Oud 08-08-2007, 14:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 08-08-2007 @ 12:25 :
Inderdaad, nu je het zegt! Dan vond ik les 8 minder zwaar dan les 11 Het zal toch wel met mijn algemene gesteldheid van gister te maken hebben..

Weet je wat ik trouwens ook heb.. in het begin heb ik het zwaar, na een tijdje wordt dat minder en kan ik de hele wereld aan en tegen het einde wordt het weer zwaar. Herkent iemand dit?
Hehe.


Bij mij duurt 't even een minuutje lopen vooraleer m'n spieren warm zijn en daarna valt 't heel goed mee, tegen 't einde aan kan ik altijd nog 'n beetje versnellen of zou ik nog wat langer kunnen doorlopen, ben een trage op-gang-komer.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-08-2007, 16:01
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 08-08-2007 @ 15:53 :
Dat heb ik ook wel ja, in het begin best moeilijk en dan voel ik me aan het eind alsof ik nog wel even door zou kunnen rennen. Misschien omdat je dan beter opgewarmd bent ofzo?

Het gaat bij mij de laatste tijd best slecht eigenlijk, op vakantie maar een keer gerend (les 13) en dat was best zwaar omdat het steeds bergop en -af was, toen een week later thuis nog maar een keer les 13 gedaan omdat er zo lang tussenzat en toen kreeg ik last van mijn been, twee dagen later les 14 kreeg ik weer last van mijn been, en weer 2 dagen later nog een keer les 14 weer precies hetzelfde
Nu heb ik weer iets van 4 dagen rust gehad denkik, en ik ga morgen weer terug bij les 12 beginnen zodat ik het rustig weer op kan bouwen, en dan hopen dat ik geen last meer krijg van mijn been!
Vervelend ja, ik hoop inderdaad dat je het vanaf nu weer pijnloos kunt oppakken! Weet iemand hier misschien hoe snel je conditie weer terugloopt als je bijvoorbeeld 1 of 2 weken rust houdt? Ik heb namelijk het idee dat dat best snel gaat
__________________
Oud 08-08-2007, 17:29
Verwijderd
Ik ga vanavond aan les 8 beginnen.

Ik merk wel dat ik er naar uitkijk, dus dat is een goed teken. Het gaat me tot nu toe ook heel goed af.
Oud 08-08-2007, 17:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
D-sire schreef op 08-08-2007 @ 12:25 :
Weet je wat ik trouwens ook heb.. in het begin heb ik het zwaar, na een tijdje wordt dat minder en kan ik de hele wereld aan en tegen het einde wordt het weer zwaar. Herkent iemand dit?
Same here. Soms heb ik aan het begin moeite om op te starten en gaat het daarna wel weer.
Gisteren had ik aan het begin veel energie en begon dus ook snel, maar dat was achteraf toch niet goed. Geen rustdag + explosief starten is geen goede combinatie.

Morgen les 5 en ik heb er ook alweer zin in. Ik zou elke dag wel willen lopen. Maar dat doe ik niet en ik heb vandaag toch best een rustdag gehouden, niet gesport, maar wel een paar uur door de stad gelopen.

Het zou leuk zijn als het morgen goed gaat en als ik nog een beetje energie over heb.
__________________
Oud 09-08-2007, 17:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Over 'n uurtje of twee les 10, 't regent hier al de hele dag dus ga zeiknat worden, maar goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-08-2007, 18:12
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Wat zijn die lessen waar jullie het over hebben en waar kan je ze vinden?
Oud 09-08-2007, 20:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 09-08-2007 @ 19:12 :
Wat zijn die lessen waar jullie het over hebben en waar kan je ze vinden?
Start to Run van Sportland Vlaanderen, even googlen op die gegevens en je vindt ze meteen.


