Oud 15-05-2002, 08:35
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Havock schreef:
ik kan me best voorstellen dat iemand gematigd vlees eet.... maar helemaal niet... nee, kank me niet voorstellen...
>> je zult verbaasd zijn over wat ik allemaal kan laten staan


veganist zijn is al helemaal leip

das gewoon ziek
Veganisten zijn mensen met principes, en ze laten zien dat ze die ook kunnen nastreven, daar is nix leips aan.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Advertentie
Oud 15-05-2002, 14:01
Verwijderd
jawel

het leipe is dat ze helemaal nix dierlijks meer eten... dat klopt niet... en ik zie ook niet in waarom je dat zou doen...

just psycho
Oud 15-05-2002, 16:02
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Havock schreef:
jawel

het leipe is dat ze helemaal nix dierlijks meer eten... dat klopt niet... en ik zie ook niet in waarom je dat zou doen...

just psycho
Hee, je krijgt die gasjes toch niet omgeluld, ze willen geen vlees eten dus laat ze dan maar doen. Ik zelf vind het ook niet kloppen, maar goed. Ieder mens zijn eigen mening.
__________________
Mooi geschreven heh?
Oud 17-05-2002, 21:17
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Veganisten zijn mensen met principes, en ze laten zien dat ze die ook kunnen nastreven, daar is nix leips aan.
Nee dat vind ik ook!! Als mensen beter voor de natuur willen zijn dan anderen, laat ze dan lekker! HÈ! ZÓÓÓ, DUS. Enz....
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Oud 18-05-2002, 11:48
Verwijderd
ben je écht beter voor de natuur als je helemaal nix dierlijks drinkt...

kom op

gewoon een stelletje aandachtstrekkende hippies die wat extreem groen zijn ingesteld en neit eens weten hoe de mens zich ontwikkeld heeft
Oud 19-05-2002, 16:57
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Dat vind jij...
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Oud 20-05-2002, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ieme schreef:
Dat vind jij...
ja

en er zit ook wel wat waarheid in volgens mij
Oud 20-05-2002, 17:48
Ruis
Ruis is offline
Als je echt respect voor alle leven hebt, dan wordt je fruitariër, ik bedoel planten leven ook hoor! Die mag je niet zomaar afmaken, alleen dat wat van bomen en struiken is afgevallen mag je eten,zoals appels en peren, want die planten hebben dat niet meer nodig(wel tijdens het eten uitkijken voor evt. zaadjes, die mag je niet kapoteten.)


PS: Ik ben niet zo, I love meat!
__________________
kggggggggggggggggggggggggggggggg
Oud 20-05-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ruis schreef:
Als je echt respect voor alle leven hebt, dan wordt je fruitariër, ik bedoel planten leven ook hoor! Die mag je niet zomaar afmaken, alleen dat wat van bomen en struiken is afgevallen mag je eten,zoals appels en peren, want die planten hebben dat niet meer nodig(wel tijdens het eten uitkijken voor evt. zaadjes, die mag je niet kapoteten.)


PS: Ik ben niet zo, I love meat!
juist, maar als we het fruit opeten heeft het zaadje geen bescherming meer/geen voedsel meer....

dus als je echt goed wilt leven... moet je niet leven
Oud 21-05-2002, 15:58
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Havock schreef:
ben je écht beter voor de natuur als je helemaal nix dierlijks drinkt...

kom op

gewoon een stelletje aandachtstrekkende hippies die wat extreem groen zijn ingesteld en neit eens weten hoe de mens zich ontwikkeld heeft
Het heeft met de manier waarop het verkregen/geproduceerd wordt te maken. En ja, als veganisten denken dat dat een betere manier is om je leven in te richten, is het niet aan jou om daar zo'n denigrerend oordeel over te vellen. Immers: het schaadt niemand.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 21-05-2002, 18:22
Ruis
Ruis is offline
Citaat:
Het heeft met de manier waarop het verkregen/geproduceerd wordt te maken. En ja, als veganisten denken dat dat een betere manier is om je leven in te richten, is het niet aan jou om daar zo'n denigrerend oordeel over te vellen. Immers: het schaadt niemand.
Andersom werkt natuurlijk ook, ik heb wel eens met vegetariërs/veganisten gepraat die net zo makkelijk oordelen vellen en eigenlijk niet ophouden voor ze je 'bekeerd' hebben. Die zijn net zo vermoeiend als mensen die constant op vegetariërs/veganisten afgeven.
__________________
kggggggggggggggggggggggggggggggg
Oud 22-05-2002, 11:30
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Waar. Bekeren is niet lief.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 22-05-2002, 13:51
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Waar. Bekeren is niet lief.
Mee eens.

