Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2010, 19:45
blackops
Avatar van blackops
blackops is offline
Wat kun je allemaal uithalen op school? post t hier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2010, 20:26
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
'Per ongeluk' op het brandalarm drukken, trekken/drukken op de noodkraan in het Nasklokaal, drukken op het knopje van de lift, enz..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 22:25
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
'Per ongeluk' op het brandalarm drukken, trekken/drukken op de noodkraan in het Nasklokaal, drukken op het knopje van de lift, enz..
Dat raad ik best wel af eigenlijk......
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 06:09
blackops
Avatar van blackops
blackops is offline
Ja die eerste lijkt me niet zo slim
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 08:15
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Dat raad ik best wel af eigenlijk......
Je kunt zeggen dat het 'per ongeluk' ging, en het is inderdaad niet heel slim...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 08:16
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ja die eerste lijkt me niet zo slim
Nee, inderdaad...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 12:14
Verwijderd
Stiekem een tweede muis in de computer naast je stoppen, en dan onschuldig kijken als zijn muis rare dingen gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:08
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Stiekem een tweede muis in de computer naast je stoppen, en dan onschuldig kijken als zijn muis rare dingen gaat doen.
Wij hadden op school 2 computers, waarvan bij 1 computer de muis niet deed en bij de andere computer 2 muizen waren, waar de 1 het niet van deed.

Maar ik denk dat het inmiddels opgelost is...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 15:36
blackops
Avatar van blackops
blackops is offline
een wekker ergens in de klas verstoppen, en tijdens de les laten afgaan?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:01
blackops
Avatar van blackops
blackops is offline
xD of met heel je klas tegelijk gaan schreeuwen.... heel droog maar is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden op school 2 computers, waarvan bij 1 computer de muis niet deed en bij de andere computer 2 muizen waren, waar de 1 het niet van deed.

Maar ik denk dat het inmiddels opgelost is...
Wat heeft het voor zin om 2 muizen te hebben bij een computer als 1 het toch niet doet?

Citaat:
een wekker ergens in de klas verstoppen, en tijdens de les laten afgaan?
Wij hebben bij natuurkunde een hele la vol met stopwatches. Iemand had bij zo'n ding een keer het alarm gezet zodat ie midden in de les afging. En dan die leraar zoeken welke het was...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:11
Verwijderd
in het computerlokaal de muizen omwisselen, die hebben toch zulke lange kabels, dan leg je bijvoorbeeld een muis ergens neer, maar dan hoort die bij 3 meter verderop ergens een computer ofzo.
Dat is echt lachen.
Of achtergrond met heel groot ERROR als bureaublad achtergrond bij leraren doen, werkt ook lachwekkend.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:28
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Wat heeft het voor zin om 2 muizen te hebben bij een computer als 1 het toch niet doet?
Dat heeft geen zin. Dat was gewoon een fout van de systeembeheerders.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 01:07
blackops
Avatar van blackops
blackops is offline
met watervaste stift op het bord schrijven?
of gaat ie dan te ver?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 08:02
Verwijderd
Wij hadden in de eerste een leraar die altijd in het midden van de klas zat. Toen hebben we een bolletje wol overgegooid en de uiteindjes vastgehouden zodat hij helemaal in een soort web raakte. Wat vonden we dat leuk
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 15:21
Verwijderd
@Etmakas
Dat lijkt me echt n goeie

Wij hebben n keer n invaller gehad die echt niemand mocht, zelfs de directeur had n hekel aan m en dat liet ie ook wel merken.
Toen hij zn laatste les had omdat ie ontslagen werd hadden we eigenlijk proefwerk, hij had de gekke gewoonte om echt altijd de tafels al uit elkaar te zetten en blaadjes klaar te leggen, toen hebben we daar vliegtuigjes van gemaakt naar zn hoofd gegooid, toen gingen we liedjes zingen(ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht je hoort erbij)en van die liedjes.
die gast nog meer flippen.
Toen liepen we in polonaise naar de aula, kwamen we de directeur tegen en toen zei die dat we moesten doen waar we zin in hadden en n grandioos afscheidsfeest bouwen, nou dat afscheidsfeest dat was er, carnavalsliedjes zingen, op de tafels stampen, met vanalles door de klas gooien en hutten bouwen van de tafels etc. die leraar werd compleet gestoord.
En t grappigste was dat t brutaalste kind van de klas(ze had n schoolrecord van 3x in 1 week geschorst worden gehaald)naar m toe liep op t eind en zei, meneer , bedankt voor al uw goede zorgen u was een fantastische docent!

