Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 10:01
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Een nieuwe.....

Ik weet niet hoe je een link naar de vorige moet maken, misschien kan iemand anders dat doen? Maar #41 is vol dus open ik bij deze een nieuwe....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-04-2005, 10:08
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
quote:
-----------------------------------------------------------------
Sassiefje schreef op 31-03-2005 @ 19:37 :

voel ik me vandaag zo goed, zegt 'broerlief dat ik dikkig wordt

-----------------------------------------------------------------

Zoiets had ik gisteravond ook!! Ik had een stukje ontbijtkoek genomen 's avonds toen we theedronken. Maar er waren ook van die koffiekoekjes, van die biscuitjes met zo'n laagje erop. En daar nam ik er ook één van, omdat ik die gewoon erg lekker vind en ze toch niet zo groot zijn Begint m'n zusje te zeuren dat ik en ontbijtkoek en zo'n koekje neem.... Terwijl ze zelf die middag nog een slagroomtaartje zat te eten
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-04-2005, 10:09
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
De vorige
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-04-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 01-04-2005 @ 11:08 :
quote:
-----------------------------------------------------------------
Sassiefje schreef op 31-03-2005 @ 19:37 :

voel ik me vandaag zo goed, zegt 'broerlief dat ik dikkig wordt

-----------------------------------------------------------------

Zoiets had ik gisteravond ook!! Ik had een stukje ontbijtkoek genomen 's avonds toen we theedronken. Maar er waren ook van die koffiekoekjes, van die biscuitjes met zo'n laagje erop. En daar nam ik er ook één van, omdat ik die gewoon erg lekker vind en ze toch niet zo groot zijn Begint m'n zusje te zeuren dat ik en ontbijtkoek en zo'n koekje neem.... Terwijl ze zelf die middag nog een slagroomtaartje zat te eten

Misschien vindt ze het gewoon vervelend dat je van twee koeksoorten tegelijk de voorraad opmaakt?
Oud 01-04-2005, 10:37
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-04-2005 @ 11:20 :
Misschien vindt ze het gewoon vervelend dat je van twee koeksoorten tegelijk de voorraad opmaakt?
hm, van beide soorten een zeer kleine hoeveelheid vind ik niet "opmaken" eigenlijk.... dat kind moet gewoon niet zeuren
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-04-2005, 11:05
Verwijderd
Vandaag tot nu toe en in de planning

10.00
2 boterhammen jam
1 cracker jam
1 beker melk

11.00
1 blokje kaas

12.30
2 boterhammen kaas
1 peer

14.30
1 schaaltje cornflakes

16.00
1 boterham sandwichspread

Diner
1 bord warm eten (weet nog niet wat)

Tussendoor
1 schaaltje magere yoghurt + 1 appel

[edit] Dit komt zonder avondeten op:
1052 kcal en 24 g vet [/edit]

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 13:41.
Oud 01-04-2005, 11:07
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Op zich gaat het best oké wat lijnen betreft. Alleen wilde mijn broertje vanavond Burritos maken (we koken vandaag samen) en ik kan nergens op internet vinden hoeveel calorieën daar ongeveer in zitten. Dan kan ik bijv rekening houden met wat ik daarvoor nog allemaal eet. Ik mag maximaal 1755 kcal per dag en 59 g vet.

Hoop dat iemand me kan helpen

Oh en Leonoor, jij had het over Limo light he.. Die heb ik vandaag in de supermarkt (C1000) gezien alleen wist ik niet welke smaak het lekkerst is. Nu weet ik wel dat smaken verschillen maar welke vind jij het lekkerst? Ze hadden sinaasappel en framboos.
__________________
Oud 01-04-2005, 11:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 01-04-2005 @ 12:07 :
Op zich gaat het best oké wat lijnen betreft. Alleen wilde mijn broertje vanavond Burritos maken (we koken vandaag samen) en ik kan nergens op internet vinden hoeveel calorieën daar ongeveer in zitten. Dan kan ik bijv rekening houden met wat ik daarvoor nog allemaal eet. Ik mag maximaal 1755 kcal per dag en 59 g vet.