__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Oud 22-05-2002, 15:58
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Behalve bij zwaar carnivorische Martins, die moeten gegeseld met cirkelzagen tot ze aan het ubervegetarisme toegeven!!! MUHAHAHAHAHA!! *zaag zaag*
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 22-05-2002, 16:25
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Behalve bij zwaar carnivorische Martins, die moeten gegeseld met cirkelzagen tot ze aan het ubervegetarisme toegeven!!! MUHAHAHAHAHA!! *zaag zaag*
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Oud 22-05-2002, 16:52
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Waar. Bekeren is niet lief.
Klopt.
Maar als je met mensen erover discusieert en als ze dan eigenlijk geen redenen meer weten waarom ze vlees eten, zeggen ze dat je moet ophouden met bekeren.
Met anderen woorden: dan zijn ze uitgeluld
Oud 22-05-2002, 18:17
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
De reden: "Omdat ik het lekker vind." weegt niet bij iedere parij even zwaar, daar zit één van de grootste struikelblokken in de vlees-eetdiscussie in.
Oud 22-05-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:

Klopt.
Maar als je met mensen erover discusieert en als ze dan eigenlijk geen redenen meer weten waarom ze vlees eten, zeggen ze dat je moet ophouden met bekeren.
Met anderen woorden: dan zijn ze uitgeluld
schijt.

ik ben koppig, zit in me karkter...

en sinds ik niet die hoeveelheid medelijden bezit die jullie hebben kun je me ook niet raken met "zielige diertjes enzo"
Oud 22-05-2002, 22:56
Verwijderd
ik ben totaal geen vegetarier maar iedereen zijn mening ik vind alleen dat vegetarisch vlees niet te vreten is. En als niemand vlees eten wat moeten er dan met al die koeien gebeuren?? die kunnen echt niet zomaar rond laten lopen.....
Oud 23-05-2002, 09:23
Sask!a
Avatar van Sask!a
Sask!a is offline
Ja, ik ben vegetarisch.

Eigenlijk lustte ik nooit veel vlees, behalve gehakt, worst en al die andere troep. En toen heb ik thuis vertelt dat ik geen vlees meer ging eten. Hier waren mijn ouders het dus HEEEELEMAAL niet mee eens. Toen vorig jaar maart de MKZ en andere dierenziektes er weer waren, heb ik de knoop doorgehakt.
Vlees komt er bij mij niet meer in!!!!

Liefzzz Sask!a
Oud 23-05-2002, 10:06
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Pollore schreef:
ik ben totaal geen vegetarier maar iedereen zijn mening ik vind alleen dat vegetarisch vlees niet te vreten is.
>>>>Dat hoef je helemaal niet te eten, er zijn genoeg andere vervangers
En als niemand vlees eten wat moeten er dan met al die koeien gebeuren?? die kunnen echt niet zomaar rond laten lopen.....
>>>>Als de vraag naar vlees daalt, zijn er ook minder koeien. Je moet het in groter verband zien, als de vraag ernaar steeds minder wordt, komen er steeds minder nieuwe koeien bij..
Oud 23-05-2002, 10:06
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Sask!a schreef:

Vlees komt er bij mij niet meer in!!!!

