Oud 05-02-2002, 14:01
Verwijderd
sorry dit is waarschijnlijk al errug vaak geweest, maar ik moet het gewoon ff kwijt...
Voor de jongens: stel het gaat om je tweede "echte" vriendin. Je eerste "echte" vriendin, (nou jah dan bedoel ik duzz dat je daar voor het eerst sex mee had etc) had meer ervaring dan jij, jij was niet de eerste waar ze HET mee deed, zij wel de eerste voor jou. Nou jah dan zal je haar duzz voor altijd herinneren omdat zij de eerste was en speciaal en blabla.

Maargoed die 1e vriendin heeft je gedumpt. Nu heb je een nieuwe vriendin, alleen, zij is echt nog nooit verder gegaan dan zoenen.

(In dit verhaal ben ik natuurlijk die tweede vriendin )

Nu een paar vragen hierover:
1) voor haar is alles wat ze met jou zou doen nog helemaal nieuw en speciaal etc. Hoe speciaal zou het dan voor jou zijn? Nog steeds speciaal, of is het nu niet echt meer boeiend omdat ze de tweede is?

2) vind je het een probleem dat ze nog geen ervaring heeft? zo van: damn, ik had toch echt liever iemand die wist waar ze mee bezig was, niet zo'n onervaren trutje...

3) zou je terugverlangen naar die eerste vriendin? zo van: jeeeeez, zij kon het echt veel beter, haar ik haar maar, want die 2e kan er echt nix van!!

4) Zou je gaan vergelijken?? (qua wie is beter). Zou je hun lichamen vergelijken? Zo van: damn m'n ex was veel lekkerder, veel perfecter etc?

Hmmmz ik weet ook wel dat het duidelijk is dat deze topic puur uit onzekerheid geplaatst is, Maar please geen slotje ik wil hier echt zooooooooow graag antwoord op!!!!!!
Dus jongens, please help me een beetje door eerlijk antwoord te geven op de 4 vragen??

Heel veel liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2002, 14:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Nou, een tweede vriendin die alles nog 'moet' leren, is toch alleen maar leuk? Tis echt niet is waar je examen in hoeft te doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:08
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Ik zit ongeveer in zo'n zelfde situatie, behalve dan het feit dat mijn huidige (2e) vriendin wél ervaring heeft en dat we al wél verder zijn gegaan. (Zelfs verder dan ik ooit met mijn vorige vriendin ben gegaan, maar dat terzijde)

Ten eerste een stukje voorgeschiedenis. Mijn vorige vriendin en ik heb het samen uitgemaakt, in wederzijds overleg, omdat het voor ons gevoel niet meer zo ging als we het wilden. Op dat moment had zij het er heel erg moeilijk mee, ik minder, omdat mijn huidige vriendin al zeer snel 'in the picture' was. Inmiddels is m'n ex er wel zo'n beetje overheen, maar heb ík het er moeilijk mee...

Een nieuwe vriendin is anders. Niet beter, niet slechter. Anders.
Tuurlijk zijn er dingen die mijn vorige vriendin had of deed en die mijn nieuwe vriendin níet heeft of doet, maar dat geld omgekeerd net zo goed. En ja, ik verlang wel eens terug naar mijn vorige vriendin, maar dat heeft niets te maken met of mijn nieuwe vriendin wel goed genoeg is. Ik had 4 1/2 jaar een relatie met m'n ex. Dat vergeet je nou eenmaal niet in een paar maanden.

Of je goed genoeg bent (ik neem dat je daarmee vooral op de seks doelt) hangt van jezelf af. Ik neem aan dat hij van je houd en dat moet op zich al genoeg zijn. Als ie echt van je houd zal hij je heus niet dumpen omdat je iets minder lekker zoent, of iets minder goed kan aftrekken dan je ex. Waarschijnlijk staan daar net zoveel dingen tegenover die je beter doet dan zij. En dan daarbij is dat helemaal het punt niet. Jij bent haar niet en hoeft dus ook geen dingen hetzelfde te doen. Als je twijfelt over of je iets goed, doet, vraag het hem. Communicatie is dé sleutel tot goede seks

Suc6 en vooral, veel plezier!
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:13
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Het feit dat een nieuwe vriendin 'niets' weet is helemaal niets mis mee, en ik moet zeggen dat ik dat meermaals meegemaakt heb. Het is en blijft je vriendin, waar je van houd. En zoals Chim al zei heeft het zeker ook voordelen...

