Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2007, 19:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo. Vandaag was goed. Gewoon zoals vanouds. Gelukkig. Alsof er niets gebeurd is. Al kan ik hem nog wel ongemakkelijk laten voelen met opmerkingen. MAar dat is gemeen, maar met de tijd, zuillen de wonden helen en de opmerkingen overbodig worden. Ik had wel gezorgd dat ik er goed uitzag. Hopelijk krijgt hij nog spijt en dan ben ik er niet meer. Het is te laat. Maar vriendjes zjin kan volgens mij ook gezellig worden .

Ik denk niet dat ik echt verliefd was, al deed het bedrog wel pijn. Maar ik heb mn hart gelucht, gevoelens geuit en nu is het klaar ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 07-03-2007, 19:55
Verwijderd
Jezus waarom twijfel ik echt over álles. Ik heb echt nergens antwoorden op en dat ergert me en eh ja. fucked allemaal
Oud 07-03-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 07-03-2007 @ 20:37 :
Vrijdag is de scriptieprijsuitreiking waar ik 1 van de drie prijzen heb gewonnen met mijn masterscriptie.
Dan weet je iig veel van het onderwerp af. En je wint een dergelijke prijs niet voor niets, je scriptie moet dan gewoon onwijs goed en ook interessant zijn (ik weet dat dat niet helpt, maar probeer het in je achterhoofd te houden, wie weet maakt het nog iets verschil ). Wetenschappelijk hoeft niet per definitie ingewikkeld te zijn (en je scriptie zelf is al wetenschappelijk, toch?), lijkt me...niet te ingewikkeld taalgebruik gebruiken lijkt mij altijd goed, wat de doelgroep ook is. Je kunt beter wat te duidelijk zijn dan dat niemand er wat van begrijpt, lijkt mij.
Het voelt niet zo omdat jij zo aan jezelf twijfelt. En ik denk eigenlijk dat dat ook meer de reden is waarom jij denkt dat het presenteren niet goed zal gaan, dan dat je het werkelijk niet kunt.
Ik geloof er iig wel in, zowel in je scriptie als in je presentatie als in jou zelf.
Oud 07-03-2007, 20:33
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
buikpijnbuikpijnbuikpijn

lerenlerenleren...
Oud 07-03-2007, 20:35
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 07-03-2007 @ 21:33 :
lerenlerenleren...
Idd, ik ook. Ik heb er zo genoeg van en ik heb nog niet eens alles gehad en ik móet zo wel stoppen .
Oud 07-03-2007, 20:37
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 07-03-2007 @ 21:35 :
Idd, ik ook. Ik heb er zo genoeg van en ik heb nog niet eens alles gehad en ik móet zo wel stoppen .
Vervelend gevoel ja.
Oud 07-03-2007, 21:15
Verwijderd
en de zenuwen slaan nu echt toe.
Oud 07-03-2007, 21:38
Verwijderd
All I ask is a hug..
I don't care from who..
I just want a hug..
doesn't matter how long..
I just need a hug..

Oud 07-03-2007, 21:59
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ze had maar half gehoord wat ik zei waardoor ze geen antwoord kon geven vrijdag. Jaa jaa... sommige mensen
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 07-03-2007, 22:18
Verwijderd
een overdosis xtc .. goh.
vind t klote voor K.
bla

vandaag zo hard gewerkt dat ik alleen nog maar kan zitten.
en moet douchen. nouja, dan maar zittend

maar wel zoveel pijn dat de wereld draait, dit is ook verdoving.

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 22:21.
Oud 07-03-2007, 22:31
Verwijderd
i'm so sick of all these people but i'm scared to be alone...
Oud 07-03-2007, 23:02
Verwijderd
hoe zal ik nou ooit kleren kunnen kopen met dit budget. bedenk ik me nu. dat kan ik niet.
o jezus
ach..wtf. ik ga wel leren mijn eigen kleren te maken ofzo. creatief genoeg, engelengeduld genoeg, alleen geen concentratie.
bah. ik wil iemand om te knuffelen.
Oud 07-03-2007, 23:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: ik ben ook geen ster in presenteren, maar met een goede voorbereiding lukt het altijd wel. En bedenk, jij zit zo goed in je onderwerp dat je het wel gaat lukken om alles een beetje duidelijk uit een te zetten. En oefenen, daar doe ik nooit aan. Ik vind het thuis voor m'n vriend of voor m'n ouders veel enger dan voor zo'n zaal, dus misschien moet je juist niet oefenen, daar word je alleen maar zenuwachtig van. Ik zou alles wat ik wilde vertellen goed op een rijtje zetten, belangrijkste punten opschrijven en het dan gewoon doen. Het gaat er toch ook niet om wie van de 3 het beste kan presenteren?
Ik hoop dat je als eerste mag, dan heb je het maar gehad en kun je ook niet zenuwachtig worden van de (misschien) andere presentatietechnieken van de anderen.

