Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 21:34
Thomas
Thomas is offline
We hebben laatst al een topic gehad over dit onderwerp, maar het werd weer eens tijd voor een nieuwe.

Oja, neem dit wel luchtig op. Het is een geintje.
Advertentie
Oud 08-06-2003, 21:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
neersteken/schieten en in stukken hakken en aan de varkens voeren? (zie snatch)
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 08-06-2003, 21:39
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
daar ben ik veels te dom voor...
__________________
move your body next to me
Oud 08-06-2003, 21:39
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Kijk maar eens naar Crime Night op Discovery Channel op donderdag, veel tips dan .
__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Oud 08-06-2003, 21:40
Thomas
Thomas is offline
Nou zeg, kom eens met leuke ideen waar over nagedacht is.
Oud 08-06-2003, 21:41
Verwijderd
Wurgen met een piano-wire, in een kuil gooien en ongebluste kalk erover heen gooien. Geen hond die het lijk vindt. Je moet wel zorgen dat je geen motief hebt natuurlijk, anders pakken ze je op die manier.
Oud 08-06-2003, 21:41
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
wawl is weer in een topicbui hoor

perfecte bui

moord doro 1000 steken
Oud 08-06-2003, 21:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-06-2003 @ 22:41:
Wurgen met een piano-wire, in een kuil gooien en ongebluste kalk erover heen gooien. Geen hond die het lijk vindt. Je moet wel zorgen dat je geen motief hebt natuurlijk, anders pakken ze je op die manier.
Dus je zou zoiets doen bij een volstrekt onbekende?
Oud 08-06-2003, 21:42
Verwijderd
nieuwe mes kopen, met doktershandschoenen iemand neersteken, en zorgen dat t geen snelle dood wordt, je vermoord iemand immers niet voor niks, alle sporen uitvegen, lijkin cement of zoutzuur gooien.

zo zou ik t denk ik doen
Oud 08-06-2003, 21:42
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
kettingzaag

njjjjeeeeng njjjjeeeng

opgeruimd staat netjes, lekker compact in stukjes
Oud 08-06-2003, 21:43
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-06-2003 @ 22:42:
kettingzaag

njjjjeeeeng njjjjeeeng

opgeruimd staat netjes, lekker compact in stukjes
__________________
move your body next to me
Oud 08-06-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 08-06-2003 @ 22:41:
Dus je zou zoiets doen bij een volstrekt onbekende?
Ja, anders is de moord niet perfect. Bij een bekende moet je wat minder zorgvuldig te werk gaan. Je kan natuurlijk ook iemand eerst gruwelijk martelen gna gna. Tong uitsnijden of zo.
Oud 08-06-2003, 21:44
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Ik zou mijn slachtoffer bedwelmen met een met chloroform doordrenkt kanten zakdoekje, hem/haar daarna in zijn/haar badkuip leggen en wachten tot hij/zij wakker wordt maar nog te suf is om alert te reageren. Vervolgens een scherp aardappelschilmesje pakken en zoveel mogelijk aders die door het warme badwater door de huid te zien zijn in de lengte doorsnijden, te beginnen op de voeten en dan langzaam naar boven toe te werken. Waarschijnlijk wordt het slachtoffer hier wel wat wakkerder van, maar dan injecteer ik een spierverslapper zodat ik niet hoef te vrezen voor tegenstand.
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Oud 08-06-2003, 21:45
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 08-06-2003 @ 22:44:
Ik zou mijn slachtoffer bedwelmen met een met chloroform doordrenkt kanten zakdoekje, hem/haar daarna in zijn/haar badkuip leggen en wachten tot hij/zij wakker wordt maar nog te suf is om alert te reageren. Vervolgens een scherp aardappelschilmesje pakken en zoveel mogelijk aders die door het warme badwater door de huid te zien zijn in de lengte doorsnijden, te beginnen op de voeten en dan langzaam naar boven toe te werken. Waarschijnlijk wordt het slachtoffer hier wel wat wakkerder van, maar dan injecteer ik een spierverslapper zodat ik niet hoef te vrezen voor tegenstand.
Sicko.....