Hoop dat iemand me kan helpen

Ik had laatst dacht ik ergens gelezen dat burrito's niet heel slecht waren zolang je dat ding maar niet helemaal volpropt met allerlei sausjes. Als je het bij kip en groenten houdt is het denk ik niet heel slecht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-04-2005, 11:21
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-04-2005 @ 12:18 :
Ik had laatst dacht ik ergens gelezen dat burrito's niet heel slecht waren zolang je dat ding maar niet helemaal volpropt met allerlei sausjes. Als je het bij kip en groenten houdt is het denk ik niet heel slecht.
Dat is toch eigenlijk meestal zo, dat saus, mayonaise en dergelijke een maaltijd erg calorierijk maken, terwijl het zonder die dingen best mee kan vallen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-04-2005, 11:21
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-04-2005 @ 12:18 :
Ik had laatst dacht ik ergens gelezen dat burrito's niet heel slecht waren zolang je dat ding maar niet helemaal volpropt met allerlei sausjes. Als je het bij kip en groenten houdt is het denk ik niet heel slecht.
Ja volgens mij moet er wel een of andere kruidenmix doorheen en heb je er dan nog een dipsausje bij. Als ik dan gewoon van dat dipsausje niks neem dan zal het inderdaad wel meevallen. Vind die dingen trouwens wel suuuuper lekker
__________________
Oud 01-04-2005, 12:12
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ga ook maar eens kijken voor die Limo Light in de winkel. Staat dat gewoon bij de siroop?
__________________
<):o)
Oud 01-04-2005, 12:56
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-04-2005 @ 13:12 :
Ik ga ook maar eens kijken voor die Limo Light in de winkel. Staat dat gewoon bij de siroop?
Ja
Ik vind aarbei het lekkerste.
Oud 01-04-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Phlox schreef op 01-04-2005 @ 13:56 :
Ja
Ik vind aarbei het lekkerste.
Wij hebben altijd framboos, die vind ik heel lekker. Sinaasappel hebben we ook wel eens gehad, maar die vind ik wat minder.
Oud 01-04-2005, 13:43
Verwijderd
Ik was trouwens na de pasen 0,5 kg zwaarder.. Maar ben inmiddels weer 1 kg lichter.. dus die halve kilo (en zelfs nog wat extra) is er snel weer af gegaan
Oud 01-04-2005, 13:43
-(L)-
Vanavond uiteten met m'n familie; chinees. Ik ben eigenlijk al de hele dag 't profiteren van 't eten, met de gedachten dat ik dat straks ook doe en dat een beetje meer of minder geen kwaad kan. Slecht excuus, maarja jammer dan. Ik heb net een hele bak ijs gegeten, en op school 3 chunky's. Wel gewoon brood enzo gegeten als ontbijt en lunch.
Ook best jammer van gisteren eigenlijk, maarja het is geen ramp. Morgen gewoon weer op de goede manier door, alhoewel morgen ook een moeilijke dag wordt wat betreft eten; ik ga winkelen met een jongen (we willen elkaar beter leren kennen), dus we zullen tussendoor wel in 1 of ander (romantisch?!)restaurantje belanden...

