Oud 09-12-2012, 18:12
Verwijderd
Hallo iedereen,

Ik ben 22 jaar en ik heb nog nooit gezoend of een vriendin gehad.

De reden is dat ik heel verlegen ben en meisjes versieren nooit handig heb aangepakt.
De laatste tijd ben ik minder verlegen en weet ik wat beter hoe je meisjes moet benaderen.

Nu heb ik een paar vragen.

- is het een erge afknapper als iemand van 22 nog nooit een vriendin heeft gehad?
- als ik een vriendin heb, moet ik haar dan vertellen dat ik nog nooit heb gezoend, nog nooit een vriendin heb gehad en nog maagd ben?

Alvast bedankt voor de reacties!
Oud 09-12-2012, 18:45
Verwijderd
Citaat:
- is het een erge afknapper als iemand van 22 nog nooit een vriendin heeft gehad?
Nuh. Waarom? Het is hoogstens opmerkelijk.
Citaat:
- als ik een vriendin heb, moet ik haar dan vertellen dat ik nog nooit heb gezoend, nog nooit een vriendin heb gehad en nog maagd ben?
Als je dat wil.
Oud 09-12-2012, 18:47
Verwijderd
- ik zou zeggen nee. Het kan een indruk creëren dat je verlegen bent en niet goed met meiden kan opschieten, maar als je laat zien dat je een topkerel bent zal het niks uitmaken
- als het ooit ter sprake komt zou ik het wel zeggen; liegen is niet best.
Oud 09-12-2012, 19:09
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je hoeft niet te zeggen 'hoi ik heet <naam> en ik heb nog nooit gezoend' maar je hoeft er ook niet over te liegen. Ik zou het zelf niet als een afknapper zien als iemand nog nooit gezoend heeft. Ik zou het trouwens ook niet als een afknapper zien als iemand heel vaak gezoend heeft, trouwens.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 09-12-2012, 19:19
Verwijderd
Niet iedereen heeft dezelfde afknappers. Er zullen dus mensen zijn die dit een afknapper vinden. Maar dat zijn dan net de mensen die totaal niet bij jou passen en ook uit jouw buurt moeten blijven.

En of je het deelt: daar geldt eigenlijk ongeveer hetzelfde voor. Je kunt het jezelf een stuk makkelijker maken door gewoon te zeggen: ik heb niet zoveel ervaring. Als zij dan nog details wil weten, vraagt ze maar door, maar zo wijs je alvast erop dat je het gewoon erg spanennd vindt.
Oud 09-12-2012, 19:59
Verwijderd
Jep, wat Lusi zegt.
Oud 09-12-2012, 20:59
Verwijderd
Bedankt voor de reacties. Ik was niet van plan erover te liegen. Maar ik dacht bijvoorbeeld, als ik dan voor de eerste keer sex heb, en ze merkt dat ik weinig ervaring heb, en ik dan beken dat ik nog maagd ben, zal ze dan boos zijn dat ik het pas achteraf vertel?
Oud 09-12-2012, 22:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Bedankt voor de reacties. Ik was niet van plan erover te liegen. Maar ik dacht bijvoorbeeld, als ik dan voor de eerste keer sex heb, en ze merkt dat ik weinig ervaring heb, en ik dan beken dat ik nog maagd ben, zal ze dan boos zijn dat ik het pas achteraf vertel?
draai het eens om, zou jij boos zijn op een meisje als ze je niet durft te vertellen dat ze nog maagd is?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 10-12-2012, 14:59
Verwijderd
Citaat:
draai het eens om, zou jij boos zijn op een meisje als ze je niet durft te vertellen dat ze nog maagd is?
Ik persoonlijk niet.
Oud 10-12-2012, 15:14
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Hallo wat maakt het uit dat je die dingen nog nooit hebt gedaan? Omdat je 22 bent?
Tegenwoordig moet alles altijd maar steeds jonger gebeuren.
Als je iemand tegen komt die heel speciaal is voor jouw moet je eerlijk zijn.
Misschien heeft zij zelf ook geen ervaring en dan kom jij aan met dat je al vaak hebt gezoend omdat je de waarheid niet durft te zeggen.
Voor haar word het dan ook niet echt gemakkelijk.
Nee eerlijkheid duurt het langste denk ik altijd maar
Als ze echt van je houd maakt het niks uit het is alleen maar speciaal lijkt mij.
Dus maak je geen zorgen joh jouw tijd komt wel.
Oud 10-12-2012, 18:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Bedankt voor de reacties. Ik was niet van plan erover te liegen. Maar ik dacht bijvoorbeeld, als ik dan voor de eerste keer sex heb, en ze merkt dat ik weinig ervaring heb, en ik dan beken dat ik nog maagd ben, zal ze dan boos zijn dat ik het pas achteraf vertel?
Ik persoonlijk zou niet boos zijn.
Oud 10-12-2012, 19:25
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Boos zou ik niet zijn als je het achteraf vertelt. Maar ik had het wel fijn gevonden als je het vooraf verteld zou hebben.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 02-02-2019, 07:34
sjoerd91
sjoerd91 is offline
Ik heb destijds dit topic geopend. Ik was toen 21 en werd pas 22 in maart. Sorry voor de leugen.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vaag, verdrietig en nog veel meer
-Octavius-
37 27-05-2006 19:20
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 21:22
Psychologie Burn-out en/of depressie.
Verwijderd
12 07-12-2003 17:33
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 14:50
Liefde & Relatie Nog nooit gezoend, erg??
ydnew
295 29-05-2003 19:56
Liefde & Relatie onzeker
Sport-man
17 06-09-2002 22:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.