Oud 05-12-2018, 18:53
Wout130503
Wout130503 is offline
Ik en een vriend van mij ruiken ontzettend naar de sigaretten, en mensen zeiken er non stop over, zelfs als we buiten zijn, zeggen soms wildvreemde er iets van.

Is dat trouwens ook normaal dat de sigarettengeur weken in je kleren blijft hangen? Ik heb meestal hetzelfde Vest aan, dus daar kan het ook aan liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2018, 19:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sommige mensen zijn gevoeliger voor geur dan anderen, zij hebben dus extra "last" van jullie sigaretten geur. Sigaretten kunnen ook behoorlijk sterk ruiken. Ik zit zelf ook niet graag naast iemand die net gerookt heeft, ik vind die geur echt heel vies en overheersend.

Was je je kleding wel voldoende? En rook je niet binnen (dan blijft die geur natuurlijk ook in huis hangen)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 19:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als je er klachten over krijgt en je dit vervelend vindt, zou je kunnen overwegen om je vesten vaker te wassen en evt zelf vaker te douchen wanneer je dit <1x in de 2 dagen doet.

Mijn ervaring is dat een rokerslucht vooral vervelend is in combinatie met zweet.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 19:40
Wout130503
Wout130503 is offline
Citaat:
Als je er klachten over krijgt en je dit vervelend vindt, zou je kunnen overwegen om je vesten vaker te wassen en evt zelf vaker te douchen wanneer je dit <1x in de 2 dagen doet.

Mijn ervaring is dat een rokerslucht vooral vervelend is in combinatie met zweet.
Ik douche 1 keer per dag, altijd 's avonds. M'n vest wordt 2x per week gewassen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 19:41
Wout130503
Wout130503 is offline
Citaat:
Sommige mensen zijn gevoeliger voor geur dan anderen, zij hebben dus extra "last" van jullie sigaretten geur. Sigaretten kunnen ook behoorlijk sterk ruiken. Ik zit zelf ook niet graag naast iemand die net gerookt heeft, ik vind die geur echt heel vies en overheersend.

Was je je kleding wel voldoende? En rook je niet binnen (dan blijft die geur natuurlijk ook in huis hangen)?
Ik rook binnen onder de keukendamkap, en m'n kleding wordt 2x per week gewassen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 20:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik rook binnen onder de keukendamkap, en m'n kleding wordt 2x per week gewassen.
De meeste mensen trekken elke dag of om de dag schone kleding aan. Ik weet niet of je dat ook bedoelt, maar dat helpt natuurlijk wel, schone kleding aantrekken (en dan niet in die kleding roken, want anders zit die geur er natuurlijk zo weer in).

Waarom rook je eigenlijk?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 20:33
Wout130503
Wout130503 is offline
Citaat:
De meeste mensen trekken elke dag of om de dag schone kleding aan. Ik weet niet of je dat ook bedoelt, maar dat helpt natuurlijk wel, schone kleding aantrekken (en dan niet in die kleding roken, want anders zit die geur er natuurlijk zo weer in).

Waarom rook je eigenlijk?
Ik had ooit eens heel erg veel stress voor iets, en toen probeerde ik eens een sigaret. Nou ja dat is nu uitgelopen tot dit
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 20:58
Verwijderd
Kettingrokers stinken heel erg naar rook. Niet alleen kleding en mond enzo, maar ook vanuit poriën etc. Je weefsel en je zweet stinkt ook gewoon naar rook. Als er bij jou bijv in je mond gesneden moet worden, stinkt dat ook heel erg naar rook. Jij bent gewend aan die geur maar anderen niet.

Ik weet niet of je echt een kettingroker bent of echt heel veel rookt? Of óók in je omgeving?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik had ooit eens heel erg veel stress voor iets, en toen probeerde ik eens een sigaret. Nou ja dat is nu uitgelopen tot dit
Heb je wel eens iets anders daartegen geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 21:27
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Ik en een vriend van mij ruiken ontzettend naar de sigaretten, en mensen zeiken er non stop over, zelfs als we buiten zijn, zeggen soms wildvreemde er iets van.

Is dat trouwens ook normaal dat de sigarettengeur weken in je kleren blijft hangen? Ik heb meestal hetzelfde Vest aan, dus daar kan het ook aan liggen.
Omdat het gewoon de tering ruft, daarom!
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 21:59
Verwijderd
Dat realiseren rokers zich niet. Stelletje stinkende paddenkoppen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had ooit eens heel erg veel stress voor iets, en toen probeerde ik eens een sigaret. Nou ja dat is nu uitgelopen tot dit
Tijd om er wat aan te doen, zou ik denken. Scheelt nog een hoop geld ook!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ik had ooit eens heel erg veel stress voor iets, en toen probeerde ik eens een sigaret. Nou ja dat is nu uitgelopen tot dit
Papi luister dan, dat stress weghalen werkt echt alleen als je geen verslaafde roker bent. Als je roker bent dan gaat je stressniveau tantoehard omhoog als je nicotine nodig hebt en je MOET roken om het naar een normale niveau te krijgen jwz.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 23:39
Verwijderd
Rook jij of is het jouw verslaving die rookt..?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2018, 16:41
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Omdat het stinkt. En ja ik rook sigaren
Met citaat reageren
Oud 06-12-2018, 17:16
Wout130503
Wout130503 is offline
Citaat:
Papi luister dan, dat stress weghalen werkt echt alleen als je geen verslaafde roker bent. Als je roker bent dan gaat je stressniveau tantoehard omhoog als je nicotine nodig hebt en je MOET roken om het naar een normale niveau te krijgen jwz.
Nou ja als ik me dat maar realizeerde op dat moment
Met citaat reageren
Oud 07-12-2018, 18:36
Verwijderd
Het is nooit te laat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 16:02
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 16:01
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL-V?
Tandpasta
499 28-11-2003 23:11
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.