Oud 13-07-2004, 17:27
Daedalus
Daedalus is offline
Volgend jaar ga ik naar de vierde en daarom heb ik de Texas Instruments TI-84 Plus aan moeten schaffen. Bijgeleverd is een USB-kabeltje waarmee de rekenmachine aangesloten kan worden op de PC zodat ik via het programma TI Connect (bijgeleverd op CD) data kan uitwisselen tussen mijn PC en de grafische rekenmachine. Ik plug dus mijn kabeltje aan de ene kant in mijn rekenmachine en aan de andere kant in een USB-poort aan de voorkant van mijn PC. Wanneer ik TI Connect start moet er eerst verbinding worden gemaakt tussen mijn PC en rekenmachine. Wanneer ik dat doe krijg ik een schermpje waaruit ik op kan maken dat TI Connect kijkt of de rekenmachine aangesloten is op 'COM1' 'COM2' of 'COM3'. Na eventjes wachten krijg ik de melding dat bij geen van die poorten een apparaat is gevonden en dat ik moet kijken of de kabeltjes goed zijn aangesloten en de rekenmachine aanstaat. Ik heb mezelf er meerdere keren van verzekerd dat alle kabeltjes goed zijn aangesloten maar ik blijf steeds dezelfde foutmelding krijgen.
Kan iemand mij hiermee helpen?


Mijn system specs:
2,6 GHZ CPU
Geforce FX5200 128MB
1024 MB DDR RAM
120MB Harddisk NTFS
Nieuwste versie van Direct X
Windows XP
Microsoft .Net 1.1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 17:31
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Heb je service pack één van windows xp geïnstalleerd en heb je alle updates van de windows update site geïnstalleerd? Dit zou nl nog weleens kunnen werken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:52
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Daedalus schreef op 13-07-2004 @ 18:27 :
Volgend jaar ga ik naar de vierde en daarom heb ik de Texas Instruments TI-84 Plus aan moeten schaffen. Bijgeleverd is een USB-kabeltje waarmee de rekenmachine aangesloten kan worden op de PC zodat ik via het programma TI Connect (bijgeleverd op CD) data kan uitwisselen tussen mijn PC en de grafische rekenmachine. Ik plug dus mijn kabeltje aan de ene kant in mijn rekenmachine en aan de andere kant in een USB-poort aan de voorkant van mijn PC. Wanneer ik TI Connect start moet er eerst verbinding worden gemaakt tussen mijn PC en rekenmachine. Wanneer ik dat doe krijg ik een schermpje waaruit ik op kan maken dat TI Connect kijkt of de rekenmachine aangesloten is op 'COM1' 'COM2' of 'COM3'. Na eventjes wachten krijg ik de melding dat bij geen van die poorten een apparaat is gevonden en dat ik moet kijken of de kabeltjes goed zijn aangesloten en de rekenmachine aanstaat. Ik heb mezelf er meerdere keren van verzekerd dat alle kabeltjes goed zijn aangesloten maar ik blijf steeds dezelfde foutmelding krijgen.
Kan iemand mij hiermee helpen?


Mijn system specs:
2,6 GHZ CPU
Geforce FX5200 128MB
1024 MB DDR RAM
120MB Harddisk NTFS
Nieuwste versie van Direct X
Windows XP
Microsoft .Net 1.1

is de port aan de voorkant van de pc wel aangesloten
met regelmaat worden die porten niet aangesloten.....
door je (usb) muis erin te stoppen kanje het testen....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 19:03
Daedalus
Daedalus is offline
Wanneer ik een scanner of joystick aansluit in die USB poort word hij meteen herkent.
En ik heb zo'n windows programmatje dat alles automatisch voor je update zodra je internetverbinding hebt, dus daar ligt het denk ik ook niet aan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:45
siebolt
siebolt is offline
is oftopic, maar een Ti-83 volstaat toch voor school, die is een stuk goejekoper nl
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 00:52
Agamemnon
Avatar van Agamemnon
Agamemnon is offline
Citaat:
siebolt schreef op 13-07-2004 @ 21:45 :
is oftopic, maar een Ti-83 volstaat toch voor school, die is een stuk goejekoper nl
Misschien nu de nieuwe uit is nietmeer...
__________________
"War is a crime. Ask the infantry and ask the dead."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 02:40
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Dat hij je rekenmachine niet vindt, is logisch: COM-poorten (seriëel) zijn niet hetzelfde als USB-poorten. Waarschijnlijk staat alles toch wel op de site uitgelegd ofwel in de handleiding (eventueel die op de cd-rom)?
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:01
Daedalus
Daedalus is offline
Na een hele hoop geklooi werkt alles nu goed.
Iedereen bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware TI-84 plus
Surinaruto
3 18-09-2009 20:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken TI 84 plus (GR): "Cannot find a device"
dhgkasefr
1 21-03-2007 18:49
Algemene schoolzaken vragen over TI-84 plus
blackmagic
8 28-09-2006 18:34
Huiswerkvragen: Exacte vakken Gr
sten-vvv
8 28-12-2005 18:57
Games rekenmachine
ilan
5 24-09-2005 11:56
Software & Hardware ti-84plus probleempje
Backfire
9 04-09-2004 14:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.