we gingen idd wel n beetje ver


btw ook grappig om net te doen of je moet vechten etc en die leraren zie je dan echt boos kijken.
of als je stiekem american pie kijkt in de les, wel toestemming van de leraar, zeggen dat de directeur eraan komt

Laatst gewijzigd op 24-12-2010 om 11:44.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:40
Verwijderd
Duckdog, ik weet niet of je een naam hebt verzonnen voor die leraar of niet, maar ik vind het iig héél vreemd om iemand met zijn achternaam zomaar op een forum te zetten. En zeker in deze context.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 18:08
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Duckdog, ik weet niet of je een naam hebt verzonnen voor die leraar of niet, maar ik vind het iig héél vreemd om iemand met zijn achternaam zomaar op een forum te zetten. En zeker in deze context.
Dat is inderaad misschien niet zo netjes.
Maar ik zou die man helemaal niet kennen, naam of geen naam!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2010, 18:19
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
@Duckdog

Ik vind jou echt een rotkind. Sorry hoor, maar ik kan er verder ook niks over zeggen. Wat een belachelijke klasgenoten en een belachelijke directeur. Hoe denk je dat zo'n leraar zich voelt? Zelfs al mogen jullie hem niet, dan hebben jullie nog steeds geen reden om zo irritant te doen! Wees blij dat je überhaupt naar school kan! En dat er mensen zijn die les willen geven aan jullie. Vroeger zetten ze jullie allemaal achter het aanrecht.

En doe iets aan die gruwelijke spelfouten steeds weer! Is het zo moeilijk om fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven? Geen wonder eigenlijk dat je het niet kan, als je op deze manier de les verziekt.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.

Laatst gewijzigd op 23-12-2010 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 18:32
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
@Duckdog

Ik vind jou echt een rotkind. Sorry hoor, maar ik kan er verder ook niks over zeggen. Wat een belachelijke klasgenoten en een belachelijke directeur. Hoe denk je dat zo'n leraar zich voelt? Zelfs al mogen jullie hem niet, dan hebben jullie nog steeds geen reden om zo irritant te doen! Wees blij dat je überhaupt naar school kan! En dat er mensen zijn die les willen geven aan jullie. Vroeger zetten ze jullie allemaal achter het aanrecht.

En doe iets aan dat gruwelijke spelfouten steeds weer! Is het zo moeilijk om fatsoenlijk Nederlands te leren schrijven? Geen wonder eigenlijk dat je het niet kan, als je op deze manier les krijgt.
Ik erger me soms ook aan het taalgebruik op dit Forum.
Dit is geen Chat!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 20:49
Verwijderd
Ik erger me soms ook aan betweterig gedrag op dit forum.

IIg, wij hadden een lerares die ons altijd in een cirkeltje zette met de tafels omdat dat gezelliger was. Toen hebben we een keer de cirkel gesloten toen ze er midden in stond en 'vogeltje gij zijt gevangen' gezongen.
Verder heb ik een heleboel uitgespookt op school en internaat, maar ik was jong en opstandig, allemaal niet voor herhaling vatbaar.

Wat ik wel nog kan vertellen is dat we een leraar hadden die niet over zijn lessen sprak, maar over zijn prostaat, kinderen, plaat in zijn arm en weet ik wat nog meer. Uiteindelijk besloten we zijn wanlessen maar eens op te nemen (we hadden Latijn én Grieks van hem, dus minstens 10 uur per week en we leerden geen drol bij omdat hij telkens beweerde dat iets niet belangrijk was, maar het wel vroeg op examens). Ik had een dictafoon, maar ik zat, zoals het rebellen behoort, op de laatste rij. Zijn stem droeg niet ver en hard genoeg daarvoor, dus had ik hem aan vriendinnen op de 1e rij gegeven met als waarschuwing, NIET aan de knopjes komen, want dan piept ie. En natuurlijk kwamen zij aan de knopjes.
Blijkbaar was die eikel niet zo achterlijk dat hij niet in de gaten had dat er iets niet klopte en hij stuurde ze woedend naar de prefect. Uiteindelijk moest ik bij de prefect komen, want het ding was van mij, maar die zei dat ze mij niet konden straffen omdat ik niet betrapt was. Wel hadden de twee anderen arrest gekregen. Ik: ik wil ook een arrest. Zij: wat, maar waarom dan? Ik dacht dat je blij zou zijn. Ik: ik heb jullie wel door. Jullie willen de rest tegen mij opzetten door hen te straffen en mij niet. Gaat mooi niet door, ik kom woensdagnamiddag ook. Klaar.
En het is ze ook niet gelukt dus, want de rest was des te blijer met mij, omdat ik er niet vanonder muisde.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 23:16
Verwijderd
Leuk om te doen als je een tussen uur hebt is naar de Appie of de Aldi (die zit het dichtste bij mijn school) te gaan, en daar en heel groot pak koekjes te kopen. Dan moet je een beetje het rooster van een willekeurige brugklas weten (op de website van mijn school is zo'n rooster binnen één minuut gevonden) en dan moet je naar het lokaal waar ze dan les hebben lopen, de deur opentrekken zonder dat de leraar je gezicht kan zien, en vervolgens een stuk of zes koekjes naar binnen flikkeren (wel zorgen dat ze geen SO aan het maken zijn ofzo). Je kan wegrennen zodat je niet wordt gepakt, of je blijft luisteren aan de deur terwijl die bruggers vechten om een koekje

