Oud 28-05-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb nog één vraagje, kan ik vrijdagavond gewoon wat biertjes drinken?
Want ik sta dan óf met een tentje op een camping vlakbij het festivalterrein, óf ik ben op een feest van een vriendin.
Dat is de dag ervoor bedoel je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2012, 15:05
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Jep, vrijdagavond ben ik op een feest van een vriendin en zaterdag vanaf 12:00 tot 00:00 is het festival.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Jep, vrijdagavond ben ik op een feest van een vriendin en zaterdag vanaf 12:00 tot 00:00 is het festival.
Als je je niet helemaal klem zuipt zal het alcohol al helemaal uit je lichaam zijn wanneer dat festival begint.
"XTC zorgt voor een versnelde hartslag en een verhoogde bloeddruk. Je gaat zweten en verliest dus vocht. Alcohol onttrekt vocht uit je lichaam. Door de combinatie loop je het gevaar oververhit te raken."
In de praktijk hoef je je nergens druk om te maken als je elk uur een glaasje water drinkt. XTC wordt in de praktijk erg vaak gecombineerd met alcohol, en qua effecten zal het niet veel uitmaken. Maar bij jou is hier geen sprake van omdat je het de avond ervoor doet, dus er is totaal geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 15:14
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Dus een biertje of 4, 5, kan geen kwaad?
Oké, bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Dus een biertje of 4, 5, kan geen kwaad?
Oké, bedankt voor je reactie!
Nooo problem. Na 1,5 uur is 1 biertje je lichaam uit, dus reken maar uit. Het is dan allang je lichaam weer uit.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 02:59
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Oké toch nog een paar vraagjes...

Hoe weet ik dat ik op m'n 'top' zit?
Ik lees dus dat ik het beste op m'n top een kwartje/halfje bij kan pakken, maar aangezien ik het gevoel nog nooit heb meegemaakt weet ik dus ook niet wanneer ik op m'n top zit...

Verder rij ik samen met de 2 vrienden waarmee ik ga terug naar huis, de vader van de nuchtere persoon komt on ophalen rond 00:30. Wat kan ik er tegen doen als ik nog druk ben in de auto? En is de kans groot dat ik moet kotsen in de auto?

Weet iemand overigens van vorige/voorgaande jaren of er drugshonden staan bij Intents Festival, en hoe grondig je gefouilleerd wordt?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 06:01
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Doe eens niet zo onzeker
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 10:37
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Oké toch nog een paar vraagjes...

Hoe weet ik dat ik op m'n 'top' zit?
Ik lees dus dat ik het beste op m'n top een kwartje/halfje bij kan pakken, maar aangezien ik het gevoel nog nooit heb meegemaakt weet ik dus ook niet wanneer ik op m'n top zit...

Verder rij ik samen met de 2 vrienden waarmee ik ga terug naar huis, de vader van de nuchtere persoon komt on ophalen rond 00:30. Wat kan ik er tegen doen als ik nog druk ben in de auto? En is de kans groot dat ik moet kotsen in de auto?

Weet iemand overigens van vorige/voorgaande jaren of er drugshonden staan bij Intents Festival, en hoe grondig je gefouilleerd wordt?
Ik heb gelezen dat je van plan bent een halve te nemen. Die slaat in, dan merk je gelijk dat je je heel lekker voelt. Kleurtjes worden mooi, aanrakingen voelen heel intens en warschijnlijk vind je iedereen leuk en aardig.
Op het moment dat je je zo lekker voelt denk je al snel dat je meer wilt, maar ik zou ongeveer 1.5 uur wachten. De tweede gaat veel sneller werken!

Ik had mijn eerste keer op een festival genoeg aan een kwart. Deze werkte heel lang, ik heb over de hele dag 3x een kwart genomen. In de bus was ik nog steeds onder invloed.

De drugshonden heb ik nog nooit gezien, en ik heb heel was festivals meegemaakt. De XTC gewoon in een zakje in je boxer doen.

Waarschijnlijk neem je niet nog een stukje van een pil vlak voor het festival is afgelopen (dus voor in de auto ben je veilig). Denk er aan dat je redelijk nuchter bent als je de auto instapt. Het is aan je te zien dat je gebruikt hebt (strakke kaken, grote pulillen). De kans dat je daar moet spugen bestaat. Je lichaam trekt samen (staat strak) en je maag is ook een spier. Maar dit gebeurd helemaal niet altijd hoor. Waarschijnlijk voel je in het begin een beetje lucht naar boven komen (boeren) maar verder op de dag heb je daar geen last meer van denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 13:03
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Bedankt voor je reactie Lomyrne!

