Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat is voor jou vreemdgaan?
vriend(in) die teveel interesse toont in een ander 17 9.39%
vriend(in) die meer met hem/haar omgaat dan met jou 13 7.18%
kus op mond 39 21.55%
tongzoen 133 73.48%
strelen oid 43 23.76%
sex 61 33.70%
iets anders 18 9.94%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 181. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 16:11
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
De titel zegt het al. Met het oog op het "Grote vreemdgaan topic". Wat is voor jou vreemdgaan? Wat gaat te ver? Na welke 'actie met een ander' hoef jij je vriend/vriendin niet meer terug?

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 16:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 16:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
alles van tongzoen en verder.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:22
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
tongzoen en meer. iemand op de mond kussen vind ik nog geen probleem, doe ik zelf ook bij mijn beste vriend. maar lap binnenboord houden en handjes thuis, anders word ik boos...

Al hoeft het nog niet per se het einde te zijn, da's vanaf neuken... Dat is definately the end. Daarvoor valt erover te praten en als meneer dan niet met iets heel goeds op de proppen komt zetten is het alsnog vaarwel, maar als er een reden voor is die ik kan begrijpen (zoals wat mijn vriend toen heeft gedaan) dan wil ik er nog wel over nadenken om toch door te gaan.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb maar 'tongzoen' gestemd, al klopt dat eigenlijk niet helemaal... In feite vind ik 'kus op mond' al vreemdgaan, maar dat is dan wel alleen bij een persoon waarmee ook vreemdgegaan kan worden... En wat daar onder valt... ik ben er over aan het denken, maar ik kan het -nog- niet goed uitleggen.Still coming, dus.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:22
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb tongzoen ingevuld.

dat is toch iets intiems dat je niet met iedereen hoort te doen. bij een tongzoen zou ik het nog niet gelijk uit maken, als hij verder gaat wel. (wat niet betekend dattie dus maar ff zn gang kan gaan)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:23
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
strelen, ligt eraan op welke manier en op welke manier ze diegene kent.
tongzoen en verder is zeker vreemdgaan.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:32
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
alles van tongzoen en verder.
Ja.
En ik vraag me af wie er vinden dat een kus op de mond al vreemdgaan is. Ikzelf maak namelijk vaak mee bij het uitgaan dat (mannelijke) vrienden van me, of hele vage kennissen of zelfs jongens die ik net 5 minuten kennen het nodig vinden om me met veel omhaal een zoen op m'n mond te geven.
Stel dat ik een vriend zou hebben, en hij zou dit al vreemdgaan vinden, dan blijft er weinig relatie over

Of ligt dat aan mij?

Edit: vraag
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:45
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
offtopic: heb een keer per ongeluk m'n ex op de mond gekust (zonder lap he), zou hem een kus op rechterwang geven, maar dat zou hij bij mij ook net doen en dat botste letterlijk Is dat dan ook vreemdgaan voor die mensen die vinden dat kus op de mond vreemdgaan is?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 20-10-2003 @ 17:45:
offtopic: heb een keer per ongeluk m'n ex op de mond gekust (zonder lap he), zou hem een kus op rechterwang geven, maar dat zou hij bij mij ook net doen en dat botste letterlijk Is dat dan ook vreemdgaan voor die mensen die vinden dat kus op de mond vreemdgaan is?
Nee, dat is gewoon een ongelukje

Ik vind overigens tongzoenen pas echt onacceptabel, maar ik zou me al een stuk minder prettig voelen als mijn vriendje teveel om zou gaan met andere meisjes... Nog geen reden om het meteen uit te maken, maar wel om er wat van te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:51
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik vind vreemdgaan iets moeilijks om zo te zeggen... Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt op dat moment... De ene keer kan je het al erg vinden als je vriendin iets te veel optrekt met die jongen die knap is, maar de andere keer vind je het niet erg als je vriendin een bitje zit te praten met een lelijke gast, dan denk je toch bij je eigen hij is toch geen concurrentie...

Tongzoenen is voor mij vreemdgaan, al weet ik niet of dan de relatie voorbij zou gaan.. Ligt eraan hoe de situatie (weer) is... Maar ze zou het niet moeten herhalen...

Seks is sowieso vreemdgaan en dan weet mijn vriendin hopelijk voor haar wel de deur te vinden ..

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:54
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 20-10-2003 @ 17:51:
Ik vind vreemdgaan iets moeilijks om zo te zeggen... Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt op dat moment... De ene keer kan je het al erg vinden als je vriendin iets te veel optrekt met die jongen die knap is, maar de andere keer vind je het niet erg als je vriendin een bitje zit te praten met een lelijke gast, dan denk je toch bij je eigen hij is toch geen concurrentie...

