Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 21:19
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
een (na)tekening van een foto van een beeldje van Eros. Volgens mij zitten de ogen iets te hoog of te ver uit elkaar, de voeten lijken me ook niet helemaal goed, verder nog suggesties?

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 19:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 21:30
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Spatie weghalen.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:40
Expanium
Avatar van Expanium
Expanium is offline
best ok, beetje te licht. Ga zo door
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:52
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
mooi tekening! Inderdaad wat licht en de neus vind ik niet echt mooi. Voor de rest is ie prachtig!
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:49
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Bedankt voor de tips! De neus, zie ik nu, is idd niet zo mooi, ga ik wat aan doen. Dat 'ie zo licht is komt door de scan, in het echt is 'ie donkerder.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 20:39
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
Inderdaad wel mooi gedaan, maar iets te licht. En hij heeft maar 1 vleugel? En de voetjes zitten niet helemaal goed vast aan zn been geloof ik. De handjes vind k wel knap gedaan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:13
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 10-04-2004 @ 21:39 :
Inderdaad wel mooi gedaan, maar iets te licht. En hij heeft maar 1 vleugel? En de voetjes zitten niet helemaal goed vast aan zn been geloof ik. De handjes vind k wel knap gedaan.
dat ie zo licht is komt dus doordat ie slecht gescand is (hebk niet zelf gedaan) Z'n andere vleugel zit achter z'n rug, dus die zie je niet. Z'n voeten zijn idd niet zo mooi gelukt, maar ik weet niet wat ik er precies aan zou moeten veranderen, jij?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:36
Ninnoc
Ninnoc is offline
ze ene hand is heel dik en de ander (bij zijn mond) veel dunner. ook de onderarmen zijn verschillend zijn ogen zitten volgens mij goed maar zijn erg klein en zwart, lijkt een beetje evil imo.
ik weet dat t een papzakkie is maar probeer iets meer enkel aan te brengen. ook de voor ons rechter knie is een beetje maf
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Sketch schreef op 11-04-2004 @ 20:13 :
Z'n voeten zijn idd niet zo mooi gelukt, maar ik weet niet wat ik er precies aan zou moeten veranderen, jij?
e zijn opzich nog helemaal zo slecht niet, maar probeer dus iets meet enkel aan te brengen. bij het vor ons linkerbeen kun je bijvoorbeels de linkerbuitenlijn iets meet naar binnen laten lopen bij de voet. verder bij de ander ook bij de enkel m iets dunner maken en misschien een heel klein stukje van de hak/oinderkant laten zien (heeeeeel klein beetje)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 19:29
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Hmm, ik denk dat ik maar weer gewoon helemaal overnieuw begin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.