__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Oud 08-06-2003, 21:45
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 08-06-2003 @ 22:44:
Ik zou mijn slachtoffer bedwelmen met een met chloroform doordrenkt kanten zakdoekje, hem/haar daarna in zijn/haar badkuip leggen en wachten tot hij/zij wakker wordt maar nog te suf is om alert te reageren. Vervolgens een scherp aardappelschilmesje pakken en zoveel mogelijk aders die door het warme badwater door de huid te zien zijn in de lengte doorsnijden, te beginnen op de voeten en dan langzaam naar boven toe te werken. Waarschijnlijk wordt het slachtoffer hier wel wat wakkerder van, maar dan injecteer ik een spierverslapper zodat ik niet hoef te vrezen voor tegenstand.
Stoer, hoe maak je het af?
Oud 08-06-2003, 21:46
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 08-06-2003 @ 22:39:
Kijk maar eens naar Crime Night op Discovery Channel op donderdag, veel tips dan .
Jaaaa!! idd hoe die mensen moorden plegen is echt niet normaal
Oud 08-06-2003, 21:47
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
naar een stad aan de andere kant van nederland gaan met een mes in m'n binnenzak, in een donker steegje wachten tot er geen getuigen zijn en een willekeurig iemand voorbij loopt, die vermoorden terwijl ik natuurlijk wel zorg dat er geen bloed op mij komt of zooi van mij op het slachtoffer.
alstie eenmaal dood is ga ik gewoon weer lekker naar huis met de trein en m'n mes in een doekje in m'n binnenzak.
knappe politieagent die mij dan vindt... idd geen motief
__________________
we are of the going water and the gone
Oud 08-06-2003, 21:49
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-06-2003 @ 22:34:
We hebben laatst al een topic gehad over dit onderwerp, maar het werd weer eens tijd voor een nieuwe.

Oja, neem dit wel luchtig op. Het is een geintje.
He, ik ben niet meer de enige aap hier

Water in de aders spuiten
Ads door Google
Oud 08-06-2003, 21:49
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 08-06-2003 @ 22:44:
Ik zou mijn slachtoffer bedwelmen met een met chloroform doordrenkt kanten zakdoekje, hem/haar daarna in zijn/haar badkuip leggen en wachten tot hij/zij wakker wordt maar nog te suf is om alert te reageren. Vervolgens een scherp aardappelschilmesje pakken en zoveel mogelijk aders die door het warme badwater door de huid te zien zijn in de lengte doorsnijden, te beginnen op de voeten en dan langzaam naar boven toe te werken. Waarschijnlijk wordt het slachtoffer hier wel wat wakkerder van, maar dan injecteer ik een spierverslapper zodat ik niet hoef te vrezen voor tegenstand.

Das wel een hele goede!
Maar idd hoe maak je het af??
Oud 08-06-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 08-06-2003 @ 22:49:
He, ik ben niet meer de enige aap hier

Water in de aders spuiten
Werkt dat echt? Hoe houd je je slachtoffer dan in bedwang?
Oud 08-06-2003, 21:56
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Ik zou ook een onbekende kiezen..en een vriendin van mij zorgt wel voor een alibi..

Ik weet niet precie hoe ik het zou doen, heb er nog niet zo over nagedacht, ik zou wel de tanden verwijderen (identificatie..wat opzich niet zoveel uitmaakt maakt maar dan duurt het onderzoek tenmiste wat langer zodat ik de tijd heb om een eventueel ontsnappings plan voor te bereiden)

Verder het lijk verbranden (met alles waar eventueel forensisch bewijs op zou kunnen zitten) en de overblijfselen in het water dumpen..

Ik zou hem/haar niet vermoorden met gif ofzo, ik zou hem/haar wel laten lijden...martelen...en langdurig ook...


Ja ik kijk ook discovery

[edit] wordt in Nederland eigenlijk ook gebruik gemaakt van tanden als identificatiemethode?[/edit]
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Oud 08-06-2003, 21:56
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-06-2003 @ 22:51:
Werkt dat echt? Hoe houd je je slachtoffer dan in bedwang?
Vast wel, ik denk dat als je een paar liter water in iemand hebt gespoten, de aders wel zullen knappen, en het slachtoffer dood gaat...

Eerst geef ik het slachtoffer een mep met een koekenpan, zodat hij bewusteloos is. Daarna neem ik een grote spuit met veel water erin, en spuiten maar
Oud 08-06-2003, 22:01
Thomas
Thomas is offline
Het samenspel van een aantal wettelijke regels zorgt er voor dat iemand een moord kan plegen, zonder dat dit door justitie opgemerkt kan worden.