Je kan ook de agenda van iemand (bij voorkeur die van de leraar) met dubbelzijdig tape vastplakken aan zijn tafel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 11:43
Verwijderd
@reacties, die naam was idd verzonnen, maar k heb t al aangepast.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 19:27
blackops
Avatar van blackops
blackops is offline
Citaat:
Leuk om te doen als je een tussen uur hebt is naar de Appie of de Aldi (die zit het dichtste bij mijn school) te gaan, en daar en heel groot pak koekjes te kopen. Dan moet je een beetje het rooster van een willekeurige brugklas weten (op de website van mijn school is zo'n rooster binnen één minuut gevonden) en dan moet je naar het lokaal waar ze dan les hebben lopen, de deur opentrekken zonder dat de leraar je gezicht kan zien, en vervolgens een stuk of zes koekjes naar binnen flikkeren (wel zorgen dat ze geen SO aan het maken zijn ofzo). Je kan wegrennen zodat je niet wordt gepakt, of je blijft luisteren aan de deur terwijl die bruggers vechten om een koekje

Je kan ook de agenda van iemand (bij voorkeur die van de leraar) met dubbelzijdig tape vastplakken aan zijn tafel.
Lijkt me grappig ja
alleen kan het niet bij onze school, bij ons hangt er bijna in elke hoek een camera
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 19:37
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
@reacties, die naam was idd verzonnen, maar k heb t al aangepast.
Fijn, dat is voor die man ook fijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2010, 11:17
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
In mijn klas zitten nooit echt grappenmakers. Wel kids die nooit luisteren of er altijd doorheen zitten te kakelen, maar dat is voor de anderen irritanter dan voor de leraren, die kunnen na een paar keer meestal wel orde houden. Maar we hebben over t algemeen ook gewoon coole leraren xD
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2010, 16:16
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
In mijn klas zitten nooit echt grappenmakers. Wel kids die nooit luisteren of er altijd doorheen zitten te kakelen, maar dat is voor de anderen irritanter dan voor de leraren, die kunnen na een paar keer meestal wel orde houden. Maar we hebben over t algemeen ook gewoon coole leraren xD
Ook al zit je niet met grappenmakers in de klas, je kunt wel wat bedenken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 13:45
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Prutsen met monitorkabels is misschien nog wel leuker dan met muizen.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 01:53
Verwijderd
Vooral met die van de leraren:

Wiskunde leraar: hè bullshit
leerling (die net de monitor-, muis- en toetsenbordkabel heeft losgehaald): Wat is er?
leraar: Die computer doet stom
leerling: ik fix hem wel
leraar: Dank je. Hier, neem een koekje

offtopic: is het niet heerlijk om iets van de leraar te krijgen? Mijn lerares Grieks kwam de een keer de klas binnen met een gigantische brownie die ze niet opkon, en ze gaf me zowat driekwart van die brownie (die volgens mij minstens 100 gram woog)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 00:01
Calimero6
Avatar van Calimero6
Calimero6 is offline
Als de bel is gegaan uit het raam klimmen, als de leraar wat uitlegt vragen hoe hij zich daar bij voelt, keihard roepen: LEUGENAAR! Of als ie een cijfer zegt: BINGO roepen...naja zulk soort dingen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Nee maar heyhey, je moet eigelik zo in de geschiedenisles gaan zitten, ik heb een hele goeie tip, als er mensen zijn die nog op school zitten, een geweldige tip, je moet zo gaan zitten, je moet PAL voor die leraar gaan zitten, en dan bij alles wat hij zegt: "zo zeg, echt waar? Serieus, meen je dat nou? Zo nou, daar sta ik van te kijken, echt waar? Zóó hey, en das allemaal echt gebeurd? Zó man, das boeiend, ik hang aan je lippen, ga door, zóó zeg, boeiend, boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend, interessant boeiend! Hey, hoe weet je dat allemaal? Boek? Welk boek? HEY!"
http://www.hansteeuwen.net/index.ht/...n_weer_wel/12/
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 15:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vlak bij school stond een Boerenbond waar ze muizen verkochten voor een gulden. Dus als we een vervelende les hadden was er altijd wel iemand die opeens een muis op de tafel van de docente gooide

