Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 12:57
RockGuy
RockGuy is offline
Helloooow !

Ik heb dus een megabangelijk probleem

Namelijk :

Ik heb nog nooit een echte vaste vriendin gehad zoals nu (ben 19 jaar) enneh ik heb een klein probleempje ...

We zijn nu in de "fase" van de meeting with the parents (you know what I mean) enneh ik heb daar een beetje schrik van OMDAT :
ze eens naar hier (thuis) was gekomeh enneh ik vertelde dat het huis (waar we effe waren binnengesprongen om wat stuff te dumpen) van men grootouders was (en dat men vader men oom was) ... Ik schaam me der een beetje voor voor waar we wonen and stuff ...

Nou ist probleem dat héééééél binnenkort een meeting hebben met men ouders (dus opa [vader] in ons huis ..)

PLEASE seg me wat ik moet doen of kan uitvinden dat het mijn vader is en ons huis ...

Jeezes, dont flame me please, I can use your help ...

Alvast bedankt, doeei !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 13:08
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Wat je hebt gedaan is toch niet meer terug te nemen.

Het verstandigste is om je vriendin niet thuis uit te nodigen zonder haar de waarheid te vertellen.
Ga naar waarom je het hebt gezegt en zeg dit ook tegen haar en neem er de tijd voor om het haar te vertellen. Doe het onder een etentje ofzo en ga er even rustig de tijd voor nemen.

Zo heel erg is het nou ook weer niet. Je vriendin zal et vast begrijpen en zoiets ook wel eens hebben gedaan. Ze heeft vast net als jij moeite met de manier van gedragen e.d. van haar ouders.
Valt allemaal best mee.

Succes

Kus
__________________
geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:11
RockGuy
RockGuy is offline
Ik hoop het echt, want ik dacht eerst dat het gewoon een bevlieging (ofzow) was en dan heb ik dingen verteld (wat ik daarnet zei) waar ik nu wel spijt van heb, en tis zo stom

Maar jah, ik zal het zo wel proberen,
Thanks voor je help !!!

Greetings
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:16
stylo girl
stylo girl is offline
Ja je moet gewoon NU de telefoon pakken en het meteen ff recht gaan zetten. Als je er een onwijze dramatische ceremonie van gaat maken dan komt het alleen maar erger over. Pak gewoon de phone en zeg dat je ff een misverstandje de wereld uit moet helpen. Leg gewoon ff uit dat je je nogal geneert tegenover je ouders en dat je daarom dat verzonnen had... hopelijk begrijpt ze t wel. Zeg gewoon ff sorry. En verder geen gezeik eromheen das nergens voor nodig!!!!!
__________________
I ain't mad at cha
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
stylo girl schreef:
Ja je moet gewoon NU de telefoon pakken en het meteen ff recht gaan zetten. Als je er een onwijze dramatische ceremonie van gaat maken dan komt het alleen maar erger over. Pak gewoon de phone en zeg dat je ff een misverstandje de wereld uit moet helpen. Leg gewoon ff uit dat je je nogal geneert tegenover je ouders en dat je daarom dat verzonnen had... hopelijk begrijpt ze t wel. Zeg gewoon ff sorry. En verder geen gezeik eromheen das nergens voor nodig!!!!!

mee eens.
Gewoon uitleggen dat je je schaamde voor de situatie thuis, dat moet ze toch wel begrijpen.
Als ik haar was zou ik dat niet erg vinden...maar wél dat het toen een bevlieging voor je was en meer niet...maargoed...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:08
RockGuy
RockGuy is offline
Tja, ik dacht echt dat het gewoon een bevlieging was. Ik heb al veel vriendinnetjes gehad maar 't was steeds oppervlakkig, je weet wel

Maar 't is nu compleet anders, and I know dat het niet anders kan dan een meeting met my parents ...

't was gewoon lastig in 't begin maja, ik moet me der maar over zetten en het gewoon vertellen.

I'll let you know something

Maar nog is bedankt voor jullie mening, echt tof

Greetz !
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:41
Verwijderd
Gewoon eerlijk zeggen... waarschijnlijk zal het ze het nog lief vinden ook, dat je zo onzeker was... en bang was dat zij het niet zou waarderen ofzo Als je nu nog eerlijk bent, dan komt het wel goed

Vertrouw naar maar op je vriendin

(nahja ik zou het lief vinden )
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:58
^AmArU^
^AmArU^ is offline
eerlijkheid is the most important thing!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 23:50
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
mee eens.
Gewoon uitleggen dat je je schaamde voor de situatie thuis, dat moet ze toch wel begrijpen.
Als ik haar was zou ik dat niet erg vinden...maar wél dat het toen een bevlieging voor je was en meer niet...maargoed...


xou et alleen niet over de telefoon zeggen. te onpersoonlijk :/
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:05
FutureLight
FutureLight is offline
Jezus man, als je dat al een probleem noemt....

Waar sommige mensen zich al niet druk over kunnen maken




Citaat:
RockGuy schreef:
Helloooow !

Ik heb dus een megabangelijk probleem

Namelijk :

Ik heb nog nooit een echte vaste vriendin gehad zoals nu (ben 19 jaar) enneh ik heb een klein probleempje ...

We zijn nu in de "fase" van de meeting with the parents (you know what I mean) enneh ik heb daar een beetje schrik van OMDAT :
ze eens naar hier (thuis) was gekomeh enneh ik vertelde dat het huis (waar we effe waren binnengesprongen om wat stuff te dumpen) van men grootouders was (en dat men vader men oom was) ... Ik schaam me der een beetje voor voor waar we wonen and stuff ...

Nou ist probleem dat héééééél binnenkort een meeting hebben met men ouders (dus opa [vader] in ons huis ..)

PLEASE seg me wat ik moet doen of kan uitvinden dat het mijn vader is en ons huis ...

Jeezes, dont flame me please, I can use your help ...

Alvast bedankt, doeei !
__________________
If idiots could fly, this place would be an airport...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Help me (puistjes-probleem)
dominique192
12 21-03-2011 18:02
Software & Hardware Monitor probleem PLEASE help ...
Dr Evil
5 31-08-2003 13:08
Liefde & Relatie please help me...
LiNdA!!!xx
15 20-08-2002 11:13
Drugs & Alcohol help me!!!
partychick16
4 17-06-2002 20:11
Liefde & Relatie jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal??
Verwijderd
21 08-02-2002 17:03
Seksualiteit jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal??
Verwijderd
15 06-02-2002 17:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.