Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2007, 16:38
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik ben ook begonnen met 'Evy'. Vanochtend de eerste les gehad (al was ik deze week al begonnen zonder haar). Ik vond het af en toe erg grappig, gelukkig waren er nog niet zoveel mensen buiten

@spekkie: ik denk ook dat ik maar aanhou dat ik om de dag loop, dat is toch iets makkelijker. Weet iemand of dat schema (zeg maar: maandag, woensdag en vrijdag lopen) zo blijft? Of is het telkens verschillend hoeveel dagen je rust moet houden?

Anyway, het is leuk omdat het lekker weer is en ik voel me heel gezond zo
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 28-04-2007, 17:47
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik vind rond half 9 echt de ideale tijd, want dan is m'n eten gezakt en dan val ik juist al om een uur of 12 in slaap omdat ik mezelf een moe heb gemaakt. Ik zal dan wel de enige zijn die zich 's ochtends niet vooruit weet te krijgen

Ik denk dat je je niet zo heel erg aan dat schema hoeft te houden zolang je het maar ongeveer doet.
Oud 30-04-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
indigo schreef op 28-04-2007 @ 17:38 :
Weet iemand of dat schema (zeg maar: maandag, woensdag en vrijdag lopen) zo blijft? Of is het telkens verschillend hoeveel dagen je rust moet houden?
Het is tot en met zo ver altijd hetzelfde gebleven, dus tot les 13 zit je in the clear.

En ik ga nu dus les 13 doen want vanavond kan ik niet. OMG warmte
Oud 30-04-2007, 15:28
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 28-04-2007 @ 18:47 :
Ik vind rond half 9 echt de ideale tijd, want dan is m'n eten gezakt en dan val ik juist al om een uur of 12 in slaap omdat ik mezelf een moe heb gemaakt. Ik zal dan wel de enige zijn die zich 's ochtends niet vooruit weet te krijgen

Ik denk dat je je niet zo heel erg aan dat schema hoeft te houden zolang je het maar ongeveer doet.
ja, ik wordt dus 's ochtends om halfzeven wakker op het moment en dan is 12 uur wat laat om in slaap te vallen
Oud 30-04-2007, 15:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanochtend les 3 gehad, ging lekker
__________________
<):o)
Oud 01-05-2007, 10:01
Verwijderd
Lijkt me wel een vraag voor dit topic: Ik wil eigenlijk weten op wat voor schoenen je ook kunt hardlopen als je (nog) geen speciale schoenen hebt. Is het een ramp als je een paar keer op gewone (goedkope scapino)sportschoenen gaat rennen? Of wandelschoenen?

Heb weinig zin om schoenen te kopen voor ik weet of ik er mee door wil gaan en ken niemand die hardloopt en mijn schoenmaat heeft, vandaar.
Oud 01-05-2007, 10:29
@Moon
@Moon is offline
Hmm.. dat vraag ik me eigenlijk ook af. Heb ergens gelezen dat goede hardloopschoenen zo rond de 100euro kost, is me toch echt te veel. Ik hoop dat het niet al te slecht is om op gewone sportschoenen te rennen.
Oud 01-05-2007, 10:31
@Moon
@Moon is offline
Oh, en ik heb vanochtend ook nog gerend. Ditmaal rond een uur of tien, en ik vind de zo n al te warm! Voortaan dus nóg vroeger gaan.
Oud 01-05-2007, 10:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb schoenen voor aerobics/steps ooit gekocht, lichtgewicht en met een goede zool, speciaal om het gewicht op te vangen als je staat te springen. Dus die gebruik ik ook voor het hardlopen