Pff, soms zit het leven echt ff tegen (wat betreft eten dan )
Oud 01-04-2005, 13:45
-(L)-
Citaat:
Koel schreef op 01-04-2005 @ 14:43 :
Ik was trouwens na de pasen 0,5 kg zwaarder.. Maar ben inmiddels weer 1 kg lichter.. dus die halve kilo (en zelfs nog wat extra) is er snel weer af gegaan
!
Ik was met pasen een kilo lichter, maar dat kwam volgens mij doordat ik ongesteld was (dan ben ik altijd lichter). Wat ik nu weeg weet ik niet. Waarschijnlijk wel wat meer. Maarja, volgende week komt alles goed als ik weer in 't normale ritme zit
Oud 01-04-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 01-04-2005 @ 14:43 :
*** Ook best jammer van gisteren eigenlijk, maarja het is geen ramp. Morgen gewoon weer op de goede manier door, alhoewel morgen ook een moeilijke dag wordt wat betreft eten; ik ga winkelen met een jongen (we willen elkaar beter leren kennen), dus we zullen tussendoor wel in 1 of ander (romantisch?!)restaurantje belanden...
Hmm, wel een beetje jammer ja, van dat ijs en die chocolade.. mja, geen ramp voor een keer...
Snap wel dat morgen ook lastig kan worden idd.. kan moeilijk gaan zitten zeuren over de lijn bij een jongen die je nog niet goed kent... dan kom je ook zo zeurderig over
Maar je kan de schade natuurlijk wel beperken door geen sausjes en veel groenten enzo te nemen..
In ieder geval veel plezier morgen!
Oud 01-04-2005, 14:12
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-04-2005 @ 14:43 :
alhoewel morgen ook een moeilijke dag wordt wat betreft eten; ik ga winkelen met een jongen (we willen elkaar beter leren kennen), dus we zullen tussendoor wel in 1 of ander (romantisch?!)restaurantje belanden...
Ik vind dat je op dat soort gelegenheden niet (teveel) na moet denken over eten, maar gewoon van de avond genieten. Zonder dat je jezelf gek maakt met de gedachte dat gebakken aardappeltjes niet goed zijn of iets dergelijks....

Make it a good one tomorrow!!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-04-2005, 14:13
Mara
Mara is offline
Ok, fout gemaakt.

In tussenuren gaan mijn vrienden altijd naar een c1000. Ik ging de laatste tijd nooit meer mee, omdat ik wist dat ik dan rotzooi mee ging nemen. Vandaag dacht ik "ach, ik kan 't vast wel, na zo'n tijd"

Niet dus. Heb zo'n pak spaanse maaltijdcrackers meegenomen, bomvol calorien. Heb er iets van 3 of 4 van gehad, de rest heb ik weggegeven. Is toch wel weer 650 extra kcal

Kom dus vanavond te hoog uit. 2500 kcal

Was van plan veel brood te eten sowieso vandaag, ivm tentamens. Wil dan geen honger lijden, kan ik me niet concentreren.

Avondeten is ook nog 's calorierijk, rijst met chickentonight en kip. Normaal neem ik heel weinig aardappelen, veel groente + stuk vlees, maar bij dit moet je wel meer rijst nemen. Dus hoger in kcal.

Mikte voor vandaag op 1800kcal, maar is dus overduidelijk niet gelukt
Oud 01-04-2005, 14:24
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 01-04-2005 @ 15:12 :
Ik vind dat je op dat soort gelegenheden niet (teveel) na moet denken over eten, maar gewoon van de avond genieten. Zonder dat je jezelf gek maakt met de gedachte dat gebakken aardappeltjes niet goed zijn of iets dergelijks....
Ben ik het wel mee eens.. alhoewel dat soort gelegenheden dan niet te vaak moeten voorkomen!
Maar inderdaad, geniet er van! En laat ons weten hoe het is gegaan
Oud 01-04-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-04-2005 @ 15:13 :
Heb zo'n pak spaanse maaltijdcrackers meegenomen, bomvol calorien. Heb er iets van 3 of 4 van gehad, de rest heb ik weggegeven. Is toch wel weer 650 extra kcal
Zitten daar zoveel calorieen in ja? Wow, had ik niet verwacht.. Ik heb die dingen zelf nog nooit gegeten, maar weleens zien staan in de supermarkt... heb weleens getwijfeld om ze te kopen.. maar dat ga ik dus niet doen
Nja, morgen gewoon weer netjes eten en dan komt t wel weer goed Succes!
Oud 01-04-2005, 14:39
Mara
Mara is offline
Citaat:
Koel schreef op 01-04-2005 @ 15:26 :
Zitten daar zoveel calorieen in ja? Wow, had ik niet verwacht.. Ik heb die dingen zelf nog nooit gegeten, maar weleens zien staan in de supermarkt... heb weleens getwijfeld om ze te kopen.. maar dat ga ik dus niet doen
Nja, morgen gewoon weer netjes eten en dan komt t wel weer goed Succes!
100 gram: 498kcal