Hier les 10 zojuist gelopen, ging lekker, ging alleen wat snel van start denk ik maar ben niet stikkapot dus... Alleen na kwartiertje iPod zonder stroom gevallen dus heb ik 't laatste anderhalf stukje lopen maar geïmproviseerd.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-08-2007, 21:53
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik heb mijn nieuwe schoenen uitgetest net en dat was wel oke. alleen nog even goede ruimte zoeken, want die stoeptegels zijn ook niks natuurlijk. waar lopen jullie allemaal, gewoon asfalt?
Oud 10-08-2007, 09:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 09-08-2007 @ 22:53 :
ik heb mijn nieuwe schoenen uitgetest net en dat was wel oke. alleen nog even goede ruimte zoeken, want die stoeptegels zijn ook niks natuurlijk. waar lopen jullie allemaal, gewoon asfalt?
Zoveel mogelijk op 'n zachtere ondergrond. Aangezien er geen piste in de buurt is, loop ik op 'n redelijk vaste ondergrond van grind en zand, in 'n parkje in de buurt, maar dat geeft toch nog 'n beetje mee...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-08-2007, 14:01
Verwijderd
OMG les 9!

Twee keer 4 minuten en nog een keer 5 minuten! En het was ook nog eens zo warm buiten, ik dacht dat ik doodging.
Maar ik heb het wel volgehouden.
Oud 11-08-2007, 10:00
Soinlove_
Avatar van Soinlove_
Soinlove_ is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 09-08-2007 @ 22:53 :
ik heb mijn nieuwe schoenen uitgetest net en dat was wel oke. alleen nog even goede ruimte zoeken, want die stoeptegels zijn ook niks natuurlijk. waar lopen jullie allemaal, gewoon asfalt?
Ik loop op het voetbalveld, toevallig heel dicht bij mij in de buurt.



Zometeen ga ik les 11 lopen. Ben benieuwd want ik heb al 2 weken niet meer gelopen.
Oud 11-08-2007, 12:52
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-08-2007 @ 21:40 :
Start to Run van Sportland Vlaanderen, even googlen op die gegevens en je vindt ze meteen.
thanks
Oud 11-08-2007, 12:56
MickeyV
MickeyV is offline
Standaard 10 km in 43-46 min.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 11-08-2007, 18:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 09-08-2007 @ 22:53 :
ik heb mijn nieuwe schoenen uitgetest net en dat was wel oke. alleen nog even goede ruimte zoeken, want die stoeptegels zijn ook niks natuurlijk. waar lopen jullie allemaal, gewoon asfalt?
Ik loop in een klein soort bos hier super dichtbij. Het is ongeveer 500 m naar het bos en daar loop ik dan een beetje rond. In het bos zijn verschillende soorten paden, met mul en stevig zand en sommige met veel stenen. Behalve als het heel warm is geweest, kun je op alle paden goed lopen. Ook op de straat lopen vind ik niet erg, maar dat doe ik dus nooit lang.

Morgen les 6.
__________________
Oud 11-08-2007, 19:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Over 'n kwartiertje ofzo begin ik aan les 11.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 11-08-2007, 21:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
100-200 Meter verder gelopen dan vorige keer dat ik die les deed, op 'n kwartier lopen is dat dus tussen de halve en hele kilometer per uur gemiddeld sneller. Ik dus tevreden!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 11-08-2007, 22:34
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
yay, 5 dagen niet gelopen wegens blessure, nu onmiddellijk weer 9km willen lopen, en dang...na 7km krijg ik enorme steken in mijn knie. De rest te voet gedaan, al zit alles best hard gezwollen nu.

Ach, opbouw is zo saai, al heb ik mijn les wel geleerd nu.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 12-08-2007, 10:45
Tommie K.
Avatar van Tommie K.
Tommie K. is offline
Wilde al een tijdje gaan hardlopen, maar 't kwam er niet echt van... Vrijdag en vanmorgen gelopen.. pfff... Het ging me niet zo gemakkelijk af!
Maar ik denk dat zo'n schema, en een mevrouwtje die in mijn oor babbelt, wel zal helpen.
Dinsdag ga 'k ermee beginnen!
Oud 12-08-2007, 11:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 11-08-2007 @ 22:06 :
100-200 Meter verder gelopen dan vorige keer dat ik die les deed, op 'n kwartier lopen is dat dus tussen de halve en hele kilometer per uur gemiddeld sneller. Ik dus tevreden!
En vandaag niets van spierpijn, woehoe.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 12-08-2007, 11:23
Verwijderd
Ik vind het stom om 2 dagen rust te hebben. Ik wil vanavond alweer.
Oud 12-08-2007, 13:48
Verwijderd
Nou, ik heb het na twee weken maar weer eens opgepakt. Heb heel het programma van Evy twee weken terug uitgelopen. Nu vandaag weer eens 10, 12 en 10 minuten gedaan. Alleen erg vervelend dat ik last van mijn heup heb als ik loop. (de huisarts zei: "Eh, bewegingsgerelateerd, loop maar wat minder." Dus ik twee weken niet hardgelopen, is het nog niet over )