Wat wel waar is is dat geen enkele keer sex meer zo 'speciaal' is als de 1e (hoewel die nou niet echt bijzonder was) maar dat geld in meer of mindere mate denk ik wel voor iedereen.

Wuzz zegt ook al: een nieuwe vriendin is niet slechter niet beter..
nee een nieuwe vriendin is een nieuw avontuur, en heeft heeft geen zin die te gaan vergelijkem met anderen, anders had het namelijk ook geen nut aan iets nieuws te beginnen nietwaar? Elke vriendin/sexpartner is anders, en bij elke leer je weer nieuwe dingen, doe je nieuwe ervaringen op.

Om specifieker te zijn: Maak je niet druk en geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:16
Verwijderd
[quote]Whuzz schreef:
)
Een nieuwe vriendin is anders. Niet beter, niet slechter. Anders.
Tuurlijk zijn er dingen die mijn vorige vriendin had of deed en die mijn nieuwe vriendin níet heeft of doet, maar dat geld omgekeerd net zo goed. En ja, ik verlang wel eens terug naar mijn vorige vriendin, maar dat heeft niets te maken met of mijn nieuwe vriendin wel goed genoeg is. Ik had 4 1/2 jaar een relatie met m'n ex. Dat vergeet je nou eenmaal niet in een paar maanden.
{/QUOTE]

4,5 jaar, tsja das idd wel heel lang. Tsja hij zégt dat hij niet terug verlangt naar z'n ex, maarjah.....de enige die naar een ex terugverlangt ben ik maargoed....
En hij zegt ook wel dat ik in sommige opzichten specialer voor hem ben, maar dan weet ik weer niet of hij het meent. Wel wil hij me een ring geven, die ontzettend veel voor hem betekent, een ring die van z'n opa is geweest. Die ring heeft hij niet aan z'n ex gegeven, duss dat zegt op zich ook wel veel, dat weet ik ook wel, maar toch....

(ik ben 1 van de onzekerste mensen op deze aardbol, vandaar )

Citaat:

Of je goed genoeg bent (ik neem dat je daarmee vooral op de seks doelt) hangt van jezelf af. Ik neem aan dat hij van je houd en dat moet op zich al genoeg zijn. Als ie echt van je houd zal hij je heus niet dumpen omdat je iets minder lekker zoent, of iets minder goed kan aftrekken dan je ex. Waarschijnlijk staan daar net zoveel dingen tegenover die je beter doet dan zij. En dan daarbij is dat helemaal het punt niet. Jij bent haar niet en hoeft dus ook geen dingen hetzelfde te doen. Als je twijfelt over of je iets goed, doet, vraag het hem. Communicatie is dé sleutel tot goede seks

Suc6 en vooral, veel plezier!

thanx echt héél erg bedankt
Alleen dat "plezier" zal nog wel ff duren denk ik...!!

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:22
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
1) voor haar is alles wat ze met jou zou doen nog helemaal nieuw en speciaal etc. Hoe speciaal zou het dan voor jou zijn? Nog steeds speciaal, of is het nu niet echt meer boeiend omdat ze de tweede is?
Nou, ik kan hier eigenlijk geen uitspraak over doen, aangezien ik zelf nog maagd ben maar euhm, ik denk dat het inderdaad niet meer 'zo' speciaal zou zijn als mijn eigen eerste keer.

Maar ik denk wel dat het speciaal blijft, je bent op dat moment wel iemand's eerste

Citaat:
2) vind je het een probleem dat ze nog geen ervaring heeft? zo van: damn, ik had toch echt liever iemand die wist waar ze mee bezig was, niet zo'n onervaren trutje...
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen een oppervlakkige en goede relatie. Als iemand echt van je houdt, zou deze nooit zo denken

Citaat:
3) zou je terugverlangen naar die eerste vriendin? zo van: jeeeeez, zij kon het echt veel beter, haar ik haar maar, want die 2e kan er echt nix van!!
Zie antwoord op vraag 2

Citaat:
4) Zou je gaan vergelijken?? (qua wie is beter). Zou je hun lichamen vergelijken? Zo van: damn m'n ex was veel lekkerder, veel perfecter etc?
Hmmm, dat zou mogelijk kunnen zijn :/