Thuis vond ik een paar sportschoenen (asics, met zo'n air zool) van mijn broer die ik paste, dus daar kan ik ook mooi op lopen
__________________
<):o)
Oud 01-05-2007, 10:56
Verwijderd
ik heb eerst een halfjaar op gewone sportschoenen gelopen die bovendien al vijf jaar oud waren, dat was niet echt ideaal maar het ging wel. Had met mezelf afgesproken dat ik hardloopschoenen mocht kopen als ik een kwartier achter elkaar kon hardlopen en er in de tussentijd vast voor gespaard.
Oud 01-05-2007, 11:05
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Het is wel aan te raden, het ligt er een beetje aan hoe fanatiek je bent. In de aanbieding bij de Perry ofzo heb je ze ook wel voor 50. Maar je moet dus wel voor jezelf na gaan of je van plan bent het vol te houden, of volgende zomer weer te doen, want dan zijn ze het wel waard. Ik heb een zomer op oude basketbalschoenen gelopen en daar gingen m'n benen helemaal kapot aan
Oud 01-05-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 01-05-2007 @ 12:05 :
Het is wel aan te raden, het ligt er een beetje aan hoe fanatiek je bent. In de aanbieding bij de Perry ofzo heb je ze ook wel voor 50. Maar je moet dus wel voor jezelf na gaan of je van plan bent het vol te houden, of volgende zomer weer te doen, want dan zijn ze het wel waard. Ik heb een zomer op oude basketbalschoenen gelopen en daar gingen m'n benen helemaal kapot aan
Dat is dus net het punt, ik weet niet of ik het blijf doen maar om het te proberen heb ik wel schoenen nodig Het zal wel niet schadelijk zijn om een keer of wat op slechte sportschoenen te lopen, neem ik aan, maar zelfs die heb ik hier niet. Dustja. Hmmm. Zou het gaan op wandelschoenen?
Oud 01-05-2007, 11:18
Verwijderd
Ik denk het niet, want bij wandelen beweeg je je voet heel anders dan bij hardlopen, het is ook heel moeilijk om te wandelen op hardloopschoenen vind ik en wandelschoenen zijn heel zwaar, dat lijkt me ook niet handig. Dan kun je nog beter eerst even goedkope scapino sportschoenen kopen om het op uit te proberen.
(als je slechte enkels of slechte knieën of overgewicht hebt moet je trouwens wel op echte hardloopschoenen, anders slijten je gewrichten te hard)
Oud 01-05-2007, 11:24
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
omg wandelschoenen

Is er niemand in je omgeving waar je oude gymschoenen van kan lenen, want voor een paar keertjes maakt dat denk ik ook niet zoveel uit
Oud 01-05-2007, 12:11
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 01-05-2007 @ 12:24 :
omg wandelschoenen

Is er niemand in je omgeving waar je oude gymschoenen van kan lenen, want voor een paar keertjes maakt dat denk ik ook niet zoveel uit
Mijn wandelschoenen zijn de enige schoenen met echt goede zolen Ik heb wel oude sportschoenen, maar die liggen bij mijn ouders thuis. Duurt nog wel twee weken voor ik die kan ophalen. Maar ik zal eens kijken of iemand anders oude schoenen heeft.

En Sarah, overgewicht? Kan het eigenlijk kwaad voor je rug? Want die is wel een beetje gammel. M'n knieën houden het denk ik wel.
Oud 01-05-2007, 12:16
Verwijderd
Ik zou niet op wandelschoenen hard gaan lopen...die zijn gewoon echt niet geschikt om op hard te lopen (idd te zwaar, de zool kan volgens mij veel minder goed 'afrollen' en ik denk dat de demping ook te weinig is). Ik denk dat het voor je rug net zo slecht is als voor dingen als je enkels en knieën ed.

Ik ben eergister begonnen met les 1, vandaag dus les 2.
Oud 01-05-2007, 16:04
Verwijderd
En les 2 zit er ook op. Ik voelde in m'n benen wel dat ik eergister ook gelopen had, maar verder ging het naar mijn idee al wel beter (kan je zo snel al wat merken? ).
Oud 01-05-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-05-2007 @ 13:11 :
Mijn wandelschoenen zijn de enige schoenen met echt goede zolen Ik heb wel oude sportschoenen, maar die liggen bij mijn ouders thuis. Duurt nog wel twee weken voor ik die kan ophalen. Maar ik zal eens kijken of iemand anders oude schoenen heeft.