400 gram in pak, 12 stuks.
100 gram dus 3 stuk, per stuk dus 33,3 gram

Ik heb voor mezelf 130g genomen, ik dacht 3 tot 4 stuks maar 't konder d'r ook nog wel 's 5 of 6 zijn

Per stuk zijn ze dus 166kcal. Enórm veel.
Oud 01-04-2005, 14:46
-(L)-
Citaat:
Koel schreef op 01-04-2005 @ 15:05 :
Hmm, wel een beetje jammer ja, van dat ijs en die chocolade.. mja, geen ramp voor een keer...
Snap wel dat morgen ook lastig kan worden idd.. kan moeilijk gaan zitten zeuren over de lijn bij een jongen die je nog niet goed kent... dan kom je ook zo zeurderig over
Maar je kan de schade natuurlijk wel beperken door geen sausjes en veel groenten enzo te nemen..
In ieder geval veel plezier morgen!
Ik probeer het inderdaad te beperken. Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar aangezien we de stad ingaan zullen we ook tussendoor wel ergens iets eten. Och ja, ik probeer iets gezonds te kiezen (of iig zo gezond mogelijk), en anders nog maar een dagje minder gezond eten erbij. Ik pak het zondag wel weer op!
Oud 01-04-2005, 14:48
-(L)-
Citaat:
blurred schreef op 01-04-2005 @ 15:12 :
Ik vind dat je op dat soort gelegenheden niet (teveel) na moet denken over eten, maar gewoon van de avond genieten. Zonder dat je jezelf gek maakt met de gedachte dat gebakken aardappeltjes niet goed zijn of iets dergelijks....

Make it a good one tomorrow!!
Het zal wel goed komen ja. Ik zie wel wat ik eet en waar we iets gaan eten. Als 't dan maar gezellig is enzo, 't eten beschouw ik maar ff als bijzaak dan...
Oud 01-04-2005, 14:50
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-04-2005 @ 15:13 :
Ok, fout gemaakt.

In tussenuren gaan mijn vrienden altijd naar een c1000. Ik ging de laatste tijd nooit meer mee, omdat ik wist dat ik dan rotzooi mee ging nemen. Vandaag dacht ik "ach, ik kan 't vast wel, na zo'n tijd"

Niet dus. Heb zo'n pak spaanse maaltijdcrackers meegenomen, bomvol calorien. Heb er iets van 3 of 4 van gehad, de rest heb ik weggegeven. Is toch wel weer 650 extra kcal

Kom dus vanavond te hoog uit. 2500 kcal

Was van plan veel brood te eten sowieso vandaag, ivm tentamens. Wil dan geen honger lijden, kan ik me niet concentreren.

Avondeten is ook nog 's calorierijk, rijst met chickentonight en kip. Normaal neem ik heel weinig aardappelen, veel groente + stuk vlees, maar bij dit moet je wel meer rijst nemen. Dus hoger in kcal.

Mikte voor vandaag op 1800kcal, maar is dus overduidelijk niet gelukt
Beschouw het gewoon als refeed, dat deed je toch normaal op zaterdag?
Morgen een nieuwe dag, dan gaat het vast weer beter. Op zaterdag moest je toch werken he? Dat is dan wel weer minder...
Oud 01-04-2005, 14:54
-(L)-