@EZBlade; Ja ik weet dat ik erg veel vragen stel, maar ik wil het toch allemaal gewoon even zeker weten haha!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 13:14
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Het is trouwens prima om zoveel vragen te stellen hoor. Ik heb vóór mijn eerste keer ook vanalles opgezocht en gevraagd voordat ik het deed.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:11
Verwijderd
Ik heb het idee dat vrouwen 'm veeeel sterker voelen dan mannen. Iedere man in mijn omgeving neemt ongeveer drie kwartier na de inwerking de tweede helft, en het uur (of ietsjes later) daarop weer een halfje. Maar soms sta ik dan wel iets te strak, dus beter doseren per kwartjes . Je moet het de eerste keer gewoon een beetje op gevoel doen, en de dosering die ik net vertelde een beetje in het achterhoofd houden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:14
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Tuurlijk is het goed vragen te stellen. Maar over security moet je je niet al te druk maken
Gefouilleerd word je waarschijnlijk toch wel, maar als je het in je onderbroek doet dan vinden ze niks.
De meeste kans dat je moet kotsen is als de mdma begint te werken, sommige mensen hebben daar nou eenmaal een reactie op.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 21:12
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ah oke, ben gelukkig VIP dus als ik moet kotsen kan ik in ieder geval meteen een wc binnen (apparte wc's).
Heb net een biertje of 5 op en een stuk of 3 van die kleine shotjesflesjes, voor zover ik dus heb gelezen kan dit morgen niet voor problemen zorgen? Ben zo goed als nuchter, voel hem wel een klein beetje maar ik ben niet aangeschoten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 11:52
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Nee joh, geen probleem. Je bent vast wel weer nuchter. Als je je goed voelt kan je er gewoon een nemen.

Ik ken trouwens genoeg die het in combinatie met alcohol doen (niet aan te raden).
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ah oke, ben gelukkig VIP dus als ik moet kotsen kan ik in ieder geval meteen een wc binnen (apparte wc's).
Heb net een biertje of 5 op en een stuk of 3 van die kleine shotjesflesjes, voor zover ik dus heb gelezen kan dit morgen niet voor problemen zorgen? Ben zo goed als nuchter, voel hem wel een klein beetje maar ik ben niet aangeschoten ofzo.
Ik heb het toch net uitgelegd? Waarom ga je dingen meerdere keren vragen als er al antwoord op is gegeven?
Je kunt ook té voorzichtig zijn he...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 13:35
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Echt bedankt voor alle reacties hier! Heb een geweldige dag gehad gister! Ik zal zo een reportje schrijven
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 16:37
Verwijderd
Ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 18:50
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
't Wordt denk ik morgen, was net op driekwart en toen sloot ik per ongeluk het tabblad </3
Maar hij komt er zeker morgen!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 21:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Had niks te doen, heb de report geplaats in het Algemeen Trip Report topic =)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 15:11
Gieltjuh
Avatar van Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Test het eerst! Je weet nooit wat je in je mik propt! (of weet dat iemand die je kent, diezelfde soort al eens gehad heeft)
Je kunt er gwn bij drinken, alleen heeft het weinig zin.. Je kunt ineens heel erg veel drinken, maarja, dan voel je strax de uitwerking wel dubbel en dwars! Beter neem je wat fris, je voelt er geen ruk van van alcohol als je xtc neemt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 16:02
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
@Gieltjuh; heb m'n eerste keer afgelopen zaterdag gehad, er staat een report van in het Algemeen Tripreport Topic Alsnog bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 23:29
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Heb een klein vraagje maar vind het een beetje nutteloos om er een heel topic over te openen dus ik stel hem maar gewoon hier.

Aanstaande 1 juli heb ik een kaakoperatie, maar de zaterdag ervoor (30 juni) ga ik naar WiSH Outdoor, een festival. Ik wil hier eigenlijk met een groep vrienden xtc gaan slikken, ik heb het 1x gedaan, eentje heeft het 2x gedaan en de rest heeft het nog nooit gedaan.
Maar kan dit wel twee dagen voor een kaakoperatie?
De eerste keer had ik wat last van een beetje kaakpijn, maar dat zal bij de operatie ook gebeuren. Ik doel er dus eigenlijk meer op of het gewoon kan, want ik weet niet hoelang stoffen uit een xtc pil in je lichaam zitten en weet dus niet wat het voor een invloed gaat hebben op bijvoorbeeld de narcose?

