Oud 12-06-2002, 18:03
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Tampert schreef:


Het lijkt inderdaad wel of alle exacte koppen op dit forum uit het Zuiden komen..

PS Arno: woon jij in zo'n gat of hjeb je gewoon geenzin om té ver met de trein te reizen? en als je denkt dat je het alleen niet aan kan dan kun je ast met iemand meereizen
Ik zou een plaats van 9000 inwoners niet echt als een gat willen beschouwen. Het is gewoon zo dat ik geen zin heb om te ver met de trein te reizen. Ik zou inderdaad met iemand mee kunnen reizen, maar ik reis liever alleen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 19:18
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik zou een plaats van 9000 inwoners niet echt als een gat willen beschouwen. Het is gewoon zo dat ik geen zin heb om te ver met de trein te reizen. Ik zou inderdaad met iemand mee kunnen reizen, maar ik reis liever alleen.
Okee. (sorry maar mijn topografische kennis is meer dan schrijnend... En ik noem een stad/dorp al gauw een gat )

mja. Ik snap je punt... Misschien een idee om eens te kijken hoever iedereen bereid is te reizen vanuit zijn/haar woonplaats...

ik héél ver (binnen de landsgrenzen of niet té ver daarbuiten)
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:58
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Aangezien ik alles moet betalen, ook niet echt heel erg ver. Maar ik wil er zeker heen!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:22
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
een grensstadje graag, in B of Nl.


Eva (die zich afvraagt of Oen alles gevonden heeft, maar NIET MEER DETAILS HOEFT TE WETEN!!!)
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:17
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Citaat:
damaetas schreef:
een grensstadje graag, in B of Nl.


Eva (die zich afvraagt of Oen alles gevonden heeft, maar NIET MEER DETAILS HOEFT TE WETEN!!!)
Nee maar ik heb het wel besteld, kwam ook nog een klasgenootje binnen lopen, en ik zal je voortaan de details besparen.
Als dat mogelijk is
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:08
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
het is je geraje.


whoooooooooot whoooooooooooooot 3-2 voor belgië
o wat zijn we goed oh wat zijn we goed o wat zijn we goed:

prachtigste moment van de match => Mbo Mpenza in bloot bovenlijf na de tweede goal => lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 17:47
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Tampert schreef:


jaaah... naar de kroeg gaan en dan vragen om een glaasje vloeibare stikstof
hmz tipfoutje, het moest -40° zijn natuurlijk, snorry hoor
maar tis wel stoer, da is omda alle thermische energie omgezet wordt in kinetische voor de deeltjes van het bierflesjegas (CO2, ...) dat ABSOLUUT uit dat bierflesje wil.
(wij hebbe stoere assistente van chemie, die verhaaltjes vertelt voor we een hele moeilijke oefening moeten maken )

bleirgh wiskunde, reeksontwikkelingen, groepentheorieën, vectoervelden, lijn/oppervlakteintegralen, ... *heeft geen zin*
maaar toch beter dan fysica
fysica heb ik daarna

Eva (treurend over mislukt 'risicobeperking bij het selectief leren'-project)
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.