Achteraf vind ik het wel zielig voor de muisjes...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 15:56
ticovdlaan
ticovdlaan is offline
Wij zetten altijd met een zo groot mogelijke groep kinderen de radio op in oortjes gewoon, met je mobiel ofzo, en dan allemaal dezelfde zender, dan 1 woord afspreken waarbij iedereen iets zegt, bijvoorbeel HUH?! afspreken bij een woord zoals "prachtig" en dan midden in de les op een ongepland moment roepen heel veel kinderen tegelijk HUH?!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 16:03
TomBelet
TomBelet is offline
Plastic bekertjes met water op de trap zetten, das lachen. Gaan ze er allemaal omheen lopen
Je kan ook gewoon de hele trap vol met bekertjes zetten zodat niemand erdoor kan
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 23:39
Behind
Behind is offline
Sprinkhanen kopen bij die dieren winkel en die vrijlaten tijdens natuurkunde practicum

Maar het leuskte was toch: een gips tegen uit de muur halen, ( naar de visboer geweest visresten gehaald( de visboer was op de hoogte van waar de resten zouden eindigen )) en toen die visresten allemaal in de muur gegooid en de gipsplaat terug gelegd. Het lokaal is maanden niet gebruikt vanwege de stank, de congergie heeft uiteindelijk de gipsplaat eruit gehaald en met zijn han erachter gevoeld vertelde hij later

Ze weten nog steeds niet wie verantwoordelijk was.

En het colleseum was ook nog gezwaffeld tijdens een studiereisje dit was gefilmd en in de klas afgespeeld ghahaha
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 08:32
Verwijderd
telkens met de hele klas dezelfde vraag gaan stellen, vraag eerst iemand bijvoorbeeld ''waarom weet je zeker dat dat zo is?'' is de leraar klaar met antwoorden vraagt de volgende dat weer etc.etc.etc.

Of echt mega irritant gaan doen, en dan allemaal binnenkomen met goedemorgen mevrouw docent enzo en dan daarna telkens sppr schijnheilig doen, dan worden ze ook gek!!

je kunt ze ook gek krijgen door juist straattaal te gaan gebruiken met zn allen met voeten op tafel te gaan liggen enzo.
En als de leraar bijvoorbeeld iemand betrapt op kauwgom eten' wauw nu voel jij jezelf zeker wel ontzettend vereerd dat je dat hebt bereikt?''

Bovenstaande heb ik niet allemaal meegedaan de eerste 2 vond ik wel lollig maar die daaronder gingen zelfs mij te ver.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
telkens met de hele klas dezelfde vraag gaan stellen, vraag eerst iemand bijvoorbeeld ''waarom weet je zeker dat dat zo is?'' is de leraar klaar met antwoorden vraagt de volgende dat weer etc.etc.etc.
Dat hebben wij een keer gedaan. Iemand vroeg bij scheikunde (in de eerste klas) wat een bepaalde stof was. De docent zei dat we dat nog niet hoefden te weten, maar alleen dat het zuur was. Daarop begon iedereen om de paar minuten te vragen wat het was, en dat 3 lessen lang ofzo. Die docent werd op het laatst helemaal gek.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 14:37
Verwijderd
T is ook lollig om het mobiele nummer van een leraar te achterhalen en dan onder de les te gaan bellen, vooral als die leraar dan n knalrode kop krijgt en ons de rest van de week toestaat in zijn lessen muziek te luisteren omdat ie zich zo schaamt

Of ook leuk als je 2 leraren waarvan de hele school vermoed dat ze een stelletje zijn ondanks 15 jaar leeftijdsverschil spot bij de mc donalds en 1 van die twee leraren daar vervolgens zelf over begint op school. dat heb ik n keer meegemaakt, vervolgens was ik de heldin van de school omdat iedereen dacht dat t serieus was tussen die 2 leraren
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 18:12
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
T is ook lollig om het mobiele nummer van een leraar te achterhalen en dan onder de les te gaan bellen, vooral als die leraar dan n knalrode kop krijgt en ons de rest van de week toestaat in zijn lessen muziek te luisteren omdat ie zich zo schaamt
Grappig
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 21:32
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Wij hebben op school digiborden. En toen hadden we eens een foto van een groepje hele dikke amerikaanse vrouwen in bikini's als achtergrond ingesteld.
Wat wij toen nog niet wisten is dat alle lerarencomputers op één verdieping via hetzelfde programma werken, oftewel In nog 10 andere lokalen stond die achtergrond erop toen de volgende les begon XD

