Oud 26-08-2018, 18:43
lLucasl
lLucasl is offline
Is seks hebben met iemand terwijl je een relatie pauze hebt Vreemdgaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2018, 18:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat ligt er aan wat je afgesproken hebt met degene waarmee je die pauze hebt ingelast. Als je het allebei prima vindt om met anderen naar bed te gaan, dan is het oké. Spreek je af dat je elkaar trouw blijft tot jullie definitief besluiten bij elkaar te blijven/ het uit te maken, dan moet je natuurlijk niet zomaar seks met een ander hebben!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 18:53
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Dat ligt er aan wat je afgesproken hebt met degene waarmee je die pauze hebt ingelast. Als je het allebei prima vindt om met anderen naar bed te gaan, dan is het oké. Spreek je af dat je elkaar trouw blijft tot jullie definitief besluiten bij elkaar te blijven/ het uit te maken, dan moet je natuurlijk niet zomaar seks met een ander hebben!
Owh...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:09
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Owh...
Dus ja vreemdgaan denk ik zo op te maken
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:22
lLucasl
lLucasl is offline
Dat is pittig ***
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:42
lLucasl
lLucasl is offline
Dan heeft een pauze geen zin...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dan heeft een pauze geen zin...
Dat ligt er aan wat je wil bereiken. Als je allebei nog eens wil bedenken of je deze relatie wel wil hebben, dan kan een pauze heel goed werken. Je maakt het dan nog niet definitief uit, omdat je nog hoopt dat het goedkomt.

Of het werkt verschilt natuurlijk per situatie, goede vrienden van mij besefte in zo'n pauze dat ze echt niet zonder elkaar konden, en zijn inmiddels gelukkig getrouwd. Met mijn ex heb ik ook zo'n pauze gehad, en in die pauze besefte ik juist dat ik geen relatie meer met hem wilde hebben.

Als je simpelweg een "pauze" wil zodat je seks met anderen kan hebben, ga je denk ik je doel voorbij. Dan kan je bespreken met je partner of een open relatie een optie is, of moet je het misschien gewoon helemaal uitmaken. Wel zo eerlijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:53
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Dat ligt er aan wat je wil bereiken. Als je allebei nog eens wil bedenken of je deze relatie wel wil hebben, dan kan een pauze heel goed werken. Je maakt het dan nog niet definitief uit, omdat je nog hoopt dat het goedkomt.

Of het werkt verschilt natuurlijk per situatie, goede vrienden van mij besefte in zo'n pauze dat ze echt niet zonder elkaar konden, en zijn inmiddels gelukkig getrouwd. Met mijn ex heb ik ook zo'n pauze gehad, en in die pauze besefte ik juist dat ik geen relatie meer met hem wilde hebben.

Als je simpelweg een "pauze" wil zodat je seks met anderen kan hebben, ga je denk ik je doel voorbij. Dan kan je bespreken met je partner of een open relatie een optie is, of moet je het misschien gewoon helemaal uitmaken. Wel zo eerlijk.
Het gaat me niet om de seks alleen. Ik voel niet meer echt iets voor haar... voel meer voor iemand anders
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:56
Verwijderd
Dan moet je het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dan moet je het uitmaken.
Duidelijk ja
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan moet je het gewoon uitmaken. Een "pauze" is niet eerlijk tegenover je vriendin, als je eigenlijk helemaal niet wil dat het weer aan wordt tussen jullie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:58
lLucasl
lLucasl is offline
Daar vindt ik het te vroeg voor, we zijn een beetje uit elkaar gegroeid... en ze was toen de "ware" voor me.. en ik wil onze relatie een 2de kans geven
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:00
Verwijderd
Is dit dezelfde als in je andere topic, of is dat iemand anders?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:03
lLucasl
lLucasl is offline
De zelfde... Dit speelt zich sinds gisteren ochtend af.. Ze reageert niet meer op appjes. (leest ze wel) heeft fix met een ander
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:06
Verwijderd
Ik denk dat jullie maar lekker uit elkaar moeten en vooral geen seks moeten gaan hebben en afzonderlijk van elkaar volwassen moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:06
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Ik denk dat jullie maar lekker uit elkaar moeten en vooral geen seks moeten gaan hebben en afzonderlijk van elkaar volwassen moeten worden.
Ja?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat jullie maar lekker uit elkaar moeten en vooral geen seks moeten gaan hebben en afzonderlijk van elkaar volwassen moeten worden.
Mee eens! Als het sinds gisterochtend een probleem is zijn jullie niet ineens uit elkaar gegroeid.

Als je op het punt staat je relatie te beëindigen zou ik niet "nog even" seks met haar hebben, zeker niet als het haar, of jullie eerste keer is. Wees gewoon eerlijk, zeg hoe jij er in staat, en zet een punt achter de relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ja?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2018, 20:13
lLucasl
lLucasl is offline
Beëindig deze topic... zal het tegen haar zeggen. Jammer maar haar voor het lapje houden is niet eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 07:43
Verwijderd
Het is niet zo relevant of het wel of niet vreemdgaan is, het is wel relevant dat het een teken is dat de relatie niet meer gaat werken, maar gelukkig kom je zelf ook al tot die conclusie.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 08:54
Verwijderd
Ross & Rachel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie Vreemdgaan, done or not done?
Saranne1990
49 23-12-2010 22:18
Seksualiteit Vreemdgaan
Verwijderd
115 27-04-2006 21:41
Verhalen & Gedichten [toneeltekst] vreemdgaan
neardo
9 22-03-2005 15:46
Seksualiteit is cybersex vreemdgaan?
juno
61 30-12-2003 20:32
Liefde & Relatie **** Het grote Vreemdgaan topic ****
Verwijderd
38 05-03-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.