerde stunt tegen Angela zei).

Marc-Marie leek in het begin zo onschuldig en onhandig, maar hij lijkt met iedere aflevering gehaaider te worden. Zeker toen hij de foto van Jim had gejat. Dus voor mij is hij nu ook verdachter geworden - en hij zal de plaats van Jim innemen in mijn Mollenlijstje.

Mijn Mollenlijstje is dus nu:

1. Sander de Heer.
2. Marc-Marie Huijbregts.
3. Yvon Jaspers.


Ik denk dat Isabelle er de volgende week uitvliegt, trouwens.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2005, 22:06
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-02-2005 @ 23:05 :

Ik denk dat Isabelle er de volgende week uitvliegt, trouwens.
Ja, na vandaag ben ik er zo goed als zeker van dat zij niet de mol is
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:07
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ik verdenk Sander het meest en Yvon als tweede. Yvon zal er volgende week dus wel uit gaan, is tot nu toe altijd met mijn #2

Sander stemde ook Jim en Gijs en vloog er niet uit, vind ik erg verdacht. En dat gefluit bij de executie is wazig.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 18-02-2005 @ 23:07 :
En dat gefluit bij de executie is wazig.
Ja! maar niemand wil me tot nu toe geloven
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:11
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Isabelle is de Mol! Let maar op!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:12
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 18-02-2005 @ 23:11 :
Isabelle is de Mol! Let maar op!
Ze was de enige die geld heeft ingezameld vandaag!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:14
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 18-02-2005 @ 23:12 :
Ze was de enige die geld heeft ingezameld vandaag!
Ja, omdat die anderen dat allemaal niet deden! Zo is het juist niet verdacht als zij als enige wel geld verdient!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:15
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Maar dan had zij net zo goed ook dr vraag fout kunnen beantwoorden, werd ze én niet extra verdacht, en geen geld in de pot
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:19
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 18-02-2005 @ 23:15 :
Maar dan had zij net zo goed ook dr vraag fout kunnen beantwoorden, werd ze én niet extra verdacht, en geen geld in de pot
Ja, nou... daar heb je wel een punt.
En toch hou ik stug vol dat Isabelle de Mol is
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:20
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 18-02-2005 @ 23:10 :
Ja! maar niemand wil me tot nu toe geloven
Is het al eerder geweest dan? Misschien als je het vertraagd afspeelt dat er dan iets te horen is, maar bij mij is er geen geluid bij vertraagd afspelen. Ik heb goed naar het gefluit geluisterd tijdens het opnoemen van de namen, maar er zat niet echt verschil in.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 18-02-2005 @ 23:06 :
Ja, na vandaag ben ik er zo goed als zeker van dat zij niet de mol is
Ja - en ze is slim (kan alles goed relativeren), maar ik denk niet dat ze het in zich heeft om in de finale te belanden.

Ik vind Yvon en Lottie trouwens zo cool, ik zit hier met gekruiste vingers te hopen dat ze allebei in de finale belanden - Mol of geen Mol.

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:25
Felice
Felice is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-02-2005 @ 23:22 :
Ik vind Yvon en Lottie trouwens zo cool, ik zit hier met gekruiste vingers te hopen dat ze allebei in de finale belanden - Mol of geen Mol.

Same here.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:26
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Uit het dagboek van de mol:
Citaat:
Deze keer speelde de halve aflevering zich af op een heel klein bootje én een heel klein eilandje. En de andere helft van de helft in een piepklein vliegtuigje.Wat kun je dan doen? Ik vertel het jullie later, maar ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten. Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben.
Dat zou Sander niet zeggen, die weet dat ie verdacht wordt, evenals Lottie en ook misschien wel Yvon. Dit is nou echt iets voor Marc-Marie... die zou dan echt op heel slinkse wijze de boel zitten te flessen.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:28
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-02-2005 @ 23:22 :
Ik vind Yvon en Lottie trouwens zo cool, ik zit hier met gekruiste vingers te hopen dat ze allebei in de finale belanden - Mol of geen Mol.

Yvon en Lottie zijn superleuk.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:40
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
* "maar ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten. Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben." -> uit dagboek

Bijna letterlijk wat MM ook heeft gezegd...

* Er was een vraag bij de test: in welke maand is de mol jarig? Er stonden 4 opties. De nu overgebleven kandidaten zijn in
April - Isabelle
Augustus - Augustus
December - M-M
Maart - Sander, Yvon
jarig, wie weet welke maanden er in de test stonden? ik krijg de aflevering niet geopend op het i-net namelijk...
Ik eigenlijk wel dat ze hetzelfde zijn, maar ach het valt te proberen.