EDIT:

Heb het even opgezocht en ik doe het toch maar niet voor de zekerheid.
Maar ik heb op 2 juni wel xtc gebruikt en ik lees net dat het een paar weken kan duren voor alle stoffen uit je hele lichaam zijn verdwenen. Moet ik dit dan melden bij de arts als ik nu op 2 juli (dus een maand verder) xtc heb gebruikt? En verteld die arts dat tegen mijn ouders als ik het via de telefoon doorgeef en erbij zeg dat ik niet wil dat mijn ouders het weten?

Laatst gewijzigd op 20-06-2012 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 11:52
Verwijderd
Nee, dat hoef je niet te vermelden, aangezien de hoeveelheid MDMA in je lichaam nu verwaarloosbaar laag is. De hoeveelheid MDMA wordt ongeveer elke 9 uur gehalveerd. Stel dat je toen 300 mg MDMA had genomen. Je MDMA-gehalte is in de afgelopen maand al 80 keer gehalveerd. Dan heb je nu nog zo'n 300 / 2^(30 * 24 / 9) = 0,00000000000000000000025 mg MDMA in je lichaam. Ja, er zit nog MDMA in je lichaam, maar als er iets verwaarloosbaar is, is dat het wel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 12:12
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ah oke, bedankt voor je reactie!
Ze vroegen trouwens wel op een vragenformulier of ik drugs gebruik.
Een keertje een xtc pil hoef ik daar denk ik toch niet op aan te kruisen dan?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ah oke, bedankt voor je reactie!
Ze vroegen trouwens wel op een vragenformulier of ik drugs gebruik.
Een keertje een xtc pil hoef ik daar denk ik toch niet op aan te kruisen dan?
Nee
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 12:27
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
En af en toe blowen? Ik heb sinds begin deze maand niet meer geblowt (of is het geblowd?) met het oog op de operatie. 'Af en toe' is voor mij 5/6x per maand.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
En af en toe blowen? Ik heb sinds begin deze maand niet meer geblowt (of is het geblowd?) met het oog op de operatie. 'Af en toe' is voor mij 5/6x per maand.
Geblowd, want de laatste letter van de stam (blow) zit niet in 't kofschip

Ook niet, want dat is na een maand je lichaam uit
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 20:00
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Bedankt voor je reactie
Ik moet morgen bloed prikken voor mijn operatie, heb 2 juni dus xtc geslikt. Is dit nog aantoonbaar? En als het al aantoonbaar is, maken ze dit dan bekend bij mijn ouders?

Verder vroeg ik me af of 2 dagen achter elkaar xtc kan. Op 11 en 12 augustus ben ik namelijk op een festival, en ik wil wel xtc gebruiken daar. Kan ik dit ook twee dagen achter elkaar doen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor je reactie
Ik moet morgen bloed prikken voor mijn operatie, heb 2 juni dus xtc geslikt. Is dit nog aantoonbaar? En als het al aantoonbaar is, maken ze dit dan bekend bij mijn ouders?

Verder vroeg ik me af of 2 dagen achter elkaar xtc kan. Op 11 en 12 augustus ben ik namelijk op een festival, en ik wil wel xtc gebruiken daar. Kan ik dit ook twee dagen achter elkaar doen?
Binnen 2-3 dagen is MDMA niet meer aantoonbaar, dus no worries.
Twee dagen achter elkaar XTC lijkt me niet verstandig. 1x is al een behoorlijke aanslag op je serotoninegehalte (damn, ik voel de dinsdagdip nu aankomen ), de volgende dag weer XTC gebruiken zal waarschijnlijk erg nadelig zijn voor je kater en ook voor het herstellen van je hersenen. Maar ik heb het zelf nooit geprobeerd, omdat het me niet verstandig lijkt. Qua effect zou het zo kunnen zijn dat je 'm minder goed voelt op dag 2, maar dit verschilt per persoon en zal wel afhangen van de situatie (goed geslapen & gegeten, stemming, etc). Nogmaals, ik heb daar geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 22:50
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Oooooh 2-3 dagen, ik dacht zoiets van 2-3 maanden

Nee twee dagen leek mij ook al niet zo ideaal, helemaal niet omdat ik een maand later op Q-Base nog een keer van plan ben om te slikken, en ik wil er nog wel van kunnen genieten.
Ik kijk wel even, anders doe ik óf de x en de tweede pep, óf ik doe de eerste nuchter en alleen de tweede x
Bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Aanstaande 2 juni ben ik van plan voor de eerste keer een XTC pil te slikken, op een festival. Ja 16 is vrij jong, dat weet ik.