De Nederlandse wet gaat uit van het systeem dat niemand kan worden begraven of verbrand, zonder dat er een arts aan te pas komt. Alleen met een 'verklaring van overlijden' van een arts, wordt door de ambtenaar van een burgerlijke stand een 'verlof tot begraven of verbranden' afgegeven, waarmee een stoffelijk overschot door een begraafplaats of crematorium wordt geaccepteerd. Als de arts ziet dat iemand geen natuurlijke dood is gestorven, of hij heeft twijfels, dan moet hij een gemeentelijke lijkschouwer inschakelen. Als de lijkschouwer zegt "Nee hoor, toch een natuurlijke dood", dan kan gewoon een verklaring van overlijden worden afgegeven. Als de lijkschouwer zegt "Foute boel", dan moet hij de officier van justitie waarschuwen, zodat die een onderzoek (door de politie) kan (laten) instellen.

Je kunt er als moordenaar natuurlijk ook voor kiezen om nadat je iemand hebt vermoord, niet gewoon de huisarts te bellen voor een 'verklaring van overlijden'. Je kunt denken aan zuurbaden om het lichaam in op te lossen. Je kunt je slachtoffer in stukken snijden en in een rivier gooien. Of je kunt hem of haar onder de kruipruimte van je huis begraven. Liever niet onder de vloer van het schuurtje, want dat kan na 9 jaar nog eens een keer ontdekt worden, zoals vorige week in een Fries dorpje bleek.

Het nadeel van deze 'traditionele' wijzen van wegwerken van een slachtoffer is, dat het slachtoffer vermist wordt. Ook dan is er aanleiding om een onderzoek in te stellen. En dan kan het zijn dat het onderzoek toch de moord aan het licht brengt. Lastig. Het is veel handiger, lijkt mij, als er geen onderzoek wordt ingesteld, omdat het slachtoffer niet vermist wordt

Er zijn - voor de moordenaars onder ons - betere oplossingen denkbaar. Een daarvan is om gebruik te maken van een wettelijke regels rond de uitvoer en invoer van een stoffelijk overschot. Er komt dan namelijk - legaal - geen arts (laat staan een lijkschouwer) aan te pas om het stoffelijk overschot te laten begraven of cremeren.

Wie bijvoorbeeld een echtgenoot of echtgenote kwijt wil - de meeste moorden vinden niet plaats in donkere achterafsteegjes, maar in de slaapkamer - kan dat bijna vanuit zijn luie stoel doen. Hij/zij vergiftigt/wurgt zijn levenspartner of duwt haar/hem van de trap. We houden het even op een hij: de heer De Vries uit Den Dolder*. Hij stopt mevrouw De Vries in een lijkkist (die zijn tegenwoordig ook via het internet te bestellen). Dan gaat de heer De Vries naar de gemeente, doet keurig aangifte van overlijden en vraagt een document als bedoeld in artikel 11, lid 4, van het Besluit op de lijkbezorging (Blb). Dat document is een briefje van de burgemeester, waar op staat wie de overledene is en naar welke plaats zij vervoerd wordt. Hij kiest Wladiwostok, Azerbeidjan, Lumbalagada of een ander oord waar men de Nederlandse taal wat minder beheerst. Voor de afgifte van dat document is geen verklaring van overlijden vereist. Voor de aangifte van overlijden overigens ook niet.

Fluitend gaat de heer De Vries naar huis en belt een internationale rouwtransporteur. Die komt de kist afhalen en brengt die naar het vliegveld. In Wladiwostok, Azerbeidjan of Lumbalagada kunnen ze het briefje toch niet lezen.
Nu zijn er 2 opties: de kist blijft daar of ze sturen de kist retour. Als de kist daar blijft, is dat voor de heer De Vries prima. Hij zegt vrienden en bekenden dat mevrouw De Vries de wens had dat haar lichaam in een exotisch oord zou rusten en daar heeft iedereen anno 2003 met persoonlijke wensen en individuele uitvaarten etc. alle begrip voor. Fantastisch wat voor moeite die man heeft gedaan om aan de laatste wens van zijn vrouw te voldoen.