Overigens, voor degenen die nog niet zo ver zijn of willen beginnen: ik had 0 conditie toen ik begon, en tevens veel te weinig discipline, en ik heb het uitgelopen binnen de tijd die er voor staat en ik heb nooit een les over moeten doen. Gewoon lekker streng voor jezelf zijn, uitrusten kan thuis wel weer. Evy bouwt het zo goed op dat het voor iedereen te doen is!
Oud 12-08-2007, 14:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Les 6 ging goed. Was ook niet veel meer dan les 5, maar oké. Onderweg 3x dezelfde mensen tegengekomen die hun honden aan het uitlaten waren. Best een lieve hond ging met me meerennen en toen ik liep sprong ze tegen me op. Dat is best aardig voor de afwisseling.

Ik heb nu in ieder geval vaste dagen waarop ik ga lopen en dan ook één keer per week zwemmen. Aan het einde van de vakantie ben ik dan al op de helft van het programma en moet ik al 24 minuten per les rennen.

Oh ja, even wat het uitlopen betreft. Het lukt me bijna nooit op precies van huis tot huis te lopen in de tijd van Evy. Over het algemeen heb ik gewoon tijd over. Alleen zometeen mag je niet meer zo lang uitlopen. Hoe moet het dan precies? Is het echt belangrijk dat je op het einde niet zolang uitloopt? Het lijkt mij juist dat het niks uitmaakt. Ik vind het fijn om aan het einde nog een beetje te lopen, rekken, daarna even zitten en uitzweten en dan pas te gaan douchen. Mag je nu onbeperkt uitlopen of niet?
__________________
Oud 12-08-2007, 14:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Dat uitlopen is toch gewoon wandelen?


Ik wandel ook meestal nog 'n minuutje of drie-vier-vijf extra, soms zelfs nog meer... Kan geen kwaad hoor, de zware inspanning is dan al geleverd.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 12-08-2007, 14:49
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik ga vandaag ook weer eens hardlopen. Vorige zomer ook veel gedaan, was echt goed voor mijn conditie en ik voelde me er ook erg fijn bij. Moet me er alleen toe zetten om echt te gaan.
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Oud 13-08-2007, 09:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 12-08-2007 @ 15:42 :
Dat uitlopen is toch gewoon wandelen?


Ik wandel ook meestal nog 'n minuutje of drie-vier-vijf extra, soms zelfs nog meer... Kan geen kwaad hoor, de zware inspanning is dan al geleverd.
Ja, dat is wandelen inderdaad.
Het leek mij ook dat het geen kwaad kon, maar door dat schema begin ik toch te twijfelen.
__________________
Oud 13-08-2007, 10:39
Anika
Citaat:
Miracle schreef op 13-08-2007 @ 10:54 :
Ja, dat is wandelen inderdaad.
Het leek mij ook dat het geen kwaad kon, maar door dat schema begin ik toch te twijfelen.
Misschien is het meer dat je minimaal zo lang uit moet lopen, dat langer wel oke is maar korter niet. Een stukje wandelen na hardlopen en wat stretchen lijkt me een soort cooling down en volgens mij is het echt niet erg als je dat wat langer doet.
Oud 13-08-2007, 14:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-08-2007 @ 10:54 :
Ja, dat is wandelen inderdaad.
Het leek mij ook dat het geen kwaad kon, maar door dat schema begin ik toch te twijfelen.
Niet aan twijfelen, een minuutje of 5 langer wandelen gaat 't verschil echt niet maken.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-08-2007, 17:34
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Vanmorgen heb ik les 12 gelopen. Echt zwaar .. Misschien kwam het door de 4 rustdagen ipv 1