En Sarah, overgewicht? Kan het eigenlijk kwaad voor je rug? Want die is wel een beetje gammel. M'n knieën houden het denk ik wel.
ja ik zei het er even bij voor de volledigheid, niet voor jou persoonlijk voor je rug is het niet zo erg, denk ik, als je knieën en enkels de klappen op kunnen vangen.
Oud 01-05-2007, 21:11
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
zo begonnen. volgens evy viel het allemaal mee. poeh, ik zal wel veel te hard gelopen hebben. anders lijkt het ook weer zo op joggen (lees: sjokken). dus. we houden vol, volgens mij ga je het ook wel allemaal aanvoelen enzo. het is iig wel leuk zo ´s avonds in je eentje .
Oud 01-05-2007, 22:11
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ik wou eigenlijk vanavond weer even gaan, maar heb een klein beetje spierpijn van al dat geslenter op konininnedag en nacht. Morgen maar weer dan
Oud 01-05-2007, 22:30
Verwijderd
Een vraagje over hardloopschoenen: wat voor soort is aan te raden, en wat is er anders aan speciale schoenen in vergelijking met gewone sportschoenen?
Oud 02-05-2007, 08:52
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Jeej, ik ben gisteren ook begonnen! Ik loop wel vaker hard, maar omdat er soms hele periodes tussen zitten waarin ik niet loop, en ik eigenlijk ook altijd maar wat doe, vond ik Evy wel een goed idee. En inderdaad: je wordt er helemaal enthousiast van! Hihi, ik heb al zin om morgen les 2 te gaan doen...
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 02-05-2007, 09:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik sjok wel Althans, ik loop hard op een laag tempo. Het moet wel vol te houden zijn. (En zoals Evy al zegt: het is geen wedstrijd )

Vandaag mijn vierde les alweer gehad.
Wat een goede tip van Paranoide
__________________
<):o)
Oud 02-05-2007, 11:46
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Anneka schreef op 01-05-2007 @ 23:30 :
Een vraagje over hardloopschoenen: wat voor soort is aan te raden, en wat is er anders aan speciale schoenen in vergelijking met gewone sportschoenen?
Ik heb ascics en die lopen prima. Wat er anders aan is, is simpelweg dat ze ervoor gebouwd zijn om de schok voor je knieen en voeten zo goed mogelijk op te vangen. Je kan ook gewoon in de winkel vragen welke schoenen aan te raden zijn
Oud 02-05-2007, 12:50
Verwijderd
Ik moet vanavond weer want ik heb gisteren overgeslagen. Maar eigenlijk vind ik mezelf heel zielig want ik ben nog steeds gaar. En ik moet natuurlijk naar de film. En ik moet eerst goede schoenen anders verkloot ik mn knie nog meer *zichzelf verwijt*. Motivatie, where are thou?

@ x-spekkie-x : sjokken is ook beter dan jezelf helemaal over de rooie rennen. Wat ik doe is ook meer zachthardlopen.
Oud 02-05-2007, 20:15
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik snap niet zo goed waarom iedereen hier zo enthousiast is. Ik heb echt veel spierpijn enzo, bah. En zo heel leuk vind ik het hardlopen nou ook weer niet.. Maar goed, ik ga het gewoon op mijn eigen tempo doen, dus telkens twee rustdagen in plaats van één. En dan zie ik wel hoe ver ik kom.
Oud 03-05-2007, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-05-2007 @ 17:04 :
En les 2 zit er ook op. Ik voelde in m'n benen wel dat ik eergister ook gelopen had, maar verder ging het naar mijn idee al wel beter (kan je zo snel al wat merken? ).
Ik had na de tweede les al geen spierpijn meer en de tweede keer rennen ging ook al een stuk beter dan de eerste keer. De eerste keer is het ook allemaal wat onwennig en voelt heel dat rennen vreemd, de tweede keer is dat al een stuk minder.
En voor de rest vind ik dat het echt ziek snel gaat met hoe hard je conditie verbetert, het valt vast na te zoeken in dit topic maar volgens mij had ik na de vijfde les oid al het idee dat ik een heel stuk sportiever was.

Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-05-2007 @ 10:07 :
Ik sjok wel Althans, ik loop hard op een laag tempo. Het moet wel vol te houden zijn. (En zoals Evy al zegt: het is geen wedstrijd )

Vandaag mijn vierde les alweer gehad.
Wat een goede tip van Paranoide
Dankje, maar ik heb 'm ook maar gejat van iemand uit het vorige hardlooptopic En ik sjok ook Of nouja, wel rennen, maar niet echt dat je.. Lang met beide benen in de lucht zit, oid? Zoals gebeurt wanneer je echt op je allerhardst gaat rennen, zeg maar. Zachthardlopen is wel een heel goede term Oefenen op snelheid doe ik wel als ik eenmaal een beetje een toffe basisconditie heb en die 5 km in één keer kan.

Citaat:
Dolores schreef op 02-05-2007 @ 21:15 :
Ik snap niet zo goed waarom iedereen hier zo enthousiast is. Ik heb echt veel spierpijn enzo, bah. En zo heel leuk vind ik het hardlopen nou ook weer niet.. Maar goed, ik ga het gewoon op mijn eigen tempo doen, dus telkens twee rustdagen in plaats van één. En dan zie ik wel hoe ver ik kom.
Kun je dan niet beter wel één dag rust houden, maar elke les tweemaal doen? Ik doe iig ook zoiets. Althans, Evy gaat tegen les 12/13 een beetje door 't lint, twee lessen terug oid rende ik nog voor het eerst 4 minuten en in diezelfde les voor 't eerst 5 minuten, met les 13 moet je gelijk driemaal 5 minuten (warming up en opbouw naar de 5 minuten niet meegerekend) en de volgende keer wil ze er driemaal 6 minuten van maken Halloooo, wat een flauwe grappen. Hoe dan ook, omdat ik de vorige keer stiekem een extra rustpauze & een extra 2 minuten rennen in had gezet, wat valsspelerij is want door die extra rustpauze is 't makkelijker, had ik vandaag les 13 nog een keer gedaan. En deze keer ging het best soepel, terwijl ik er eergisteren echt moeite mee had.
Gewoon alle lessen die je lastig vindt een extra keer herhalen, zodat je opbouw wat langzamer gaat, lijkt me praktischer dan meer rust nemen en ondertussen wel het schema volgen wat rennen betreft. Volgens mij is dat veel moeilijker dan het schema zelf wat lichter maken, jezelf de tijd gunnen om elke les goed te rennen zeg maar.

Bovendien heb ik zelf ook het idee dat ik veel minder goed ren na 2 dagen rust, alsof je er een beetje uit raakt oid. En ik heb dan ook veel minder zin om te gaan rennen, omdat de laatste keer dan nét te lang geleden is om er nog enthousiast over te zijn. Als er telkens 2 dagen tussen moest zitten dan zou ik hierom ook de motivatie kwijtraken en het niet volhouden, denk ik.

Dus nja, ik zou één dag rust houden en elke les 2 keer doen.

Maar goed, succes iig, met welke strategie je ook gaat doen. En volhouden, een goede conditie is een gaaf iets om te hebben

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 01:28.
Oud 03-05-2007, 01:27
Verwijderd
Les 13 achter de rug Overmorgen naast de opbouw driemaal zes minuten Brr. Ik vind dat er weer snel zo'n les komt met de hele tijd korte stukjes rennen en korte rustpauzes, die zijn grappig.

Los hiervan, hebben jullie ook dat je na het hardlopen echt niks ongezonds kan doen of eten? Dan heb je voor 't rennen keihard zin in friet/koffie/ijs/whatever, kom je terug, blijkt opeens dat je een uurlang absoluut geen trek hebt in alles wat geen water of fruit is. En roken kan ook al niet. Alsof het gezond doen besmettelijk is, br.
Oud 03-05-2007, 07:07
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 02-05-2007 @ 21:15 :
Ik snap niet zo goed waarom iedereen hier zo enthousiast is. Ik heb echt veel spierpijn enzo, bah. En zo heel leuk vind ik het hardlopen nou ook weer niet.. Maar goed, ik ga het gewoon op mijn eigen tempo doen, dus telkens twee rustdagen in plaats van één. En dan zie ik wel hoe ver ik kom.
Ik vind hardlopen ook niet echt leuk...maar ik wil een betere conditie en dat gaat helaas niet vanzelf, dus zal ik er toch iets voor moeten doen.

