Oud 26-03-2019, 14:39
Verwijderd
De woonkamer is in '84 of zo verbouwd en de keuken en de garage tien jaar geleden of zo, dus de garage (oke, en de keuken) is beter geïsoleerd als de woonkamer
Advertentie
Oud 26-03-2019, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat, ik blijf hier wel weg voorlopig. Hoe het hier nu gaat de laatste tijd heeft het voor mij genoeg verziekt.
Mooi, weet je hoe je je account moet verwijderen of heb je een handleiding nodig?
Oud 26-03-2019, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Oh en het huis van mijn ouders rammelt dus letterlijk als het hard waait, dan rammelen de deuren en er zitten overal mussen in de heg en in de nestpotten die mijn ouders hebben ophangen en omg er zat gewoon een nest in de heg en er zitten er echt nog ewl meer maar dit zag ik toevallig en ik vind het zo fijn.

Er mankeert zoveel aan dit huis en er moet zoveel aan gebeuren en er ligt zo veel grond om heen, maar anders omg zou ik dit echt zo enorm hard kopen.
Ik hou daar ook wel van maar als je geen open haard hebt dan heb je zo snel last van gemene tocht.
Oud 26-03-2019, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar jij hebt best een kort lontje, rapporteert alles wat in de verste verte ook maar lijkt op een belediging, of in ieder geval voor jou zo voelt, niet eens richting jouw persoon per se, en hebt volgens mij in het algemeen twee gezichten; eentje hier en eentje achter de schermen.

Serieus, "vroeger kreeg je nog een ban voor layoutverzieken", dat is gewoon een oproep om iemand te bannen. En ook vroeger werd er niet in één keer een ban voor uitgedeeld, maar eerst een keer gezegd "nou, kappe" en daarna kwam er misschien een keer een waarschuwing.
Citaat:
Weet je wat, ik blijf hier wel weg voorlopig. Hoe het hier nu gaat de laatste tijd heeft het voor mij genoeg verziekt.
Wat een vreemd antwoord, deadlock suggereert hier nogal wat.. Kan ik hieruit opmaken dat jij weet dat wat hij suggereert waar is en dat jij geen trek hebt om open kaart te spelen?
Oud 26-03-2019, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Wat een vreemd antwoord, deadlock suggereert hier nogal wat.. Kan ik hieruit opmaken dat jij weet dat wat hij suggereert waar is en dat jij geen trek hebt om open kaart te spelen?
Dit kan geen nieuwe informatie zijn want dit is al jaaaren zo. Er loopt er nog een die consequent hetzelfde spelletje speelt, en die FB geweest is en toevallig de laatste tijd weer actief, die hield ook achter de schermen hele andere verhalen dan aan de voorkant.
Oud 26-03-2019, 16:26
Verwijderd
En er waren er nog meer, zoals Wammus, die ook aan de voorkant mooi weer speelde en aan de achterkant de grote drijvende kracht was achter permbanverzoeken voor bepaalde leden.
Oud 26-03-2019, 16:35
Verwijderd
Voor mij wel nieuwe informatie.. Wat sneu.
Oud 26-03-2019, 16:54
Verwijderd
En schijnbaar snappen ze ook niet dat het met zo weinig actieve leden heel makkelijk is om aan uitsluiting en deductie te doen.
Oud 26-03-2019, 17:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En toen werd Wolter verbannen (op aanvraag).
Oud 26-03-2019, 17:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Banaanvraag!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2019, 17:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Banaanvragen horen op Eten en Drinken!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 26-03-2019, 18:07
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Banaanvragen horen op Eten en Drinken!
Je bent zelf een banaan
Oud 27-03-2019, 12:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dit kan geen nieuwe informatie zijn want dit is al jaaaren zo. Er loopt er nog een die consequent hetzelfde spelletje speelt, en die FB geweest is en toevallig de laatste tijd weer actief, die hield ook achter de schermen hele andere verhalen dan aan de voorkant.
Ja, sorry man.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-03-2019, 13:13
Verwijderd
Hahahaha, over mensen die niet op dat lijstje staan gesproken Jij, pheebs, Ieke, WYSIWYG.
Oud 27-03-2019, 13:31
Verwijderd
Serieus, wat heb ik een hekel aan met twee gezichten spreken. Wat ben je dan een laffe slapzak.
Oud 27-03-2019, 19:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hahahaha, over mensen die niet op dat lijstje staan gesproken Jij, pheebs, Ieke, WYSIWYG.
Joh, je moest es weten watvoor backstabbing kutwijf ik kan zijn. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-03-2019, 03:36
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Allahverdomme wat een walgelijke mispunten zijn Baudet en Wilders.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 29-03-2019, 07:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
"Allahverdomme"
Waarom geen "Yahwehverdomme"
Oud 29-03-2019, 07:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
"Allahverdomme"
Waarom geen "Yahwehverdomme"
Allah betekent God. Yahweh heeft een net iets andere betekenis, vrij vertaald "ik ben wie ik ben en ik zal zijn wie ik zijn zal". Het is een naam die God zichzelf geeft (volgens de Christelijke en Joodse traditie) en die iets zegt over zijn karakter, dat hij altijd dezelfde is geweest en zal zijn.