Oh en ik moet nu van Evy weer 2 dagen rusten, maar wil misschien liever woensdag lopen dan donderdag (omdat ik do-avond al tennistraining heb..). Waarom geeft ze de ene keer 1 dag rust en een andere keer 2? Is het erg om dat zelf ietsje te veranderen als dat nodig is?
__________________
Oud 13-08-2007, 19:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 13-08-2007 @ 18:34 :
Vanmorgen heb ik les 12 gelopen. Echt zwaar .. Misschien kwam het door de 4 rustdagen ipv 1

Oh en ik moet nu van Evy weer 2 dagen rusten, maar wil misschien liever woensdag lopen dan donderdag (omdat ik do-avond al tennistraining heb..). Waarom geeft ze de ene keer 1 dag rust en een andere keer 2? Is het erg om dat zelf ietsje te veranderen als dat nodig is?
Die twee dagen rust is meestal na een "zware" les. En ook op 't einde van de week, zodat je telkens 3x per week gaat lopen. Kan niet zo heel veel kwaad, maar als 't echt zo zwaar was, kan je beter geen rustdag minder nemen, heb 't ook één keer gedaan en viel nogal tegen, nog nooit zulke lome benen gehad bij't joggen de laatste maand als toen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-08-2007, 20:47
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-08-2007 @ 20:41 :
Die twee dagen rust is meestal na een "zware" les. En ook op 't einde van de week, zodat je telkens 3x per week gaat lopen. Kan niet zo heel veel kwaad, maar als 't echt zo zwaar was, kan je beter geen rustdag minder nemen, heb 't ook één keer gedaan en viel nogal tegen, nog nooit zulke lome benen gehad bij't joggen de laatste maand als toen.
Dan idd toch maar donderdagochtend lopen, heb ik nog de hele dag om een beetje bij te komen voor die tennisles (die overigens conditioneel gezien niet heel zwaar is, dat scheelt). Ben wel benieuwd naar les 13, ben jij daar al toevallig?
__________________
Oud 13-08-2007, 22:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 13-08-2007 @ 21:47 :
Dan idd toch maar donderdagochtend lopen, heb ik nog de hele dag om een beetje bij te komen voor die tennisles (die overigens conditioneel gezien niet heel zwaar is, dat scheelt). Ben wel benieuwd naar les 13, ben jij daar al toevallig?
Nee, ik heb net les 12 gelopen, ging redelijk maar niet zo erg goed... Heb vanmiddag dan ook al 't gras gemaaid bij m'n grootouders en 'n hele tijd rondgezeuld met 'n rugzak van 15kg en een gewone reistas van 30kg ofzo. Beetje vermoeid denk ik... Maar goed, nu twee dagen rusten, hoewel 't goed kan zijn dat ik toch al woensdag ga lopen, m'n vriendin is vandaag begonnen met les 1 en dan kunnen we grotendeels samen lopen...

Als 't toch woensdag wordt, zal ik je hier iets laten weten ivm zwaarte.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-08-2007, 22:53
Verwijderd
4,5 km hardgelopen vandaag. Met mijn moeder van 50, dus (gezondheidsproblemen niet meegenomen) niemand hier heeft een excuus om niet in 2 maanden dat ook te lopen

Ging echt wel lekker. Wel langzaam (liepen het in een half uur, dus 9 km/h blijkbaar), maar dan hou je het natuurlijk wel makkelijker vol. Ik heb geen idee hoe lang ik kan lopen als ik harder loop dan dat. Ga het denk ik binnenkort eens uittesten.

Echt lekker gelopen zo *stiekem beetje trots is*
Oud 14-08-2007, 07:58
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-08-2007 @ 23:19 :
Nee, ik heb net les 12 gelopen, ging redelijk maar niet zo erg goed... Heb vanmiddag dan ook al 't gras gemaaid bij m'n grootouders en 'n hele tijd rondgezeuld met 'n rugzak van 15kg en een gewone reistas van 30kg ofzo. Beetje vermoeid denk ik... Maar goed, nu twee dagen rusten, hoewel 't goed kan zijn dat ik toch al woensdag ga lopen, m'n vriendin is vandaag begonnen met les 1 en dan kunnen we grotendeels samen lopen...