*Isabelle was de enige die de video-kijk opdracht niet eng vond...en er werd ook niet laten zien hoe zij daar in de stoel zat..hmmm

* Yvon probeerde de vraag écht goed te kunnen beantwoorden...
Maar ze zij ook dat ze dacht dat ze niet verdacht werd omdat ze te fanatiek bezig is om het spel te spelen...Dit klinkt meer van: Ik ben de mol niet!! echt niet..!
__________________
When things don't go right, turn left

Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:44
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
waarom verdenkt niemand lottie terwijl zij ZO overduidelijk de boel heeft lopen stangen deze aflevering.
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:46
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 18-02-2005 @ 23:40 :
Isabelle was de enige die de video-kijk opdracht niet eng vond...en er werd ook niet laten zien hoe zij daar in de stoel zat..hmmm
jaaa dat is op zich ook wel verdacht he
zij wist als Mol natuurlijk dat er niks kon gebeuren daar, en bovendien wist ze welke vraag Angela zou stellen

Ik ben toch niet de enige die Isabelle als Mol heeft?
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:48
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 18-02-2005 @ 23:44 :
waarom verdenkt niemand lottie terwijl zij ZO overduidelijk de boel heeft lopen stangen deze aflevering.
Omdat zij, volgens mij dan, ook echt stomme fouten maakt. En als ze de mol zou zijn, dan zou het er wel heel erg dik bovenop liggen. Het programma maakt Lottie wel erg verdacht, voor mij is dat juist een reden om haar níet te verdenken...
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2005, 23:00
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Ik vind het nu zo moeilijk! maar ik denk MM.

Waarom? eigenlijk vooral omdat hij die foto weg heeft genomen.. en niet op tijd heeft terug gegeven om geld in te zamelen..

Isabella vond ik ook verdacht, juist omdat ze niet echt opvalt.. Bovendien zien er genoeg vragen over "in welke groep zat de mol" en bij de vliegtuig dingen denk ik dat sander en lottie het meest verdacht waren omdat ze het niet goed deden.. als veel mensen daar op stemmen.. + Isabella wordt niet echt verdacht door andere.. Maar omdat ze die vraag goed zei voor geld, denk ik het niet.. Het zou zo makkelijk zijn om die vraag fout te beantwoorden, ookal weet je hem wel. Iedereen had het fout en dat was wel begrijpenlijk, bovendien was ze de laatste.. niemand had dat kunnen controleren..

Toch vind ik Lottie ook wel verdacht.. Ik vond het ook vreemd dat lottie na die opdracht zei van "ja, en deze keer had ik echt echt mijn best gedaan" - anders niet?
Maar veel mensen verdachten lottie wel een beetje en toch ging het gemiddelde omlaag..

Sander weet ik even niet zo goed..

Yvonne en lottie liepen beiden te kutten op die boot.. maar yvonne en Isabella hadden vorige keer die kunstopdracht echt goed gedaan.. terwijl dat iets is wat je beter "slecht" zou kunnen maken..

oh oh oh..

Wel lekker dat gijs weg is Hij bedoelt het goed, maar geez wat een vervelend mannetje..

MM mag het best zijn, dan blijft hij erin
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 01:41
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 18-02-2005 @ 23:26 :
Uit het dagboek van de mol:


Dat zou Sander niet zeggen, die weet dat ie verdacht wordt, evenals Lottie en ook misschien wel Yvon. Dit is nou echt iets voor Marc-Marie... die zou dan echt op heel slinkse wijze de boel zitten te flessen.
Volgens mij heeft MM ook precies zo'n uitspraak gebruikt in de aflevering van vandaag, toen hij de foto wegnam op de boot..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 08:27
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Goed dat GIjs eruit ligt, wel zeuren dat er niet goed owrd overlegt. Maar dan zelf ook geen oplossingen geven en keihard mebleren.

Marc-Marie is de mol
__________________
niks
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:08
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 18-02-2005 @ 23:48 :
Het programma maakt Lottie wel erg verdacht, voor mij is dat juist een reden om haar níet te verdenken...
Ja precies dat denk ik ook, dus is Marc-Marie de mol.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:35
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
Isabelle is de mol

Lottie wint

en Sander 2e


hoewel ik Marc - Marie ook wel goed vind



Jammer dat Jim weg is

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:36
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
GarBage02 schreef op 19-02-2005 @ 12:35 :
Isabella is de mol
Het is Isabelle, niet Isabella. Ik merk dat er toch wel een aantal mensen die fout maken.

By the way, ik denk dat Sander de Mol is, Lottie gaat winnen en Yvon Jaspers de verliezer zal zijn (dat zegt mijn gevoel).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:48
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Oh voorspellen op de winnaar enzo is nog moeilijker Zeker als je niet eens weet wie de mol is... Mol: M-M, winnares: Yvon, 2e: Lottie. Die staan het dichtst bij M-M.

