Oud 04-10-2018, 12:30
sanne.c
sanne.c is offline
Er is nog steeds ongelijkheid tussen mannen en vrouwen. Moeten mannen en vrouwen hetzelfde verdienen?

Vinden jullie dat mannen en vrouwen evenveel moeten verdienen, bij dezelfde functie?
Horen vrouwen nog steeds thuis te zorgen voor de kinderen?

wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2018, 12:32
Hallo1234
Hallo1234 is offline
Ik vind dat het een keuze is je hoeft niet thuis te zitten de kinderen kunnen ook naar de kinderopvang.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:34
sanne.c
sanne.c is offline
Citaat:
Ik vind dat het een keuze is je hoeft niet thuis te zitten de kinderen kunnen ook naar de kinderopvang.
ja klopt, maar stel nou dat kinderen niet naar de kinderopvang kunnen en iemand thuis moet blijven, is dat dan de man of de vrouw.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:35
jsano
jsano is offline
ik vind dat mannen en vrouwen wel gelijk behandeld moeten worden. Ik vind dat ze hetzelfde horen te verdienen qua banen en wie thuis voor de kinderen zorgt moeten man en vrouw samen zelf bepalen,
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:36
K106594
K106594 is offline
Ik vindt dat zowel mannen als vrouwen thuis kunnen blijven. Waarom zouden we er onderscheid tussen maken? Het traditionele beeld van man werkt vrouw doet het huishouden is wel een beetje weg naar mijn mening, vinden jullie niet?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:37
Melle2.0
Melle2.0 is offline
Vrouwen moeten het zelfde verdienen als mannen, als ze tenminste het zelfde werk doen. Maar vaak is dat niet het geval, mannen werken en vrouwen zorgen voor de kinderen, dit is niet verkeerd maar wel een soort traditie. Hierdoor is het logisch dat mannen meer verdienen gemiddeld. Als je het hebt over manlijke journalisten die meer verdienen als vrouwelijke journalisten die het zelfde werk verrichten vind ik dat deze vrouwen ook het zelfde moeten verdienen als mannen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:39
sanne.c
sanne.c is offline
Citaat:
Ik vindt dat zowel mannen als vrouwen thuis kunnen blijven. Waarom zouden we er onderscheid tussen maken? Het traditionele beeld van man werkt vrouw doet het huishouden is wel een beetje weg naar mijn mening, vinden jullie niet?
ik ben het hier helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:45
Melle2.0
Melle2.0 is offline
Citaat:
Ik vindt dat zowel mannen als vrouwen thuis kunnen blijven. Waarom zouden we er onderscheid tussen maken? Het traditionele beeld van man werkt vrouw doet het huishouden is wel een beetje weg naar mijn mening, vinden jullie niet?
Jawel, maar het is nog steeds meer voorkomend dat vrouwen het huishouden doen en mannen werken. Daar moet je wel rekening mee houden als je het over een onderwerp als deze hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:52
K106594
K106594 is offline
Citaat:
Jawel, maar het is nog steeds meer voorkomend dat vrouwen het huishouden doen en mannen werken. Daar moet je wel rekening mee houden als je het over een onderwerp als deze hebt.
Klopt, ben ik het mee eens. Maar dit is de 21e eeuw, misschien kunnen we wel op Mars gaan wonen over 30 jaar. En dit zou nog niet eens kunnen veranderen? Dat is toch gek? Ik denk dat het zeker wel kan gaan veranderen, vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 12:57
Melle2.0
Melle2.0 is offline
Het kan zeker veranderen, ik heb bijvoorbeeld een oom en tante waarvan de oom thuis is en de tante werkt. Maar nogmaals, ik zeg niet dat vrouwen voor de kinderen moeten zorgen en mannen moeten werken. Ik vind alleen dat dit tot nu toe nog wel zo is in de meerderheid van de huishoudens, dit moet je meenemen in je mening hierover.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 21:15
Verwijderd
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving! Vrouw moet voor de kinderen zorgen, man werkt. Gewoon prima. Ohja en gays mogen hier niet over meepraten. Want gays.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 21:36
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving! Vrouw moet voor de kinderen zorgen, man werkt. Gewoon prima. Ohja en gays mogen hier niet over meepraten. Want gays.
En niet vaccineren want dan krijgen de kinderen autisme.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 04-10-2018, 21:47
Melle2.0
Melle2.0 is offline
Citaat:
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving! Vrouw moet voor de kinderen zorgen, man werkt. Gewoon prima. Ohja en gays mogen hier niet over meepraten. Want gays.
Mag ik vragen waarom je denkt dat wij dat niet prima vinden? We zeggen alleen dat mannen en vrouwen ook best van rollen kunnen wisselen...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2018, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen
Nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Mooie/hete/knappe mannen en vrouwen #2
Missy
23 19-11-2010 14:40
Psychologie je van binnen man en vrouw tegelijk voelen...
AngelTrash
18 13-02-2007 17:28
Liefde & Relatie mannen en vrouwen
xXxEvaxXx
52 15-11-2005 15:11
Verhalen & Gedichten Mannen en Vrouwen
Theseus
2 23-11-2004 09:39
Levensbeschouwing & Filosofie [statement] Mannen en vrouwen zijn gelijk
So chu chu
157 12-06-2003 16:16
Levensbeschouwing & Filosofie man en vrouw gelyk...of...
*fledermous*
162 16-11-2002 17:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.