Oud 18-04-2005, 15:20
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-04-2005 @ 13:36 :
Ik heb gisteren wel een cool shirt gekocht die me harstikke lekker zit en waar ik slanker in lijk volgens de spiegel
Dat vind ik echt hardstikke gaaf voor je. Op dat soort momenten voel je jezelf gewoon zó cool....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-04-2005, 15:24
kliwie
kliwie is offline
was vandaag even bij een vriendin en ze hadden nog appeltaart over was best wel heel erg lekker, zelfgemaakte jummie. heb niet zo veel gegeten vandaag zat in de trein en had geen eten bij me.

9 uur
yoghurt met 4 lepels muesli

12 uur
appel

1 uur
appeltaart

3 uur
brinta

ik ga zo nog een plak roggebrood eten en een kiwi. en natuurlijk avondeten. ja het is niet goed wat ik vandaag heb gehad maar morgen ga ik wel weer genoeg eten en gezond. ik heb een boek gekocht over alle ingredienten van producten, echt alles staat erin met uitleg en alles over kolhydraten, eiwitten, vetten maar ook over mineralen en vitaminen enzo. ik heb hem net dus weet niet precies wat er nog meer in staat maar het is wel een goed boek volgens mij.
Oud 18-04-2005, 15:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff ik word gek van al die verschillende info...

appelflap: 400 cal volgens overgewicht (100 gr), 146 cal volgens calorietabel (1 stuk).

Wat is het nou?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 15:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 18-04-2005 @ 14:18 :
Laat opgestaan vandaag en had 's ochtends nog geen brood in huis.

11.30 4 cracottes met jam, banaan, kiwi
12.30 wortel
13.30 2 beschuiten met aardbeien, 2 droge toscane boterhammen
15.30 2 cracottes met jam
18.30 spaghetti met gehakt, prei, ui, knoflook, paprika, peper en tomatensaus
20.30 magere yoghurt met appel
4 cracottes staan gelijk aan 1 boterham...

Erg weinig dus.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 15:27
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 15:24 :
pff ik word gek van al die verschillende info...

appelflap: 400 cal volgens overgewicht (100 gr), 146 cal volgens calorietabel (1 stuk).

Wat is het nou?
op 4opunten staat 200 kcl
Oud 18-04-2005, 15:32
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 15:26 :
4 cracottes staan gelijk aan 1 boterham...

Erg weinig dus.
Weet ik maar ik had dus niks anders in huis. En heb ipv die 2 cracottes om 15.30 2 boterhammen gepakt omdat ik honger had. Hmmm heb zo'n zin in mijn spaghetti vanavond!
Oud 18-04-2005, 15:35
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
In mijn caloriëntabel (boekje, winkler prins) staat voor een appelflap 504 kcal....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-04-2005, 15:37
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
blurred schreef op 18-04-2005 @ 15:35 :
In mijn caloriëntabel (boekje, winkler prins) staat voor een appelflap 504 kcal....
haha das allemaal lekker tegenstrijdig zeg!
Oud 18-04-2005, 15:41
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
146 cal lijkt mij te weinig voor een appelflap.
Die dingen zijn best vet.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-04-2005, 15:42
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
blurred schreef op 18-04-2005 @ 15:35 :
In mijn caloriëntabel (boekje, winkler prins) staat voor een appelflap 504 kcal....
jezus!
dat vind ik wel enoooorm veel

idd behoorlijk tegenstrijdig 146 of 504 scheelt wel wat
__________________
I'm in the forest
Oud 18-04-2005, 16:30
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Vandaag :
ontbijt : danio breakfast (lekker maar bijna 300cal ), een appel en een kiwi
lunch/tussendoor : 1 banaan en een tomatensoepje (te weinig ik weet het maar was vergeten eten meenemen) en 10 gram koekjes ofzo
16.00 : ongeveer 400gram groentemix (soja, wortel, prei , kool, ...) enkele radijsjes en een blikje mais (iets van een 120cal voor de mais)
Zometeen ga ik croque monsieurs maken vanavond nog fruit en yoghurt/kwark

Zonder heet brood e.d. kom ik op 900 beetje weinig idd maar morge ga ik goed lunchen met vis en puree
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 16:37
Verwijderd
10 gram koekjes? Dat kan ik me niet voorstellen, één speculaasje is al 10 gram
Oud 18-04-2005, 16:37
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
blurred schreef op 17-04-2005 @ 22:19 :
Doe dat nou alsjeblieft niet....