Je kunt God/ Allah dus niet zomaar vervangen door Yahweh, aangezien het een andere betekenis heeft
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-03-2019, 07:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Allah betekent God. Yahweh heeft een net iets andere betekenis, vrij vertaald "ik ben wie ik ben en ik zal zijn wie ik zijn zal". Het is een naam die God zichzelf geeft (volgens de Christelijke en Joodse traditie) en die iets zegt over zijn karakter, dat hij altijd dezelfde is geweest en zal zijn.

Je kunt God/ Allah dus niet zomaar vervangen door Yahweh, aangezien het een andere betekenis heeft
O allah o neuk.
Oud 29-03-2019, 08:10
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mooi! Waar vind ik dat? Op Fonq.
Oud 29-03-2019, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-03-2019, 09:22
Verwijderd
Hmm Kühne heeft de fijne Franse mosterd minder pittig gemaakt geloof ik
Oud 29-03-2019, 12:09
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
God zal inderdaad nooit veranderen, wat een teringlijer
__________________
Forumdownie
Oud 29-03-2019, 12:18
Verwijderd
"YAHWEH is the Scriptural (Hebrew) name for the Creator. G-D is the Modern English name for Deity. Are they the same being? Maybe, but then, maybe not -- you decide. However, the Modern English word G-D derives from the Ancient Canaanite word GAWD (the exact same pronunciation).

Gad is a Syrian or Canaanite deity of good luck or fortune. In Hebrew, it is written GD, but with Massoretic vowel-pointing, it is "Gad." Other Scriptural references to a similar deity, also written GD, have a vowel-pointing giving us "Gawd" or "G-d." Gad is identified with Jupiter, the Sky-deity or the Sun-deity.

The word "G-d" (or rather, g-d) is a title, but not a proper name. In English Bibles the word is sometimes translating the Hebrew Elohim (or elohim), El (or el), and Eloah. In the Greek Scriptures the word translates the Greek word "theos". Both the Hebrew and Greek "root" meaning is "Mighty one" or "Powerful one," and is applicable to terrestrial and celestial beings. However, it is most often incorrectly used as a substitute for the Hebrew Tetragrammaton (YHWH). Transliterated as YAHWEH, or YAHUWEH pronounced YAH-OO-AY.

According to Encyclopaedia Britannica, G-D is the common Teutonic word for a personal object of religious worship, applied to all the superhuman beings of the heathen mythologies. The word "g-d" on the conversion of the Teutonic races to Christianity was adopted as the name of the One Supreme Being. Encyclopedia of Religion and Ethics and Webster's Twentieth Century Dictionary, Unabridged agree that the origin is Teutonic paganism.

In Indo-Germanic dictionaries, only one word resembles "g-d." It is ghodh and is pronounced the same. This word means union, also sexual union or mating. According to Luneburger Wörterbuch, the following are the same word: Gott, Goda, got, gode, gade, g-d and guth (gud).

The Ancient Canaanite idol who was named G-D (Gawd) is even mentioned in the Hebrew Bible in ISAIAH 65:11&12

11. "You are those who forsake YAHWEH (the Biblical Hebrew Creator) who forget My special mountain, who prepare a table for Gawd (G-d the Canaanite idol), and who furnish a drink offering for MENI (G-d’s wife),

12. Therefore, I will count you for the sword and you will all bow down for the slaughter because when I called, you did not answer, when I spoke, you did not hear, but you did evil in My sight, and chose that which displeases Me.