Ik begin uiteraard eerst met een halfje aangezien het m'n eerste keer is, maar nu vraag ik me af wanneer ik weet dat ik de andere helft erbij kan slikken?
Het feest duurt overigens 12 uur lang, van 12:00 tot 00:00, heb ik dan genoeg aan 1 pil, of kan ik er 'voor de zekerheid' beter 2 meenemen, voor het geval eentje niet aanslaat?

En hoe weet ik of mijn pil veilig is? Ik weet dat je ze kunt laten testen, maar waar kan ik dit laten doen/kan dit ook op sommige festivals?

Verder ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor de 'day-after', ik hoor nl. verhalen over kapotgebeten wangen/tongen etc. Is hier iets tegen te doen? En wat voor bijwerkingen kunnen er verder nog optreden?

Bij voorbaad dank voor reacties

EDIT:

Oja, nog een vraagje, kun je pillen laten testen op je 16e?
ik zeg begin er gewoon helemaal niet aan zonder drugs kan het ook gezellig en leuk zijn ik weet het is al 26 - 06 - 2012 maar als nog
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 16:37
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik kan me zonder drugs ook prima vermaken, maar heb nu één keer xtc gebruikt, en dat was toch wel 10x beter.
Ik weet wat de risico's zijn
Verder gebruik ik alleen recreatief, er zijn meer dan genoeg jongeren die zich elk weekend helemaal klem zuipen, ik zeg niet dat ik zelf nooit een biertje drink in het weekend maar klem zuipen komt niet vaak voor bij mij. Eens per twee/drie maanden een pilletje is volgens mij toch wel wat 'beter' dan je elk weekend klem zuipen.
Helemaal niks gebruiken van alcohol/drugs is natuurlijk nog beter, maar dat is ook zo saai
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
ik zeg begin er gewoon helemaal niet aan zonder drugs kan het ook gezellig en leuk zijn ik weet het is al 26 - 06 - 2012 maar als nog
Ik spreek jou over 3 jaar wel weer
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik spreek jou over 3 jaar wel weer
dat is dan afgesproken
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 21:21
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
ik zeg begin er gewoon helemaal niet aan zonder drugs kan het ook gezellig en leuk zijn ik weet het is al 26 - 06 - 2012 maar als nog
Citaat:
Ik spreek jou over 3 jaar wel weer
Ook dit, ik was tot vorig jaar zelfs nog anti-drugs, op alcohol en marihuana na dan.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 00:06
eavdn
eavdn is offline
stoer joh. vooral doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 05:19
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
stoer joh. vooral doen.
Waarom kom je hier op reageren? Ik vroeg iets aan mensen die me konden helpen, niet aan jou dus?

Verder, mag ik even wat er 'stoer' aan is? Volgens mij heb ik nergens vermeld dat ik dit ga doen omdat ik het 'stoer' vind
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 10:24
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
stoer joh. vooral doen.
Stoer niet, vooral erg lekker!
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
stoer joh. vooral doen.
Verstandig zeg. Vooral niet doen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ook dit, ik was tot vorig jaar zelfs nog anti-drugs, op alcohol en marihuana na dan.
en roken dan was je daar ook op tegen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 13:04
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
en roken dan was je daar ook op tegen?
Totdat ik zelf begon wel
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 22:02
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Oké wait nog een vraagje...

Ik wil 13 augustus weer xtc slikken en het is dan precies 6 weken geleden dat ik een kaakoperatie heb gehad. Ik heb nu één keer geslikt en liep toen best veel te kauwen. Weet iemand of ik gewoon 'veilig' xtc kan slikken na zo'n kaakoperatie? Ik mag mijn kaken tot die tijd niet belasten overigens, ik snap dus zelf ook wel dat de stijve kaken de dag erop nog iets erger zullen zijn dan normaal.

P.S.: Stel nu al voor de 2e keer een off-topic vraag hier.. Kan iemand de titel niet veranderen naar Algemeen XTC Topic toevallig?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Oké wait nog een vraagje...