Idd overwegen om iedere les twee keer te doen, misschien dat ik dat later in het programma ook ga doen, ff kijken hoe het gaat.
Oud 03-05-2007, 12:43
@Moon
@Moon is offline
Ik vond hardlopen ook nooit zo leuk op zn zachtst gezegd, ik had er juist een enorme hekel aan. Het heeft dan ook twee maanden geduurd voordat ik eindelijk de stap heb genomen om het toch doen. Eenmaal begonnen ben ik er alleen maar enthousiaster geraakt omdat de lessen van Evy gewoon te leuk en handig zijn. Vooral omdat de eerste lessen erg goed te doen zijn heb je het idee dat je niet helemaal geen conditie hebt (schijn natuurlijk ) en heb je de motivatie om door te gaan. Na één of twee twee weken zit je zo in de ritme dat je er gewoon niet meer uit wil en merk je op een gegeven moment dat je conditie verbetert. Dat geeft nu mij juist de kick om door te gaan.
Oud 03-05-2007, 12:46
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Vandaag, net als vorig jaar, weer eens begonnen nadat ik in september gestopt ben. Ben begonnen met vier keer vijf minuten, ging echt goed. Het helpt ook wel dat ik ondertussen naast een soort bos ben gaan wonen.

Echt ontspannen ben ik niet tijdens het lopen. Erná daarentegen... als ik 's ochtends loop is mijn hele dag goed.
Oud 03-05-2007, 16:17
engeltje
engeltje is offline
Ik heb afgelopen weekend met de Batavierenrace gewoon 3,4 km gerend in 23 minuten (of ietsje minder, want de ochtendploeg was er nog niet en ik kon de loper voor mij niet zo snel meer inhalen op de fiets en met het hesje) Ik ben zo trots op mezelf!
Ben eind februari begonnen, ook met Evi, maar wel steeds 2 dagen rust omdat het anders te zwaar was voor mijn knieën. En vorige week ging het helemaal niet, nog geen 500 meter achter elkaar, maar zaterdagochtend ging het gewoon heel goed!

