Oud 24-03-2006, 03:26
juana
juana is offline
nou ik heb veel negatiefs gelezen over inholland maar goed ik wil volgend jaar waarschijnlijk MBRT gaan studeren aan een hogeschool nu vraag ik me af welke de beste hbo school hiervoor is en of het een leuke opleiding is? ...... alvast bedankt...X
__________________
u better like me ...if not screw u
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2006, 10:59
saartje19
saartje19 is offline
De NHTV Breda is een van de beste HBO school van Nederland en heeft de beste opleidingen die met toerisme te maken hebben, van Europa! Het is er ook nog eens gezellie...vooral leuke 'studiereisjes'
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 11:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
saartje19 schreef op 24-03-2006 @ 11:59 :
De NHTV Breda is een van de beste HBO school van Nederland en heeft de beste opleidingen die met toerisme te maken hebben, van Europa! Het is er ook nog eens gezellie...vooral leuke 'studiereisjes'
Sinds wanneer is MBRT een toerisme opleiding?
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 11:09
saartje19
saartje19 is offline
Weet ik veel wat dat voor opleiding is. Maar de NHTV heeft niet alleen toeristische opleidingen hoor, ik zei alleen maar dat die heel goed zijn!!!
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 11:48
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
De opleiding geven ze o.a. ook op Fontys in Eindhoven en Hanze hogeschool Groningen. Maar ik kan je verder niet helpen.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:19
Verwijderd
Citaat:
saartje19 schreef op 24-03-2006 @ 12:09 :
Weet ik veel wat dat voor opleiding is. Maar de NHTV heeft niet alleen toeristische opleidingen hoor, ik zei alleen maar dat die heel goed zijn!!!
Ik weet zeker dat Medisch Beeldvormende en Radiologische Technieken niet aan de NHTV wordt gegeven.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 13:12
saartje19
saartje19 is offline
zoals ik al zei weet ik niet precies wat voor opleiding dat is en waarom zou iemand dat toch willen gaan studeren....

Ik zei alleen maar dat de NHTV een goede HBO school is...
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 13:35
Verwijderd
Ja dat zal best, maar als je bedenkt dat dat ding de Hogeschool voor Toerisme en Vrijetijd heet, is de kans best groot dat daar voornamelijk opleidingen in die richting worden gegeven.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 13:38
saartje19
saartje19 is offline
Nee sorry, wat dacht je van logistiek, verkeerskunde, games design, enz.
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 14:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Onnnntopic graag!
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 13:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
saartje19 schreef op 24-03-2006 @ 14:38 :
Nee sorry, wat dacht je van logistiek, verkeerskunde, games design, enz.
Dat is allemaal dezelfde richting uit vrije tijd toerisme recreatie
Daarnaast vind ik het echt een petschool maar dat terzijde

Als je wilt weten wat de beste hogeschool is van Nederland dan zullen er echt duizend verschillende onderzoeken gedaan zijn waar allemaal andere resultaten uitkomen...
Ik denk dat je het beste voor jezelf kan gaan kijken welke school jou het beste bevalt... En dan niet op opendagen of georganiseerde meeloopdagen maar gewoon een student zoeken met wie je een dag mee kan lopen dan krijg je een veel realistischer beeld van de studie als wanneer je naar iets georganiseerds gaat want daar proberen ze altijd de beste kanten van de school te laten zien.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 08:03
C-TaL
C-TaL is offline
CHE in Ede is de beste hogeschool van Nederland.
Maar daar kun je die studie niet volgen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 21:57
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
saxion !!
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 23:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
saxion ja

maaruh leiden is een van de slechtste geloof ik.. een half jaar geleden ofzo heeft er een test in de krant gestaan!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 07:39
Magna
Magna is offline
Hallo Juana,

Ik heb die opleiding zelf niet gevolgd, maar het is, zoals al in dit forum is gezegd, gericht op beeldvormende technieken e.d. Je werkt dus veel met patienten en "licht ze door", kun je zeggen. Volgens mij kom je met die opleiding veelal in ziekenhuizen te werken, op afdelingen röntgen of radiotherapie (het bestralen van kankerpatiënten dus).

Wat ik gehoord heb van mensen die die opleiding gevolgd hebben, is dat heel leuk, in die zin dat je veel kontakt met mensen hebt. Soms is het minder leuk natuurlijk. Je kunt je nl. voorstellen dat je een bepaalde band met iemand kunt krijgen (gewoon omdat je hem/haar heel aardig vindt) en dat je die na een tijdje niet meer ziet (omdat ze zijn overleden aan hun ziekte).

De opleiding is volgens mij een vierjarige HBO, en die wordt o.a. gegeven in Eindhoven (Fontys Hogeschool). De opleiding is vrij exact en er komt nogal wat technisch inzicht bij kijken. Je zult apparaten moeten bedienen die om dat inzicht vragen. Het is uiteraard ook heel verantwoordelijk werk.

Succes !
Magna


Citaat:
juana schreef op 24-03-2006 @ 04:26 :
nou ik heb veel negatiefs gelezen over inholland maar goed ik wil volgend jaar waarschijnlijk MBRT gaan studeren aan een hogeschool nu vraag ik me af welke de beste hbo school hiervoor is en of het een leuke opleiding is? ...... alvast bedankt...X
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 18:36
Fatality
Fatality is offline
ik geloof dat je het in groningen kunt doen , en de stad alleen al lijkt mij genoeg reden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Keuzegids Hbo
Steelpan
6 19-10-2011 22:35
Studeren Hbo belgie VS Hbo Nederland
FoolWithMonkey
2 07-11-2010 12:37
Algemene schoolzaken Top 10/20 etc. van beste Hogescholen in Nederland
Mattanja
4 24-05-2010 15:21
ARTistiek Kunstacademies!
C-Cee
3 16-01-2009 21:10
Algemene schoolzaken Vrijetijdsmanagment??
Joshua
17 14-01-2004 12:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.