Ik wil 13 augustus weer xtc slikken en het is dan precies 6 weken geleden dat ik een kaakoperatie heb gehad. Ik heb nu één keer geslikt en liep toen best veel te kauwen. Weet iemand of ik gewoon 'veilig' xtc kan slikken na zo'n kaakoperatie? Ik mag mijn kaken tot die tijd niet belasten overigens, ik snap dus zelf ook wel dat de stijve kaken de dag erop nog iets erger zullen zijn dan normaal.

P.S.: Stel nu al voor de 2e keer een off-topic vraag hier.. Kan iemand de titel niet veranderen naar Algemeen XTC Topic toevallig?
Ik denk dat de enige die daar echt iets over kan zeggen, de kliniek / het ziekenhuis is die de operatie heeft gedaan. Die overigens vrijwel zeker zullen zeggen dat het af te raden is, simpelweg omdat ze niet verantwoordelijk willen zijn.

Laatst gewijzigd op 09-07-2012 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 22:10
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Een ziekenhuis is ook verplicht om het af te raden dacht ik ooit gehoord te hebben.
Ze zouden natuurlijk wel kunnen zeg of het zonder al te veel risico kan, maar ik durf het niet te vragen omdat ik pas 16 ben en bang ben dat ze dit als 'serieus probleem' zien ofzo en mijn ouders informeren.
Mentaal/lichamelijk ben ik er i.i.g. zeker klaar voor, het is nu een week terug en ik wandel nu al ong. 5 km per dag en ik voel me mentaal ook gewoon goed op een lichte vermoeidheid na die aan het wegtrekken is.
Het enige waar ik me dus zorgen over maak is of dat ik mijn kaken niet teveel ga belasten.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 19:33
Asemoon
Asemoon is offline
Dit verschilt natuurlijk per persoon. Als ik in jouw schoenen had gestaan, had ik het niet gedaan. Mijn kaken zijn altijd naar de ballen na XTC-gebruik. Verder heb ik niet zoveel last van een kater (wel moe natuurlijk, maar een goede nachtrust lost al zoveel op), maar van mijn kaken voelen hem vaak wel goed.

Maar goed, ik weet niet hoe dat met jouw kaken zitten en ook niet tot hoever ze belast kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 17:54
simpleidee
simpleidee is offline
eerste keer xtc is alsof je in de hemel bent geloof me hoeveel milligram ?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 18:51
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Heb inmiddels 2 pillen, gele Triforce. Ik zie dan wel hoe het met mijn kaken gaat dus besluit op het moment zelf wel of ik ze neem of dat ik ze toch maar een maandje bewaar tot Q-Base. Zal overigens een uitzondering zijn, twee keer in een maand tijd. Heb de maand daarop weer een feestje en een maand daarna weer maar die ga ik maar even nuchter doen, ik wil het niet te gek maken!

De eerste keer met rode Defqons waren mijn kaken ook hard naar de klote (ook niet echt een kater overigens) en degene waarmee ik het deed had de zijne ook goed naar de klote. Was voor ons allebei de eerste keer btw. Hij heeft nu vier dagen terug ook gele Triforce geslikt en hij zei dat het met de kaken veeeel minder erg was dan de vorige keer, kan dat aan het soort pil liggen of is dat gewoon toeval?

@simpleidee: Ja ik was ook in de hemel Ik had in totaal 2,5 rode Defqon (180 mg per pil) op over iets van 14 uur ofzo verdeeld. Teveel ja, ik weet het, heb ook nog liggen nekken. Maarja verder was het een topervaring
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Heb inmiddels 2 pillen, gele Triforce. Ik zie dan wel hoe het met mijn kaken gaat dus besluit op het moment zelf wel of ik ze neem of dat ik ze toch maar een maandje bewaar tot Q-Base. Zal overigens een uitzondering zijn, twee keer in een maand tijd. Heb de maand daarop weer een feestje en een maand daarna weer maar die ga ik maar even nuchter doen, ik wil het niet te gek maken!

De eerste keer met rode Defqons waren mijn kaken ook hard naar de klote (ook niet echt een kater overigens) en degene waarmee ik het deed had de zijne ook goed naar de klote. Was voor ons allebei de eerste keer btw. Hij heeft nu vier dagen terug ook gele Triforce geslikt en hij zei dat het met de kaken veeeel minder erg was dan de vorige keer, kan dat aan het soort pil liggen of is dat gewoon toeval?