Je bent vandaag gewoon ietsje te entoushiast te werk gegaan, dat heeft je lichaam aangegeven. In één keer van 2 crackers en een botherham naar veel meer dat gaat niet in één keer goed. Zoals Meelfriek zegt, je moet het langzamer opbouwen. Dat weet je nu, dus kun je misschien een schema opstellen van hoe je het op gaat bouwen.... Dat werkt geestelijk misschien ook wat handiger.
Heb vandaag toch weer hetzelfde gegeten als gisteren. M'n maag moet maar gewoon niet zo debiel doen. Alleen ik eet denk ik geen avondeten nu....
Oud 18-04-2005, 16:38
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Het zijn zo een soort bloemvormpjes maar met een luchtbel in zeg maar. Zo een stuk of 5-6. Heel dun , zoals chips
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 16:38
Mara
Mara is offline
Citaat:
ANGE schreef op 18-04-2005 @ 16:37 :
Heb vandaag toch weer hetzelfde gegeten als gisteren. M'n maag moet maar gewoon niet zo debiel doen. Alleen ik eet denk ik geen avondeten nu....

Probeer toch wat avondeten te eten, iig wat groenten al is 't alleen maar voor de vitamines
Oud 18-04-2005, 16:38
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-04-2005 @ 00:01 :
Probeer het nou toch vol te houden, al eet je elke dag een klein beetje meer. Je hoeft ook niet meteen jezelf vol te stoppen met eten, dan word je inderdaad misselijk.

Alleen crackers, daar kan je niet op leven. Ik hoor je nu denken "oh jawel, dat doe ik al een tijd, en ik kan het zo lang volhouden als ik wil".
Ja leuk hoor, je denkt dat je erop kan leven, maar kijk eens naar hoe weinig energie je hebt? En wil je de rest van je leven alleen crackers blijven eten?

Je gaat je lichaam echt niet mooier vinden, geloof me. Hoe weinig je ook eet, het is nooit goed. Misschien beter dan als je meer eet, denk je. Onzin. Echt onzin. Je zal altijd verlangen naar minder. En dat kan niet goed blijven gaan.

En ik mag hopen dat je wel vitaminepillen slikt?
Mooie preek.... alleen ging het daar niet om.
Oud 18-04-2005, 16:39
Verwijderd
ah, van die een-hap-koekjes
Oud 18-04-2005, 16:39
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 18-04-2005 @ 16:38 :

Probeer toch wat avondeten te eten, iig wat groenten al is 't alleen maar voor de vitamines
Heel misschien... ik ben nu niet zo misselijk als gisteren. Heb het wat meer verspreid gegeten, dat scheelde wel, maar ik weet niet of ik nu ook nog avondeten kan eten.
Oud 18-04-2005, 16:42
Mara
Mara is offline
Citaat:
ANGE schreef op 18-04-2005 @ 16:39 :
Heel misschien... ik ben nu niet zo misselijk als gisteren. Heb het wat meer verspreid gegeten, dat scheelde wel, maar ik weet niet of ik nu ook nog avondeten kan eten.
In groente zit vrij weinig, en je raakt er ook eigenlijk niet vol/misselijk van, dus je kan 't iig proberen
Oud 18-04-2005, 16:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
@ Gothic, 1 plakje bladerdeeg is al 170 kcal, volgens mij is een appelflap wel groter dan 1 plakje bladerdeeg, en dan moet je dus de suiker er nog bijtellen...
Oud 18-04-2005, 16:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Even uitgerekend

1,5 Plakje bladerdeeg: Ong. 250 kcal.
Halve appel: 30 Kcal.
15 Gram rozijnen: Ong. 45 kcal
20 Gram suiker: 80 Kcal.

Totaal: 405 kcal.

De suiker wist ik niet zeker, misschien is dat wel veel meer of minder, maar één suikerklontje is 5 gram, dus ik denk dat het wel aardig klopt
Oud 18-04-2005, 16:59
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Mijn vriendin wilde nog een frietje eten op het station maar dat heb ik afgeslagen, goed he

Tot nu toe gaat het goed vandaag, al heb ik nu vreselijke honger.