Sander ligt er volgende week uit als hij de mol niet is, hij zat deze week ook totaal verkeerd (Jim & Gijs).
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2005, 12:41
hi
hi is offline
heel jammer dat Gijs en Jim eigenlijk elkaar er uit hebben gestemd! De twee leukste van het programma! De rest is saai. Kijk uit dat je als kijker er niet in wordt geluisd want als die M-M zo'n opzichtige mollenstreek doet denk je al snel van hij is het niet maar hij is het stiekem wel (denk ik)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:51
Zozo
Zozo is offline
Gisteren 1,5 miljoen kijkers
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:57
Verwijderd
En nu weet ik het echt niet meer Muhaha
Maar als ik dan toch iemand moet noemen, denk ik dat sander de mol is.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:24
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
1. Isabelle
2. Yvon
3. Lottie

Die actie van Marc-Marie was mooi, dat hij die foto snel verstopte en later weer in zijn tas deed.

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:35
miro
Avatar van miro
miro is offline
Sander is t denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:42
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Hmmm... Isabella kán er volgende week niet uitvliegen, omdat haar voorfilmpje dan nog niet komt.
Dus zullen we 't nog een week met Isabella moeten doen en ik denk dat we haar ook goed in de gaten moeten houden.
Ik ben er niet meer zo zeker van dat ze de mol NIET is...

Marc-Marie was trouwens weer méésterlijk:
Citaat:
'Vind ik soms een beetje slap... alsof we op een bejaardenreis zijn naar Lourdes. En dat is het natuurlijk niet... hoewel... ook daar is het ieder voor zich, in Lourdes'
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:43
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Volgens mij kun je trouwens als kijker nooit weten wie de mol is.. Ze laten je immers steeds maar fracties van de dag zien en ze kunnen het natuurlijk allemaal meesterlijk manipuleren. En ookal manipuleren ze niet, wij maken die mensen niet 24 uur mee dus kunnen we het nooit weten.
Maar boeiend, ik doe lekker toch mee met de pool Er is immers altijd een voorgevoel dat je hebt, en natuurlijk de gokkans..

Oh, Sjoerd, koele avatar.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:43
Verwijderd
Jim en Gijs eruit.
Het kon niet beter
Wat een vervelende arrogante mannetjes zijn dat zeg!

En verder vond ik die krokodillen vrij eng.

Marc-Marie
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 19-02-2005 @ 15:43 :
Volgens mij kun je trouwens als kijker nooit weten wie de mol is.. Ze laten je immers steeds maar fracties van de dag zien en ze kunnen het natuurlijk allemaal meesterlijk manipuleren. En ookal manipuleren ze niet, wij maken die mensen niet 24 uur mee dus kunnen we het nooit weten.
Maar boeiend, ik doe lekker toch mee met de pool Er is immers altijd een voorgevoel dat je hebt, en natuurlijk de gokkans..

Oh, Sjoerd, koele avatar.
In jaar 1 en 3 had ik het goed.
In jaar 1 al vanaf het begin. In jaar 3 vrij snel ook.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 15:02
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik zat alleen in jaar 3 goed. Ik had al vrij snel in de gaten dat George de mol was, en al he-le-maal met dat ondervragingsspelletje met Jantien, John en Ellen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 19-02-2005 @ 16:02 :
Ik zat alleen in jaar 3 goed. Ik had al vrij snel in de gaten dat George de mol was, en al he-le-maal met dat ondervragingsspelletje met Jantien, John en Ellen.
Ooooh ja.
Dat hij meteen voor het bed ging, toch?
In die gevangenis of zoiets.

Serie 3 was echt duidelijk de beste
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2005, 16:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hehe, eindelijk die irritante Jim eruit. Wel jammer dat ik die twee absoluut níet verdacht vond, en dat ik degenen die er nu nog inzitten allemaal wel een beetje verdacht vind, behalve Sander.
__________________
Hela världen är så underbar

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:08
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 19-02-2005 @ 16:13 :


Serie 3 was echt duidelijk de beste
Geen discussie mogelijk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:39
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 19-02-2005 @ 02:41 :
Volgens mij heeft MM ook precies zo'n uitspraak gebruikt in de aflevering van vandaag, toen hij de foto wegnam op de boot..
Citaat:
Rosalien schreef op 18-02-2005 @ 23:40 :
* "maar ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten. Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben." -> uit dagboek

Bijna letterlijk wat MM ook heeft gezegd...
ja dat zeg ik..viel me ook al op
__________________
When things don't go right, turn left
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:31
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 19-02-2005 @ 18:39 :
ja dat zeg ik..viel me ook al op
Ze quotte me omdat ik dat al voor jou opmerkte mop