Tongzoenen is voor mij vreemdgaan, al weet ik niet of dan de relatie voorbij zou gaan.. Ligt eraan hoe de situatie (weer) is... Maar ze zou het niet moeten herhalen...

Seks is sowieso vreemdgaan en dan weet mijn vriendin hopelijk voor haar wel de deur te vinden ..

Bisous,
DaLoverBoy
ben ff in flauwe bui mag het? Mocht ze die niet weten te vinden dan maken we toch gewoon een nieuwe? MET HAAR HOOFD!!! sorry...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Xia schreef op 20-10-2003 @ 17:49:
Nee, dat is gewoon een ongelukje

Ik vind overigens tongzoenen pas echt onacceptabel, maar ik zou me al een stuk minder prettig voelen als mijn vriendje teveel om zou gaan met andere meisjes... Nog geen reden om het meteen uit te maken, maar wel om er wat van te zeggen.
ja dat klopt wel ja. Da's zeer zeker geen fijn gevoel als je vriend meer aandacht schenkt aan een ander meisje dan aan jou, maar echt het vreemdgaan begint bij mij iig vanaf tongzoenen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:59
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik heb gezegd tongzoen

maar ik vind dat je ook vreemd kan gaan zonder aanraking: bepaalde dingen tegen iemand zeggen, blikken, bepaalde intresse in iemand.

maar tongzoen, is concreet vreemdgaan voor mij.
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Tongzoen, seks enzo, zou mijn vriendin zeker over de grens heen zijn gestapt en vind ik het duidelijk vreemdgaan. Wat de achterliggende gedachte ook mag zijn.

Dingen zoals strelen, of vaker bij een ander zijn enzo, word moeilijker; 't ligt er maar helemaal aan wat de achterliggende intentie is. En misschien zelfs dan, dat je 't niet vreemdgaan kan noemen, maar vervelend zou 'k 't wel vinden als het met bepaalde ideeen gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:17
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-10-2003 @ 17:54:
ben ff in flauwe bui mag het? Mocht ze die niet weten te vinden dan maken we toch gewoon een nieuwe? MET HAAR HOOFD!!! sorry...
Hahahhaa ja wrm niet, aanpakke die hap, maar ja dan moet je alsmaar tegen zo`n stom hoofd aankijken waar je je agressie dan op kwijt wil en dan is je deur weer kapot...

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
alles van tongzoen en verder.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:34
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
alles van tongzoen en verder.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:36
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik heb tongzoen gestemt, alleen denk ik dat het in werkelijkheid iets moeilijker ligt. Misschien zou ik op het ene moment een kus op de mond al niet goed keuren, maar op het andere moment een tonzoen wel..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2003, 17:54
Verwijderd
ik heb gestemd op: zoen op de mond / tongzoen / sex / iets anders

alles vanaf zoen op de mond is voor mij vreemdgaan met andere woorden. ( je hebt een zoen op de mond en een zoen op de mond hé, daar is het een beetje vaag, maar toch, in bepaalde gevallen is een zoen op de mond dus wel degelijk vreemdgaan. )

[edit] strelen, hangt er van af op welke manier... ge kunt iemand strelen en ge kunt iemand strelen hé
en ik heb pas later de vraag gelezen van waar de grens ligt voor het buitensmijten: ik weet niet of er een bepaalde situatie is vanaf waar ik zeg van "jah, nu vliegt ie toch". hangt van de "gebeurtenis" én de situatie af denk ik... [/edit]


xxx

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:04
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
Citaat:
*booh* schreef op 20-10-2003 @ 17:11:
De titel zegt het al. Met het oog op het "Grote vreemdgaan topic". Wat is voor jou vreemdgaan? Wat gaat te ver? Na welke 'actie met een ander' hoef jij je vriend/vriendin niet meer terug?
ik heb tongzoen gezegt omdak bij me vrienden ze ook altijd kus op de mond geef of diegene er meteen uit zou vliegen zou denk ik aan de situatie liggen maar alles wat verder dan tongen gaat met of zonder goeie reden vliegt ie eruit. Als ie sowieso al vreemdgaat (tongen of verder) betekent het sowieso al dat je geen goeie relatie hebt volgens mij
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:20
Faery
Faery is offline
Zonder het af te spreken wat uitvreten met een ander.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:26
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Faery schreef op 20-10-2003 @ 19:20:
Zonder het af te spreken wat uitvreten met een ander.
Dat vind ik btw ook wel een HELE goeie
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tongzoenen en verder vind ik echt vreemdgaan. meer aandacht geven aan een ander is natuurlijk geen vreemdgaan, maar ik zou er wel hartstikke jaloers van worden! stikjaloers zelfs. (tenminste, als blijkt dat hij dat andere meisje dan ook echt leuker vindt, maar het blijft ontkennen).
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef op 20-10-2003 @ 17:59:
ik heb gezegd tongzoen

maar ik vind dat je ook vreemd kan gaan zonder aanraking: bepaalde dingen tegen iemand zeggen, blikken, bepaalde intresse in iemand.