Ontbijt:
Kom cruesli met magere melk

Tussendoor:
3 sultana koekjes

Lunch:
2 wb rookvlees
1 wb slankie smeerkaas
1 krentenbol met halvarine en kaas

Tussendoor:
rijstwafel met halva jam

Avondeten:
150g prei
magere hamburger (denk 150g)
(en geen aardappels want ik lust geen gekookte en die eten we vandaag)

Tussendoor:
2 wb (beleg nog onbekend0)
kiwi
__________________
Oud 18-04-2005, 17:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Mijn moeder had trouwens vandaag iets nieuws meegenomen, appel-kaneel vla van Friesche Vlag GO. 55 Kcal per 100 gram, dus dat valt heel erg mee. Ik ga het vanavond proeven en laat dan wel weten wat ik er van vond, ben gek op alles met appel en kaneel dus dat zal wel een positief oordeel worden
Oud 18-04-2005, 17:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 18-04-2005 @ 16:59 :
Mijn vriendin wilde nog een frietje eten op het station maar dat heb ik afgeslagen, goed he

Tot nu toe gaat het goed vandaag, al heb ik nu vreselijke honger.

Ontbijt:
Kom cruesli met magere melk

Tussendoor:
3 sultana koekjes

Lunch:
2 wb rookvlees
1 wb slankie smeerkaas
1 krentenbol met halvarine en kaas

Tussendoor:
rijstwafel met halva jam

Avondeten:
150g prei
magere hamburger (denk 150g)
(en geen aardappels want ik lust geen gekookte en die eten we vandaag)

Tussendoor:
2 wb (beleg nog onbekend0)
kiwi
bruin brood is beter hè...

maak dan puree van je aardappels, of bak ze zelf...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:02
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Nemen jullie ondanks dat je lijnt nog weleens lekkere dingen zoals chocola, koek, chips ed (en dan niet op een refeeddag bedoel ik he).
Ikzelf probeer het zoveel mogelijk te vermijden omdat ik bang ben dat ik doorsla als ik eenmaal 1 koekje of stukje chocola heb genomen.
__________________
Oud 18-04-2005, 17:03
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 17:02 :
bruin brood is beter hè...

maak dan puree van je aardappels, of bak ze zelf...
Ja we hebben ook wel vaak bruin maar mijn vader houdt niet van wit en ach af en toe vind ik het ook wel lekker...
Ja is wel een idee, misschien prak ik ze dan maar ofzo, maar kan je niet ipv aardappels een boterham extra nemen?
__________________
Oud 18-04-2005, 17:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 18-04-2005 @ 15:24 :
was vandaag even bij een vriendin en ze hadden nog appeltaart over was best wel heel erg lekker, zelfgemaakte jummie. heb niet zo veel gegeten vandaag zat in de trein en had geen eten bij me.

9 uur
yoghurt met 4 lepels muesli

12 uur
appel

1 uur
appeltaart

3 uur
brinta

ik ga zo nog een plak roggebrood eten en een kiwi. en natuurlijk avondeten. ja het is niet goed wat ik vandaag heb gehad maar morgen ga ik wel weer genoeg eten en gezond. ik heb een boek gekocht over alle ingredienten van producten, echt alles staat erin met uitleg en alles over kolhydraten, eiwitten, vetten maar ook over mineralen en vitaminen enzo. ik heb hem net dus weet niet precies wat er nog meer in staat maar het is wel een goed boek volgens mij.
Echt véeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig... echt super ongezond he . Neem dan gewoon eten mee. Daarnaast had je om 12 uur best brood kunnen eten, om 3 uur ook en op 1 uur ook. Ik weet niet wanneer je in de trein zat, maar dat excuus slaat nergens op, tenzij je van 10 uur 's ochtends tot 4 uur vanmiddag in de trein zat.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 18-04-2005 @ 17:03 :
Ja we hebben ook wel vaak bruin maar mijn vader houdt niet van wit en ach af en toe vind ik het ook wel lekker...
Ja is wel een idee, misschien prak ik ze dan maar ofzo, maar kan je niet ipv aardappels een boterham extra nemen?
Maak er dan idd een broodje hamburger van, hamburger tussen 2 boterhammen... eigenlijk wat weinig, maar beter dan niets . Eet ik zelf ook wel eens als m'n moeder niet wil koken en ik ook niet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 18-04-2005 @ 17:02 :
Nemen jullie ondanks dat je lijnt nog weleens lekkere dingen zoals chocola, koek, chips ed (en dan niet op een refeeddag bedoel ik he).
Ikzelf probeer het zoveel mogelijk te vermijden omdat ik bang ben dat ik doorsla als ik eenmaal 1 koekje of stukje chocola heb genomen.
Ik wel eignelijk. Vooral op brood natuurlijk, maar ik hou elke dag toch zeker 100 cal over om dat te eten. Er is volgens mij niemand hier verder die wel genoeg eet (= dagelijkse behoefte 2000 cal), dus er is voor jullie altijd ruimte.
Als je het neemt, kun je dat het beste doen als je net gegeten hebt, dus op momenten dat je eigenlijk geen honger/trek hebt. Dan is de kans op meer nemen klein. Verder 1 ding pakken, de rest in de kast zetten, en in een andere ruimte het opeten en dan niet tijdens een andere bezigheid...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 18-04-2005 @ 17:02 :
Nemen jullie ondanks dat je lijnt nog weleens lekkere dingen zoals chocola, koek, chips ed (en dan niet op een refeeddag bedoel ik he).
Ikzelf probeer het zoveel mogelijk te vermijden omdat ik bang ben dat ik doorsla als ik eenmaal 1 koekje of stukje chocola heb genomen.
Nee. Omdat als ik eenmaal daar weer aan begin, ik het super moeilijk vind om het snoepen weer te laten, dan blijf ik snaaien. Dus dan maar helemaal niet. Ik heb er trouwens de laatste tijd ook praktisch geen trek meer in, als ik zin heb in iets zoets heb ik zin in een appel ofzo, en niet in koekjes of chocolade. Echt heel raar, had niet verwacht dat me dat ooit zou overkomen

