Oud 31-03-2020, 00:47
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Hey, vraagje

Wat motiveert jullie voor school, wat doen jullie om goed te kunnen leren, etc?

Baaaay
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2020, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Hey, vraagje

Wat motiveert jullie voor school, wat doen jullie om goed te kunnen leren, etc?

Baaaay
Alles om uiteindelijk maar dat stomme kutpapiertje te halen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2020, 14:33
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hey, vraagje

Wat motiveert jullie voor school, wat doen jullie om goed te kunnen leren, etc?

Baaaay
Totaal niets op dit moment
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 09:47
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Totaal niets op dit moment
Same hier
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 10:11
Verwijderd
Boohoo, jankballen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 11:09
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Boohoo, jankballen
Zegt degene die al van school is ;0
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 11:19
Verwijderd
Precies. Wij weten dus wat het is. Jankballen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Zegt degene die al van school is ;0
Ja, ik kan het dus in perspectief plaatsen, en weet dat je het nog heel veel zwaarder gaat krijgen later.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 12:15
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Ja, ik kan het dus in perspectief plaatsen, en weet dat je het nog heel veel zwaarder gaat krijgen later.
Volgens mij is dat voor iedereen anders.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 12:22
Verwijderd
Och, als je oprecht denkt dat je het nu al zwaar hebt, staat je nog heel wat te wachten lieverd.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2020, 20:28
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Och, als je oprecht denkt dat je het nu al zwaar hebt, staat je nog heel wat te wachten lieverd.
Ik snap niet waar het deel vandaan komt dat ik het nu al zwaar heb, staat nergens door mij beschreven.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 13:21
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Och, als je oprecht denkt dat je het nu al zwaar hebt, staat je nog heel wat te wachten lieverd.
In dit geval was de vraag: "Wat motiveert jullie voor school" en vervolgens reageren mensen daarop m.b.t. hoe zij hiertegenover kijken.

Een leven bestaat uit levensfasen. In elke levensfase loop je tegen andere zaken op. Niemand zegt dat hij/zij het "nu al zwaar heeft".
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 13:21
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Volgens mij is dat voor iedereen anders.
Klopt
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 13:46
Verwijderd
Citaat:
In dit geval was de vraag: "Wat motiveert jullie voor school" en vervolgens reageren mensen daarop m.b.t. hoe zij hiertegenover kijken.

Een leven bestaat uit levensfasen. In elke levensfase loop je tegen andere zaken op. Niemand zegt dat hij/zij het "nu al zwaar heeft".
In alle levensfasen is het verstandig geen jankbal te zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 13:58
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
In alle levensfasen is het verstandig geen jankbal te zijn.
Dat is inderdaad geen goede eigenschap, daar kom je nergens mee, maar je hoeft niet altijd tevreden te zijn met het verloop van bepaalde zaken. Je (wat minder positieve) mening uiten moet ook af en toe kunnen (naar mijn idee).
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 14:15
Verwijderd
Je mening uiten is iets anders dan een jankbal zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Je (wat minder positieve) mening uiten moet ook af en toe kunnen (naar mijn idee).
Ok, dat is precies wat ik doe, maar toch lijkt je dat niet te bevallen. Waarom mogen alleen jullie je minder positieve mening uiten en ga je de discussie aan als ik mijn minder positieve mening over jullie minder positieve mening uit?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 14:40
Verwijderd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2020, 15:12
Verwijderd
Jezus wat die generatie onder ons toch een stel kutkinderen..., en dat gaat ons verzorgen als we later in onze luiers schijten? Godverdomme dat we hier de weg voor plavuizen zeg. Ga verdomme je huiswerk maken en stop met janken.

