Oud 24-03-2008, 13:51
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Goed gespeeld Evilblue

Citaat:
Paranoide was echt een geniale speler, Evilblue heeft het goed gespeeld en Minke ook.

Verder word ik er echt heel erg depressief van dat ik er áltijd meteen uitlig, dus misschien willen de toekomstige wolven daar ook eens rekening mee houden.
Ik zou je als wolf uitspelen. Gebruik makend van het feit dat jij er ook wel s naast zit, terwijl iedereen denkt van niet
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Oud 24-03-2008, 14:36
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Goed gespeeld Evilblue
post 200=bedankt
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 24-03-2008, 23:40
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Goed gespeeld Paranoide en Evilblue!! En ik had nog zo gehoopt (niet gedacht hoor) dat Paranoide wolf was. Dat zou echt de ultieme climax en waarschijnlijk de meest briljante wolf ooit zijn... En Minke ook goed gespeeld overigens!
Oud 24-03-2008, 23:45
Verwijderd
Ow dit is nog open


Ja jeetje ik vodn het een beetje een vreemd spel

Ik vind het verveldn dat wat ik ook zeg, of ik nu goed ben of slecht, mijn opmerkingen worden altijd uitvergroot. Ik word er dan niet direct uigekickt zoals sommige anderen maar ik word altijd al binnen 2 ronden als verdachten genoemd, en het zou erg jammer zijn als ik voortaan gewoon niks meer zei uit angst weer verdacht te worden. Ik ehb een hekel aan echte stille spelers.
Oud 25-03-2008, 07:47
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja het begint al met het stemmen in de eerste ronde. Jij verdedigde mij nog wel semi, maar dat werd gelijk gezien als wolvenactie...

Ik zeg volgende keer ook maar gewoon *naam* omdat *een zekere random generator* nummer x had.
Oud 25-03-2008, 14:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
is het trouwens toegestaan dat ik een forummer vraag mij in het lijstje te zetten om mee te spelen? nee zeker? want ben bang dat ik me 6 april niet kan inschrijven
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 25-03-2008, 17:24
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ow dit is nog open


Ja jeetje ik vodn het een beetje een vreemd spel

Ik vind het verveldn dat wat ik ook zeg, of ik nu goed ben of slecht, mijn opmerkingen worden altijd uitvergroot. Ik word er dan niet direct uigekickt zoals sommige anderen maar ik word altijd al binnen 2 ronden als verdachten genoemd, en het zou erg jammer zijn als ik voortaan gewoon niks meer zei uit angst weer verdacht te worden. Ik ehb een hekel aan echte stille spelers.
Dat overkomt iedereen. Mij ook. Verder kun je zelf ook aardig vervelend posten dus niet zeuren Een van de beginselen van het spel is dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.

Er zijn ook bepaalde manieren van formuleren die kunnen voorkomen of ver uitstellen dat je verdacht wordt terwijl je toch je theorie kunt posten, maar ik heb ze ook the hard way moeten leren. Gewoon een kwestie van aanpassen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 25-03-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
is het trouwens toegestaan dat ik een forummer vraag mij in het lijstje te zetten om mee te spelen? nee zeker? want ben bang dat ik me 6 april niet kan inschrijven
Nee, dat werkt zo niet.
Anders zou ik daar ook best gebruik van willen maken, want ik ben 6 april ook niet in de buurt van een computer. Maar het zou niet helemaal eerlijk zijn natuurlijk.
Oud 25-03-2008, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Dat overkomt iedereen. Mij ook. Verder kun je zelf ook aardig vervelend posten dus niet zeuren Een van de beginselen van het spel is dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.

Er zijn ook bepaalde manieren van formuleren die kunnen voorkomen of ver uitstellen dat je verdacht wordt terwijl je toch je theorie kunt posten, maar ik heb ze ook the hard way moeten leren. Gewoon een kwestie van aanpassen.
Ik kan aardig vervelend posten? Leg uit

Nou ik wil ook niet een uur op een post zitten voordat ik op plaatsen durf te klikken. Over het algemeen vind ik de weerwolfspelspelers veranderen in een gemiddeld zeurend vervelend jongetje van 15 die overal wat achterzoekt en het verpest voor de rest. Er zijn leukere spelers, maar ik vind het zo veel minder leuk. Ik vond het ,ook al was ik weerwolf, echt geen fantastisch spel. Ik haat het dat ik echt niks kan zeggen. Dat ik degene ben die ook maar iets zegt betekent neit dat ik weer vanalles over me heen hoef te krijgen. Ik zeg elk spel dingen, ik verdedig me elk spel wanneer ik word aangevallen, en toch blijft dit gezeur.

Bah.

Ik ga me niet aanpassen, ik zie dan wel of ik nog meedoe.
Oud 25-03-2008, 20:53
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Ik kan aardig vervelend posten? Leg uit

Nou ik wil ook niet een uur op een post zitten voordat ik op plaatsen durf te klikken. Over het algemeen vind ik de weerwolfspelspelers veranderen in een gemiddeld zeurend vervelend jongetje van 15 die overal wat achterzoekt en het verpest voor de rest. Er zijn leukere spelers, maar ik vind het zo veel minder leuk. Ik vond het ,ook al was ik weerwolf, echt geen fantastisch spel. Ik haat het dat ik echt niks kan zeggen. Dat ik degene ben die ook maar iets zegt betekent neit dat ik weer vanalles over me heen hoef te krijgen. Ik zeg elk spel dingen, ik verdedig me elk spel wanneer ik word aangevallen, en toch blijft dit gezeur.

Bah.

Ik ga me niet aanpassen, ik zie dan wel of ik nog meedoe.
Als volgende (1 uit de 3) spelleider treur ik wel dat je zo denkt.

Ik vond het ,ook al was ik weerwolf, echt geen fantastisch spel. Ik haat het dat ik echt niks kan zeggen. Dat ik degene ben die ook maar iets zegt betekent neit dat ik weer vanalles over me heen hoef te krijgen.

Tja, dat is waar, en dat heb ik ook hier gemerkt, maar dat is juist HET spel. Dit spel is gebaseerd op het idee van onwetenden versus wetenden. Als ontwetende (dorpeling etc) moet je spelen en verdacht maken, en als wetende probeer je te overleven door als ontwetende voor te doen.
Het kan soms behoorlijk niet leuk zijn dat iemand je plots verdenkt, maar in dit spel bv wist ik niet dat je wolf was. Ik had jou functie pas na mijn grote verdenking opgevraagd. Wrm? Want ik had Zz zijn functie al en ik ging rondlezen, en jij volgde in vele plaatsen of precies zijn techniek of precies het omgekeerde. Dus werd jij (vanwege Zz) verdacht. En als ziener moet ik toch daarvan gebruik maken
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 25-03-2008, 21:20
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dit topic gaat op slot. Napraten en over het spel discusseren kan in dat andere topic.

En als het niet goed is, moet je mij maar koekjes per PM verzenden.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.