OT: Het gaat wat beter nu gelukkig. Koor was wel weer gezellig vanavond. Van zingen word ik altijd vrolijk en blij.
Morgen ga ik vroeg naar de VU en dan de hele dag in de bieb zitten studeren. Ik denk dat ik maar ga stoppen met dat ene vak, het kost teveel tijd en het is oersaai en het directe doel waarvoor ik het deed (een bepaalde stage) is weg. En het is bovendien een extra vak, dus ik heb de punten niet nodig. Dan zoek ik wel weer een ander soort stage, ik heb toch geen flauw idee wat ik wil, dus kan nog alle kanten op.
Oud 07-03-2007, 23:31
Verwijderd
ik ga een liter straciatella-ijs opeten en stoppen met huilen omdat mn bek bevroren is
Oud 07-03-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 08-03-2007 @ 00:31 :
ik ga een liter straciatella-ijs opeten en stoppen met huilen omdat mn bek bevroren is
there's nothing so bad that chocolate can't fix...

(hmm,... er klopt iets niet aan die zin, maar you get the point)
Oud 07-03-2007, 23:45
Verwijderd
chocolade
lichte allergie ervoor maar dat mag doodvallen
Oud 08-03-2007, 05:11
Verwijderd
Vandaag naar de UWV over m'n uitkeringsaanvraag en ik ben ongelooflijk zenuwachtig. Er hangt zoveel vanaf. Als ik die uitkering krijg hoef ik me voorlopig om geld niet druk te maken. Als ik echter niks krijg is de vraag hoe ik m'n verdere studie ga bekostigen ineens wel heel serieus aan de orde. Ik vermoed dat het hoe dan ook een moeilijk gesprek gaat worden. Dan vanavond tappen. Ik moet maar zien hoe ik het dan red, want vannacht weer maar 4 uur slaap gehad en ik ga niet weer op bed. Dan verslaap ik me voor m'n afspraak met de UWV.
Oud 08-03-2007, 08:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik zit weer verwikkeld in allerlei gedachtegangen en patronen die ik o zo goed herken, en waar ik o zo moeilijk uit kom. Ik weet het even niet, wat ik moet doen, wat ik moet laten. Ik heb mezelf flink in de nesten gewerkt, en weet even niet meer wat ik moet doen.. Als er nou ook nog maar 1 ding gewoon goed zou gaan,, maar alles gaat fout, en ik blijf in mijn eigen rotzooi vastzitten. Domme domme domme doos.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-03-2007, 08:16
Verwijderd
succes DarkSide vandaag bij het UWV!
Oud 08-03-2007, 08:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@HaWaHaai: Heel veel succes morgen bij die presentatie! Presentaties zijn altijd lastig, zeker als er zoveel onzekere factoren zijn. Maar het gaat je vast lukken en je moet toch maar vooral in je achterhoofd houden dat jouw scriptie wel mooi een prijs heeft gewonnen en dus erg goed is.
En ik oefen trouwens ook nooit zoveel, word ik alleen maar zenuwachtig van.