Liefzzz Sask!a
Oud 23-05-2002, 11:15
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
eztah schreef:

Klopt.
Maar als je met mensen erover discusieert en als ze dan eigenlijk geen redenen meer weten waarom ze vlees eten, zeggen ze dat je moet ophouden met bekeren.
Met anderen woorden: dan zijn ze uitgeluld


[QUOTE]
schijt.

ik ben koppig, zit in me karkter...

en sinds ik niet die hoeveelheid medelijden bezit die jullie hebben kun je me ook niet raken met "zielige diertjes enzo"
[QUOTE]

Oh jee, voel je je aangesproken...??
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 23-05-2002, 11:34
Verwijderd
[QUOTE]Hukkie schreef:




[QUOTE]
schijt.

ik ben koppig, zit in me karkter...

en sinds ik niet die hoeveelheid medelijden bezit die jullie hebben kun je me ook niet raken met "zielige diertjes enzo"
Citaat:

Oh jee, voel je je aangesproken...??
hmz
het kwam aardig in de richting van.....
en ik zou niet weten dat ik me ervoor moet schamen om daardoor aangesproken te voelen...
doet me toch niets.
niemand kan mij meer op mijn ziel raken, niemand en nix
Oud 23-05-2002, 22:53
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:
verhaal....
en die boeren dan? en vee houders en biologische dingen dan? Die moeten ook inkomsten hebben leven en geld verdienen? 1 ding is zeker ik blijf vlees eten zolang ik leef ik ga geen groente op de barbequa gooien.....
Oud 24-05-2002, 00:00
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Pollore schreef:

en die boeren dan? en vee houders en biologische dingen dan? Die moeten ook inkomsten hebben leven en geld verdienen? 1 ding is zeker ik blijf vlees eten zolang ik leef ik ga geen groente op de barbequa gooien.....
met de huidige krapte op de arbeidsmarkt kun je mij niet wijsmaken dat die boeren geen andere baan vinden
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 24-05-2002, 11:11
Verwijderd
me pa is 51 en is ontslahgen bedrijf failliet hij heeft dus alleen VBO vroeger gedaan en hij kjrijgt dus geen baan niemand die hem wil zo zal het het zelfde gaan met de boeren....
Oud 25-05-2002, 20:19
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
ik heb respect voor alle levensvormen, waarom is een dier minder waard dan een mens? zouden ze hem ook opeten als hij kon praten?
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Oud 25-05-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
ik heb respect voor alle levensvormen, waarom is een dier minder waard dan een mens? zouden ze hem ook opeten als hij kon praten?
als je een stel hongerige leeuwen tegenkomt dan merk je dat het ze weinig kan schelen of jij kan praten

oh, je bedoelt het anders
Oud 27-05-2002, 14:57
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Ruis schreef:
Als je echt respect voor alle leven hebt, dan wordt je fruitariër, ik bedoel planten leven ook hoor! Die mag je niet zomaar afmaken, alleen dat wat van bomen en struiken is afgevallen mag je eten,zoals appels en peren, want die planten hebben dat niet meer nodig(wel tijdens het eten uitkijken voor evt. zaadjes, die mag je niet kapoteten.)

Dat is in Nederland niet mogelijk, vanwege het klimaat.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Oud 27-05-2002, 14:59
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Pollore schreef:

en die boeren dan? en vee houders en biologische dingen dan? Die moeten ook inkomsten hebben leven en geld verdienen?
Dat is dan heel jammer voor de boeren.

Interesseert me werkelijk geen zak. Economie Uber Alles, dieren opofferen voor geld. Dat is sickminded.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Oud 27-05-2002, 17:08
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:


Mam! Ik wil vegetariers eten vanavond!
Whaha
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Oud 27-05-2002, 18:47
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
Citaat:
drama schreef:


Dat is dan heel jammer voor de boeren.

