Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2013, 20:18
Verwijderd
En daar gaat ie weer!

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501

Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 57
Paranoide 44
Trimm Trabb 44
Mutant 43
MargotTenenbaum 41
Sadye 26
Pip 25
Etmakas 22
Lieveheersbeest 18
Turk February 16
Slome Kameel 16
Miekje* 13
Quintiano 12
Lorelei 12
Lusi 12
fizzle-fluffy 12
Ingegerd 12
Quis 3.0 11
Snebbeltje 9
Pierrot 9
Noedelhap 9
Klaverhap 8
Frayne 8
Qimm 6
deadlock 5
Little Phoebe 4
Absinthe. 2
.sann 2
Andijvie 2
Martiño 1
Advertentie
Oud 03-07-2013, 20:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil ook chocoladetaart ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:19
Verwijderd
Ik hoop dat die stomme Jolanda er uit gaat
Oud 03-07-2013, 20:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ugh, die woorden. 'Mondgevoel'. 'Baveuse'.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:21
Verwijderd
Ja, bij 'baveuse' keek ik ook wel even op.
Oud 03-07-2013, 20:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hoop dat die stomme Jolanda er uit gaat
Bingo!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Voor wie ben jij?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:23
Verwijderd
Ik vind die ouwe brompot die eigenlijk heel aardig is wel leuk. En die jongen die vandaag zijn taart in de gootsteen liet vallen.
Oud 03-07-2013, 20:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Evert en Rutger zijn dat. Ik ben voor die laatste want zo leuk dat zo'n jonge jongen zo houdt van bakken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:27
Verwijderd
Ja die twee! En ja, ik vind het ook zo leuk dat hij zo goed is!

Ik dacht dat ik best aardig kon bakken, maar als ik dit programma zie dan weet ik dat ik hopeloos door de mand zou vallen.
Oud 03-07-2013, 20:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Via welke site date je eigenlijk CR? Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om een friend(innet)je te hebben, maar ik ben niet gemaakt voor relaties en ik erger me veel te snel kapot aan iemand en klefferig gedoe vind ik niet fijn en ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is op die manier in mij
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-07-2013, 20:34
Verwijderd
O ik heb ook een tip voor iedereen die date. Eén tip uit achttien jaar levenservaring, ik ga even wat drinken en dan het vertellen.
Oud 03-07-2013, 20:34
Verwijderd
(dat drinken is gewoon om de spanning een beetje op te bouwen)
Oud 03-07-2013, 20:35
Verwijderd
Ik weet dat ik nerveus kan zijn voor wedstrijden maar 3 dagen van te voren lijkt me een beetje te vroeg.
Oud 03-07-2013, 20:37
Verwijderd
Datetip van Etmakas: GA NOOIT NOOIT NOOITERDEFUCKINGNOOIT DATEN MET IEMAND DIE ECHT TYFUSVER WEG WOONT
Oud 03-07-2013, 20:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Via welke site date je eigenlijk CR? Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om een friend(innet)je te hebben, maar ik ben niet gemaakt voor relaties en ik erger me veel te snel kapot aan iemand en klefferig gedoe vind ik niet fijn en ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is op die manier in mij
Paiq!

Maar je valt op friendjes en friendinnetjes? Ik geloof dat je bij paiq per se moet kiezen, je kan geloof ik niet aan allebei worden gekoppeld.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:37
Verwijderd
Klefferig gedoe
Oud 03-07-2013, 20:37
Verwijderd
Ik wilde Para's Saaimiddelingsbureau als titel, maar nu is het te laat.

Tevens, vieze Lusi, zo zou ik mensen niet bij elkaar koppelen Ik zou ze selecteren op seksuele voorkeuren, want alles in het leven draait om seks. Behalve seks, dat draait om macht.
Ads door Google
Oud 03-07-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Datetip van Etmakas: GA NOOIT NOOIT NOOITERDEFUCKINGNOOIT DATEN MET IEMAND DIE ECHT TYFUSVER WEG WOONT
Goeie.
Oud 03-07-2013, 20:39
Verwijderd
Verder ben ik blij, want ik kan volgende week donderdag al bij de neuroloog terecht
Oud 03-07-2013, 20:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Datetip van Etmakas: GA NOOIT NOOIT NOOITERDEFUCKINGNOOIT DATEN MET IEMAND DIE ECHT TYFUSVER WEG WOONT
Aaaw

Spoiler
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:40
Verwijderd
Ben je eigenlijk ooit eens verliefd geweest, CR?
Oud 03-07-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Aaaw

Spoiler
Nee, waarom? Als dat echt alleen maar naar en verdrietig was geweest, dan had niemand dat allemaal de moeite waard gevonden.

Het is alleen nogal... onhandig.
Oud 03-07-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde Para's Saaimiddelingsbureau als titel, maar nu is het te laat.

