Oud 02-09-2018, 22:59
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Hallo allen,

Ik ben een jongen van 16, en heb gisteren (1 sep. ) bij een tentfeest in ons dorp een ontzettend leuk meisje ontmoet. Nu hebben we ondanks dat we elkaar toen nog geen 3 uur kenden ook al veel geknuffeld, en gezoend. Maar nu ben ik nogal onzeker of dat door de drank komt of omdat zei mij nou ook echt leuk vind want ik haar wel.. Zei wou namelijk als eerste knuffelen enz.. Toen ze het koud had mn jas aangeboden.. Nu hebben wij weer de hele dag een beetje stug contact (2 sept.) en geeft ze subtiele hints (denk ik) met: "ik zou je wel eerst wat beter willen leren kennen" en "Misschien kunnen we een keer naar de bios".. Moet ik dan doorpakken? Sorry maar ik schaam me eigenlijk best wel aangezien ik al 16 ben en nog nooit een relatie of verkering gehad heb.. Heb haar wel gevraagd of ze misschien al een film in gedachten had.. En gaat dit alles niet veel te snel? Als iemand kan helpen graag

En tevens, Hoe vertel ik dit mijn ouders dat ik een leuk meisje ontmoet heb? Dan kan ik wat makkelijker afspreken om met haar naar dus bijv. een bios te gaan..

Alvast bedankt

Verlegen2.0
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2018, 23:28
Protected22
Protected22 is offline
Ik denk dat ze het oprecht meent, Doorpakken dus! Zo'n mooie kans krijg je nooit meer denk ik.

Over je ouders, zeg het hun eerlijk. Vroeg of laat komt de waarheid toch naar boven weet ik uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2018, 23:59
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Citaat:
Ik denk dat ze het oprecht meent, Doorpakken dus! Zo'n mooie kans krijg je nooit meer denk ik.

Over je ouders, zeg het hun eerlijk. Vroeg of laat komt de waarheid toch naar boven weet ik uit ervaring.
Ik ga zeker doorpakken dan..

Hoe zeg je zoiets dan? Vind het nogal ongemakkelijk eerlijk gezegd..

Verdere tips zijn btw ook welkom
Met citaat reageren
Oud 03-09-2018, 07:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vertel je ouders gewoon dat je een leuke meid hebt ontmoet tijdens het tentfeest. Je hoeft natuurlijk niet alle details te vertellen, over het zoenen en knuffelen, het belangrijkste is dat ze weten dat dit meisje bestaat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-09-2018, 13:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou veel duidelijker dan dit krijg je het niet! Ze vraagt je letterlijk uit!
En tegen je ouders zeg je gewoon hoi ik heb laatst een leuk meisje ontmoet en ik wou dan en dan met haar naar de bioscoop.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2018, 23:25
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Bedankt allen voor de reactie's.. Ik denk dat ik het alles wel weer uit mn kop kan zetten, aangezien ze niet echt meer reageert op zowel whatsapp als Insta DM niet meer.. Gewoon ff afwachten tot zei weer wat terug stuurt? Of heb ik het nu al vern**kt? Ik ben helaas bang van wel..

Verlegen2.0
Met citaat reageren
Oud 03-09-2018, 23:26
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
En Btw.. Hoe kan ik het beste doorpakken? Heb haar nog wel gezegd gisteren zo van welke film lijkt jou leuk om heen te gaan dan? Kreeg toen nog wel wat reactie maar beetje stug zegmaar..

Of twijfel ik nu teveel aan mezelf en moet ik gewoon vermannen en op dr afstappen en zeggen wanneer heb je tijd?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2018, 00:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik zou niet weten waarom jij het verneukt zou hebben. Stap eens op haar af en vraag haar of ze nou echt met je uit wilt. Als ze er om heen begint te draaien heeft ze kennelijk niet zo’n zin. Lullig voor je maar dan weet je ten minste wel waar je aan toe bent.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-09-2018, 21:59
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Oke, we zijn een stap verder. Hebben dit weekend afgesproken, maar nog niet een ding en moment.. Iemand een idee wat dus anders is als de bios of is dat juist iets wat ik door moet zetten omdat zei er zelf mee kwam dat ze zoiets juist wilt? M'n ouders weten t ook nog steeds niet.. Blijf t serieus lastig vinden ofzo ik weet niet wat het is..