Interesseert me werkelijk geen zak. Economie Uber Alles, dieren opofferen voor geld. Dat is sickminded.
Oh, dus jij offert liever de levens van boeren op dan koeien, ik dacht dat mensen zoals jij gelijke rechten voor mens en dier wilde
Oud 29-05-2002, 14:58
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Je kunt er ook voor kiezen om (jawel).......GEEN boer te worden, wat me trouwens ook nogal wiedes lijkt met het huidige overheidsbelijd tov boeren.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 29-05-2002, 15:57
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Iedereen die wat tegen boeren heeft moet z'n bek houden! Hun zorgen wel voor het meeste eten wat op jou bord komt! En die domme stadslieden denken dat melk uit de fabriek komt en aardappelen aan bomen groeien. En sommige mensen moeten wel boer worden, nooit van familiebedrijf gehoord? Ik vind dat echt zeikerig al die kakkers die vegetariers zijn, ze kunnen net zo goed niet leven, want dan schaad je helemaal niks wat leeft.
__________________
Mooi geschreven heh?
Oud 29-05-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Iedereen die wat tegen boeren heeft moet z'n bek houden! Hun zorgen wel voor het meeste eten wat op jou bord komt! En die domme stadslieden denken dat melk uit de fabriek komt en aardappelen aan bomen groeien. En sommige mensen moeten wel boer worden, nooit van familiebedrijf gehoord? Ik vind dat echt zeikerig al die kakkers die vegetariers zijn, ze kunnen net zo goed niet leven, want dan schaad je helemaal niks wat leeft.
Zo heb jij even totaal géén idee waar je over praat.
Ik ben overtuigd vegetariër en kom uit een familie van boeren.
Niemand móet boer worden, als boer is je leven niet afhankelijk van vleesproductie en met geen-vlees eten red je veel en schaad je niets. Ook boeren niet.
Oud 29-05-2002, 20:23
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Iedereen die wat tegen boeren heeft moet z'n bek houden! Hun zorgen wel voor het meeste eten wat op jou bord komt! En die domme stadslieden denken dat melk uit de fabriek komt en aardappelen aan bomen groeien. En sommige mensen moeten wel boer worden, nooit van familiebedrijf gehoord? Ik vind dat echt zeikerig al die kakkers die vegetariers zijn, ze kunnen net zo goed niet leven, want dan schaad je helemaal niks wat leeft.
Doe effe rustig alsjeblieft..

Niemand moet boer worden, daar kies je nog altijd zelf voor.
En ik ben het wel met je eens dat er boeren nodig zijn, maar het lijkt me niet echt nodig dat ze dieren fokken, als je makkelijk zonder vlees kunt leven. En als ze dat wel doen, dan hoeven ze dat al helemaal niet op zo'n onmenselijke manier als in de bio industrie.
Oud 30-05-2002, 11:59
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
KontraDix schreef:


Zo heb jij even totaal géén idee waar je over praat.
Ik ben overtuigd vegetariër en kom uit een familie van boeren.
Niemand móet boer worden, als boer is je leven niet afhankelijk van vleesproductie en met geen-vlees eten red je veel en schaad je niets. Ook boeren niet.
Idd, je bent niet verplicht om boer te worden, en als je toch een ambitie in die richting hebt kun je ook een zorgboerderij beginnen oid. En ja=> dat kan ook vanuit een familiebedrijf.

En even om mijn vega-situatie in het gesprek te gooien: ik woon in de rimboe in Drenthe tussen een stel enorme boeren en ik weet waar melk vlees en kaas vandaan komt. Ik weet ook wat erin zit (...bah...) en daarom eet/drink ik het meeste dus niet. Kortom: ik weet echt WEL waar ik over praat.
Ik heb helemaal nix tegen boeren, ik heb wat tegen de manier waarop sommige boeren hun bedrijf runnen en hoe zij met hun dieren omgaan.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 30-05-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef:
GVD! we zijn gewoon verwend! de mensen in de ontwikkelingslanden zouden blij zijn als ze een dier konden slachten om te kunnen eten! als ze vegetarier zouden zijn daar dan zouden ze binnen een week allemaal verhongerd zijn! wees blij dat je hier vlees kan eten zoveel als je wilt en ga niet zeggen dat vlees moord is want je hebt het gewoon nodig! Ik kan me echt zo boos maken om zulke mensen! ok je kan hier in een welvaartsstaat vervangende middelen eten maar dan komt het er dus gewoon op neer dat je vlees nodig hebt! jullie beseffen(volgens mij) niet hpe luxe e het hier in de westerse wereld hebben!
Hahaha! Wat een onzin!
1. Vlees heb je helemaal niet nodig.
2. Dieren vetmesten verbruikt enorm veel voedsel,
vegetarisme schept juist voedsel
3. Boos zijn is niet goed voor je gezondheid
Oud 30-05-2002, 15:59
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

3. Boos zijn is niet goed voor je gezondheid
Hahahaha "denk aan je bloeddruk jongeman''
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 31-05-2002, 14:03
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KontraDix schreef:


Hahaha! Wat een onzin!
1. Vlees heb je helemaal niet nodig.
2. Dieren vetmesten verbruikt enorm veel voedsel,
vegetarisme schept juist voedsel
3. Boos zijn is niet goed voor je gezondheid
Ja maar die arme mensen in de 3e wereldlanden hebben niet altijd een mooi vegetariers menu voor hun neus. Dus laat ze maar lekker die koeien oppeuzelen.
__________________
Mooi geschreven heh?
Oud 31-05-2002, 15:53
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
Vlees heb je niet nodig, want er zijn vleesvervangers voor... Hmm, vleesvervangers heb je niet nodig want er is vlees. Zo kan je er ook tegenaankijken. Deze discussie zal wel nooit eindigen omdat er een groot prioriteitenverschil is tussen vleeseters en vegetariërs. Ik ga denk ik gewoon door ga met lekker vlees eten en ik laat de mensen die vegetarisch willen eten dat ook gewoon doen, dat is misschien nog wel het handigste.
Oud 31-05-2002, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja maar die arme mensen in de 3e wereldlanden hebben niet altijd een mooi vegetariers menu voor hun neus. Dus laat ze maar lekker die koeien oppeuzelen.
Zeg ik daar iets van dan?
Laat ze!
Maar ik vind het een domme uitspraak dat wij hier in Nederland ongezond móeten eten alleen omdat we het kunnen.
Oud 31-05-2002, 22:59
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KontraDix schreef:


Zeg ik daar iets van dan?
Laat ze!
Maar ik vind het een domme uitspraak dat wij hier in Nederland ongezond móeten eten alleen omdat we het kunnen.
Boos zijn is ongezond.
__________________
Mooi geschreven heh?
Oud 01-06-2002, 00:30
Verwijderd

Als ik boos was geweest zou dat een leuke reactie zijn.
Oud 01-06-2002, 13:48
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:


Boos zijn is ongezond.
Ja, dus doe jij ook es niet zo aggressief joh.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 02-06-2002, 11:21
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:


Zo heb jij even totaal géén idee waar je over praat.
Ik ben overtuigd vegetariër en kom uit een familie van boeren.
Niemand móet boer worden, als boer is je leven niet afhankelijk van vleesproductie en met geen-vlees eten red je veel en schaad je niets. Ook boeren niet.
ik vind dat eng klinken...
kan mij wat verrotten dat er diertjes voor mij doodgaan...

misschien als ik die zwakte van jullie (doorgevoerde emoties) zou hebben, dak het ook zou hebben...

maar ik voel er echt niks voor hoor

tuurlijk ben ik wel voor het beschermen van diersoorten... maar meer als idee dat we moeten herbouwen wat we hebben kapot gemaakt...

en nogmaals: de mens werdt pas effectief toen ie vlees ging eten
Oud 02-06-2002, 22:51
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Tampert schreef:
Doc, rodina en ik hebben besloten dat deze topic bij 300 posts dichtgaat. Er is dan natuurlijk niets tegen het openen van een deel II. Dit komt onderandere doordat dit topic wat onoverzichterlijk wordt. We willen nieuwe mensen kans geven deel te nemen aan de discussie zonder dat ze het gevoel hebben dat ze alles door moeten worstelen. Verder wordt het op een gegeven moment storend als mensen gan reageren op dingen die op pagina 2 of 3 gepost zijn.

Bezwaren/klachten en ontegenzeggelijke argumenten op feedback...

dank voor de aandacht.
300 pcies
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Black Russaains bij Stef in bed. #1754
Trimm Trabb
500 14-12-2012 13:25
Eten & Drinken Waarom ben je wel/niet vegetariër?
Dreamerfly
158 26-01-2006 13:02
Eten & Drinken Waarom ben jij vegetariër?
WeR
369 27-10-2004 11:43
Eten & Drinken waarom vegetarier?!?(help)
pientje3
160 27-04-2004 15:50
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 09:48
Flora & Fauna **Ben Jij Een Vegetarier En waarom?** [Deel 2]
[DFU]DutchGirllie
135 19-07-2002 22:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.