Verjaardagen uitgezondert trouwens, want eigengebakken baksels kan ik zelfs nu nog moeilijk weerstaan
Oud 18-04-2005, 17:17
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 09:15 :
Ik heb trouwens een tijdje gekeken hoeveel jij eet op een dag op E&D, maar dat is gewoon te weinig. Een tijdje heb je goed gegeten, maar nu eet je gewoon weer te weinig. Het lijkt wel alsof je die kilo's er weer af wil. Het is niet voor niets dat je menstruatie ermee opgehouden is, en hij is pas weer teruggekomen, dat betekent dat je nog steeds gewoon op het randje voor jouw lichaam zit. Je hart is toch belangrijker dan een strakke broek? Dan koop je maar een maatje groter, je was gewoon veel te licht en dun.
Ik weet ook wel dat ik aan de weinige kant eet. En ik hou niet van strakke broeken
Ik heb gewoon een hekel aan dit lichaam, het moet weg
Oud 18-04-2005, 17:27
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 18-04-2005 @ 17:17 :
Ik weet ook wel dat ik aan de weinige kant eet. En ik hou niet van strakke broeken
Ik heb gewoon een hekel aan dit lichaam, het moet weg
is er iemand in je omgeving die weet van je problemen met je lichaam en met het eten?
Oud 18-04-2005, 17:27
Rozijn
Avatar van Rozijn
Rozijn is offline
Jeetje.. wat eten jullie weinig (dan heb ik t niet tegen iedereen he, ik eet ook niet zo super veel maar toch wel meer.. 51 kg met 1.70 is wel goed tog?
Oud 18-04-2005, 17:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 18-04-2005 @ 17:17 :
Ik weet ook wel dat ik aan de weinige kant eet. En ik hou niet van strakke broeken
Ik heb gewoon een hekel aan dit lichaam, het moet weg
Dan is het misschien toch goed om proff hulp te zoeken. Wat je meegemaakt hebt is niet niets. Het zou alleen zonde zijn dat je de rest van je leven verpest door hoe je je nu voelt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Rozijn schreef op 18-04-2005 @ 17:27 :
Jeetje.. wat eten jullie weinig (dan heb ik t niet tegen iedereen he, ik eet ook niet zo super veel maar toch wel meer.. 51 kg met 1.70 is wel goed tog?
Dat is veel te licht. Je hebt een bmi van 17,6 en bij 20 heb je een gezond gewicht. Dit betekent dat je ondergewicht hebt.

Wat eet je op een dag?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 18-04-2005 @ 17:27 :
is er iemand in je omgeving die weet van je problemen met je lichaam en met het eten?
is er iemand die dat bij jou weet?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:31
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 17:30 :
Dat is veel te licht. Je hebt een bmi van 17,6 en bij 20 heb je een gezond gewicht. Dit betekent dat je ondergewicht hebt.

