Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2008, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook weleens gehad dat je net in slaap bent gevallen en dan een hele rare snurk produceert en daarvan weer wakkerschrikt :')
omg ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2008, 13:40
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Citaat:
Ik heb vaak genoeg gecampeerd om te concluderen dat je zelfs in de herfst met kutweer in alleen je boxer in een normale slaapzak lekker warm kunt slapen.
ja dat kan wel, maar zo slaap ik wel het liefst, ik slaap soms in boxer in slaapzak maar soms (is) VIND ik het zo koud dat ik gewoon zoveel kleren aan doe(lekker warm)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 17:51
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Ik slaap het liefst op een bank met een deken. Ik heb een bedbank, maar klap `em nooit uit. Niet uit luiheid he. Verder heb ik altijd een korte broek aan. Ik slaap altijd met armen over mijn oren want ik word heel snel wakker van kleine dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 18:07
Verwijderd
Echt koud hoeft het op mijn kamer niet te zijn (zomerweer is prima) maar de verwarming moet wel helemaal uit. In de winter slaap ik het liefste met een dekbed en een of twee dekens en dan helemaal naakt, soms heb ik het dan alsnog koud en komt er toch een pyama en/of een kruik aan te pas. 's Zomers een laken. Ik lig meestal op mijn buik, soms op mijn zij of in foetushouding. Het hoeft niet helemaal stil of helemaal donker te zijn, maar van dingen als centrifugerende wasmachines (lang leven asociale huisgenoten) word ik wel heel chagrijnig. Ik heb een soort van oud t-shirt/pyama achtig ding dat helemaal zacht geknuffeld is en dat leg ik altijd bij/onder mijn hoofd. Ik weet niet waarom, maar ik kan niet zonder.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 16:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik slaap het liefst in een behoorlijk donkere kamer (maar niet tè donker, want ik wil wel iets kunnen zien, anders wordt ik claustrofobisch ofzo ), het moet lekker koel zijn, dus ik heb m'n raam altijd een beetje open staan en de verwarming òf heel laag òf uit. Ik slaap in een t-shirt en een pyjamabroek en in de zomer een hemd en een onderbroek. Ik lig 's avonds altijd op m'n rechterzijde, want als ik om m'n linkerzij lig wordt ik misselijk (waarom is me een raadsel). Geen idee of ik vaak rol in m'n slaap, meestal wordt ik ook op m'n rechterzij wakker. Dan hou ik m'n ogen lekker dicht, rol op m'n linkerzij ('s ochtends kan dat wel) en soezel nog even verder. Oja, en ik heb nog steeds het knuffelbeertje van vroeger en die hou ik graag vast als ik in slaap val
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 03:27
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik vind het meest relaxt slapen op de bank voor de tv. Voor een half uurtje / uurtje. Verder maakt het me ook niet zoveel uit. Ik slaap op een bank net zo goed als op bed, in het licht net zo goed als in het donker, zolang ik maar moe genoeg ben.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 08:28
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik slaap overal als ik maar kan liggen en moe ben. Tapijt,vloer,bank maak me niet uit. Mara het liefst en vaak slaap ik gewoon op me bed. Eerst op me rechterzij en daarna op me linkerzij maar ik wordt altijd op me linkerzij wakker. Licht aan of uit maak me niet uit, als er maar niet teveel lawaai is.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me handig ja
OMG
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
De Kantine Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v?
Briseïs
500 03-01-2005 17:27
De Kantine Hoe slaap jij het liefst?
Big Brother
52 03-05-2003 14:45
Liefde & Relatie Vrouwen en ruzie maken !
Verwijderd
28 10-03-2002 19:18
Lichaam & Gezondheid Hoe slaap jij?
HipHopSter
23 17-11-2001 11:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.