Als 't toch woensdag wordt, zal ik je hier iets laten weten ivm zwaarte.
Als je dat wil doen, graag Ik ben benieuwd! Kan inderdaad van invloed zijn, als je door de dag heen al druk bezig bent geweest. Leuk dat je in de toekomst samen met je vriendin kunt lopen, lijkt me wel gezellig.
__________________
Oud 14-08-2007, 08:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 14-08-2007 @ 08:58 :
Als je dat wil doen, graag Ik ben benieuwd! Kan inderdaad van invloed zijn, als je door de dag heen al druk bezig bent geweest. Leuk dat je in de toekomst samen met je vriendin kunt lopen, lijkt me wel gezellig.
Enige probleem is dat ik natuurlijk al veel verder zit en dus de rondjes denk ik wel sneller ga lopen dan haar, was vorig jaar toen we't de eerste keer probeerden ook al zo (ondanks 't feit dat ze zat te pochen over haar goede conditie en dat ze mij er wel eens zou aflopen (ze is vrij competitief ingesteld ), dus tja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-08-2007, 18:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Morgenochtend les 7 en dan ga ik ook het ritme van Evy aanhouden. Ik heb haar ook genoteerd in m'n agenda.
__________________
Oud 14-08-2007, 20:08
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 14-08-2007 @ 09:26 :
Enige probleem is dat ik natuurlijk al veel verder zit en dus de rondjes denk ik wel sneller ga lopen dan haar, was vorig jaar toen we't de eerste keer probeerden ook al zo (ondanks 't feit dat ze zat te pochen over haar goede conditie en dat ze mij er wel eens zou aflopen (ze is vrij competitief ingesteld ), dus tja...
Ben benieuwd hoe het jullie afgaat. Succes
__________________
Oud 14-08-2007, 20:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 14-08-2007 @ 21:08 :
Ben benieuwd hoe het jullie afgaat. Succes
Thanks.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-08-2007, 20:34
Verwijderd
Vandaag weer lekker 2x15 minuten gedaan met mijn eigen muziek, was vermoeiend maar uiteindelijk het wel waard.
Oud 16-08-2007, 17:12
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Heb gister en eergister gelopen zonder muziek of schema, beetje op gevoel. Denk 1x3, 1x8, 1x3 minuten, daarna was ik echt te duf. Vanavond eens proberen weer met Evy, les 17.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 16-08-2007, 18:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Morgen de intervalles (les 7).
__________________
Oud 16-08-2007, 20:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zometeen les 13, maar ik heb wat last van m'n darmen, hopelijk gaat 't me niet hinderen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-08-2007, 21:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 14-08-2007 @ 08:58 :
Als je dat wil doen, graag Ik ben benieuwd! Kan inderdaad van invloed zijn, als je door de dag heen al druk bezig bent geweest. Leuk dat je in de toekomst samen met je vriendin kunt lopen, lijkt me wel gezellig.
't Was 2-3-5-5-5. En volgende les, les 14, worden de stukjes van 5min stukjes van 6min.

Ging trouwens vrij goed, hoewel ik nu wel redelijk moe ben, maar dat komt omdat ik al moe was voor 't vertrek.

En de vriendin heeft ook goed gelopen, ging ook vrij goed bij haar, ze heeft wel wat last van haar lies aan beide kanten...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-08-2007, 09:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oops, ik was dus al bij les 8. Vanochtend gelopen en het ging wel redelijk. Ik wist dat het een zware les was, maar opzich best te doen.

Alleen een volgend probleem, wat doen jullie als het te koud is? Vanochtend deden m'n spieren meteen al zeer toen ik liep en m'n handen/armen waren behoorlijk koud. Evy heeft geen echte warming up in haar programma, maar als het zo koud is heb ik dat denk ik wel nodig... Bijv. minuutje lopen, minuutje uitlopen, even rekken/strekken/spieren opwarmen en dan pas beginnen met haar les. Doet iemand dat van jullie dat wel eens?
__________________
Oud 17-08-2007, 09:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-08-2007 @ 10:38 :
Oops, ik was dus al bij les 8. Vanochtend gelopen en het ging wel redelijk. Ik wist dat het een zware les was, maar opzich best te doen.