Als de kist retour komt, stopt men er Wladiwostok, Azerbeidjan of Lumbalagada ook een klein briefje bij: dit is mevrouw De Vries en die moet naar Ermelo** (want dat had de heer De Vries in zijn briefje gevraagd: "Stuur mijn vrouw door naar Ermelo, The Netherlands, Europe." Nu geschiedt de invoer in Nederland weer ongehinderd, want er is een klein briefje bij en dan wordt voldaan aan lid 4 van artikel 11 Blb. Alle briefjes moeten worden geaccepteerd, ook in het Wladiwostoks, chinees, hindi, sanscriet etc.

Wat moet de heer De Vries met de kist van zijn vrouw? Hij gaat naar de gemeente Ermelo en meldt dat er een kist uit het buitenland is aangekomen. Hij toont het briefje en krijgt van de ambtenaar van de burgerlijke stand ingevolge artikel 14, lid 3, keurig een verlof tot begraving of verbranding. Dan kan hij de kist naar een begraafplaats of crematorium laten brengen. De lijkbezorging vindt - legaal (!) - plaats zonder dat er een arts aan te pas kwam, die een lijkschouwer of de officier van justitie kon waarschuwen voor dat grote gat in het hoofd van mevrouw De Vries.

De heer De Vries kan de begrafenis of crematie ook laten uitvoeren in bijzijn van familie, vrienden en bekenden. Om het nog wat echter te laten lijken neemt hij een retourtje naar Wladiwostok etc., en belt van daar naar familie dat er helaas een ernstig ongeluk met zijn vrouw is gebeurd, etc. Hij meldt dat hij direct naar huis komt. De kist gaat - separaat - in hetzelfde of een ander vliegtuig ook naar Nederland. Vanwege het ongeluk kan men de overledene helaas niet meer zien. Alle papieren zijn in orde. Mevrouw De Vries kan worden begraven (liefst in een eeuwigdurend graf) of worden gecremeerd (wat in dit geval de voorkeur heeft). Het slachtoffer wordt niet vermist.

* Naam en plaats zijn geheel fictief.
** Elke andere plaats is ook goed.
Oud 08-06-2003, 22:12
Verwijderd
Men neme een Dremel kettingzaag en een Dremel houtversnipperaar, en de hongerige, agressieve hond van de buren
Oud 08-06-2003, 22:14
Verwijderd
dat ga ik hier niet vertellen. duh
Advertentie
Oud 08-06-2003, 22:16
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Jadie schreef op 08-06-2003 @ 23:14:
dat ga ik hier niet vertellen. duh
Ooit van plan het in de praktijk te brengen dan?
Oud 08-06-2003, 22:24
PV
PV is offline
diegene opsluiten in zn eigen huis en dan t huis in de fik steken, en dan voor t raam ofzo toekijken hoe ie langzaam sterft
Oud 08-06-2003, 22:28
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
PV schreef op 08-06-2003 @ 23:24:
diegene opsluiten in zn eigen huis en dan t huis in de fik steken, en dan voor t raam ofzo toekijken hoe ie langzaam sterft
En dat valt niet op?
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 08-06-2003, 22:33
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
heel hard met een deegroller op zijn/haar hoofd slaan

of
midden in een grote menigte met een mes (of van grote afstand met een geweer)
veel mensen die het gedaan zouden kunnen hebben
veel tijd om te vluchten doordat iedereen in paniek raakt

of met een kanon
__________________
De man die bakt

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 22:35.
Oud 08-06-2003, 22:34
PV
PV is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 08-06-2003 @ 23:28:
En dat valt niet op?
van mij mag het opvallen hoor
Oud 08-06-2003, 22:37
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
PV schreef op 08-06-2003 @ 23:34:
van mij mag het opvallen hoor
Maar dan is het geen perfecte moord.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 08-06-2003, 22:47
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Uitbesteden aan een zwaar suicidaal persoon met een minderwaardigheidscomplex en na zijn daad beginnen over zijn lelijke hoofd. Succes gegarandeerd
Oud 08-06-2003, 23:06
Verwijderd
Ik zou handschoenen kopen, het slachtoffer in een zwembad/bad ofzo duwen en dan iets elektrisch erin gooien. Whahaha
Oud 08-06-2003, 23:09
PV
PV is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 08-06-2003 @ 23:37:
Maar dan is het geen perfecte moord.
ohja

ehm, dan sleep ik m eerst mee naar de Sahara en sluit ik hem daar op ergens in een huisje middenin de woestijn en steek ik dat in de fik