OT: Eigenlijk, eigenlijk gaat alles heel erg goed. En dit is best een rustig blok, ik heb alles onder controle, dus misschien gaat het volgende blok, als ik drie vakken ga volgen, ook wel goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-03-2007, 09:26
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Gister ben ik dan bij het Larikshof wezen kijken. Ik was er echt zo enorm zenuwachtig voor... Het viel best tegen. Ik kreeg een rondleiding door het gebouwtje. De afdeling is vrij klein en overzichtelijk. Een beetje te klein naar mijn idee.
De verpleging daar was wel heel aardig, mar toch, zou ze niet in willen ruilen voor de verpleging die ik nu heb. Toch moet het
Gelukkig kreeg ik het nieuws, dat ik mijn cavia mee mocht nemen en ook wat eigen meubels. Dat is dan wel weer leuk, maar het is echt voor langere tijd, dat is wel balen. Ik wil helemaal niet lang opgenomen zijn. Ik vind twee jaar wel genoeg...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 08-03-2007, 09:55
Verwijderd
Bleh, ik weet echt niet wat ik aan moet met m'n studie. Het is een combinatie van desinteresse en een zeer slechte studiehouding. Aan de ene kant denk ik dat ik maar iets anders moet gaan zoeken, maar aan de andere kant, het probleem van slechte studiehouding heb ik dan ook. Bovendien heb ik geen idee wat ik anders zou moeten doen. Ja, Japans, maar omdat dat alleen in Leiden is en ik nu net hier een kamer heb is dat niet aan de orde.
Oud 08-03-2007, 10:01
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Niet eens zo heel overdreven lang geslapen, maar toch heb ik het gevoel alsof dat wel zo is. Duf, hoofd vol met weet ik niet en ik heb nergens echt zin in. Maarja, daar ga ik maar eens niet aan toegeven want dan is het einde zoek en het begint erg veel op wat ik in december had te lijken en dat was echt niet leuk Dus ik ga zo over een kwartiertje de trein nemen naar Amsterdam en dan op de universiteit de verdere dag in de bieb zitten. Gemotiveerde omgeving, dus dan zou het toch moet lukken me te concentreren, desnoods met behulp van die vet lekkere, maar eigenlijk veel te dure cappuchino die ze daar in de koffiebar hebben.
Oud 08-03-2007, 10:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha ik heb aardbeien voor mezelf gekocht en biejur voor de papa van mijn vriendje en mijn practicum ging duisentgoed en ik had een 7,9 voor Bio <3 en een 8,8 voor Scheikunde waarschijnlijk en ik had een heel mooi zwart bloesje gepast in de H&M maar ik kan tegenwoordig met geld omgaan dus ik heb hem niet eens gekocht en ik ben helemaal vrolijk en blij en dat komt doordat het donderdag is. <3 Donderdagdonderdag!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2007, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-03-2007 @ 11:01 :
desnoods met behulp van die vet lekkere, maar eigenlijk veel te dure cappuchino die ze daar in de koffiebar hebben.
Fijn is dat hè, als je van jezelf iets mag nemen wat eigenlijk veel te duur is, maar wat wel superlekker is.
Oud 08-03-2007, 11:02
Verwijderd
Wow ik heb geen idee waar dat gisteravond zomaar vandaan kwam! Het ene moment was het super gezellig, het andere moment stond ik half te laten om daarna op fiets terug naar huis hard te huilen en te gaan hyperventileren . Opeens kwam alles een beetje hard aan, zag ik vanalles weer. Ik weet niet of hij wel zo goed voor mij is. Ik heb zekerheid nodig, hij is van de 'ach we zien het wel'. En hij was zo raar gisteravond. Helemaal niet zoals ik hem ken, veel afstandelijker enzo. Ik probeerde steeds een beetje die afstand weg te halen, zijn hand te pakken, een arm om zijn middel te leggen, een hand op zijn rug, etc. Maar ik kreeg geen enkele respons, ik had het idee dat hij mij opeens heel raar vond ofzo, dat hij me niet meer leuk vond. En dan ga je dingen denken zoals: zie je wel, hij vindt me stom, ik ben dik, ik lach raar, ik bén raar. En toen ging ik opeens nog meer nadenken. Over wat er allemaal wel niet kan gebeuren, hoe de situatie van nu zich verhoudt tot de laatste keer dat ze een psychose kreeg, dat er verder niemand is die iets kan doen, etc. Inmiddels was ik al weggegaan en zat ik op de fiets, maar toen kreeg ik dus een hyperventilatieaanval. Gelukkig kreeg ik hem vrij snel onder controle, maar lastig was het wel... Pff, dat heb ik echt zooo lang niet meer gehad. Misschien wel een half jaar niet meer ofzo, of meer misschien wel.
Ik weet niet of ik nu met hem moet doorgaan. Het gekke was wel dat ondanks dat hij zo afstandelijk was de hele avond, toen ik wegging en ik zoiets zei van dat ik niet wist wanneer ik hem weer zou zien, dat hij opeens vroeg of ik de volgende dag iets te doen had. En dat terwijl ik dacht dat hij niet té veel wou afspreken enzo. Ik weet het niet meer hoor. Weet je waar ik ook bang voor ben, dat hij meer lust dan liefde voelt. Misschien moet ik gewoon een beetje afstand houdene even en het maar zien. In ieder geval geen overhaastte beslissingen nemen, want dat kan nooit goed zijn.
Oud 08-03-2007, 11:04
Verwijderd
hmmmmm ik wil eigelijk niet meer. Heb al zoveel gedaan vanochend, daar ben ik wel blij om. Maar eigenlijk heb ik de tijd gewoon nog nodig tot 5 uur om alles op een rijtje te zetten en te leren. Maar mn vriendje komt over 1.5 uur en die wil ik ook heel graag zien, maar die zie ik vanavond ook al wel. *doubts*
Oud 08-03-2007, 12:04
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-03-2007 @ 18:46 :
Heb je dat al eens tegen de mensen in je omgeving gezegd? Dat zijn de mensen die je wellicht kunnen helpen. En dat zullen ze vast ook graag willen doen. Geef ze die kans en vooral, geef jezelf die kans.
J. weet het natuurlijk, maar hij kan me niet helpen. Heb mijn moeder verteld dat ik zo moe ben sinds ik met school ben begonnen, dat ik mijn vader nu zo mis. Alleen hoe kunnen ze helpen? Ik moet op school praten van mijn moeder. Ja, dan kunnen ze er op school rekening mee houden, alleen hoe kan iemand helpen? Ik moet er gewoon doorheen.