IF the Scriptures are 100% accurate -

Then G-D and YAHWEH are NOT the same beings (according to this HEBREW TEXT) - And G-D worshippers are condemned by the Creator YAHWEH.

If you understand these facts, and claim to believe and perfectly obey the Scriptures, but yet lay claim to worship the deity called G-D, then you would be a hypocrite.

IF, however, the Scriptures are simply the writings of men, then YAHWEH is simply the Hebrew concept of the Creator, and G-D is an Ancient Canaanite G-D as well as the Modern English counterpart concept of the Creator.

Only YOU must decide whether or not "YAHWEH" and "g-d" are the same."


Ja jongens, TISWAH. Gelukkig maar dat er ""universitaire"" ""opleidingen"" theologie zijn
Oud 29-03-2019, 12:35
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Hmm Kühne heeft de fijne Franse mosterd minder pittig gemaakt geloof ik
Neem je Gentse mosterd...
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 30-03-2019, 15:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Sodejutjes waarom eindigen vrijdagbarren en bedrijfsfeestjes bij ons altijd in zwarte gaten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-03-2019, 16:04
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Sodejutjes waarom eindigen vrijdagbarren en bedrijfsfeestjes bij ons altijd in zwarte gaten
Hoi Zoefje
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 30-03-2019, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Neem je Gentse mosterd...
Nee.

// Godsamme, waarom zijn sommige fonts weer niet om aan te gluren in in Windows 10/1803, NVidia drivers 419.67, 1440p/120Hz @ DisplayPort. Ik word hier zo simpel van.
Oud 30-03-2019, 19:06
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nee.

// Godsamme, waarom zijn sommige fonts weer niet om aan te gluren in in Windows 10/1803, NVidia drivers 419.67, 1440p/120Hz @ DisplayPort. Ik word hier zo simpel van.
Oh.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 01-04-2019, 11:25
Verwijderd
Zo, ik ben chagrijnig, niet te krap.
Oud 01-04-2019, 11:46
Verwijderd
Mensen die chagrijnig zijn zijn slechte verliezers.
Oud 01-04-2019, 11:47
Verwijderd
Ik kan uitstekend tegen verlies? Of ben je nu aan het voortborduren op je zomertijdswaanzin of zo?
Oud 01-04-2019, 11:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb een flinke keelontsteking, maar het is lekker weer dus boeie
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-04-2019, 11:57
Verwijderd
Hm, ik lijk wat neusverkouden te zijn en heb een ruime week zeer waardeloos geslapen inmiddels. Natuurlijk een lachertje voor mensen met ernstige slaapproblematiek ({insert het 'kindertjes-in-Afrika'-stanza}) maar dit hakt er voor mij al wel aardig in.

Ik verwacht dat de slaapproblematiek ligt in een switch van slaapkamer, waar we nu slapen is (vooralsnog) veel minder verduistering. Daarnaast ook gestopt met roken, schijnbaar kan dat ook effect hebben op nachtrust. Dus nou, waar 't aan ligt, Joost mag het weten en wellicht is het een combinatie van verschillende dingen.. Maar goed. Daarom ben ik dus chagrijnig.
Oud 01-04-2019, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik kan uitstekend tegen verlies? Of ben je nu aan het voortborduren op je zomertijdswaanzin of zo?
Nee hoor, dat vind ik oprecht. Ik ben eigenlijk nooit meer sjaggo op een manier dat het de moeite waard is om te melden, of er is een directe reden voor Vroeger was ik het aan de lopende band maar ik werd erg moe van mezelf daardoor.
Oud 01-04-2019, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dat vind ik oprecht. Ik ben eigenlijk nooit meer sjaggo op een manier dat het de moeite waard is om te melden, of er is een directe reden voor Vroeger was ik het aan de lopende band maar ik werd erg moe van mezelf daardoor.
Maar hoe link je dat dan aan een "slechte verliezer" zijn? Ik begrijp er geen hol van. Voor mij werkt dat zo: 1) Je speelt per definitie om te winnen, of je speelt níet. Als je niet spéélt, kan je niet verliezen. Daaruit volgt dat wanneer je verliest, je best hebt gedaan. Dat maakt verliezen prima want het biedt inzicht in wat beter moet. Uiteraard gaat het dan niet om teamsport (want fuck teamsport).

