Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2008, 23:05
Verwijderd
wie gaat er spelleiden?

spelregels:
Spoiler
Advertentie
Oud 07-11-2008, 23:08
Verwijderd
ik doe mee
Oud 07-11-2008, 23:08
Verwijderd
ik ook (Paranoide)
Oud 07-11-2008, 23:09
Verwijderd
ik ook (Uice)
Oud 07-11-2008, 23:09
Verwijderd
ik ook (Katje)
Oud 07-11-2008, 23:09
Verwijderd
ik ook (Kunst)
Oud 07-11-2008, 23:09
Verwijderd
ik ook (TopDrop)
Oud 07-11-2008, 23:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
IK OOK!!! jajajaj

Ik vind het wel leuk om het verhaal te schrijven, maar ik weet niet of ik al moet spelleideren na 3 keer meespelen hoor!
Oud 07-11-2008, 23:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF, allemaal onder pippeloen
Oud 07-11-2008, 23:35
Verwijderd
Ik doe mee.
Oud 07-11-2008, 23:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-11-2008, 23:49
Verwijderd
hihi
maar nu ben ik hier en bevestig ik dat alle bovenstaande zes onder de naam van pippeloen zelf en vrijwillig meedoen aan het spel
Oud 08-11-2008, 00:07
Verwijderd
Ik doe mee.
Oud 08-11-2008, 00:09
Verwijderd
als niemand wil spelleiden wil ik het wel doen. Maar dan zonder verhalen..
Oud 08-11-2008, 00:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar zonder verhalen is er echt helemaal niks aan!
Als er helemaal niemand verhalen wil schrijven, wil ik het wel doen.
Oud 08-11-2008, 00:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als er helemaal niemand verhalen wil schrijven, en fizzle het wel wil doen, wil ik het wel meedoen. Want elke avond een verhaal schrijven is wel veel.

Maar dan spelleid ik dus, denk ik, niet. Als dat kan dan. Dan moet de spelleider de uitslag doorgeven zodat we kunnen schrijven. Of we lopen steeds 1 dag achter. Dat we het verhaal schrijven over de vorige uitslag.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-11-2008, 00:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, dat vind ik wel een leuk idee!
Dus Kunst, TopDrop en Fizzle-fluffy spelleiden!
Oud 08-11-2008, 00:26
Verwijderd
Nou ja, ik heb geen vertrouwen in een spelleiding van enkel fizzle.
Ads door Google
Oud 08-11-2008, 00:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik wel een leuk idee!
Dus Kunst, TopDrop en Fizzle-fluffy spelleiden!
Maar ik wil wel gewoon meespelen als dat kan
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-11-2008, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik heb geen vertrouwen in een spelleiding van enkel fizzle.
Ja niemand heeft er ook vertrouwen in dat jij eerlijk speelt maar je mag toch gewoon spelen. Bovendien blabla, geklets hier! Pm even met elkaar en kom tot een besluit! Dit is nonsens! DIt is sparta!

Oke gekkigheid
Oud 08-11-2008, 00:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ja, ik heb geen vertrouwen in een spelleiding van enkel fizzle.
...
Jij vindt topdrop, kunst en fizzle een spelleiding van enkel fizzle?
Oud 08-11-2008, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Ja niemand heeft er ook vertrouwen in dat jij eerlijk speelt maar je mag toch gewoon spelen. Bovendien blabla, geklets hier! Pm even met elkaar en kom tot een besluit! Dit is nonsens! DIt is sparta!

Oke gekkigheid
Niemand heeft er vertrouwen in dat jij niet bitchy speelt, toch mag jij gewoon meespelen. Ook als de maandverband op is bij de Etos.
Oud 08-11-2008, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Niemand heeft er vertrouwen in dat jij niet bitchy speelt, toch mag jij gewoon meespelen. Ook als de maandverband op is bij de Etos.
Ik speel helemáál niet bitchy! Ik heb gewoon lol en ben kritisch wanneer mensen dom zijn of zo spelen, deal with it Niet dat ik dat nu van plan ben!

En ik kom nooit bij de etos, de etos is stom!
Oud 08-11-2008, 01:02
Verwijderd
Ik doe ook weer mee.
Oud 08-11-2008, 08:19
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik doe zeker mee!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Advertentie
Oud 08-11-2008, 09:11
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik doe mee!
Oud 08-11-2008, 09:52
Verwijderd
Ik doe ook weer meer.