Nu twee uur wakker, ga het liefst weer naar bed. Het weer houdt me tegen. De ramen staan open, ik zat net op de vensterbank. Het lijkt steeds meer op lente, ik hoop dat de kastanje voor het raam snel groen wordt. Terwijl ik op de vensterbank zat, liep de jongen langs waarmee ik vorige lente rommelde. Hij woont in het kraakpand naast die van ons. Ik wilde even dat het weer een jaar geleden was. Ik wil gewoon dat het weer lente wordt, en zomer, en dat ik weer de hele dag met D. aan de ijssel kan hangen.
Soms wil ik gewoon terug naar mijn moeder. Ben ik te snel hier gaan wonen? J. en ik zijn nog maar kort bij elkaar, ik ben een paar maanden na papa's dood weg gegaan, is het niet te snel geweest?
Doorzetten, ik moet doorzetten. Ik hou van mijn vrijheid, ik hou van dit pand, ik vind mijn huisgenoten leuk. Bijna is J. van al het gezeik rond zijn uitkering af, dan zal hij zich ook beter voelen.
Het komt wel goed.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 08-03-2007, 12:53
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wtf de line-up tot nu toe voor Pinkpop is teh gaaf. Echt like tien bands die ik duisentleuk vind. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 08-03-2007 @ 13:53 :
Wtf de line-up tot nu toe voor Pinkpop is teh gaaf. Echt like tien bands die ik duisentleuk vind. <3
Ja echt hé! Oh en school was stom en ik ga nu een cadeautje voor pap uitzoeken, which is kinda problematic maar anders worden het maar dvd's enzo en het is wel heel erg lekker weer dus ik ga alleen in mijn sweater En het is donderdagdusbijnavrijdag en we gaan naar mijn mamapapa en dat is wel gaaf. OH en ik ga naar de kapper en wordt weer semikaal
Oud 08-03-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 08-03-2007 @ 13:04 :
alleen hoe kan iemand helpen? Ik moet er gewoon doorheen.
Waarom denk je dat er hulpverleners ed zijn? Om je te helpen. En als het niet zou werken, dan zouden die mensen al lang geen werk meer hebben, denk je niet?

Het zou kunnen dat het iets is waar je gewoon door heen moet...maar zodra het je leven (meer en meer) gaat beheersen en je het idee hebt dat je het niet meer aankunt, is het meer dan dat en is het misschien handig om hulp te zoeken.
Oud 08-03-2007, 13:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En nou heb ik aardbeien met vanillevla en de zon schijnt en ik voel me helemaal zomer. \o/
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-03-2007, 14:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Blegh, kutdag. Moet zo naar therapie en ik heb er geen zin in, ik wil niet meer praten over hoe kut het met me gaat, hoe erg ik het voor mezelf verkloot. Ik wil gewoon al die kutgevoelens, al die kutgedachtes negeren en gewoon doorgaan. Gewoon. Pff, wat ben ik weer verschrikkelijk onmogelijk.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-03-2007, 14:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het is buiten 14 graden en ik zit zielig, alleen en ziekig binnen.

Nee, ik voel me niet heel zielig, maar het is niet leuk om me ziek te voelen. Het is alweer een stuk beter dan gister, dus het komt vast goed voor zaterdag.