Heeft geen reet met gemoedstoestand te maken, winnen of verliezen.
Oud 01-04-2019, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe link je dat dan aan een "slechte verliezer" zijn? Ik begrijp er geen hol van. Voor mij werkt dat zo: 1) Je speelt per definitie om te winnen, of je speelt níet. Als je niet spéélt, kan je niet verliezen. Daaruit volgt dat wanneer je verliest, je best hebt gedaan. Dat maakt verliezen prima want het biedt inzicht in wat beter moet. Uiteraard gaat het dan niet om teamsport (want fuck teamsport).
Chagrijnig zijn is een keuze. Tenminste, voor mij. Daar is enige conditionering aan vooraf gegaan maar het werkte uitstekend. Dus als je ervoor kiest, dan verlies je. Is bij ons in de groep het credo in ieder geval.
Oud 01-04-2019, 12:08
Verwijderd
Oh, mee eens dat het een kéuze is hoor! Alleen kies ik er nu voor om chagrijnig te zijn. Maakt niet dat ik verloren heb of een slechte verliezer ben Ik moet ook toegeven dat ik in mijn huidige functie en sowieso vandaag geen incentive heb een andere keuze te maken. Nu kan ik straffeloos chagrijnig blijven en voor mezelf is dat prima.
Oud 01-04-2019, 12:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik weet niet of ik goed tegen mijn verlies kan, ik heb er amper ervaring mee
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-04-2019, 12:54
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik goed tegen mijn verlies kan, ik heb er amper ervaring mee
Niemand vroeg om jouw mening.
Oud 01-04-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of ik goed tegen mijn verlies kan, ik heb er amper ervaring mee
"When you are dead you don't know that you're dead, but it's hard for the people around you. It is the same if you are stupid." Ik zie parallellen..
Oud 01-04-2019, 13:32
Verwijderd
Citaat:
"When you are dead you don't know that you're dead, but it's hard for the people around you. It is the same if you are stupid." Ik zie parallellen..
Winrar!
Oud 01-04-2019, 13:45
Verwijderd


Wat een grootheid. Vanaf 06:00 positioneert hij zich voor roze in plaats van zwart, waarmee hij maximale score min één bewust haalt, om een protest te maken tegen het lage bedrag voor de maximum score van 147.
Oud 01-04-2019, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Winrar!
Ik vond 'm ook wel geestig, maar ja, de Woltertjes van deze wereld zullen hier wel weer aanstoot aan nemen en rapporteren. Houd ook in het achterhoofd de gestrekte benen mijnerzijds richting het team der forumbazen recentelijk, nou, kat in 't bakkie

Zal maar vast afscheid nemen kekeke!
Oud 01-04-2019, 15:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nou houdou he
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-04-2019, 15:33
Verwijderd
Houdou? Denk je dat ik een proleet ben of zo
Oud 01-04-2019, 15:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Houdou? Denk je dat ik een proleet ben of zo
Nee, je bent een Turk!
Oud 01-04-2019, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vond 'm ook wel geestig, maar ja, de Woltertjes van deze wereld zullen hier wel weer aanstoot aan nemen en rapporteren. Houd ook in het achterhoofd de gestrekte benen mijnerzijds richting het team der forumbazen recentelijk, nou, kat in 't bakkie

Zal maar vast afscheid nemen kekeke!
Neuh, dat durven ze dan weer niet, wij zijn op de korte termijn weer even safe. Dus ik kan met een gerust hart puddingpoeder een zwakzinnige dwaas noemen. Over een paar weken kan dat weer niet meer, waarschijnlijk. Afhankelijk van de doelgroep du jour, het privéleven van de forumbazen en de kleur urine van Jon bij zijn ochtendplas.
Oud 01-04-2019, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Over een paar weken kan dat weer niet meer, waarschijnlijk. Afhankelijk van de doelgroep du jour, het privéleven van de forumbazen en de kleur urine van Jon bij zijn ochtendplas.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.