Het is wel duidelijk dat ze niet zomaar laten zien wat de mol allemaal doet. Bij Sander, Lottie en Yvon doen ze dat wel en bij M-M vooral niet. Daar kan ik maar één conclusie uit trekken eigenlijk...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:44
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 19-02-2005 @ 02:41 :
Volgens mij heeft MM ook precies zo'n uitspraak gebruikt in de aflevering van vandaag, toen hij de foto wegnam op de boot..
Ja idd.. Maar als hij de mol zou zijn, zouden ze dat niet op de
site zetten lijkt me, beetje té opvallend..

Wat ik me trouwens afvroeg; weet iemand of de afleveringen
van serie 3 op inet te zien zijn oid..?
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:45
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
van Sander met de test is het idd opmerkelijk, maar misschien had ie dan toch net iets meeer vragen goed, of hij is de mol
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 21:57
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
alle mensen die ik nìet verdacht en waarvan ik het haast zeker van wist zijn er uit
ik weet niet hoor maar als MM de mol zou zijn, dan zouden ze dat echt niet laten zien dat hij die foto gepakt had..
Dan zouden alleen laten zien dat hij gejat was en weer terug gestopt was.

Ik ben trouwens wel benieuwd als het programma is afgelopen hoe de mol dingen heeft gesaboteerd, dan zie je namelijk beelden die je nog nooit hebt gezien
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 22:02
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 19-02-2005 @ 22:57 :
ik weet niet hoor maar als MM de mol zou zijn, dan zouden ze dat echt niet laten zien dat hij die foto gepakt had..
Dan zouden alleen laten zien dat hij gejat was en weer terug gestopt was.
Dat kan natuurlijk ook tactiek zijn... dat ze bewust een mollenstreek laten zien, omdat niemand verwacht dat dat een echte mollenstreek zou zijn!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 23:47
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik weet het echt niet..
Lottie is volgens mij niet de mol juist door het feit dat ik haar enorm verdenk. Het ligt er gewoon heel erg dik op en toch ga ik wel op haar stemmen.. Ik weet het, klinkt vaag..
Gijs eruit, erg jammer.. Hij was wel lekker aan het stangen!
MM, moet erin blijven, mol of geen mol!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 10:23
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 19-02-2005 @ 15:43 :
Oh, Sjoerd, koele avatar.
Thanks!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:05
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
marc-marie is zo slim en listig terwijl hij juist onhandig en naief lijkt.... hij is het gewoon...

Daarnaast denk ik dat hij een goeie mol zou zijn omdat hij dan het langst in het spel blijft en zorgt voor hilarische momenten en grapjes wat kijkcijfer verhogend is....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:19
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
hmm als het lottie zou zijn, dan was het wel zooooooow over duidelijk..

maar goed

ik denk dus nog steeds dat het sander is,,,
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:49
hi
hi is offline
Ik verbaas me er steeds over dat iedereen Marc Marie zo leuk vindt. Ik vind het een enorme eikel en hem al helemaal niet grappig. Daarentegen vond ik Gijs en Jim wel leuk en zij snapten het spel. Het groepje wat nu overblijft vind ik een beetje een rotzooitje er zit weinig structuur in.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
hi schreef op 20-02-2005 @ 13:49 :
Ik verbaas me er steeds over dat iedereen Marc Marie zo leuk vindt. Ik vind het een enorme eikel en hem al helemaal niet grappig. Daarentegen vond ik Gijs en Jim wel leuk en zij snapten het spel. Het groepje wat nu overblijft vind ik een beetje een rotzooitje er zit weinig structuur in.
Volgens mij snapt Marc-Marie het spel héél goed, maar is zijn manier van overkomen slechts een houding om zich dom voor te doen. Op die manier onderschat iedereen hem en wordt hij er beter van.

Ik heb me dood geergerd aan Gijs; die denkt dat ie geweldig is, dat ie alles kan, maar doet ondertussen geen zak.
Jim vond ik wel cool. Jammer dat ie er uit is.

Maar nu weet ik het even niet meer: Yvon en Isabelle zijn het niet volgens mij. Maar hoe moet ik nou kiezen tussen MM, Sander en Lottie?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wie is de mol? #2.1
Biertank 52
4 19-04-2009 22:42
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
De Kantine [spel]Wie is de mol?
Verwijderd
122 30-01-2009 13:07
Films, TV & Radio [pool] Wie is de mol? 2007
Droomvlucht
415 20-03-2007 14:57
Films, TV & Radio [POOL] Wie Is De Mol?
geen punt.
426 18-03-2005 14:14
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.