Tevens, vieze Lusi, zo zou ik mensen niet bij elkaar koppelen Ik zou ze selecteren op seksuele voorkeuren, want alles in het leven draait om seks. Behalve seks, dat draait om macht.
Maar dan weet jij van al je loved ones de seksuele voorkeuren Bovendien, wat moet je met 'gweun. bietje rampetampen'. Hoe wil je dat koppelen?
Oud 03-07-2013, 20:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ben je eigenlijk ooit eens verliefd geweest, CR?
Ik weet het niet zo goed. Kalverliefdes ja, écht verliefd, geen idee. In ieder geval niet meer na de middelbare school.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 03-07-2013, 20:42
Verwijderd
Oh Kat. Je overleeft het wel.
Oud 03-07-2013, 20:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Datetip van Etmakas: GA NOOIT NOOIT NOOITERDEFUCKINGNOOIT DATEN MET IEMAND DIE ECHT TYFUSVER WEG WOONT
Awhhhh

Citaat:
Paiq!

Maar je valt op friendjes en friendinnetjes? Ik geloof dat je bij paiq per se moet kiezen, je kan geloof ik niet aan allebei worden gekoppeld.
Ah, nou ik weet sowieso niet of ik dat doe, maar otherwise kies ik gewoon iets en dan kan ik altijd nog iets anders kiezen
Citaat:
Verder ben ik blij, want ik kan volgende week donderdag al bij de neuroloog terecht
Fijn!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-07-2013, 20:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, waarom? Als dat echt alleen maar naar en verdrietig was geweest, dan had niemand dat allemaal de moeite waard gevonden.

Het is alleen nogal... onhandig.
Ja nee, naar en verdrietig en natuurlijk ook liefde en alles. Maar je hele familie achterlaten en verhuizen naar een hutje zonder riolering of warm water in een derdewereldland, nee bedankt.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah, nou ik weet sowieso niet of ik dat doe, maar otherwise kies ik gewoon iets en dan kan ik altijd nog iets anders kiezen
Flexibiliteit, handig wel
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Oh Kat. Je overleeft het wel.
Uiteraard. Mijn doel is ook om alles te overleven en uiteindelijk een geleerd vrouwtje met bijtende humor en veel geld te worden.

Citaat:
Ja nee, naar en verdrietig en natuurlijk ook liefde en alles. Maar je hele familie achterlaten en verhuizen naar een hutje zonder riolering of warm water in een derdewereldland, nee bedankt.
Dat is dan wel weer een beetje een uiterste.
Oud 03-07-2013, 20:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is dan wel weer een beetje een uiterste.
Dat soort verhalen zie je altijd op die programma's
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard. Mijn doel is ook om alles te overleven en uiteindelijk een geleerd vrouwtje met bijtende humor en veel geld te worden.



Dat is dan wel weer een beetje een uiterste.
Ik heb nooit geweten dat ik je grote voorbeeld ben
Oud 03-07-2013, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit geweten dat ik je grote voorbeeld ben
O? Hoeveel geld heb jij dan?
Oud 03-07-2013, 20:50
Verwijderd
Mijn moeder de basisschooljuf schrijft broccolie.

Ik wil haar nu 100 keer broccoli laten schrijven.
Oud 03-07-2013, 20:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder vind ik het al ver om naar bijvoorbeeld Amsterdam te verhuizen (waar ik gewoon mensen ken), laat staan naar het buitenland. Ik ben een beetje een plattelandsje
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder de basisschooljuf schrijft broccolie.

Ik wil haar nu 100 keer broccoli laten schrijven.


Citaat:
Verder vind ik het al ver om naar Amsterdam te verhuizen (waar ik gewoon mensen ken), laat staan naar het buitenland. Ik ben een beetje een plattelandsje
In het buitenland is wel veel platteland.
Ads door Google
Oud 03-07-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
O? Hoeveel geld heb jij dan?
Oh geleerd en bijtende humor zijn geen struikelblokken nee?
Oud 03-07-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Oh geleerd en bijtende humor zijn geen struikelblokken nee?
Op zijn minst minder telbaar.

Nee maar echt, ik wil écht rijk en geleerd worden. De bijtende humor hoeft niet per se.
Oud 03-07-2013, 20:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In het buitenland is wel veel platteland.
Ik bedoel meer platteland als in boer als in liever-niet-te-ver-weg-gaan en ik-hou-van-dingen-die-ik-ken. Ofzo. In mijn hoofd werkte het.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Op zijn minst minder telbaar.