Citaat:
Koel schreef op 01-04-2005 @ 15:24 :
Ben ik het wel mee eens.. alhoewel dat soort gelegenheden dan niet te vaak moeten voorkomen!
Maar inderdaad, geniet er van! En laat ons weten hoe het is gegaan
Nee hoor, bij mij komen die niet vaak voor Ik vind het sowieso niet echt gebruikelijk om met een jongen te gaan winkelen, maar hij is daar wel 't type voor. Zelf vond ik het eerst minder, omdat ik me dan misschien weer dik ga voelen ofzo, maar ik heb me voorgenomen alleen truitjes te passen, aangezien die meestal wel passen als ik de goede maat heb. Bij broeken heb ik diverse problemen (te kort, te groot om m'n benen, te strak om m'n heupen etc.), en daar wil ik morgen niet aan denken

En ja, ik laat idd weten hoe het gelopen is
Oud 01-04-2005, 14:58
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-04-2005 @ 15:50 :
Beschouw het gewoon als refeed, dat deed je toch normaal op zaterdag?
Morgen een nieuwe dag, dan gaat het vast weer beter. Op zaterdag moest je toch werken he? Dat is dan wel weer minder...
Ja, het is ook geen enorme ramp. Ik heb iig m'n lesje geleerd, ik kan nog niet mee zonder dan iets te kopen.

Morgen ga ik niet werken, want ik ga zondag vliegen en heb volgende week tentamenweek dus morgen wordt leren!
Oud 01-04-2005, 15:08
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-04-2005 @ 15:13 :
Heb zo'n pak spaanse maaltijdcrackers meegenomen, bomvol calorien.
Wat is dat dan precies? Want "cracker" klinkt niet als iets onzettend calorierijks....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-04-2005, 15:14
Mara
Mara is offline
Citaat:
blurred schreef op 01-04-2005 @ 16:08 :
Wat is dat dan precies? Want "cracker" klinkt niet als iets onzettend calorierijks....
Het is een soort dikke matse met anijs erop. Heel zoet, heel ongezond.
Oud 01-04-2005, 15:47
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-04-2005 @ 15:58 :

Morgen ga ik niet werken, want ik ga zondag vliegen en heb volgende week tentamenweek dus morgen wordt leren!
Dan kun je je wel makkelijker aan je planning houden dan wanneer je moet werken.
Oud 01-04-2005, 15:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-04-2005 @ 16:47 :
Dan kun je je wel makkelijker aan je planning houden dan wanneer je moet werken.
Eigenlijk niet. Thuis zijn = ramp.

Ja, theoretisch wel. Alleen de praktijk pakt vaak verkeerd uit
Oud 01-04-2005, 15:57
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
@ Happyyy: Echt leuk dat je een 'date' hebt!!
En over dat eten, ik denk dat je dat best kan beperken. Gewoon lichte dingen nemen, hij zal heus niet weten dat jij bepaalde keuzes maakt ivm je lijn, jongens letten daar vaak niet op. In ieder geval heeeeel veel plezier!


Ik heb vandaag echt wel een goede dag qua eten! Rond 9.30 twee boterhammen, rond 13.00 twee boterhammen, en vanaf toen lekker in het park gezeten en heel veel fruit gegeten. En ik vind mezelf heel stoer omdat ik nog helemaal niet heb gehuild omdat het uit is.
__________________
xxx
Oud 01-04-2005, 16:07
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-04-2005 @ 16:48 :
Eigenlijk niet. Thuis zijn = ramp.