gelukkig konden de meeste leraren er wel om lachen XD
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben op school digiborden. En toen hadden we eens een foto van een groepje hele dikke amerikaanse vrouwen in bikini's als achtergrond ingesteld.
Wat wij toen nog niet wisten is dat alle lerarencomputers op één verdieping via hetzelfde programma werken, oftewel In nog 10 andere lokalen stond die achtergrond erop toen de volgende les begon XD

gelukkig konden de meeste leraren er wel om lachen XD
bij ons kan dat ook gebeuren, alleen kun je zoiets alleen veranderen via de hoofdcomputer, dus moet je een laptop ergens verstoppen, die instellen als hoofdcomputer en dan zo'n gekke achtergrond, dat duurt lekker lang voordat ze doorhebben welke computer nu de nieuwe hoofdcomputer isXD
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 22:06
TedEdFred
TedEdFred is offline
- Met brugklassers overgooien of crowdsurfen in de pauze
- Bij ons mag je in de pauze niet op de bovenverdieping zijn, dan word je weggestuurd door een docent of conciërge. Dus wij gingen ons wel eens onder een tafel verstoppen op de 1e verdieping en daar eten. Vet spannend als er dan iemand langs loopt
- Als er niemand kijkt uit het raam klimmen op de 1e verdieping en dan op het dak gaan staan. En dat filmen
- Tikkertje doen in een lokaal zonder de grond aan te raken.
- Een heel onlogisch verhaal vertellen/vraag stellen aan een docent. Degene bij wie ik het deed, werd er boos en best wel verward van.
- Stiekem met de lift gaan, dat mag bij ons niet. En als iemand je ziet doen alsof je mank loopt.
- Te laat komen op school en dan langs de receptie glippen door te zeggen dat je geen les hebt. (is minder saai dan het lijkt)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 21:32
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
*verhaal*
Het klinkt alsof je zelf ook brugger bent
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 21:55
Verwijderd


Ik zou het niet echt een grap noemen, maar als een paar bruggers zich even door de menigte heen beuken om bij de broodjesbar in de kantine te komen moet je even dat zwarte handvat dat boven aan een rugzak zit vastpakken, tien seconden vasthouden, en weer loslaten. Ook kan je random dingen op het bord gaan kliederen, of als de leraar het niet doorheeft opstaan, langs de muur naar het bord glippen waar hij je niet kan zien en dan gekke bekken gaan trekken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 14:46
Verwijderd
Wij hebben een keer een SO kunnen uitstellen bij een lerares . Hangt er een beetje vanaf, want bij goede leraren werkt het niet.

Bij sommige leraren mag je van te voren nog vragen stellen, over bijvoorbeeld grammatica die je niet snapt ofzo. Wij hebben het voor elkaar gekregen om gewoon 3 kwartier lang de meest onbenullige vragen over de meest simpele Franse grammatica. Na die drie kwartier keek onze lerares op, en zei de magische woorden: 'Oh, we hebben nu geen tijd meer om de toets te maken. Die stellen we dan uit naar de volgende les.' Vervolgens aan het einde van de les de onsterfelijke woorden: 'Goh, ik kan wel merken dat jullie een echte VWO klas zijn, jullie willen gewoon álles weten.'

Oh, wat hebben wij gelachen .
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:44
TedEdFred
TedEdFred is offline
Citaat:
Het klinkt alsof je zelf ook brugger bent
ik was het niet ik keek alleen toe. en die kindjes vonden het leuk, ze gingen er zelfs voor in de rij staan
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:50
TedEdFred
TedEdFred is offline
ow wacht, het ging over al die dingen. ik ben een zesdeklasser. tja, geestelijk loop ik een beetje achter, dat blijkt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 18:34
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
ow wacht, het ging over al die dingen. ik ben een zesdeklasser. tja, geestelijk loop ik een beetje achter, dat blijkt
Haha,
Dat moet dan wel hè

Maar och, als je maar plezier hebt hè
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2011, 20:04
thekillr666
thekillr666 is offline
of gewoon met php script ofzo mail naar leraar sturen wat lijkt te komen van de teamleider waar iets in staat dat je klas uitval heeftXD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opvallend nieuws #1
Kitten
500 22-04-2010 19:07
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
De Kantine welke taal zou je graag willen leren?
cimbomlu kiz
196 23-02-2004 20:24
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Psychologie wat is het nut van pesten?
Tjaslon
58 06-05-2003 14:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.