Thx voor de support tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 12:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als ze dat zelf al voorstelde zou ik het gewoon doen ja
Kan je daarvoor of daarna een drankje ergens doen zodat je ook nog een beetje kunt praten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 23:27
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Oke, ik dacht dus dit weekend te hebben afgesproken, maar moet dus werken tot half 7.. Nu vind ze dat te laat om nog af te spreken en heb al meerdere dingen (denk alweer teveel) geprobeerd om het goed te trekken maar zit nu vast.. Help?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2018, 16:42
Verwijderd
Gewoon een andere datum voorstellen!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 23:22
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Oké, meerdere dagen verder, maar niks meer gebeurt.. Ben onzeker. Ze heeft niks meer geappt.. wel gelezen als ik wat stuurde.. Laatst met een vriendin van haar geskyped en vertelde me dat ze ook tegen haar zo deed aan t begin.. wat betekent dit nou voor mij dan? Iemand enige do/dont's? Vergeten en doorgaan met leven? Ik weet het even niet meer.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2018, 15:45
Verwijderd
Heb je al een andere datum voorgesteld?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2018, 22:18
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Oke, zondag hebben we afgesproken dus zien hoe het verloopt.. ze kwam met het voorstel om naar een eendenvijver ofzoiets te gaan want daar kun je rustig zitten en zo t bos in om "Rustig te lopen" zoals zei dat zo mooi verwoorde... Ieders bedankt voor de tips want ik gebruik de smoes dat ik naar mn opa ga dus komt wel goed.. Groetjes
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 08:13
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Oke, zondag hebben we afgesproken dus zien hoe het verloopt.. ze kwam met het voorstel om naar een eendenvijver ofzoiets te gaan want daar kun je rustig zitten en zo t bos in om "Rustig te lopen" zoals zei dat zo mooi verwoorde... Ieders bedankt voor de tips want ik gebruik de smoes dat ik naar mn opa ga dus komt wel goed.. Groetjes
Goed bezig!👍🏻 Wens je veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 08:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Oke, zondag hebben we afgesproken dus zien hoe het verloopt.. ze kwam met het voorstel om naar een eendenvijver ofzoiets te gaan want daar kun je rustig zitten en zo t bos in om "Rustig te lopen" zoals zei dat zo mooi verwoorde... Ieders bedankt voor de tips want ik gebruik de smoes dat ik naar mn opa ga dus komt wel goed.. Groetjes
Niemand hier heeft het over een smoes gehad en juist gezegd dat je eerlijk moet zijn. Had je ook beter kunnen doen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 24-09-2018 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 15:36
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Niemans hier heeft het over een smoes gehad en juist gezegd dat je eerlijk moet zijn. Had je ook beter kunnen doen.
Ik denk dat hij bedoeld dat hij dat over zijn opa zegt tegen zijn ouders... Weet het niet zeker maar hij wist niet (zie eerst post) hoe hij het moest vertellen tegen zijn ouders dat hij iemand leuk vond.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2018, 15:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik denk dat hij bedoeld dat hij dat over zijn opa zegt tegen zijn ouders... Weet het niet zeker maar hij wist niet (zie eerst post) hoe hij het moest vertellen tegen zijn ouders dat hij iemand leuk vond.
En als je goed leest is dat precies waar ik op doel. en zijn alle adviezen die hier staan om het gelijk eerlijk tegen zijn ouders te vertellen.

Leer lezen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 16:17
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Citaat:
En als je goed leest is dat precies waar ik op doel. en zijn alle adviezen die hier staan om het gelijk eerlijk tegen zijn ouders te vertellen.