Het huis laat ik dan eerst natuurlijk zelf door diegene bouwen

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 23:14.
Oud 08-06-2003, 23:12
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
PV schreef op 09-06-2003 @ 00:09:
ohja

ehm, dan sleep ik m eerst mee naar de Sahara en sluit ik hem daar op ergens in een huisje middenin de woestijn en steek ik dat in de fik
Staan er huisjes midden in de woestijn?
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 08-06-2003, 23:20
Verwijderd
Ik zou ervoor zorgen dat ik in ieder geval met het huidige Nederlandse strafprocesrecht niet gepakt zou kunnen worden, bijvoorbeeld door iemand op slinkse wijze psychologisch zover te krijgen dat hij of zij zelfmoord zou plegen.
Ads door Google
Oud 08-06-2003, 23:55
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
niet... zorgen dat iemand de rest van z'n leven diep ongelukkig is
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 09-06-2003, 00:20
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
als ik dat zou vertellen, zou je indien ik die ene persoon een kopje kleiner ga maken, daar op letten, en zou ik me nu al zelf verklappen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 09-06-2003, 00:35
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Niet!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 09-06-2003, 01:26
KBrink
KBrink is offline
meerderen hebben het over het lijk een bad met een zuur doen om het lijk weg te werken.
dan lukt niet echt, je moet dan eerst het lichaam in een bad met een extreme sterke base doen dat zorgt voor vlees vetten en dergelijke, daarna in een nader of hetzelfde bad de overblijfselen gooien met een litertje of wat zeer geconcentreerd zoutzuur.
lijk helemaal weg, dan nog zorgen voor een goed motief.

voorwaarden voor perfecte moord:
- eigen huis als moordplaats(wel al van een andere plaats ontvoerd hebben), zorg wel voor dat er nergens bloed opkomt, komt er wel bloed ergens op snij jezelf dan in je hand en schrob het hele huis helemaal schoon, als de politie dan met die speciale techniek zoekt naar bloed en ze vinden dat zeg je dat het van jou komt. bij voorkeur badkamer of garage.
- moordwapen moet nooit gevonden worden, in geval van pistool leg het in een bakje hevig schoonmaakmiddel(tegelreiniger) of een lekker bakje zoutzuur hetzelfde voor alle andere wapens eigenlijk en dan een goede plaats bedenken om kwijt te raken dus niet in water gooien ofzo. liefst gewoon met een mes uit de keuken en dat doodleuk terugzetten na gebruik, schoongemaakt met de hiervoorgenoemde methode.
-motief is altijd belangrijk, die moord pleeg je namelijk niet voor niks, is zeer moeilijk te voorkomen. probeer gewoon geen banden tussen jou en slachtoffer te creeren
-alibie is niet moeilijk, er word vast iemand anders ook beter van die moord of iemand anders is vast wel blij dat diegen op is geruimd die laat je gewoon voor je getuigen je hebt gezellig een avondje gekletst die avond lekker ouderwets

mijn perfecte moord: uit haat
lang en medogenloos martelen, nagels er stuk voor stuk uit trekken kleine sneetjes over hele lichaam en daar zoutzuur in laten druppelen, bij mannen de huid om de penis met een aardappelschil mesje verwijderen en dan doorgaan tot er uiteindelijk geen penis meer over is.
bij vrouwen, tja denk dat ik dan toch maar voor het aloude buik openrijten ga, langzaam aan dan he.
en de slachtoffers gaan dood aan de pijn of aan het bloedverlies.

mijn perfecte moord: voor de lol
iemand uit andere stad ontvoeren en verdoven
thuis langzaam bij laten komen terwijl degene in je bad ligt, helemaal vastgebonden en terwijl degene pas net door begint te krijgen wat er gebeurt staat het water al aan, aangezien er geen beweging mogelijk is vedrinkt deze heel langzaam en terwijl dit geberut worden diegene zijn armen en benen en armen stukej bij beetje opengereten, verdrinkt dus gedeeltelijk in eigen bloed.
moet tijdens dit hele proces wel verdoofd blijven maar nog net genoeg bij dat diegen wel doorheeft wat er gebeurt maar eigenlijk alleen maar de waterspiegel ziet stijgen.