maar tongzoen, is concreet vreemdgaan voor mij.
mee eens, wanneer je een relatie hebt met iemand, ga je niet op zo'n bepaalde manier met iemand anders om, klaar, over
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:45
Verwijderd
Ik heb tongzoen, strelen oid en sex aangeklikt..

Maar zoals Shah of Blah al zei eerder kan vreemdgaan ook liggen in andere handelingen dan alleen doen. Bepaald gedrag waarin je je partner buitensluit, zeg maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 18:56
Thomas
Thomas is offline
Kus op de mond. Vanaf daar is het vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Vanaf sex, maar dan is het niet meteen uit. Als we het uit kunnen praten krijgt ze een 2e kans.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:23
freakieflower
Avatar van freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2003 @ 19:58:
Vanaf sex, maar dan is het niet meteen uit. Als we het uit kunnen praten krijgt ze een 2e kans.
wow...dass best knap dan.....ben je dan niet jarloers? en onzeker? enzo?
__________________
"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them."
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
freakieflower schreef op 20-10-2003 @ 21:23:
wow...dass best knap dan.....ben je dan niet jarloers? en onzeker? enzo?
Als ze sex zou hebben met een jongen (zonder mij erbij natuurlijk) zou ik wel erg kwaad zijn, en ook jaloers, maar het zou niet per definitie uit zijn. Iedereen maakt fouten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:44
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
een tongzoen vind ik best, zolang ik erbij ben
tongzoen zonder dat ik erbij ben of als ie sex heeft met een ander vind ik dat wel vreemdgaan
maar ik zou het niet meteen uitmaken
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:48
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Tongzoen. Mijn beste vriendin heeft een vriendje en die wou het uitmaken omdat ze vrij close met een andere jongen had staan dansen. Dat vond hij erger dan sex. Maarja, voor mij geldt dus tongzoenen en verder.
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:52
Verwijderd
vanaf de tongzoen.
Een kus op de mond kan ook als vrienden.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:59
Verwijderd
Als ze teveel interesse toont/teveel met hem omgaat.
een tongzoen uiteraard ook


Uiteraard kan ik het hebben dat ze een goede vriend heeft, en vaak met hem omgaat. Blijft hij een keertje logeren? geen probleem. Maar gebeurt dit echter op wekelijkse basis, dan ga ik het niet meteen uitmaken, maar ik zal het er wel met haar over hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:48
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
alles van tongzoen en verder.
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:51
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Alles vanaf tongzoen en verder, omdat ik weet dat mijn vriend vindt dat je niet met mensen zoent als je niets voor ze voelt...dus dan heeft die zoen een bijbetekenis.
Hoewel ik het ook niet echt cool zou vinden als hij opeens superveel aandacht aan een ander meisje zou gaan schenken en mij niet meer zou zien staan.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:36
Verwijderd
Elke gedraging waaruit blijkt dat haar affectie op liefdesgebied niet meer louter gericht is op mij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-10-2003, 11:17
Verwijderd
Ehm, over het algemeen een tongzoen, al vind ik dat erger dan strelen eigenlijk, maar dat ligt eraan wat je onder strelen verstaat, strelen is er in nogal veel gradaties, als hij een vriendin van ons uitgebreid masseert dan is dat ook sterelen maar dat vind ik niet erg, maar als hij in iemands vagina roert dan vind ik dat wel erg. Maar stel dat hij een goede reden heeft om met iemand anders te willen zoenen (en 'ik heb zin in zoenen' of 'het is zo'n lekker ding' vind ik dan geen goede reden) en diegene vormt verder geen bedreiging voor onze relatie, dan zou ik het voor een keertje wel tolereren. Ehm. Ik stem wel op tongzoen. Hoewel, ik zou de tweede optie ook heel erg vinden, erger dan met iemand anders zoenen eigenlijk... tenzij hij weer niet anders kan, doordat hij mij bijvoorbeeld een tijd niet kan zien... hmm... ik ben niet echt geschikt voor dit soort polls... maar ik ga toch op tongzoenen stemmen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:27
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-10-2003 @ 12:17:
als hij in iemands vagina roert
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:40
Verwijderd
Kus op mond. Maar eigenlijk vind ik heel erg flirten al ver gaan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:28
Verwijderd
Kus op mond, als ik mn vriend een ander vreemd meisje een kus op de mond zie geven weet ik dat het foutzit tussen mij en hem
dus ook als hij schaamteloos staat te sjanssen en mij negeert etc.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:42
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Xia schreef op 20-10-2003 @ 17:49:

Ik vind overigens tongzoenen pas echt onacceptabel, maar ik zou me al een stuk minder prettig voelen als mijn vriendje teveel om zou gaan met andere meisjes... Nog geen reden om het meteen uit te maken, maar wel om er wat van te zeggen.
Inderdaaad
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:43
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 21-10-2003 @ 12:40:
Kus op mond. Maar eigenlijk vind ik heel erg flirten al ver gaan
uberhaupt als het lijtk op flirten zeg ik er wat van
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:43
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb tongzoen ingevuld
ik kus vrienden vaak genoeg gewoon op de mond, en dat gaat niet verder dan vriendschappelijk. in mijn mening ga ik dan dus echt niet vreemd.

vreemdgaan is pas wanneer jij je erg aangetrokken begint te voelen tot een ander, en toegeeft tot die aantrekking. pas als je met iemand verder wilt dan vriendschap en je op hetzelfde moment een vriend hebt, dan ga je vreemd.
kussen op de mond is vaak genoeg niet meer dan iets vriendschappelijks
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:55
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 17:15:
alles van tongzoen en verder.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik snap sowieso die verdeling niet. Vreemdgaan is volgens mij geestelijk, niet lichamelijk. Ik heb liever dat m'n vriendin sex heeft met een jongen waar ze niks voor voelt, dan dat ze over een andere jongen fantaseert als we sex hebben.

Vreemdgaan is voor mij verliefd zijn op een ander, iedereen wordt in wel eens al dan niet beschonken in de verleiding gebracht te zoenen (ofzo) met iemand anders dan je partner.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:58
miro
Avatar van miro
miro is offline
Vriend die teveel interesse toont in iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 15:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2003 @ 14:11:
Ik snap sowieso die verdeling niet. Vreemdgaan is volgens mij geestelijk, niet lichamelijk. Ik heb liever dat m'n vriendin sex heeft met een jongen waar ze niks voor voelt, dan dat ze over een andere jongen fantaseert als we sex hebben.

Vreemdgaan is voor mij verliefd zijn op een ander, iedereen wordt in wel eens al dan niet beschonken in de verleiding gebracht te zoenen (ofzo) met iemand anders dan je partner.
in de verleidiing gebracht is iets anders dan aan de verleiding toegeven. Dat die verleidingen er zijn, ja da's algemeen bekend, vooral bij een wat langer durende relatie is die verleiding aanwezig, maar verleidingen heb je zelf in de hand en kan je wegdrukken, dus in de verleiding komen wil niet zeggen dat je toehapt. Als je toehapt betekent het voor mij dat er iets niet goed zit tussen jou en je partner en dat je daar dan echt serieus over moet babbelen, want als je toehapt denk ik dat alleen je partner niet genoeg voor je is om welke reden dan ook. EN da's niet best.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-10-2003 @ 16:57:
in de verleidiing gebracht is iets anders dan aan de verleiding toegeven.
Beter lezen, ik had het over bijvoorbeeld fantaseren over sex met een andere jongen. Dat is toch wel iets voorbij in de verleiding gebracht zijn vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:04
Verwijderd
kus op de mond...ben jaloers aangelegd...Mja, ik vind dat al te ver gaan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:31
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2003 @ 17:01:
Beter lezen, ik had het over bijvoorbeeld fantaseren over sex met een andere jongen. Dat is toch wel iets voorbij in de verleiding gebracht zijn vind je niet?
Nee, fantaseren doet iedereen. Zolang daar geen gevoelens in de zin van verliefdheid op de persoon van de fantasie bij komt kijken is er niets aan de hand.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vreemdgaan, done or not done?
Saranne1990
49 23-12-2010 22:18
Seksualiteit Wat is voor jou vreemdgaan?
Kirk22
55 13-04-2010 08:05
Liefde & Relatie Ben ik nou zo jaloers?
DaStar
131 20-07-2008 17:00
Levensbeschouwing & Filosofie Eerlijkheid
jfcksr
43 05-08-2006 13:28
Liefde & Relatie grenzen van vreemdgaan
Mss Maddocks
54 09-07-2003 22:38
Liefde & Relatie Wat Is Voor Jou...
snoetje
45 16-12-2002 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.