Leer lezen.
Je hebt gelijk.. maar toch.. Denk dat ik liever eerst haar beter leert kennen voor ik m'n ouders er überhaupt over vertel.. maarja da's m'n eigen opinie.. Zou ook niet weten wanneer en hoe ik er over moet beginnen tegenover m'n pa en ma..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 16:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hebt gelijk.. maar toch.. Denk dat ik liever eerst haar beter leert kennen voor ik m'n ouders er überhaupt over vertel.. maarja da's m'n eigen opinie.. Zou ook niet weten wanneer en hoe ik er over moet beginnen tegenover m'n pa en ma..
En wat als ma of pa aan opa vragen hoe het was toen jij zo gezellig langs kwam? En opa weet dan van niks...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 16:38
Verwijderd
Citaat:
En wat als ma of pa aan opa vragen hoe het was toen jij zo gezellig langs kwam? En opa weet dan van niks...?
Opa naar een verzorgingstehuis, want die is duidelijk dement aan het worden!

Ik overdrijf natuurlijk, maar fraai is het niet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 17:25
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
En als je goed leest is dat precies waar ik op doel. en zijn alle adviezen die hier staan om het gelijk eerlijk tegen zijn ouders te vertellen.

Leer lezen.
Waarom reageer je fel? Ik probeerde je te helpen. Maar sorry dat ik off-topic ging.

uiteindelijk komen je ouders er toch achter en het is niet echt een big deal dus wees eerlijk. Ik snap dat jij het lastig vindt maar jouw ouders hebben ook een keer aan hun ouders vertelt dat ze elkaar leuk vonden. Je kunt het!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 18:01
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Citaat:
En wat als ma of pa aan opa vragen hoe het was toen jij zo gezellig langs kwam? En opa weet dan van niks...?

Pa en Ma spreken opa zo goed als niet aangezien ze ruzie hebben Verder ga ik uiteindelijk wel ff heen zodat ik in ieder geval geweest ben.. misschien van te voren misschien erna ik kijk wel.. Tis gwn kloten dat ik zo'n schijterd ben hahah
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 18:01
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Citaat:
Opa naar een verzorgingstehuis, want die is duidelijk dement aan het worden!

Ik overdrijf natuurlijk, maar fraai is het niet.
haha ja die vind ik mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2018, 18:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit soort leugens komen vrij makkelijk uit, en dat kan nog wel eens negatieve gevolgen hebben voor de mate waarin je ouders je vertrouwen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 18:33
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jongens echt, dit is zo’n klein leugentje om bestwil. Die jongen wil wat over zichzelf ontdekken zonder bemoeienis van zijn ouders. Hij zal echt niet verdoemd worden mocht deze leugen uitkomen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 25-09-2018, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Jongens echt, dit is zo’n klein leugentje om bestwil. Die jongen wil wat over zichzelf ontdekken zonder bemoeienis van zijn ouders. Hij zal echt niet verdoemd worden mocht deze leugen uitkomen.
Ja, dit is precies wat ik ook dacht maar ik vond het te leuk om de demente opa aan te halen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2018, 20:53
Verlegen2.0
Verlegen2.0 is offline
Iemand verder nog tips om het allemaal wat soepeler te laten verlopen dan zondag? Gisteren een uur wezen bellen met van beide kanten nogal veel stiltes Gespreksstof ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2018, 21:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iemand verder nog tips om het allemaal wat soepeler te laten verlopen dan zondag? Gisteren een uur wezen bellen met van beide kanten nogal veel stiltes Gespreksstof ofzo?
Toon interesse in de ander, of gooi er eens een onverwachte vraag in. Probeer open vragen te stellen, waar je elkaar uitnodigt om uitgebreid te reageren i.p.v. alleen maar ja of nee te zeggen. Het is ook helemaal niet erg om een verhaal of anekdote te vertellen als dat aansluit op waar je het net over had.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zal het ooit anders zijn?
Verwijderd
20 05-10-2010 22:49
Liefde & Relatie Reden van uitmaken
gurl19
53 19-04-2006 01:24
Liefde & Relatie 1e relatie -> kan je plots naar iets anders verlangen?
fieldgar
34 02-03-2006 02:07
Liefde & Relatie Relatie beëindigd?
D-sire
38 13-05-2004 13:41
Algemene schoolzaken [Enquête]Basisschool en voortgezet onderwijs
Balance
57 08-01-2004 15:28
Liefde & Relatie Geen relatie
wilco984
67 30-07-2003 22:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.