Alleen een volgend probleem, wat doen jullie als het te koud is? Vanochtend deden m'n spieren meteen al zeer toen ik liep en m'n handen/armen waren behoorlijk koud. Evy heeft geen echte warming up in haar programma, maar als het zo koud is heb ik dat denk ik wel nodig... Bijv. minuutje lopen, minuutje uitlopen, even rekken/strekken/spieren opwarmen en dan pas beginnen met haar les. Doet iemand dat van jullie dat wel eens?
No idea, heb 't tot nu toe altijd al warm genoeg gehad, ook als ik m'n adem 's nachts kon zien...

Vroeger voetballen was vaak genoeg in vriestemperaturen 's ochtends en 's avonds, dus ben wel wat gewend... Ga dan wel 'n lange broek aandoen en misschien handschoenen, maar dat zien we dan wel...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-08-2007, 10:14
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-08-2007 @ 22:56 :
't Was 2-3-5-5-5. En volgende les, les 14, worden de stukjes van 5min stukjes van 6min.
En tussendoor maar 2 minuten wandelen iedere keer, in plaats van 3.

Ik heb besloten maar te stoppen met hardlopen voor nu ik blijf iedere keer maar weer last krijgen van mn been. Ik denk dat ik in september (als ik ook weer naar school ga) gewoon helemaal overnieuw begin bij les 1 en dan kijken hoe het gaat. En anders misschien maar een andere sport gaan doen (argh, maar ik vind hardlopen net zo leuk!)
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 17-08-2007, 10:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 17-08-2007 @ 11:14 :
En tussendoor maar 2 minuten wandelen iedere keer, in plaats van 3.

Ik heb besloten maar te stoppen met hardlopen voor nu ik blijf iedere keer maar weer last krijgen van mn been. Ik denk dat ik in september (als ik ook weer naar school ga) gewoon helemaal overnieuw begin bij les 1 en dan kijken hoe het gaat. En anders misschien maar een andere sport gaan doen (argh, maar ik vind hardlopen net zo leuk!)
Moet te doen zijn.


Da's wel jammer ja. Je moet anders eens naar de dokter gaan, misschien heb je gewoon wat last van één of ander kwaaltje dat op zich snel te verhelpen is? Kan bvb zijn dat je, als je ene been bvb 'n halve cm langer is, verholpen bent met een klein zooltje in je ene schoen... Als je't echt zo graag doet, moet je er maar eens naar laten kijken?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-08-2007, 16:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb net trouwens de namen van die podcasts maar eens veranderd, zo zie ik sneller welke les ik nu ook alweer moet volgen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-08-2007, 21:32
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik begin steeds vaker meer rustdagen te houden dan de bedoeling is, beetje stom Morgen vertrek ik voor 2 weken naar Zeeland, ga daar gewoon door met de lessen, ben nu bij les 12. Lekker op het strand en door de duinen lopen, lijkt me heerlijk
__________________
Oud 17-08-2007, 22:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D-sire schreef op 17-08-2007 @ 22:32 :
Ik begin steeds vaker meer rustdagen te houden dan de bedoeling is, beetje stom Morgen vertrek ik voor 2 weken naar Zeeland, ga daar gewoon door met de lessen, ben nu bij les 12. Lekker op het strand en door de duinen lopen, lijkt me heerlijk
Ik loop morgen les 14 dus vanaf dan kan je alle lessen op voorhand al te weten komen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-08-2007, 10:33
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Als het goed is is dit het schema dat Evy volgt. Het klopt iig tot les 14 (zover ben ik gekomen tot nu toe ) dus verder klopt het denk ik ook wel.
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #12
Verwijderd
500 12-09-2014 13:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #11
Balance
500 11-09-2013 16:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #9
Verwijderd
500 10-01-2012 18:17
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #6
Larry Flint
500 08-04-2009 09:40
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Miracle
500 29-11-2007 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.