ik ben ziek in men hoofd maar ja jullie vroegen erom dus...
enne je hoeft geen nachtmerries te hebben hoor ik ben namelijk poeslief.
Oud 09-06-2003, 07:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik moord liever niet, dan levenslang opsluiten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-06-2003, 08:54
Verwijderd
De perfecte moord is een moord waar er geen verband tussen dader en slachtoffer bestaat. Wat de moord op zich nutteloos maakt :/

Er zijn nog wel scenarios te bedenken waar 2 mensen beiden een moord willen begaan en het dan voor de ander opknappen, maar dan loop je nog het risico dat de ander niet te vertrouwen is.
Oud 09-06-2003, 09:26
Verwijderd
Ik zou m'n slachtoffer onder druk een 'afscheidsbrief' laten schrijven dat het 'zo echt niet meer kon'.
Ik zou dan mijn slachtoffer zelf z'n polsen laten doorsnijden of iets dergelijks; Met de brief erbij, lijkt het net alsof het zelfmoord was.
Hoe ik dat onder druk zetten doe?
Misschien met een of ander touw ofzo, en dan haar ervan overtuigen dat ze dan een dood krijgt met veel meer lijden dan dat ze het zelf doet..

Zoiets
Oud 09-06-2003, 09:32
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2003 @ 00:20:
Ik zou ervoor zorgen dat ik in ieder geval met het huidige Nederlandse strafprocesrecht niet gepakt zou kunnen worden, bijvoorbeeld door iemand op slinkse wijze psychologisch zover te krijgen dat hij of zij zelfmoord zou plegen.
Klinkt het slimste tot nu toe.
__________________
Drie.
Oud 09-06-2003, 09:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2003 @ 00:20:
Ik zou ervoor zorgen dat ik in ieder geval met het huidige Nederlandse strafprocesrecht niet gepakt zou kunnen worden, bijvoorbeeld door iemand op slinkse wijze psychologisch zover te krijgen dat hij of zij zelfmoord zou plegen.
Medeplichtigheid aan zelfmoord is het dan.
Oud 09-06-2003, 09:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-06-2003 @ 10:41:
Medeplichtigheid aan zelfmoord is het dan.
Euthanasie

Hulp bij zelfdoding
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-06-2003, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 09-06-2003 @ 10:42:
Euthanasie

Hulp bij zelfdoding
Oud 09-06-2003, 09:48
dromerig elfje
Avatar van dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Overgieten met zoutzuur, en dan de overblijfselen heel er diep begraven...

En daarna m'n handen wassen natuurlijk
__________________
~~Mijn hart heeft vier kamers~Er is plek voor iedereen~Maar niemand wil er wonen~Dus woon ik er alleen~~
Oud 09-06-2003, 10:01
Mara
Mara is offline
Een onbekende en als ik op vakantie ben.. van achter zodat de persoon me niet ziet aankomen, en me dus ook niet kan krabben ofzo. Met handschoenen natuurlijk, en iets over m'n haar heen zodat ze me daar niet aan kunnen identificeren.
En dan gewoon het lijk in een rivier ofzo, zodat alle sporen slijten.
Oud 09-06-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-06-2003 @ 10:41:
Medeplichtigheid aan zelfmoord is het dan.
Ja, okee. Hulp bij zelfdoding zou kunnen. Maar het dan gewoon zo doen dat niemand op het idee komt te vervolgen omdat het op een 'gewone' zelfmoord lijkt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Christenen moeten meebetalen aan abortus.
Verwijderd
135 15-12-2004 20:00
Lichaam & Gezondheid Abortus; ja of nee?
Verwijderd
196 30-01-2004 18:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opmars van Nieuw Rechts
WillKillForSex
86 22-10-2003 07:36
Seksualiteit Vervolg op het topic : Wat niet te zeggen voor/tijden/na het sex !!
Just Eak
7 15-09-2002 13:33
Levensbeschouwing & Filosofie Definitie van AI, wat is AI, waar denk je aan bij AI... enz
John Sickbock
50 18-05-2002 22:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.