Wat betreft schoenen: ik heb ze bij een hardloopzaak gekocht, in Dodewaard. Die hielpen erg goed met zoeken naar de juiste schoen. Je moet voorrennen enzo, om te kijken hoe je voet staat, en op een plaat staan. Mijn knieën zijn erg slecht, dus dat was ook wel handig. Je hebt ook runnersworld, das ongeveer net zoiets.
Oud 03-05-2007, 21:08
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Volgens mij had ik gewoon een hardloopdip ofzo, want vanochtend vond ik het echt heerlijk. <3 Heb echt zin om zaterdag weer te gaan. Ik denk dat ik eerder ook gewoon extra spierpijn had doordat ik toen ook al veel had geskate en gefietst enzo.. Ik ben nu van plan om gewoon het schema van Evy te volgen, maar ik moet maar even zien hoe dat verder gaat. Anders doe ik inderdaad sommige lessen maar gewoon twee keer, dat is ook geen ramp.
Oud 03-05-2007, 21:25
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
vijf open wonden, twee blaren, twee dubbele pleisters en alsnog het bloed er doorheen gelopen net, over diehards gesproken. heb het laatste stukje maar op blote voeten gedaan . het is gewoon best leuk .
Oud 04-05-2007, 05:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 03-05-2007 @ 22:25 :
vijf open wonden, twee blaren, twee dubbele pleisters en alsnog het bloed er doorheen gelopen net, over diehards gesproken. heb het laatste stukje maar op blote voeten gedaan . het is gewoon best leuk .
ik neem aan dat je al bij les 27 bent?
__________________
<):o)
Oud 04-05-2007, 11:20
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Blegh ben gister ergens halverwege les 18 gestopt vanwege blaren en kramp. Ik haat kramp en kramp moet dood Dus loop morgen les 18 nog maar een keer
Oud 04-05-2007, 12:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanochtend les 5
En ik kreeg onderweg kramp in mijn kont Nu weet ik dus dat daar ook spieren gekweekt worden
__________________
<):o)
Oud 04-05-2007, 15:37
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-05-2007 @ 06:51 :
ik neem aan dat je al bij les 27 bent?
welnee, een van de eersten, maar ik moet nieuwe schoenen kopen .
Oud 04-05-2007, 19:57
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Gisterochtend deed ik les 2, dat ging wat moeizamer dan les 1 maar dat wijt ik vooral aan mijn brakheid (die daarna overigens wel een stuk minder was). Morgen weer! Ik ben zo fanatiek nu dat ik zelfs mijn hardloopschoenen heb meegenomen van huis naar mijn ouders.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 05-05-2007, 11:14
Clemenzia
Avatar van Clemenzia
Clemenzia is offline
Heey medehardlopers..
Ik wil ook weer gaan beginnen met hardlopen maar ik weet niet echt met welke les ik moet beginnen. Les 1 (3min achter elkaar lopen zag ik ergens staat) is denk ik iets te makkelijk voor me. Ik kan 3 kwartier achter elkaar lopen, aleen geen idee hoeveel km dat is.. Maar bij welke les kan ik dan het beste beginnen? Alvast bedankt en heel veel succes met lopen
Oud 05-05-2007, 11:29
Verwijderd
Ik heb het op mijn MP3 speler gezet ik ben benieuwd. Kijken of ik er vandaag nog aan toe kom.
Oud 05-05-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Clemenzia schreef op 05-05-2007 @ 12:14 :
Heey medehardlopers..
Ik wil ook weer gaan beginnen met hardlopen maar ik weet niet echt met welke les ik moet beginnen. Les 1 (3min achter elkaar lopen zag ik ergens staat) is denk ik iets te makkelijk voor me. Ik kan 3 kwartier achter elkaar lopen, aleen geen idee hoeveel km dat is.. Maar bij welke les kan ik dan het beste beginnen? Alvast bedankt en heel veel succes met lopen
Les 1 is eerst 1 minuut, dan 1 minuut wandelen, 2 minuten rennen, 2 minuten wandelen, nog een keer 2 rennen, 3 minuten wandelen en dan 3 minuten rennen oid. Als je drie kwartier kunt rennen dan is dat sowieso te traag, ja.

Als je 3 kwartier achter elkaar kunt rennen dan ben je sowieso voorbij Evy, denk ik. Dat gaat er namelijk om dat je 5 km leert rennen in ongeveer een halfuur. Als jij op een beetje een fatsoenlijk tempo rent dan zit je dus al over de 5 km heen.

Je kunt wel proberen om bijvoorbeeld de laatste 5 lessen te doen, om te kijken of je dat (makkelijk) redt. Zo ja, dan ga je op zoek naar een intensievere training of ga je trainen op tijd. Zo niet, dan ga je een paar lessen terug en begin je vanaf daar.

Maar als je nu al regelmatig traint en elke keer 3 kwartier achter elkaar hardloopt dan kun je beter een ander schema zoeken, simpelweg omdat Evy waarschijnlijk te makkelijk zal zijn voor je.
Oud 05-05-2007, 13:53
Verwijderd
Nou, ik heb zojuist les 1 achter de rug gaat lekker. Voelt ook heel fijn, sporten!
Oud 05-05-2007, 19:30
Verwijderd
Ik moet aan les 14 maar hij is moeilijk en ik heb geen ziiiiihiiiin
Oud 05-05-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 05-05-2007 @ 20:30 :
Ik moet aan les 14 maar hij is moeilijk en ik heb geen ziiiiihiiiin
anders doe je gewoon les 13 nog een keer
Oud 05-05-2007, 20:52
Verwijderd
Maar ik had les 13 al twee keer gedaan.

