Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2007, 21:47
Verwijderd
Skilly wordt ooit oma.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2007, 21:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Sylph gaat ooit dood.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:49
Verwijderd
Ik ben onsterfelijk, slet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 15:48
Verwijderd
Ik ben overgeslagen

Sylph is niet langer meer onsterfelijk en sterft omdat hij Vlindertje uitscheld voor slet. Ik heb een harde dreun in zijn gezicht gegeven.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 15:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nadat Rubykuby Sylph vermoordt, geef ik hem aan voor homocide. In de cel draait Ruby door en schrijft hij met zijn eigen bloed een bizar verhaal op de muren. Daarna hangt hij zichzelf op. Het verhaal dat hij geschreven heeft wordt uitgegeven als roman en wordt een groot succes. Als Ruby tien jaar dood is wordt er een dag voor hem georganiseerd waarop literair Nederland zijn werk eert.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 18:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
homocide
:')

Uice wordt heel oud, krijgt een paar kids, en een column op de voorpagina van de volkskrant!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:41
Verwijderd
monsigneur martino87 wordt oud en wijs. Hij krijgt een mannelijke harem. En een huis in een Vinex wijk.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:14
Verwijderd
ecnelis word een oma.

(Ik heb geen fantasie meer voor die lange verhalen )
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
monsigneur martino87 wordt oud en wijs. Hij krijgt een mannelijke harem.

Citaat:
En een huis in een Vinex wijk.
Hm, dat is weer minder.

Rubykuby wordt later assistent verkoper bij een tweedehands autodealer, en woont de rest van zijn leven bij zijn moeder.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 18:37
Verwijderd
Martino87 krijgt later een lintje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 22:49
Verwijderd
Jive. krijgt later en kindje.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 11:55
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lisaaah word de nieuwe lijstrekker van de VVD en vraagt mij als second-in-command.

Samen zorgen we ervoor dat de partij de grootste van Nederland wordt waarna we samen met CDA en ToN gaan regeren.
Na een moeizame kabinetsformatie zijn we allebei zo blij dat we ons gaan bezatten en daarna samen het bed in duiken. Na een wilde nacht van bezopen seks besluiten we om het hele voorval te vergeten en om niks tegen onze partners te zeggen.
Helaas komt Lisaaah's vriend erachter en gaat hij bij haar weg. Hierna doet Lisaaah een zelfmoordpoging. Deze mislukt helaas en Lisaaah is voorgoed invalide. Ze treedt af als lijsttrekker en ik neem haar plaats in.
Dit gaat zo goed dat de partij floreert en daardoor floreert Nederland ook. Na vier jaar wordt de partij nog groter en plakken we er nog een tweede kabinetsperiode aan vast.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 15:54
Verwijderd
waarna Eye of Sauron opgepakt wordt voor een of ander schandaaltje dat uitlekt. Het was natuurlijk weer allemaal te mooi voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 12:27
Verwijderd
Ecnelis, als trouwe pvv-stemmer heeft dat schandaal zelf gefaked en als Lisaaah daar achter komt, rijdt ze Ecnelis aan met haar rolstoel zodat ze samen invalide zijn, en EoS komt weer terug in de top van de partij, maar de stemmers vertrouwen het niet meer en zo komt het dat GL en d66 samen gaan regeren en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:26
Verwijderd
Dun Hout gaat dood aan onderkoeling, als hij zielig over straat gaat zwerven nadat we hem uitschelden omdat we hem vervelend vinden omdat ie ons in teveel dingen betrekt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Tijdens een uitje in een chemische fabriek, valt Lisaaah in een bak met formaldehyde, en verdrinkt. Gelukkig zijn haar organen zo goed gepreserveerd gebleven, dat ze nog drie maanden als studiemateriaal dient voor leergierige geneeskundestudenten.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:32
Verwijderd
Martino wordt gelyncht omdat ie te geloofwaardig een potloodventer speelt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:56
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Lisa en DP gaan samenwonen in een middelgrote, centraal gelegen stad in een mooie buitenwijk.
Het centrum is niet goed te bereiken met het ov, maar daar zitten lisa en dp niet mee want Lisa heeft haar studie afgemaakt en en ze hebben wel 3 auto's voor de deur staan. Eigenlijk wil Lisa er 7, voor elke dag één, maar dat gaat nog ff niet.
DP heeft een carrieremove gemaakt naar weerwolfspelleider waar hij geen misselijke bedragen mee verdiend. Samen krijgen ze 6 kinderen. waarvan één drieling en drie eenlingen.
Heel erg leuk, maar ook vermoeiend. 6 kinderen hebben is intensief, maar voor Lisa niet verkeerd. Ze heeft het zo druk met haar goedbetaalde baan, met DP én haar zes kinderen dat ze die ongelooflijke postzwangerschapspens er zo weer af heeft.
Lisa heeft wel last van hoofdpijnen, maar genoeg geld om eens per 8 weken een paar weken op vakantie te gaan waar ze weer helemaal tot rust komt.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 21:41
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
~~Fantôme~~ betaalt haar belastingen en gaat dood.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 21:42
Verwijderd
Darkiekurd krijgt eindelijk een pm en schrikt zich dood.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 22:19
Verwijderd
Dun Hout gaat nog heel wat oude topis uppen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 17:40
Verwijderd
Coolkast gaat nog heel veel onzinners niet begrijpen. En schrijft zijn naam met een Hoofdletter.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 20:40
Verwijderd
Dun Hout wordt soepslurpkampioen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 21:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Manon gaat trouwen met Maarten. Ze krijgen een drieling. Eentje van de drieling is zeer getalenteerd, ten minste wel in het tekenen. De tweede wordt een beetje een computernerdje, maar wel iemand die geen vlieg kwaad doet. De laatste wordt een pestkopje, al weet niemand waarom.