@simpleidee: Ja ik was ook in de hemel Ik had in totaal 2,5 rode Defqon (180 mg per pil) op over iets van 14 uur ofzo verdeeld. Teveel ja, ik weet het, heb ook nog liggen nekken. Maarja verder was het een topervaring
Zolang de pil niet vervuild is met andere stoffen, kan het niet aan de pil zelf liggen
Zolang je originele Defqons en Triforces hebt zal er dus geen verschil in zitten, behalve dan natuurlijk qua hoeveelheid MDMA.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 04:13
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
houden jullie er allemaal wel een beetje rekening dat je eigenlijk niet meer dan 1-1.5 mg mdma per kilo lichaamsgewicht zou moeten nemen om geen significante schade op te lopen??

niet dat ik me daar ook altijd aan houd, just for your information
Citaat:
Hij heeft nu vier dagen terug ook gele Triforce geslikt en hij zei dat het met de kaken veeeel minder erg was dan de vorige keer, kan dat aan het soort pil liggen of is dat gewoon toeval?
Gewoon toeval. De mdma die ervoor zorgt dat er spanning op je kaken staat, werkt van alle pillen op dezelfde manier. Er zit geen verschil in de mdma uit die defqons en triforce. Volgens mij scheelt het alleen al als je er juist niet teveel aan denkt.
Citaat:
Oké wait nog een vraagje...

Ik wil 13 augustus weer xtc slikken en het is dan precies 6 weken geleden dat ik een kaakoperatie heb gehad. Ik heb nu één keer geslikt en liep toen best veel te kauwen. Weet iemand of ik gewoon 'veilig' xtc kan slikken na zo'n kaakoperatie? Ik mag mijn kaken tot die tijd niet belasten overigens, ik snap dus zelf ook wel dat de stijve kaken de dag erop nog iets erger zullen zijn dan normaal.

P.S.: Stel nu al voor de 2e keer een off-topic vraag hier.. Kan iemand de titel niet veranderen naar Algemeen XTC Topic toevallig?
Dus de dokters adviseren je om tot 6 weken na de operatie je kaken niet te belasten, en qbase is precies als die 6 weken klaar zijn? Ach, je lichaam en je kaken zullen het vast overleven, die kunnen meer hebben dan je denkt. Maar vind je die avond spacen de moeite waard nog als je de week daarna extra pijn hebt? Zou ik me afvragen. Maar als jij aanvoelt dat je kaken weer bijna helemaal hersteld zijn kun je het risico wel nemen.

Als je de mogelijkheid hebt om het aan je dokter of een arts te vragen, zou ik dat zeker doen! Ze zullen er niet raar van op kijken en het juist waarderen dat je ernaar vraagt. En zij weten zoiets nog veel beter dan wij.

Nog een tip: haal van te voren bij een drogisterij magnesium tabletten. Magnesium helpt tegen spierspanning en body load en dergelijke, het is (hier) redelijk bekend tegen 'strak staan'. Ik weet niet of je die mee door de security krijgt maar anders neem je ze ervoor en erna. Of vraag de dokter om een recept/voorschrift, hehe.
__________________
goa goa goa mpu, jah!

Laatst gewijzigd op 20-07-2012 om 04:22.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 15:26
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord!
Nee 6 weken na de operatie die ik heb gehad is The Qontinent, een festival in België. Een maand later is Q-Base. Ik ken de 3 maanden regel, het gaat ook echt een uitzondering worden dat 2 keer slikken in een maand tijd! Verder gaat het op dit moment ontzettend goed met mijn kaken en het is nu pas 2 en een halve week terug dus tegen die tijd zal het echt wel kunnen.

Ik durf het risico niet te nemen dit aan een arts te vragen omdat ik minderjarig ben, maar ik kan natuurlijk altijd een anoniem belletje doen naar een ander ziekenhuis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Eerste keer xtc
MarcWeller
10 26-01-2014 17:17
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
BellePak
12 08-04-2013 12:22
Drugs & Alcohol Eerste x Xtc
m!ke
48 24-08-2008 12:23
Drugs & Alcohol 1e keer xtc--->>> tips??
Zero-Zero
41 10-11-2003 09:53
Drugs & Alcohol Combinatie cocaine en XTC
Lora
19 11-07-2003 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.