Maar goed, ik kan je wederom verwijzen naar mijn antwoord op vraag 2

Er zijn natuurlijk jongens die wel zo denken als jij het beschrijft, maar die houden dan ook niet echt van je. Die zijn alleen op 1 ding uit en meestal niet zo intelligent imho
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:07
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
lijkt me dat het ook ligt aan de relatie die jouw vriend met zijn eerste vriendin heeft gehad. Als het een brakkige relatie was, waar nix vrij in besproken werd enzo, dan zal jij vast en zeker veel specialer zijn.
Was het wel een hele goede relatie dan zal die waarschijnlijk wel gaan vergelijken. (zou ik ook doen, ik ben wel een meisje maar denk dat het hetzelfde geld voor meisjes, op een zekere manier)
Maar jullie zijn totaal anders, jij hoeftdus ook helemaal niet bang te zijn dat je eits anders doet. Hij heeft voor jou gekozen en hij wist meteen al dat jij anders zou zijn. Maakt hij daar een probleem van dan issie je niet waard.
JIj vult hem aan op een andere manier als zijn vriendin, maar anders is neit meteen fout.
Voor hetzelfde geld was jij de eerste geweest, en zijn eerste vriendin de tweede. Zo kun je het ook gaan bekijken...

*houdt nu wijs haar mond weer dicht omdat het gericht is aan jongens *
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:18
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Nu een paar vragen hierover:
1) voor haar is alles wat ze met jou zou doen nog helemaal nieuw en speciaal etc. Hoe speciaal zou het dan voor jou zijn? Nog steeds speciaal, of is het nu niet echt meer boeiend omdat ze de tweede is?

2) vind je het een probleem dat ze nog geen ervaring heeft? zo van: damn, ik had toch echt liever iemand die wist waar ze mee bezig was, niet zo'n onervaren trutje...

3) zou je terugverlangen naar die eerste vriendin? zo van: jeeeeez, zij kon het echt veel beter, haar ik haar maar, want die 2e kan er echt nix van!!

4) Zou je gaan vergelijken?? (qua wie is beter). Zou je hun lichamen vergelijken? Zo van: damn m'n ex was veel lekkerder, veel perfecter etc?
1) Natuurlijk is dat speciaal. Als je heel veel van iemand houdt en die band bezegelt met seks dan is dat altijd speciaal. Maar, het is waarschijnlijk nog specialer, omdat je, omdat het voor haar de eerste keer is en zij die zich altijd zal herinneren, haar een geweldige, mooie eerste keer wil bezorgen. Daarom is het extra speciaal.

2) Onervaren trutje? LOL nee...als je van elkaar houdt, boeit het echt niet of iemand onervaren is of niet al te goed in bed is, want, ten eerste is seks niet het belangrijkste wat er is in een liefdesrelatie, en op de tweede plaats, heel belangrijk, kun je met de persoon van wie je houdt overal over praten. Je kunt elkaar dingen leren en van elkaar leren. Ook seks is een leerproces waar de één verder is op zijn weg dan de ander. Je kunt er beter met elkaar over praten. Dat werkt altijd.

3) Dat zou wel ontzettend zielig zijn. Komop zeg, als je van elkaar houdt, dan denk je toch niet: Had ik die eerste maar want die was beter. Zie verder vraag 1 & 2.

4) Onbewust maak je misschien een vergelijk, dat echter niet van belang zal zijn. Als een jongen jou afkeurt vanwege je lichaam of je seksuele kunnen, is hij het verder niet waard om jou te ontmaagden of wanneer dan ook met jou seks te hebben. Ieder lichaam is op haar manier even mooi of lelijk en kan dus nooit goed vergeleken worden. Enkel de liefde telt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 14:20
Verwijderd
hmmz....klinkt op zich wel positief allemaal (tegenover de "2e vriendin"-->ik)
iig heel erg bedankt voor de uitgebreide reacties
Ik heb er écht wat aan namelijk..