Manon gaat later bij de bank werken, iets wat ze zelf maar niks vindt. Ze durft alleen geen andere baan te zoeken, uit angst goede dingen kwijt te raken. Als ze uiteindelijk toch een andere baan gaat zoeken, vindt ze er eentje in de bouw. Daar gaat ze vol goede moed aan de slag. Ietsje te moedig, want door onvoorzichtigheid van haar kant en en een sloopmachine aan de andere, sterft ze helaas een vroege dood.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 18:04
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
dark phoenix heeft echt een ongelooflijk kutleven. hij doet nooit iets leuks en zit een beetje in zijn huis te creperen tot dat zijn vader op een dag dood gaat. Dan moet hij wel het huis uit voor de begravenis. Maar eerst moet hij zijn kleren wassen (met robijn black velvit) en dus op naar de waswinkel. daar slaat het noodlot toe. per ongeluk stopt hij de zwarte was van iemand anders in de machine maar die iemand anders blijkt nu juist zijn grote liefde te zijn. Samen doen zij nog jaren de wasjes, en als de kinderen geboren worden (o joy) betekent dit alleen maar meer wasjes. Van de erfenis van zijn vader verhuizen ze op een dag naar Australie om daar op zijn 55e te worden gebeten door een haai en dat was het einde van zijn leven

Laatst gewijzigd op 15-03-2008 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 19:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