Alleen wel jammer dat studeren nu ook niet opschiet. Maar ja, daar kan ik ook niks aan doen...

Ik maak er gewoon een lekker rustig dagje van.
__________________
Oud 08-03-2007, 14:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff. Opzich gaat het goed. Misschien wil ik ook teveel in 1x. Ik wil nog wel bij hem zijn. Tijdens practicum zat hij ergens anders en hij had het heel gezellig en het liefste zat ik erbij. Ik wil het met hem gezellig hebben. Kort stukje konden we toevallig samen reizen en dat was meteen gezellig. Dus als we samen zijn is het goed. Voelt het goed. Of het te goed voelt, weet ik niet. Hij is gewoon leuk en aardig, klaar. En opzich toen hij zei dat ie vanmiddag naar zijn vriendin ging, deed dat geen pijn. Wel had ik natuurlijk nu liever met hem iets leuks gedaan, maar misschien is dat omdat ik me daar op ingesteld had, ik had me erop verheugd. Ik weet het niet, ik kan er niet goed bij wat ik voel. Beetje jaloers, dat wel…
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-03-2007, 14:57
Verwijderd
Dat ziektewet is helemaal niks. Ik wil gewoon bezig zijn. Een baan met hoge status No way. Maar werken is best leuk als je een beetje onder de mensen bent en in de stad.
Hopelijk binnenkort me rijbewijs halen!
Oud 08-03-2007, 15:07
Verwijderd
Van drie hoofdstukken de opgaven gemaakt, moet nu nog vier hoofdstukken...maar ik loop nu drie hoofdstukken voor (had ze voor zondag op het 'programma' staan). Verder vandaag een interview gehad voor de bachelorthesis.
En het is echt heerlijk buiten op het balkon (in de zon).
Oud 08-03-2007, 15:15
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
"you'll never change if you just run away"
oh, het is zo waar...Maar niemand zegt er even bij dat, dat zooo moeilijk is.. *dus zeg ik het nu maar even*
hmm, het is zo pijnlijk, als zij mij de waarheid verteld, en ik moet toegeven dat wat ze zegt klopt...
Ze vraagt dan hoe t voelt, ja.. dat weet ik niet precies.. alleen dat ik er verdrietig van word..

Maar ben wel blij met het lekkere weer, op mijn half vrije dag , en morgen nog een dagje en dan alweer weekend, wat gaat de week toch snel!
Oud 08-03-2007, 15:27
Verwijderd
ik weet het niet meer.
poging doen om punt te verbeteren of opnieuw die stres, aantal nachten zeer weinig slapen enzo. pfff.
Oud 08-03-2007, 15:43
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik voel me zo moe...

En mis de gezelligheid.
Oud 08-03-2007, 15:48
Verwijderd
heledag weer achter me comp gezeten.
Kut.
Oud 08-03-2007, 15:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik hoorde vandaag dat onze facultatieve lessen dit waarschijnlijk grotendeels niet doorgaan. Worden allemaal verplichte lessen, stomme schoolinspectie. Alsof we het nog niet druk genoeg hebben.

Waarom zouden ze zeuren? Wij leveren tot nu toe altijd nog de beste leerlingen van heel Nederland. Hihi, weer het hoogste gemiddelde volgens de Elsevier.
Oud 08-03-2007, 16:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-03-2007 @ 15:51 :
Het is buiten 14 graden en ik zit zielig, alleen en ziekig binnen.

Nee, ik voel me niet heel zielig, maar het is niet leuk om me ziek te voelen. Het is alweer een stuk beter dan gister, dus het komt vast goed voor zaterdag.

Alleen wel jammer dat studeren nu ook niet opschiet. Maar ja, daar kan ik ook niks aan doen...

Ik maak er gewoon een lekker rustig dagje van.
kwil wel ruilen hoor.. mag jij van het weer/ zonnetje genieten..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-03-2007, 16:29
Verwijderd
Of we hebben tot nog toe veel mazzel gehad of het pessimisme van onze begeleidende docent was niet geheel terecht. En ik hoop natuurlijk dat dat laatste het geval is... Maandag ga ik even bellen naar een andere school, hopelijk willen die ook mee werken.
Oud 08-03-2007, 16:31
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik vóel gewoon dat ze zich kutvoelt...
kweet ook wel waardoor enzo, maar dat moet ze zelf vertellen, mja ze is een rasechte binnenvetter....