Nja, net dus les 14 en Evy is echt volslagen gestoord want de volgende les moet ik al opbouwen naar de 7 minuten omg Maar ik ben wel trots op mij omdat ik net dus driemaal 6 minuten heb gedaan, yesssss. Misschien overmorgen maar nog een keer doen, Evy is door het lint aan het gaan en gaat opeens echt teringhard Hoewel het wel te doen is, want m'n conditie is inderdaad een heel stuk beter geworden, maar 't gaat wel heel moeizaam en ik heb toch liever dat ik elke les makkelijk uit kan lopen.
Oud 05-05-2007, 20:52
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Grr, ik zat aan les 15 denk ik, en opeens ging het heeel slecht, toen moest ik een week stoppen omdat ik op schoolreis was, en nu ben ik herbegonnen en gaat dit zelfs moeizaam. Wat, betere conditie?

Ik vind het echt kut trouwens, ze overdrijft vanaf les 12... begint opeens heel snel te gaan.
Oud 06-05-2007, 10:41
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
Fayelinde. schreef op 05-05-2007 @ 21:52 :
Grr, ik zat aan les 15 denk ik, en opeens ging het heeel slecht, toen moest ik een week stoppen omdat ik op schoolreis was, en nu ben ik herbegonnen en gaat dit zelfs moeizaam. Wat, betere conditie?

Ik vind het echt kut trouwens, ze overdrijft vanaf les 12... begint opeens heel snel te gaan.
Ik ga dinsdagavond ook voor een week op studiereis, en ik zit me af te vragen of ik dan gewoon maar dinsdagochtend les 4 doe en de week daarna meteen begin met les 5 op woensdag... Op zich heb ik geen slechte conditie en houd ik het nu nog makkelijk vol, maar ik weet niet of dat bij les 5 ook nog zo is... hm.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 06-05-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Reem schreef op 06-05-2007 @ 11:41 :
Ik ga dinsdagavond ook voor een week op studiereis, en ik zit me af te vragen of ik dan gewoon maar dinsdagochtend les 4 doe en de week daarna meteen begin met les 5 op woensdag... Op zich heb ik geen slechte conditie en houd ik het nu nog makkelijk vol, maar ik weet niet of dat bij les 5 ook nog zo is... hm.
Tot en met les 12 ongeveer is het allemaal goed te doen, dus je zal les 5 wel gewoon halen denk ik.

Maar kun je niet tijdens de studiereis een keertje rennen? Ik heb dat zelf nooit gedaan en op zich denk ik dat ik er ook geen zin in zou hebben, maar toen ik voor mijn hardloop-escapades op studiereis was had je een jongen in ons groepje die braaf elke ochtend een halfuur eerder opstond om te gaan hardlopen. Held
Oud 06-05-2007, 17:01
Noir
Noir is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-05-2007 @ 21:52 :
Maar ik had les 13 al twee keer gedaan.

Nja, net dus les 14 en Evy is echt volslagen gestoord want de volgende les moet ik al opbouwen naar de 7 minuten omg Maar ik ben wel trots op mij omdat ik net dus driemaal 6 minuten heb gedaan, yesssss. Misschien overmorgen maar nog een keer doen, Evy is door het lint aan het gaan en gaat opeens echt teringhard Hoewel het wel te doen is, want m'n conditie is inderdaad een heel stuk beter geworden, maar 't gaat wel heel moeizaam en ik heb toch liever dat ik elke les makkelijk uit kan lopen.

Wooow heftig, 7 minuten .
Ik heb vrijdag les 9 gehad, heb zo af en toe gewoon echt geen tijd/ zin dus loop 1 of 2 lessen achter. Maar vond die les al behoorlijk zwaar, vooral de 2 keer 4 minuten en 1 keer 5.

Maar het klinkt wel alsof t opeens nogal behoorlijke veranderingen zijn, kwa tijd enzo. Weet niet of ik dat wel ga volhouden
__________________
.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
De Kantine Bob is vrijdag jarig en dat is niet saai #360
Bob der Bär
500 29-09-2008 20:10
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132
Pruts0r
496 25-07-2008 16:56
Vrije tijd Joggen
TechnoRocker
1 13-03-2008 01:02
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Southtown
0 28-09-2007 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.