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 14:27
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Offtopic, Alicia Silverstone is trouwens een van de mooiste vrouwen op deze aardbol
Samen met Katie Holmes
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Offtopic, Alicia Silverstone is trouwens een van de mooiste vrouwen op deze aardbol
I know, ze is echt cool
kweenie, ik ben gewoon fan van haar ofzow..
helaas lijk ik er niet op

Citaat:

Samen met Katie Holmes
neej samen met Demi Moore

neej niet met Katie Holmes .....(daar schijn ik wel serieus een beetje op te lijken, daarvoor vind ik haar ook niet knap )

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 14:55
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
neej niet met Katie Holmes .....(daar schijn ik wel serieus een beetje op te lijken, daarvoor vind ik haar ook niet knap )
Whaha

Katie ziet er wel leuk uit

*gaat nog om foto's vragen*
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 15:21
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
neej niet met Katie Holmes .....(daar schijn ik wel serieus een beetje op te lijken, daarvoor vind ik haar ook niet knap )
Heb je ICQ? Wat is je e-mail adres? Waar woon je?

Ohw, je had al een vriendje
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 15:26
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

1) voor haar is alles wat ze met jou zou doen nog helemaal nieuw en speciaal etc. Hoe speciaal zou het dan voor jou zijn? Nog steeds speciaal, of is het nu niet echt meer boeiend omdat ze de tweede is?
Ligt eraan wat voor gevoelens ik voor het meisje heb... met m'n 4e vriendin (en huidige) was alles ook speciaal en nieuw voor m'n gevoel. Als je heel veel om een persoon geeft kan 't ook speciaal zijn, en dat het vaak ook.

Citaat:
2) vind je het een probleem dat ze nog geen ervaring heeft? zo van: damn, ik had toch echt liever iemand die wist waar ze mee bezig was, niet zo'n onervaren trutje...
Neej, geen probleem. Kan zelfs leuke situaties opleveren. En het gaat erom dat je het allebei naar je zin hebt in bed, 't is niet model-neuken, je wordt niet beoordeeld op stijl.

Citaat:
3) zou je terugverlangen naar die eerste vriendin? zo van: jeeeeez, zij kon het echt veel beter, haar ik haar maar, want die 2e kan er echt nix van!!
Neej, dat is klinkklare onzin. (iig bij mij, en waarschijnlijk vele anderen)

Citaat:
4) Zou je gaan vergelijken?? (qua wie is beter). Zou je hun lichamen vergelijken? Zo van: damn m'n ex was veel lekkerder, veel perfecter etc?
Neej, iedereen is anders, iedereen heeft z'n eigen kwaliteiten. En je ex is niet voor nix je ex.


__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:11
Piccola
Piccola is offline
Ook ik heb veel aan deze antwoorden! Ben ook behoorlijk onzeker over dit soort dingen! Vooral over dat vergelijken en terugverlangen!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:15
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
L&r
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:42
FB
Avatar van FB
FB is offline
Als je gaat vergelijken ben je sowieso al zielig.

Je houdt toch van de persoon met wie je NU iets hebt, of niet?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 18:49
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
L&r
het gaat toch echt over SEX d8 ik....maarjah maakt ook niet echt uit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2002, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ook ik heb veel aan deze antwoorden! Ben ook behoorlijk onzeker over dit soort dingen! Vooral over dat vergelijken en terugverlangen!

ja idd.....irritant is dat he?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:58
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ja idd.....irritant is dat he?

Jah behoorlijk!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 16:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmmm.... nou, bij mij was het precies andersom. Ik had (voor ik met m'n vriend iets kreeg) een jaar een vriend, waar ik dus voor het eerst mee naar bed ben gegaan. Maar ik vond het alleen maar heel fijn, dat m'n vriend nog maagd was. Echt heel leuk! Dus ik denk niet dat je daar problemen mee hoeft te verwachten. Ik vergelijk hun lichamen niet, en ik denk zeker niet dat hij onervaren is ofzow. Is echt alleen maar leuk, dus denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
hmmm.... nou, bij mij was het precies andersom. Ik had (voor ik met m'n vriend iets kreeg) een jaar een vriend, waar ik dus voor het eerst mee naar bed ben gegaan. Maar ik vond het alleen maar heel fijn, dat m'n vriend nog maagd was. Echt heel leuk! Dus ik denk niet dat je daar problemen mee hoeft te verwachten. Ik vergelijk hun lichamen niet, en ik denk zeker niet dat hij onervaren is ofzow. Is echt alleen maar leuk, dus denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken.

thanx
tsja misschien is het ook wel leuk voor hem....

....maar voor mij niet!!!!

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal??
Verwijderd
15 06-02-2002 18:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.