Kwou dat ik dr kon steunen

Voor de rest gaat t nog steeds goed met me Nog steeds vrolijk sinds de kerkgang afgelopen zondag
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 08-03-2007, 16:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Net terug van therapie, voel me nu toch wel veel beter en ben blij dat ik gewoon ben gegaan. Ook even boodschappen gedaan voor vanavond, én o.a. die Sunshine bodylotion gekocht van Dove, ben benieuwd of ik er iets van merk. Hoop het wel, want door dit lekkere weer krijg ik zin om in rokjes te lopen en dan wil ik er wel een beetje bruin uitzien. Word echt heel erg blij van het lekkere weer, terwijl ik normaal nooit zo van de zomer ben. Zit de hele dag al van hot naar her op de fiets en heb alleen vanochtend vroeg mijn jas aan hoeven doen! Kreeg net een mailtje van mijn moeder uit Egypte, ze heeft het echt heel erg leuk en ondanks ik zeer jaloers ben op alles wat ze daar doet, ben ik wel heel erg blij dat ze na alle zorgen, even heerlijk kan ontspannen! Verder heb ik nog vrij weinig vertrouwen in school, maar doe maar gewoon mijn best. Frans is al af, nu nog Duits leren en Nederlands maken,, pff C&M ZOMERRRRR

Drinking wine and killing time
Sitting in the summer sun
(...)
Seven days in sunny June
Were long enough to bloom
The flowers on the summer dress you wore in spring
The way we laughed as one
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-03-2007, 17:29
Verwijderd
Eventjes kort. Novarum belde net. Het advies is tweedaagse en ik kan waarschijnlijk over twee weken al beginnen! Eerste reactie? Dat is wel heel snel, ik moet nog zoveel regelen, maar het is wel een hele mooie kans. Ik ga het morgen en volgende week regelen op school en werk en dan over 2/3 weken beginnen. Brr.
Oud 08-03-2007, 17:29
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ben ik ooit uitgeslapen? Ik doe bijna niks anders meer dan slapen tegenwoordig. Het is echt absurd. Ik sta op, slaap verder in de trein, kan op school met moeite de lessen volgen door de vermoeidheid, slaap in de trein terug, slaap als ik thuis kom meestal tot het avondeten, heb dan nog een uur of 3 's avonds voor mezelf en ga dan weer slapen. En terwijl ik zoveel slaap heb ik evengoed ontzettende honger en eet ik echt ontzettend veel. Zo vreemd dit. Ik kan toch bijna geen pfeiffer of iets hebben? dan zou ik me toch wel ziek voelen?
Ik heb wel het idee dat ik de laatste tijd zo depressief gestemd ben doordat ik me moe blijf voelen en het heel zwaar voelt om mijn aandacht bij dingen te houden. Het is ook zo'n cirkel. Ik ben nu heel moe (terwijl ik net 3 uur geslapen heb) en dan lijkt de stage die ik morgen moet lopen nog zwaader en dan ga ik er over piekeren en dan word ik nog vermoeider. *zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-03-2007, 17:59
Verwijderd
Verveling verveling en nog eens verveling.
Ik voel me niet eens zo slecht erdoor.
Maar ik ben liever bezig dan de hele dag thuis zitten.
Ik heb wel een paar baantje in me hoofd die wel reeel zijn, Niet vandaag, maar wel over 1 jaar ofzo.
Ik wil het zo hebben, dat ik alleen maar af en toe wat in psychologie post. Maarjah ik heb nu gewoon teveel tijd.
Zo even gouden kooi checken, en daarna even sporten

VOlgens mij is me pizza klaar.
Oud 08-03-2007, 18:09
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
moon schreef op 08-03-2007 @ 18:29 :

Ik heb wel het idee dat ik de laatste tijd zo depressief gestemd ben doordat ik me moe blijf voelen en het heel zwaar voelt om mijn aandacht bij dingen te houden. Het is ook zo'n cirkel.
Ik wilde net zeggen... het kan ook komen dat je moe bent en een slechte concentratie hebt omdat je je zo depressief gestemd voelt. Dat heb ik altijd. Sterkte! Probeer een ritme vast te houden.

Nu ook. En ik moet nog tweeënhalf hoofdstuk biologie leren voor morgen.
Kortom: ik red het nooit. Maar het moet, want ik heb natuurkunde ook al verknald en ik ben al blijven zitten.
Wat moet ik nou ?
Leren, trut!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.