Maar TD, hoe wil je dat doen, meedoen en verhalen schrijven? Laat je dan open ruimtes in je verhaal die de 'echte' spelleiders dan opvullen met de namen of krijg jij de uitslag eerder te horen en baseer je daar je verhaal op?
Oud 08-11-2008, 10:00
Verwijderd
We sturen de uitslag naar Dropje, vervolgens pent hij een verhaal en dn komt het hier te staan. De enige vraag is, willen jullie wel of niet de uitslag voor die tijd.
Zeg aub even of je het wilt in één post (simpel ik wil het wel, of ik wil het niet") Ga daar niet meer dan 1 post overwijden, reageer niet op anderen en HOU HET BIJ ÉÉN POST!.
Oud 08-11-2008, 10:22
light fighter
light fighter is offline
ik doe mee,
wil uitslag voor het verhaal als er een vertraging van een dag in komt
Oud 08-11-2008, 10:46
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Oeee..ik mag ook weer meedoen! Dus ik doe ook gezellig mee!
__________________
kusje!
Oud 08-11-2008, 11:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
als er nog plek is doe ik ook weer mee!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-11-2008, 11:56
Verwijderd
ik wil wel graag de uitslag op tijd ja, ga nooit zo laat naar bed.
Oud 08-11-2008, 12:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er is nog heel veel plek, er zijn pas 12 mensen ofzo.
Oud 08-11-2008, 12:50
Verwijderd
Spelleiders:
fizzle-fluffy
Kunst

Spelers:
Pippeloen
Paranoide
Uice
Katje
TopDrop
Lisaah
Mr. Soija
matig_muis
Sherco
flyaway
Basjeeh
Light fighter
Mutsieprutsie
~~Fantôme~~
*Miekjuh*

Inschrijven kan tot we genoeg spelers hebben of de spelleiders anders besluiten

Laatst gewijzigd op 08-11-2008 om 16:32.
Oud 08-11-2008, 16:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
ik doe mee
kan het nog?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-11-2008, 17:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
We sturen de uitslag naar Dropje, vervolgens pent hij een verhaal en dn komt het hier te staan. De enige vraag is, willen jullie wel of niet de uitslag voor die tijd.
Zeg aub even of je het wilt in één post (simpel ik wil het wel, of ik wil het niet") Ga daar niet meer dan 1 post overwijden, reageer niet op anderen en HOU HET BIJ ÉÉN POST!.
het is denk ik handiger om het verhaal 1 ronde achter te laten lopen. dan hoeven wij niet steeds om half 9 te stressen om het verhaal te schrijven, maar hebben we gewoon tot volgende dag. en de spelers hebben gewoon steeds de uitslag op tijd om half 9. en ik word niet bevoordeeld doordat ik eerder de uitslag krijg ofzo.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Ads door Google
Oud 08-11-2008, 18:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, ik vind het vervelend als het verhaal achterloopt. Dan is het helemaal niet spannend meer.
Oud 08-11-2008, 18:16
Verwijderd
Doe gewoon geen verhaal.
Oud 08-11-2008, 18:17
Verwijderd
Nounou je gaat toch niet het hele verhaal lezen voordat je kijkt wie er dood is.


Nou, hoedanook, mij maakt het allemaal niet zo gek veel uit Ik vond het altjid gek dat de stemmen voor half negen binnen moesten zijn en dan direct binnen een uur uitslag en verhaal werd verwacht, wat maakt het uit dan bijvoorbeeld voor 7 uur te stemmen?

maar nogmaals, achja, ik pas me aan! Zijn jullie niet gewend he he
Oud 08-11-2008, 19:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee, ik vind het vervelend als het verhaal achterloopt. Dan is het helemaal niet spannend meer.
Ik vind het irritant dat mensen om half 9 de uitslag verwachten en dat je als verhaalschrijver nooit aan die verwachting kunt voldoen, omdat je eigenlijk pas om half 9 kunt beginnen met schrijven.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-11-2008, 19:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik doe mee.

Eerst de uitslag gepost door de spelleiders om half 9, dan een uur later (of hoe lang hij dan ook nodig heeft) het verhaal door topdrop imo. In de periode tussen dat topdrop de uitslag krijgt en de uitslag publiekelijk wordt heeft topdrop anders een oneerlijk voordeel tov de andere spelers. Ik vind topdrop heel lief en ik denk niet dat hij vals speelt, maar ik vind gelijkheid een belangrijke waarde. Sorry
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-11-2008, 20:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik had niet anders van je verwacht, daboman.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-11-2008, 20:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoezo door TopDrop?
Ik schrijf de verhalen hoor, TopDrop valt alleen in als ik niet kan.
Maar ik stel voor (n.a.v. Lisa's idee) dat de stemmen voor 7 uur binnen moeten zijn, dan kunnen verhaal en uitslag tegelijk gepost worden. Kunst en ik zijn nog in overleg.
Oud 08-11-2008, 20:43
Lethe
Lethe is offline
Als er nog plek is wil ik ook graag meedoen.
__________________
Nice
Oud 08-11-2008, 20:46
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Er is nog plek hoor! We zeggen het wel als het vol is.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 08-11-2008, 20:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Spelleiders:
fizzle-fluffy
Kunst