Wat eet je op een dag?
je gebruikt een bmi voor volwassenen, ze is 15 dan moet je naar de kinder BMI kijken en die is goed.
Oud 18-04-2005, 17:34
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Zelf dan zit ze nog aan de lage kant.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 17:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 18-04-2005 @ 17:31 :
je gebruikt een bmi voor volwassenen, ze is 15 dan moet je naar de kinder BMI kijken en die is goed.
Daar is 16,10 bmi de ondergrens. Weet je hoe achterlijk laag dat is. Ze is geen kind meer... Weliswaar geen volwassene, maar zeker geen kind. Ze zit namelijk midden in de puberteit.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:36
kliwie
kliwie is offline
ja aan de lage kant maar wel aan de gezonde lage kant en ze heeft dus geen overgewicht. haar vraag was of haar gewicht goed was. en dat is zo
Oud 18-04-2005, 17:36
-(L)-
Citaat:
Dreamzy schreef op 18-04-2005 @ 17:02 :

Ikzelf probeer het zoveel mogelijk te vermijden omdat ik bang ben dat ik doorsla als ik eenmaal 1 koekje of stukje chocola heb genomen.
Oud 18-04-2005, 17:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 18-04-2005 @ 17:36 :
ja aan de lage kant maar wel aan de gezonde lage kant en ze heeft dus geen overgewicht. haar vraag was of haar gewicht goed was. en dat is zo
Je negeert mijn vraag en mijn opmerkingen over jouw eetgedrag.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Rozijn schreef op 18-04-2005 @ 17:27 :
Jeetje.. wat eten jullie weinig (dan heb ik t niet tegen iedereen he, ik eet ook niet zo super veel maar toch wel meer.. 51 kg met 1.70 is wel goed tog?
De meeste mensen die in dit topic posten wat ze eten, willen afvallen, vandaar dat de meesten ongeveer 3/4 van wat 'normaal' is eten
Je gewicht kan er nu mee door, maar verwacht maar wel dat je de komende vijf jaar nog minstens een kilo of 5 aankomt; als dat gebeurt is dat normaal en gezond en moet je dus niet willen gaan afvallen
Oud 18-04-2005, 17:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-04-2005 @ 17:37 :
De meeste mensen die in dit topic posten wat ze eten, willen afvallen, vandaar dat de meesten ongeveer 3/4 van wat 'normaal' is eten
Je gewicht kan er nu mee door, maar verwacht maar wel dat je de komende vijf jaar nog minstens een kilo of 5 aankomt; als dat gebeurt is dat normaal en gezond en moet je dus niet willen gaan afvallen
Doe maar 8-10 kilo voordat het gewicht gezond is, er vanuitgaande dat er nog 2 cm bij haar lengte komt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:40
-(L)-
Citaat:
kliwie schreef op 18-04-2005 @ 17:36 :
ja aan de lage kant maar wel aan de gezonde lage kant en ze heeft dus geen overgewicht. haar vraag was of haar gewicht goed was. en dat is zo
Nee, het is medisch gezien echt te laag.
Oud 18-04-2005, 17:40
ANGE
ANGE is offline
Ik heb honger.

En dat vind ik eng.
Oud 18-04-2005, 17:41
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 17:36 :
Je negeert mijn vraag en mijn opmerkingen over jouw eetgedrag.
sorry ik had je vraag niet gezien. mijn vriend weet wat er aan de hand is. verder heb ik al gezecht dat ik morgen beter ga eten. ik ben het eens met wat je zei maar ik voelde me toch vervelend na die appeltaart. ik weet niet of je het je kan voorstellen maar ik ging het onbewust toch compenseren door minder te eten
Oud 18-04-2005, 17:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ANGE schreef op 18-04-2005 @ 17:40 :
Ik heb honger.

En dat vind ik eng.
dan kun je misschien nog wat groente eten bij het avondeten of wat anders wat je lekker vindt bij het avondeten... Je lichaam zal zich iig goed voelen als je wat gegeten hebt, dat is iig iets.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 17:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 18-04-2005 @ 17:41 :
sorry ik had je vraag niet gezien. mijn vriend weet wat er aan de hand is. verder heb ik al gezecht dat ik morgen beter ga eten. ik ben het eens met wat je zei maar ik voelde me toch vervelend na die appeltaart. ik weet niet of je het je kan voorstellen maar ik ging het onbewust toch compenseren door minder te eten
Minder te eten? Je hebt verder niets noemenswaardigs gegeten... Dat is echt ontzettend slecht en ik denk echt dat jij het niet alleen kunt. Maar je hebt dus niet de hele dag in de trein gezeten en je had dus gemakkelijk meer kunnen eten. Je moet 2000 cal per dag eten, jij komt misschien aan 500. Zoek hulp, ga werken aan je zelfbeeld of andere problemen, anders kun je niet normaal eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.