Oud 27-06-2019, 08:33
b1299
b1299 is offline
Hoi!

Al bijna vijf maanden heb ik een relatie met een vriendin waar ik heel erg gelukkig mee ben. Ze maakt alles zo fijn en alles gaat prima. We voelen ons erg op ons gemak bij elkaar.

Nu is het alleen zo dat we bij ons - nadat we een tijdje bij mijn ouders hebben gezeten - naar boven gaan om tijd voor onszelf te hebben. te Netflixen en te knuffelen. Bij mijn schoonouders blijven we altijd de hele dag/middag/avond in de woonkamer zitten om daar TV of Netflix te kijken of te praten. Nu kan ik het hartstikke goed vinden met mijn schoonouders (ze zijn heel aardig!) maar we hebben intussen wel wat behoefte om ook bij haar privacy te hebben op haar kamer. Sterker nog: ik ben nog nooit op haar kamer geweest, terwijl zij het wel altijd fijn vindt om alleen, met zijn tweetjes te zijn bij mij op de slaapkamer.

Hebben jullie hier ook ervaring mee en/of advies?
Dan hoor ik dit graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2019, 08:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Is er ook een reden waarom zij liever niet heeft dat jij op haar kamer bent? Komt dat door je schoonouders dat het daarom niet kan? Praat er eens over met haar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2019, 08:45
b1299
b1299 is offline
Haar ouders zijn - zoals ze zelf zegt - nogal beschermend. Zij is bijna 22 en ik bijna 20 dus in principe zou de leeftijd niet uit moeten maken. We zijn nota bene oud genoeg en weten wat we doen. Ik voel me daardoor een beetje machteloos, want waarom bij ons wel en vinden die schoonouders dat (nog) geen goed idee? Daar hebben we nog steeds geen duidelijk antwoord op.

Ik ben zelfs al in die vijf maanden mee geweest naar familiefeesten, verjaardagen et cetera.. Haar ouders en natuurlijk mijn vriendin zegt dat ik er echt al bij hoor in de familie. We zijn zelfs al aan het kijken voor een kleine vakantie samen. Maar ik vraag me af - ondanks dat we het na meerdere malen vragen nog niet weten - waarom het niet mag.

Ik weet wel dat ze een ex heeft gehad die erg onbeschoft was en erg onaardig tegen haar, misschien dat daardoor weer dat beschermende van die ouders is teruggekomen. Maar ze vinden mij een ontzettend lieve jongen die goed voor haar is: dat hebben ze drie dagen geleden nog tegen me gezegd. Maar dan vraag ik me toch écht af: waarom mogen we niet met z'n tweeën samen zijn bij haar thuis.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2019, 19:11
Verwijderd
Tijd om het huis uit te gaan. Zo beschermend zijn voor je dochter van 22 is niet ok.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine I'm dreaming of a saai christmas #1945
Miekje*
500 03-01-2016 23:39
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood
flyaway
0 01-12-2011 21:16
Verhalen & Gedichten verloren in een droom
Kanya
2 28-06-2005 22:22
Verhalen & Gedichten De visie en het visioen
Reynaert
3 06-01-2005 23:29
Verhalen & Gedichten De beste titel voor mijn verhaal
duivelaartje
74 25-05-2004 09:10
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Krennie en Bastiaan de Uil.
Aphex
6 25-02-2003 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.