Nee maar echt, ik wil écht rijk en geleerd worden. De bijtende humor hoeft niet per se.
Ach pop. Ik wil 'alleen maar' gelukkig worden.
Oud 03-07-2013, 20:55
Verwijderd
Ik moet even klagen hoor, sorry bij voorbaat voor het v-lid. Ik ben nu drie kwartier thuis en weer een beetje bij mn positieven aan het komen... nadat ik eerder wegging bij het avondje met mn (ex)klasgenoten omdat ik tijdens het eten al zowat in slaap viel. Nu zitten zij nog gezellig bier en zo te drinken zonder mij en na te praten over de afgelopen twee jaar en voel ik me vet zielig (al wordt dat ook juist door mn vermoeidheid versterkt). En omdat ik al drie nachten superkut heb geslapen begin ik ook bang te worden dat ik vannacht weer slecht slaap. Pfffft.
Oud 03-07-2013, 20:55
Verwijderd
En dat bereik ik middels 4117 paar schoenen!
Oud 03-07-2013, 20:56
Verwijderd
Raar grapje.
Oud 03-07-2013, 20:58
Verwijderd
Kusjes voor quis. Nodig ze binnenkort uit voor een brunch
Oud 03-07-2013, 20:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet even klagen hoor, sorry bij voorbaat voor het v-lid. Ik ben nu drie kwartier thuis en weer een beetje bij mn positieven aan het komen... nadat ik eerder wegging bij het avondje met mn (ex)klasgenoten omdat ik tijdens het eten al zowat in slaap viel. Nu zitten zij nog gezellig bier en zo te drinken zonder mij en na te praten over de afgelopen twee jaar en voel ik me vet zielig (al wordt dat ook juist door mn vermoeidheid versterkt). En omdat ik al drie nachten superkut heb geslapen begin ik ook bang te worden dat ik vannacht weer slecht slaap. Pfffft.
Bah ik kan me er alles bij voorstellen? Is het een optie om binnenkort nog eens met ze af te spreken?

Lekker toch maar op bed gaan, misschien even lezen ofzo. En concentreer je niet op dat ik-moet-slapen-idee, in je zachte liggen is ook heel fijn en ontspannend.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 20:59
Verwijderd
Dat is wel een goed idee ja, al zijn de komende twee maanden nogal vol met vakanties van iedereen. Maar muhhh. Ik hoop maar dat mn lief snel komt (hij zit er ook bij) want ik wil gewoon even geaaid worden en horen dat t allemaal wel goedkomt en dat ik niks gemist heb en zo.
Oud 03-07-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ach pop. Ik wil 'alleen maar' gelukkig worden.
Mja, iedereen uiteindelijk wel, toch?

En dan nog, het is niet alsof mijn leven mislukt is als ik niet rijk en geleerd word. Ik denk sowieso niet dat je leven kan mislukken - of nouja, misschien, als je Hitler bent ofzo. Het is meer... een soort van streven, en het gaat er misschien meer om dat het leven beter is als je hard werkt. Ofzo.

Citaat:
Ik moet even klagen hoor, sorry bij voorbaat voor het v-lid. Ik ben nu drie kwartier thuis en weer een beetje bij mn positieven aan het komen... nadat ik eerder wegging bij het avondje met mn (ex)klasgenoten omdat ik tijdens het eten al zowat in slaap viel. Nu zitten zij nog gezellig bier en zo te drinken zonder mij en na te praten over de afgelopen twee jaar en voel ik me vet zielig (al wordt dat ook juist door mn vermoeidheid versterkt). En omdat ik al drie nachten superkut heb geslapen begin ik ook bang te worden dat ik vannacht weer slecht slaap. Pfffft.
Ahhw. Ik weet nooit wat ik op dit soort posts moet zeggen, maar, eh, hier heb je een trendy slaapmuts.

Oud 03-07-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Bah ik kan me er alles bij voorstellen? Is het een optie om binnenkort nog eens met ze af te spreken?

Lekker toch maar op bed gaan, misschien even lezen ofzo. En concentreer je niet op dat ik-moet-slapen-idee, in je zachte liggen is ook heel fijn en ontspannend.
Nouja op zijn vroegst half augustus.
Ja, dat ga ik doen, eerst even warm douchen en dan maar gewoon in bed liggen.
Oud 03-07-2013, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Mja, iedereen uiteindelijk wel, toch?

En dan nog, het is niet alsof mijn leven mislukt is als ik niet rijk en geleerd word. Ik denk sowieso niet dat je leven kan mislukken - of nouja, misschien, als je Hitler bent ofzo. Het is meer... een soort van streven, en het gaat er misschien meer om dat het leven beter is als je hard werkt. Ofzo.



Ahhw. Ik weet nooit wat ik op dit soort posts moet zeggen, maar, eh, hier heb je een trendy slaapmuts.

[afbeelding]
Die kan ik goed gebruiken in deze winterzomer!
Oud 03-07-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Mja, iedereen uiteindelijk wel, toch?

En dan nog, het is niet alsof mijn leven mislukt is als ik niet rijk en geleerd word. Ik denk sowieso niet dat je leven kan mislukken - of nouja, misschien, als je Hitler bent ofzo. Het is meer... een soort van streven, en het gaat er misschien meer om dat het leven beter is als je hard werkt. Ofzo.



Ahhw. Ik weet nooit wat ik op dit soort posts moet zeggen, maar, eh, hier heb je een trendy slaapmuts.

[afbeelding]
Nee hoor, genoeg mensen hebben het basisniveau geluk al lang binnen, beseffen dat niet, en krijgen dan allerlei doelen en wensen erbij. Dingen willen hebben of kunnen doen of aan een bepaald beeld voldoen.

Het leven is beter als je jezelf hebt uitgedaagd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.