Laatst gewijzigd op 03-04-2020 om 15:13. Reden: Dit is lukraak een mening, doe ermee wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 16:28
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Ok, dat is precies wat ik doe, maar toch lijkt je dat niet te bevallen. Waarom mogen alleen jullie je minder positieve mening uiten en ga je de discussie aan als ik mijn minder positieve mening over jullie minder positieve mening uit?
Verder geen probleem mee, 'k zeg het alleen maar
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 18:05
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Nu doe ik huiswerk. En huiswerk. En huiswerk tot half tien...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 18:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jezus wat die generatie onder ons toch een stel kutkinderen..., en dat gaat ons verzorgen als we later in onze luiers schijten? Godverdomme dat we hier de weg voor plavuizen zeg. Ga verdomme je huiswerk maken en stop met janken.
Ik moet janken van deze comment 😭
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 19:44
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Jezus wat die generatie onder ons toch een stel kutkinderen..., en dat gaat ons verzorgen als we later in onze luiers schijten? Godverdomme dat we hier de weg voor plavuizen zeg. Ga verdomme je huiswerk maken en stop met janken.
Sorry maar als ze het moeilijk hebben en iemand vraagt om hun mening en ze reageren zo dan hoef jij ook niet zo te reageren als je hun gedrag erg vind. Ik denk dat iedereen in hun leven wel fases heeft dat ze het effe moeilijk hebben. Kijk de reacties zijn een beetje overdreven maar je gaat me nu niet zeggen dat jij nooit zo hebt gereageerd op iets.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2020, 00:11
Verwijderd
Het was een grapje schat. Dat is iets wat de generaties boven ons over ons zeggen. Tuurlijk kunnen mensen moeilijke fasen hebben en kunnen ze klagen en klagen.

Klagen over school is iets anders dan klagen over een chronische ziekte die je hebt en waar je mee moet leven en wat je best lastig vindt bijv.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2020, 02:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ach ik snap wel dat er op dit moment weinig is wat je motiveert voor school. Toetsen worden zeer waarschijnlijk uitgesteld en bekend is, dat lange termijn denk niet iets is waar pubers in uitblinken. En ik denk dat heel veel mensen/ jongeren wel wat minder actief worden van dat thuiszitten de hele dag. Ik vind het zelf ook wel lastig om van m’n reet af te komen deze dagen.

Wat kan helpen is bedenken wat je er op de lange termijn mee opschiet als je het wel doet. Of bijvoorbeeld een lijstje maken met voors en tegens om iets wel/niet te doen en jezelf vervolgens af te vragen wat zwaarder voor jezelf opweegt en dan tevreden te zijn met de keus om wel al dan niet wat uit te voeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2020, 12:59
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Citaat:
Jezus wat die generatie onder ons toch een stel kutkinderen..., en dat gaat ons verzorgen als we later in onze luiers schijten? Godverdomme dat we hier de weg voor plavuizen zeg. Ga verdomme je huiswerk maken en stop met janken.
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2020, 23:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Niks
Met citaat reageren
Oud 07-04-2020, 00:06
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Citaat:
Ach ik snap wel dat er op dit moment weinig is wat je motiveert voor school. Toetsen worden zeer waarschijnlijk uitgesteld en bekend is, dat lange termijn denk niet iets is waar pubers in uitblinken. En ik denk dat heel veel mensen/ jongeren wel wat minder actief worden van dat thuiszitten de hele dag. Ik vind het zelf ook wel lastig om van m’n reet af te komen deze dagen.

Wat kan helpen is bedenken wat je er op de lange termijn mee opschiet als je het wel doet. Of bijvoorbeeld een lijstje maken met voors en tegens om iets wel/niet te doen en jezelf vervolgens af te vragen wat zwaarder voor jezelf opweegt en dan tevreden te zijn met de keus om wel al dan niet wat uit te voeren.
Bedankt voor je reactie! Ik zal je tips opvolgen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2020, 08:32
Julius_helaas
Julius_helaas is offline
je bent pas echt heel gemotiveerd wanneer je daadwerkelijk weet wat je later wil doen, in mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2021, 12:18
lientjeflamingo
lientjeflamingo is offline
Citaat:
Hey, vraagje

Wat motiveert jullie voor school, wat doen jullie om goed te kunnen leren, etc?

Baaaay
echt niks ik het echt 0 motivatie, de enige reden waarom je naar school gaat is om af te studeren en daarna voor de rest van je leven te werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom bestaat er geen god?
wolle19
500 23-03-2011 23:30
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #39
Mara
500 27-03-2005 17:33
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Psychologie moet het ff kwijt..
Verwijderd
54 26-01-2004 16:49
Algemene schoolzaken Herkansing beleid (midd.school)?
dancelady
37 19-04-2003 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.