Ja, theoretisch wel. Alleen de praktijk pakt vaak verkeerd uit
O op die manier ja. Voor mij is thuisblijven altijd het handigst wat betreft eten.
M'n moeder volgt trouwens sinds 2 dagen Weight Watchers, en m'n vader houdt wat betreft eten nog steeds rekening met z'n te hoge cholesterol-gehalte. Erg gunstig moet ik zeggen; alle lekkers is 't huis uit
Oud 01-04-2005, 16:11
-(L)-
Citaat:
Kronkeltje schreef op 01-04-2005 @ 16:57 :
Ik heb vandaag echt wel een goede dag qua eten! Rond 9.30 twee boterhammen, rond 13.00 twee boterhammen, en vanaf toen lekker in het park gezeten en heel veel fruit gegeten. En ik vind mezelf heel stoer omdat ik nog helemaal niet heb gehuild omdat het uit is.
Goed dat je 't weer hebt opgepakt met eten Hier is geen park in de buurt, wel veel weilanden. Ik geloof dat ik binnenkort ook eens ga picknicken
Pff, problemen met jongens ook altijd...
Zag je het aankomen dat het uitging dan? Aangezien je er redelijk nuchter onder lijkt te blijven...
Oud 01-04-2005, 16:18
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
@happy: veel plezier vanavond en morgen he!
hoe ken je die jongen eigenlijk?
__________________
I'm in the forest
Oud 01-04-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 01-04-2005 @ 16:57 :
En ik vind mezelf heel stoer omdat ik nog helemaal niet heb gehuild omdat het uit is.
Ik vind je ook stoer!
(Vooral omdat je niet hebt gehuild, maar ook omdat je zo goed hebt gegeten! En.., ik wil ook een park )

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 16:22.
Oud 01-04-2005, 16:22
-(L)-
Citaat:
cerys schreef op 01-04-2005 @ 17:18 :
@happy: veel plezier vanavond en morgen he!
hoe ken je die jongen eigenlijk?
Dankjewel. Ik ga je nu ff PM'en om niet teveel offtopic te gaan
Oud 01-04-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 01-04-2005 @ 17:22 :
Dankjewel. Ik ga je nu ff PM'en om niet teveel offtopic te gaan
Tss, ik ben ook anders ook best nieuwsgierig!!
Oud 01-04-2005, 16:31
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Koel schreef op 01-04-2005 @ 17:25 :
Tss, ik ben ook anders ook best nieuwsgierig!!
Dat wou ik zeggen....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-04-2005, 16:38
-(L)-
Ik PM jullie wel ff allemaal 't zelfde stukje als wat ik naar kronkeltje heb gestuurd

Edit: @ blurred en Koel; de PM is onderweg

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 16:41.
Oud 01-04-2005, 16:56
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Huh jamaar naar mij heb je niks gestuurd? Ik snap het niet!!!
__________________
xxx
Oud 01-04-2005, 17:04
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 01-04-2005 @ 17:56 :
Huh jamaar naar mij heb je niks gestuurd? Ik snap het niet!!!
misschien bedoelde ze cerys
__________________
I'm in the forest
Oud 01-04-2005, 17:09
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Owkeej dan, tis echtsuperlekkah weer buiten kweeniej hoe dat bij jullie zit maar ik krijg dan altijd supertrek in softijsjes en milkshakes en zow, maar heb me ingehouden!!!

Nou vdaag gegeten (gedronken):

-Grote kom tomatenbouillon

-Appel (in kleine stukjes gesneden en dan ff in de magnetron, daarna wat kaneel erover is echt aan te bevelen!)

-3 van die flesjes yakult light (65 ml, 30 kcal per flesje) ja ze moesten op

-1,5 bb eiersalade (ik heb altijd zelfgebakken brood)

-1 bb halva light jam

-Kleine kom tomatenbouillon

-Appel

-Handje zwart-witgevallen (worden ook wel tv.pastilles genoemd, van die salmiak gevallen)

Avondeten:
-varkenshaasje (ongeveer 120 gram)
-6 opscheplepels witte bonen in tomatensaus
-4/5 opscheplepels gebakken aardappelschijfjes met spekjes
-Schaaltje yoghurt (mager)

Zou iemand eens voor mij uit willen rekenen hoeveel kcal dit zijn, ik ben daar namuluk niej goed in maar ben wel beniewd hoeveel dit er nou zijn en of het nou te weinig of te veel is, heb daar geen benul van.
__________________
Je t'aime!!!

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 17:13.
Oud 01-04-2005, 17:15
-(L)-
Citaat:
Kronkeltje schreef op 01-04-2005 @ 17:56 :
Huh jamaar naar mij heb je niks gestuurd? Ik snap het niet!!!