Barones verdrinkt tijdens het uitstapje naar Griekenland. Ze probeert te vluchten van haar grote liefde, die, nu hij in zijn moederland is, losse handjes heeft gekregen. Helaas blijkt de stroming net iets sterker en Nederland net iets verder dan zij het had ingeschat. Had ze nu toch maar opgelet bij Aardrijkskunde...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:40
Verwijderd
Dark Phoenix wik meedoen in de nieuwste harry potter, maar omdat hij te donker was mocht hij niet meedoen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 13:57
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dun hout gaat studeren, nadat hij in 3 jaar het vwo heeft gehaald. Het lukt hem makkelijk om de beste in zijn vak te worden. Ieder bedrijf wil hem dan ook hebben, nadat hij de ene na de andere talentenjacht won. Verder is hij heel erg goed in sport. Terwijl alle deelnemers aan de olympische spelen hard trainen, doet hij nog aan enkele game toernooien mee waar hij duizenden euro's wint. Vervolgens wint hij ook de olympische spelen. Verder wint hij iedere loterij waar hij zich inschrijft. Op een dag realiseerde hij zich dat het allemaal te mooi was om waar te zijn en stond de duivel aan zijn deur. Die kwam hem herinneren aan het contract dat hij had getekend. Na een paar jaar een hels leven te hebben gehad vind hij een mooie vrouw, die ook helemaal weg is van hem. Succes was niet meer voor hem weggelegd, maar hij kreeg 2 kinderen en leefde nog lang en gelukkig als schoonmaker.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 12:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daboman stopt met zijn studie omdat hij even een jaartje rust wil. Hij gaat een jaartje op de bank liggen, levend van bezorgpizza (die hij in een mandje omhoog laat takelen zodat hij op zijn bank kan blijven liggen), af en toe een jointje rokend, TV-kijkend en gamend. Na een jaar wil hij zijn studie weer oppakken maar de school blijkt opgeheven te zijn. Daboman ontmoet dan een wijze dwaas die hem vertelt dat hij bouwkunde moet gaan studeren omdat hij daarin zijn roem gaat vinden. Daboman lacht de wijze dwaas uit en duwt hem in een gracht. Hij gaat letterkunde studeren aan de universiteit van Peking, ontmoet een mooie chinese vrouw en krijgt een zoon.
Deze zoon bouwt een geweldige WoW-powerlevel/goldfarm-carrière op en maakt het gezin al vanaf zijn 10e jaar steenrijk. Daboman verhuist naar een kasteel in het noorden van Rusland, aan de Moskou (de rivier, niet de stad). Elke zomer zwemmen hij en zijn vrouw in de rivier, ze verbouwen hun eigen groente en fruit, hebben een hoop personeel en helpen mee aan de goldfarm van hun zoontje.
Maar dan komt er, op de koudste dag van de koudste winter die Rusland ooit heeft gekend, een figuur aanlopen over het ijs van de bevroren Moskou. Daboman vraagt zich af wie zich buiten waagt in deze ijskou. Hij trekt zijn berenvellen jas, zijn bontmuts, zijn kalfsleren laarzen en zijn konijnenbontsjaal aan en loopt de schim tegemoet. Het blijkt een man te zijn met enkel een juten narrenpak aan en een tros gerookte (bevroren) palingen om zijn nek. Daboman nodigt de man uit om binnen te komen en zich te warmen aan het vuur. De man neemt het aanbod dankbaar aan.
Ze gaan naar binnen in het kasteel, nemen plaats in de leren fateuils en genieten van de hete soep die Dabomans vrouw voor hen heeft gekookt.
Zodra ze weer alleen in de kamer zijn, en de man begint te praten, beseft Daboman wie hij voor zich heeft: de wijze dwaas! Daboman is wel nieuwsgierig wat hij in Rusland doet en wil hem weleens vertellen wat voor profeet hij is. Dus hij zegt: "zeg, wijze dwaas! Waarom moest ik nou bouwkunde gaan studeren van jou? Kijk eens hoe goed ik hier zit! Ik heb een vrouw en een zoon, we hoeven niet te werken want mijn zoon maakt ons rijk. Zolang wij hem goed verzorgen, komen wij niks tekort. Ik woon in het meest afgelegen plaatsje ter wereld, heb mijn eigen personeel, een hoop rust en een mooie vrouw. Ik heb een gigantische bibliotheek, met alle boeken van de wereld, in alle versies en vertalingen. Ik ben een roman aan het schrijven in het chinees en ik spreek inmiddels vloeiend Russisch. Wat kom ik tekort?"
De wijze dwaas moet vreselijk lachen en vertelt hem dat World of Warcraft failliet is geraakt die dag. De Goldfarmers en Powerlevelers zullen de schade moeten terugbetalen aan het spel. Bovendien is er niemand meer in heel Europa die nog weet hoe huizen gebouwd moeten worden; er is genoeg vraag maar er zijn geen bouwvakkers. Een bouwvakker krijgt 500 euro per uur; dat is tien keer zo veel als zijn zoon nu verdient. De wijze dwaas springt op, verdwijnt in een stofwolk en Daboman blijft alleen in de kamer achter.
Hij moet zijn bibliotheek maar verkopen. Helaas is er amper vraag naar. Hij betaalt zijn boeken per stuk en ver onder de winkelprijs. Ook zijn kasteel moet verkocht worden en zijn personeel ontslagen. Nu hebben ze net genoeg geld om de vliegreis voor zijn vrouw en kind te boeken naar Europa. Daboman houdt wat achter om zijn zoon op te leiden tot bouwvakker. Deze is echter nooit naar school geweest en snapt niks van de studie. Hij eindigt op straat. Dabomans vrouw hertrouwt met een rijke Engelsman en komt te wonen aan het hof van Queen Elizabeth XXIV.
Daboman sterft van kou en eenzaamheid in een geïmproviseerd hutje op het landgoed van zijn oude kasteel. Hij is immers niet gestudeerd in bouwkunde. En huizen bouwen leer je niet uit een boekje.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 12:42
Verwijderd
Fizzle-Fluffy wordt een bekend schrijfster van verhalen over de toekomst van mensen, na dat een paar jaar heeft ze genoeg geld om de rest van haar leven op een mooi eiland huiswerk te zitten maken.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 14:10
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dun hout wordt omgehakt
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Het vreemde verhalen topic!
Issun
4 01-07-2010 23:21
De Kantine wat is het saai # 78
Verwijderd
500 27-11-2007 16:48
Beleidszaken posts wijzigen?
Verwijderd
3 18-11-2007 22:10
De Kantine Wat zaai seg # 48
Verwijderd
500 27-10-2007 15:58
Verhalen & Gedichten Wat er afspeelt in mijn bol
liekedepieke
5 18-11-2002 22:03
ARTistiek Mijn toekomst....
Secreet
2 30-11-2001 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.