Spelers:
  1. Pippeloen
  2. Paranoide
  3. Uice
  4. Katje
  5. TopDrop
  6. Lisaah
  7. Mr. Soija
  8. matig_muis
  9. Sherco
  10. flyaway
  11. Basjeeh
  12. Light fighter
  13. Mutsieprutsie
  14. ~~Fantôme~~
  15. *Miekjuh*
  16. Daboman
  17. AllureV
18.
19.
20.
21.
22.
Oud 08-11-2008, 20:53
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Hoezo door TopDrop?
Ik schrijf de verhalen hoor, TopDrop valt alleen in als ik niet kan.
Maar ik stel voor (n.a.v. Lisa's idee) dat de stemmen voor 7 uur binnen moeten zijn, dan kunnen verhaal en uitslag tegelijk gepost worden. Kunst en ik zijn nog in overleg.
volgens mij is dat totaal niet handig om die tijd te gaan veranderen. In de eerste plaats het is altijd half negen geweest dat zit er bij mij in, ik denk dat er best wel spelers zijn die daardoor per ongeluk stem ronden missen.
Ten tweede is zeven uur een rare tijd voor mensen die een hele dag werken die zijn later thuis eten blablabla dan is het al snel zeven uur geweest, wat dus betekend dat zij elke hangronde de dag er voor moeten stemmen. Door de tijd om half negen te houden heeft iedereen gewoon een normaal kans om te stemmen en niet noodgedwongen steeds een dag eerder moeten stemmen.

Ik ben dus tegen

ps ben ik de enige die het vreemd vind dat een onervaren speler als fizzle gaat spelleiden (dan wel met een ervaren speler en spelleider) maar toch in het verleden is hier heel wat commotie om geweest.
Oud 08-11-2008, 22:02
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik had niet anders van je verwacht, daboman.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 08-11-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het irritant dat mensen om half 9 de uitslag verwachten en dat je als verhaalschrijver nooit aan die verwachting kunt voldoen, omdat je eigenlijk pas om half 9 kunt beginnen met schrijven.
Je kunt toch gewoon in word schrijven met de normale namen, en dan ga je er bijvoorbeeld vanuit dat speler 6 doodgaat (willekeurig nummer) en zodra je de uitslag hebt doe je dat vervangen door de echte dooie.

Citaat:
Ik doe mee.

Eerst de uitslag gepost door de spelleiders om half 9, dan een uur later (of hoe lang hij dan ook nodig heeft) het verhaal door topdrop imo. In de periode tussen dat topdrop de uitslag krijgt en de uitslag publiekelijk wordt heeft topdrop anders een oneerlijk voordeel tov de andere spelers. Ik vind topdrop heel lief en ik denk niet dat hij vals speelt, maar ik vind gelijkheid een belangrijke waarde. Sorry
Mee eens.

Citaat:
volgens mij is dat totaal niet handig om die tijd te gaan veranderen. In de eerste plaats het is altijd half negen geweest dat zit er bij mij in, ik denk dat er best wel spelers zijn die daardoor per ongeluk stem ronden missen.
Ten tweede is zeven uur een rare tijd voor mensen die een hele dag werken die zijn later thuis eten blablabla dan is het al snel zeven uur geweest, wat dus betekend dat zij elke hangronde de dag er voor moeten stemmen. Door de tijd om half negen te houden heeft iedereen gewoon een normaal kans om te stemmen en niet noodgedwongen steeds een dag eerder moeten stemmen.

Ik ben dus tegen

ps ben ik de enige die het vreemd vind dat een onervaren speler als fizzle gaat spelleiden (dan wel met een ervaren speler en spelleider) maar toch in het verleden is hier heel wat commotie om geweest.
Deel één ben ik het met je eens, half negen is een prima tijdstip en dit moet gewoon blijven.
Deel twee ben ik het niet mee eens, zij was enthousiast dus zij krijgt de kans. Als er problemen komen zien we het dan wel, maar problemen zijn er nog niet?
Oud 08-11-2008, 22:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je kunt toch gewoon in word schrijven met de normale namen, en dan ga je er bijvoorbeeld vanuit dat speler 6 doodgaat (willekeurig nummer) en zodra je de uitslag hebt doe je dat vervangen door de echte dooie.
Tuurlijk niet. Er zijn toch al mensen met rollen in het verhaal? Dan schrijf je een verhaal dat een bepaalde rol doodgaat, maar dat weet je helemaal niet van tevoren
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel #53 deel twee
flyaway
457 24-11-2008 14:50
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine en? wat vind jij nou van de persoon boven jou?
Myuki
500 27-09-2004 15:41
De Kantine Weerwolfspel #4
Spelleider!
500 17-06-2004 17:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.