Raar, ik heb 'm wel verstuurd. Ik stuur 'm nog wel eens dan
Oud 01-04-2005, 17:28
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
vandaag :
(ik weet de uren niet meer dus gewoon in totaal)
250 gram brood(675cal), 60 gram kaas (180cal), 200ml magere melk (66cal), 50gram musli (170cal), een pompelmoes (gok op een 100 cal) en dan nog een 100cal van drinken en een bord puree. Zometeen nog een appel, dan valt het wel mee
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 01-04-2005, 17:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
BlueAngel schreef op 01-04-2005 @ 18:09 :
Owkeej dan, tis echtsuperlekkah weer buiten kweeniej hoe dat bij jullie zit maar ik krijg dan altijd supertrek in softijsjes en milkshakes en zow, maar heb me ingehouden!!!

Nou vdaag gegeten (gedronken):

-Grote kom tomatenbouillon

-Appel (in kleine stukjes gesneden en dan ff in de magnetron, daarna wat kaneel erover is echt aan te bevelen!)

-3 van die flesjes yakult light (65 ml, 30 kcal per flesje) ja ze moesten op

-1,5 bb eiersalade (ik heb altijd zelfgebakken brood)

-1 bb halva light jam

-Kleine kom tomatenbouillon

-Appel

-Handje zwart-witgevallen (worden ook wel tv.pastilles genoemd, van die salmiak gevallen)

Avondeten:
-varkenshaasje (ongeveer 120 gram)
-6 opscheplepels witte bonen in tomatensaus
-4/5 opscheplepels gebakken aardappelschijfjes met spekjes
-Schaaltje yoghurt (mager)

Zou iemand eens voor mij uit willen rekenen hoeveel kcal dit zijn, ik ben daar namuluk niej goed in maar ben wel beniewd hoeveel dit er nou zijn en of het nou te weinig of te veel is, heb daar geen benul van.
\

Ik weet zonder cal dat dit echt veel en veel te weinig is. Ik denk dat je niet eens aan de 1100 komt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-04-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 01-04-2005 @ 12:07 :
Oh en Leonoor, jij had het over Limo light he.. Die heb ik vandaag in de supermarkt (C1000) gezien alleen wist ik niet welke smaak het lekkerst is. Nu weet ik wel dat smaken verschillen maar welke vind jij het lekkerst? Ze hadden sinaasappel en framboos.
Ik heb altijd framboos, sinasappelsiroop houd ik niet zo van.
Oud 01-04-2005, 17:47
Verwijderd
@BlueAngel: Hoeveel het is in kcal weet ik niet, kan je zelf ook zo uitrekenen met bv. een calorietabel of op een site als becel.nl of valtaf.nl (zo zou ik het ook moeten dus, kost me dus net zoveel tijd dan dat het jou zou kosten). Maar zonder de kacl kan ik wel zeggen: je mist een ontbijt (of je moet ontbijten met tomatenbouillon, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen). En ook een echte lunch zie ik niet?
Oud 01-04-2005, 18:07
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Ok thnx ga nu ff kijken, die soep is samen met die appel idd mijn ontbijt. De lunch is die 2,5 bb met ook weer wat soep.
__________________
Je t'aime!!!
Oud 01-04-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
BlueAngel schreef op 01-04-2005 @ 19:07 :
Ok thnx ga nu ff kijken, die soep is samen met die appel idd mijn ontbijt. De lunch is die 2,5 bb met ook weer wat soep.
Brrr...soep als ontbijt, ik moet er echt niet aandenken. (Nu lust ik sowieso geen soep, maar goed. ) Wat voor soep eet je? Je hebt het over bouillon, dat bevat behalve water en zout amper iets. Als het idd echt bouillon is, dan kan je het denk ik beter vervangen door iets anders wat echt voedingsstoffen bevat. En dan desnoods bouillon als tussendoortje 'eten', als je het erg lekker vindt, maar niet als maaltijd.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.